• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    DreamWishes schreef:
    [Waar blijft Dean? ;D]


    [Dean is off x'D]


    Take me to wonderland

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik staarde het meisje aan. Meende ze dit nou?! Wilde ze mijn botten breken?! Ze was gestoord, hartstikke gestoord...
    "Ik zie niet in waarom je dit doet... Vanbinnen lijk je een gouden hartje te hebben en je maakt alles kapot door alleen maar je slechte kant te laten zien." snikte ik, waarna ik mijn hoofd naar beneden liet hangen en mijn schouders lichtjes voelde schokken.
    "Um... Jasmine Amina Garçia." zei ik zacht, waarna ik de schreeuwen van Harry diep wegstopte en slikte. Dat was geen leugen, want ik wist dat dat mis zou gaan. Ik keek uiteindelijk op en staarde met grote ogen voor me uit, gewoon om de pijn te proberen te negeren.
    "Laat me alsjeblieft los... Ik heb je alles gezegd." mompelde ik gepijnigd.
    Ik keek toe hoe ze naar Harry liep en schudde bang mijn hoofd. "N-Niet doen! Alsjeblieft!"

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 23:06 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Samir Alan Sanguis.

    "Dank je." zei ik tegen Maya, waarna ik toekeek hoe ze het mesje bij de jongen in zijn elleboog duwde en ik even grinnikte. "Aha, nu trappen dus...?"
    Ik keek Harry even aan, zette me schrap en trapte omhoog, waarbij ik het mesje netjes raakte en het bot hoorde kraken. Oh, hoe leuk!
    "Wauw! Dit is nog leuker dan darten!" mompelde ik, waarna ik even de neiging heb om het op al zijn lichaamsdelen uit te proberen, maar dat vond ik een beetje te veel van het goeie...
    "Arme jongen! We weten nu wel hoe je vriendinnetje heet... Ach ja." zei ik, waarna ik Maya even aankeek. "Kunnen we ze even een uurtje rust geven in een fel verlichte kamer zonder slaap? Dan gaan we daarna verder..."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Ooit wel eens gedacht dat pijn nooit erger kon worden en er dan toch achter komen dat dat wel kan. De schreeuw kwam als automatisch over mijn lippen. De pijn was ondraaglijk maar het idee dat ze Jasmine nu met rust lieten was meer waard. "Waarom? Jullie weten onze namen toch. Stop godverdomme gewoon." Jammerde ik. Ik hield het niet meer. De schotwond in mijn schouder. De dikke, bloeden, brandende striemen op mijn boven lichaam en dan nu ook nog mijn gebroken arm. Ik was er klaar mee. Zodra een pistool te pakken kreeg schoot ik mezelf door me kop.

    [ik vind Harry echt heel zielig ;c]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 23:17 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Maya Rae Grande
    "Ik zie niet in waarom je dit doet... Vanbinnen lijk je een gouden hartje te hebben en je maakt alles kapot door alleen maar je slechte kant te laten zien." Zegt ze plots. Ik kijk op van haar woorden. Dit was ik niet, maar dat stomme sadistische persoon in me nam me over. Ietsje bij beetje. Ik hield er eigenlijk niet van, maar zo was ik geworden hoe ik was. Daar kon ik niet veel aan doen. Ze snikte. Ik had haar nu al gebroken dat was makkelijk. Hou op Rae. Niet zo doen. Ze was een weerloos meisje die alleen maar iemand probeerde te helpen. Net als Adalicia. Wat zag Adalicia wat ik niet zag. Dat iedereen eigenlijk hetzelfde was, maar ik wou niemand veraden. "Um... Jasmine Amina Garçia." Zegt ze dan. Ze loog niet. Hierdoor til ik haar pols op en haal ik voorzichtig het mesje eruit. Zodat het eigenlijk zo min mogelijk pijn doet. "Laat me alsjeblieft los... Ik heb je alles gezegd." mompelt ze gepijnigd. Ik kijk haar aan. 'Nee dat kan niet. Je hebt het land veraden.' Zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt. Ik herkende die achternaam. Haar zusje. Ik weet nog dat ik de soldaten niettegen kon houden toen ze haar af wouden knallen. Ik had halt geroepen, maar ze hadden niet geluisterd. Ik kon niet tegen kinder moord. Ik heb het dode lichaampje nog in mijn armen gehad en haar ketting gezien. Ik zie dezelfde bij Jasmine waardoor ik schuldgevoel krijg. Ik had sneller moeten rennen. Ik heb haar no wel eerlijk begrafen en niet in sen lijkenwagen gezet. Ik krimp in elkaar als ik het gekraak hoor van een bot. Ik draai me in een ruk om naar Samir. 'Ben je gek? Dit is voor het martelen niet voor het spelen. Dat ga je gang was bedoelt voor als je nog wat wou weten.' Zeg ik boos tegen Samir waardoor ik naar de jongen loop zijn arm heel voorzichtig pak en het mesje er nog voorzichtiger eruit trek. Samir was gek in zijn hoofd. Ik keek hem zonder oogcontact te vermijden aan. Dit was geen speeltje.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Wacht... Ik snap Maya even niet meer. x'D Nu lijkt het alsof Samir heel onrechtvaardig was en Maya helemaal niks heeft gedaan. ;p Niet dat Samir dat niet is, want dat is hij wel... ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (Wacht... Ik snap Maya even niet meer. x'D Nu lijkt het alsof Samir heel onrechtvaardig was en Maya helemaal niks heeft gedaan. ;p Niet dat Samir dat niet is, want dat is hij wel... ;p)

    [Nou Maya vind dat deze methode niet als speeltje, maar als marteltuig moet worden gebruikt. Om informatie te achterhalen. Niet om iemand te laten lijden. Gaj e gang bedoelde ze van het is klaar vraag maar wat aan hem en als hij niet antwoord trap je erop. Plus Mya heeft stemmingswisselingen dus op een moment is ze super gemeen en dan heeft ze opeens genade op iemand. Meestal is dat in edachte, maar nu vond zehey gewoon te ver gaan.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    [Nou Maya vind dat deze methode niet als speeltje, maar als marteltuig moet worden gebruikt. Om informatie te achterhalen. Niet om iemand te laten lijden. Gaj e gang bedoelde ze van het is klaar vraag maar wat aan hem en als hij niet antwoord trap je erop. Plus Mya heeft stemmingswisselingen dus op een moment is ze super gemeen en dan heeft ze opeens genade op iemand. Meestal is dat in edachte, maar nu vond zehey gewoon te ver gaan.]


    (Oh, zo. Oké...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Maar als Maya stemmingwisselingen heeft, moet ze dan niet imperfect zijn? ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lamebrain schreef:
    [Maar als Maya stemmingwisselingen heeft, moet ze dan niet imperfect zijn? ;x]


    [Ja :p]


    Take me to wonderland

    Lamebrain schreef:
    [Maar als Maya stemmingwisselingen heeft, moet ze dan niet imperfect zijn? ;x]


    (1-0. Oké, dat moest... Sorry. ;$ Maar ze heeft wel een punt...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Nou bij Maya merk je het niet echt, maar ze sluit haar vriendelijke deel meestal af bij haar werk, maar het begint steeds meer samen te voegen ect. Als ze vrij is. Is ze altijd wel lief, maar als ze werkt ka. Ze gemeen zijn en geconcentreerd. Ze houd die delen graag appart. De stemmingswisselingen komen doordat ze dat botsen of samenkomen.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Nou bij Maya merk je het niet echt, maar ze sluit haar vriendelijke deel meestal af bij haar werk, maar het begint steeds meer samen te voegen ect. Als ze vrij is. Is ze altijd wel lief, maar als ze werkt ka. Ze gemeen zijn en geconcentreerd. Ze houd die delen graag appart. De stemmingswisselingen komen doordat ze dat botsen of samenkomen.]


    [Raar kind. x'D
    Vrije tijd: Oh, iedereen mag er zijn!!
    Tijndens werk (wat eigenlijk altijd wel een beetje is): DIE BITCHES DIE!!!
    x'D]


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    (...)

    [Raar kind. x'D
    Vrije tijd: Oh, iedereen mag er zijn!!
    Tijndens werk (wat eigenlijk altijd wel een beetje is): DIE BITCHES DIE!!!
    x'D]

    [Jep eigenlijk wel. Behalve bij kinderen dan doet ze altijd lief en heeft ze altijd genade (:]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (dean was er al. Ik had toen per ingeluj sanie getypt eb later gezegd dar het fout was. Uj vroeg wat er gevmbeurd was en ook waar hij de ma kon laten...(


    Change is for weirdos ~ Niall Horan