• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Dean Wayne
    Ik onthoud de plek en duw de man snel terug in de auto en smijt de deur dicht.
    Met piepende banden scheeur ik weg, op naar kamp Zuid.
    Binnen een paar minuten was ik er al en zag jayy.
    De man liet ik zitten en ik snel de me naar jayy
    "ik heb er ook een bij kan die hier bij?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ze zijn nog niet bij kamp Zuid, daar moeten ze heen... Daarom vraagt Jayy hem om ze daarnaar toe te rijden, omdat hij niet kan rijden...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [maar Jayy is nog niet bij kamp zuid. Daar moet hij nog heen]

    Jayy Kilian von Monroe
    Dean is er eindelijk en met veel moeite klim ik de auto weer uit. "Gooi hem maar achterin, en jij gaat ook achterin," zei ik tegen de blonden en trok hem uit de bijrijders stoel. "Die hoer van een Adalicia is blijkbaar een verrader en heeft me even doodleuk in mijn been geschoten, ik wil dat je ons naar kamp zuid rijd. Dan kunnen die klerenleiers achterin eindelijk opgeruimd worden en kan die kogel uit mijn been." Gromden ik en klom op de bijrijders stoel. Ik zou er voor zorgen dat Adalicia me straks zou smeker om haar dood te schieten, want wat ik met haar van plan was, was veel erger.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ow naja dan ontmoeten ze ergens in de richting.

    Dean Wayne
    Ik zie Jayy met moeite de auto uitklimmen en ik kijk naar zijn been. Er zat een gat in en zijn broek was bebloed.
    Ik glimlach even en knik. Ik pak de blonde en de man en trek het busje open. IK zie dat ze allemaal los zijn en smijt snel het deurtje weer dicht.
    "Jayy ze zijn allemaal los, en volgens mij was dat niet de bedoeling" roep ik naar hem.

    LIam Payne
    Ik zuht even en leun wat tegen de wand, langzaam begon ik me duizeliger te voelen.
    "Lou" fluister ik zacht en bijna onhoorbaar. Ineens schiet de deur open en staat er een man met Niall en een andere man.
    Maar evensnel als het open ging sluit hij het weer en ik hoor de jongen wat schreeuwen.
    Niall kwam bij me zometeen dacht ik opgelucht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayy Kilian von Monroe
    Ik zucht en laat mijn voorhoofd ventwegen het dashboard aanvallen. "Maak ze dan weer vast!" Roep ik. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om zo iets te bedenken. "En schiet een beetje op wil je, dat we die kogels nou wel de dag in die mafkezen laten zitten, betekend niet dat dat bij mij ook mag gebeuren." Ik was er wel een beetje klaar mee met die stomkoppen achterin. En daarbij begon mijn been nu toch wel behoorlijk pijn te doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Samir Alan Sanguis.

    Ik wierp Maya een woedende blik toe. Hoe durfde ze zo'n toon tegen me aan te slaan terwijl ik de generaal was?! Ik bepaalde zelf wat ik met mijn gevangenen deed.
    "Sla nooit meer zo'n toon tegen me aan, jij trut... De volgende keer garandeer ik je dat ik je een kogel door die kop van je schiet." siste ik, waarna ik terugkeek naar Harry en hem losmaakte. "Ik ben zo klaar met jullie! Alle drie!" schreeuwde ik, waarna ik hem een duw gaf zodat hij op de grond viel en die Jasmine ook lostrok. Ze jammerde, maar ik sleurde haar gewoon aan haar haren mee terwijl ik Harry aan zijn arm achter me aansleepte. Kon mij het interesseren dat ze gewond waren?
    Ik sleurde ze mee naar een of ander kamertje en liet ze daar vallen, waarna ik de felle lampen aanzette, de deur uitliep en die op slot gooide. Zo, even rust... Nu naar Jayy om die Adalicia een lesje te leren.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Dean Wayne
    Ik zucht even geïriteerd.
    "heb je nog wat meer touw" ik trok het uit een hoekje en liep terug.
    De man en de blonde zaten nog vast. Ik trok de auto open en begon de rest ook weer vast te binden.
    2 Gewonden dat ging goed... Ik zag de dochter van de baas zitten "veraadster" sis ik naar haar.
    Al snel heb ik ze vast en bind ik ze ook aan elkaar. Ze konden zich nu amper bewegen.
    Voor de gein bond ik ook hun benen vast te doen, bij adelicia spande ik het touw strak over/in de wond en bij de andere gewonde deed ik het zelfde.
    Snel stap ik achter het stuur en rij weg.

    Liam Payne
    Na een poosje gingen de deuren weer open en kwam de jongen met touw. Ik zuchtte even, alles voor niets geweest, maar mijn wond was bedekt.
    Hij knoopte ons aan elkaar maar wel zodat we amper konden bewegen. Vervolgens begon hij onze benen ook vast te maken. Medelevend met Adelicia keek ik har aan. Vervolgens deed hij bij mij het zelfde waardoor ik een kort klein kreetje van pijn sloeg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    'Lou fluisterde Liam zacht. Ik draaide me even om om hem aan te kunnen kijken toen opeens de deur open vloog en er een onbekende man naar binnen werd geduwd en Niall. Ik wou Niall omhelzen toen ik er achter kwam dat hij ook kon zien dat we allemaal los waren. 'Shit' mompel ik even. De man sloot de deur even en kwam even later terug met wat touw en bond ons vast, dit keer ook onze voeten. Gelukkig had de man niet gezien dat ik Liam zijn wond had verbonden anders hadden we nu helemaal een probleem.
    'Gaat het?' vroeg ik in het algemeen.


    Let's play a love game.

    {Heeft iemand een idee van wat ik eigenlijk nog met Cat zou kunnen doen, want die staat er nou maar wat levenloos bij xD.]


    Let's play a love game.

    Harry Edward Styles
    Jammerend van de pijn liet ik me meeslepen, te moe om me nog te verzetten. Ik had mijn ogen dichtgeknepen, maar zelfs door mijn oogleden zag ik nog het felle licht dat plots aanging. Ik werd losgelaten en pas toen ik de deur hoorden dichtvallen, durfden ik mijn ogen pas weer open te doen. Meteen zag ik Jasmine maar kon me amper nog bewegen. "Het spijt me zo." Fluisterde ik, terwijl ik alleen maar kon blijven liggen en haar aankijken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik bleef naar beneden kijken tegen het felle licht. Wat een martelingen... En dan ook nog eens weinig slaap en migraine erbij. Erger kon gewoon niet... Ik hoorde dat Harry zijn excuses aanbood, maar te zwak was om zichzelf te verroeren. Ik beet op mijn lip en kroop met een van pijn vertrokken gezicht naar hem toe, waarbij ik mijn linkerarm goed vasthield en het bloeden probeerde te stoppen door mijn al aan flarden gescheurde shirt er tegenaan te drukken. Een lap stof daarvan had ik nog gebruikt voor Harry's wonde.
    "Het is oké." zei ik zachtjes, terwijl ik naast hem ging zitten en zijn hoofd op mijn schoot legde. Heel voorzichtig, maar ik wilde dat hij een beetje comfortabel kon liggen. Harry was het meeste toegetakeld en ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om hem gewoon te laten liggen. Ik streek met mijn rechterhand door zijn krullen heen en zuchtte.
    "Blijf sterk, Harry. Alsjeblieft..." fluisterde ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Huilen was het enige wat ik kon doen. Ik wist niet of het door de pijn, uitputting of het felle licht kwam, maar de tranen vloeiden als automatisch langs mijn wangen. Ik mocht van geluk spreken dat de arm waarvan mijn boten Wren gebroken ook de arm was met de schouderwond en dus mijn andere hand normaal kon bewegen. Ik pakten Jasmine haar hand vast. Ik wilden haar zo zo graag beloven dat ik net als zij, sterk zou blijven, maar op dit moment wilden ik het liefst een kogel door mijn kop. "Ik doe mijn best." Pieten ik. Ik moest wel. Voor Jasmine en mijn familie. Hun hadden ook tot het laatst doodgevochten. Al konden ze weinig doen aan die kogels.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jayy Kilian von Moroe
    Ik zuchten en keek heel de reis naar kamp zuid naar buiten en was opgelucht toen we er eindelijk waren. "Breng iedereen naar ondervraag kamer C en ondervraag ze, behalve Adalicia, breng die naar A, die wil ik zelf doen." Ik wist dat Dean niet naar me hoefden te luisteren omdat ik geen hogere rang dan hem had, maar ging er toch wel vanuit dat hij het ging doen. "Ik ga eerst Samir bellen en naar de dokterspost." Deelden ik nog mee voordat ik naar een klein hutje hinkelden met een rood kruis erop. Ondertussen pakten ik mijn telefoon om Samir in te lichten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan

    Ik werd achterin het busje gegooid samen met een man die ik niet kende.
    De soldaat begon Louis, Liam en Adalicia stevig vast te binden. Ik trok een pijnlijk gezicht toen ik haar voet zag waar de man het touw extra stevig bond.
    "Eikel," murmelde ik. Daarna bond hij ook Louis en Liam vast. Opeens slaakte Liam een zachte kreet van pijn. Meteen probeerde ik dichter bij hem te komen, maar de man bond ons uiteindelijk vast aan elkaar. Mijn hart bonkte nog steeds van de pijn. Ik had het gevoel dat het in twee ging splijten.
    "Liam," zei ik zachtjes. Ik liet mijn hoofd zachtjes tegen zijn hoofd vallen. "Gaat het?" vroeg ik stilletjes waardoor het bijna op piepen leek.


    Take me to wonderland

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik gaf een zacht kneepje in Harry's hand en hing over hem heen zodat hij het minste licht in zijn ogen kreeg, aangezien dat voor verschrikkelijke hoofdpijn kon zorgen en dat kon ik Harry niet erbij geven.
    "Ik weet dat je dit kan." zei ik zachtjes, waarna ik even vertrok van een pijnscheut door mijn arm en zachtjes kreunde. "En ik wil niet dat je me alleen laat..."
    Alleen zijn. Dat was wel het laatste wat ik wilde. Als ik nu helemaal alleen zou zijn, zonder Harry, dan zou ik mezelf zo toetakelen dat ik wel dood moest gaan... Alles tegen eenzaamheid.
    "En als je het al niet voor mij doet, doe het dan voor je moeder... Ik weet dat zij zou willen dat je je niet bij de onderdrukking neerlegde, maar dat je doorvocht totdat elke soldaat hier zelf het loodje legt."

    Samir Alan Sanguis.

    Net toen ik Jayy wilde bellen, belde hij zelf al. Ik pakte mijn mobiel, nam op en zuchtte even.
    "Jayy, perfecte timing. Ik wilde je net bellen om te zeggen dat ik en Grande de verdachten ondervraagd hebben en hun namen hebben weten te achterhalen. Ze liggen nu in een van de kamers met felle lampen om ze helemaal uit te putten... Heb je die bitch en die anderen opgepakt?" vroeg ik, waarna ik alvast doorliep en mijn revolver liet herladen. Ik greep een hand nieuwe messen en stak die tussen mijn riem, waarna ik de sleutels van het busje pakte en erin stapte. Maya zorgde maar dat ze zelf wegkwam... Met haar was ik ook nog niet klaar.


    Reading a good book is like taking a journey.