• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne
    "zodat het stof vol bloed raakt" ik grinnik even.
    "ga je gang" ik wijs na rhet bloed.
    "vanavond hang ik toch dus wat kan een infectie erbij uitmaken"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    'Zo moet je niet denken. Ik ga er gewoon alles aan doen om jou daar niet te krijgen, al moet ik een namaak pop maken en die daar neer hangen. Wie wil er een stuk van zijn kleren doneren? Dat rijmde trouwens' ik keek even naar mijn shirt, maar ik wou eigenlijk liever niet mijn streepjestruitje kapot maken. Ik hield van dat ding.


    Let's play a love game.

    Liam Horan
    Onbewust schiet ik toch in de lach.
    Met kracht en wat pijn trek ik mijn broekspijp eraf.
    "dat ding had toch geen nut" ik geef het onbebloedde deel aan Lou


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Liam is echt depressief. x'D Nog erger danNiall. x'D En jij slaapt echt, Liam Horan. Maar ik begrijp het wel. Niall en Liam trouwen ooit wel eens.]


    Take me to wonderland

    [hahaha het gaat goed zeg. bij die ander niall payne en hier liam horan ghehehe]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    {Klinkt leuk toch? xD]

    Louis William Tomlinson.

    Blij kijk ik naar een stuk broekspijp dat ik van Liam kreeg. Al vond ik het wel zielig dat hij de gewonde was en dat hij dan ook nog zijn kleren moest afstaan, ach ja het was wel zijn been? Ik pakte het stuk broekspijp in mijn handen en keek even naar de wond. Net groot genoeg.
    'Oké dit kan even pijn doen Liam, sorry alvast' verontschuldigde ik me voor de pijn die ging komen. Ik pakte het stukje vast en bond het strak om Liams wond heen ik trok de uiteinden van de knoop nog even strakker aan zodat er nu geen bloed meer uit kon als ik het goed had. Ik begon me hier een doktertje te voelen.


    Let's play a love game.

    LIam Payne
    Ik bijt hard mijn lippen op elkaar en toch ontsnapt er een schreeuw van pijn.
    Ik kruen pijnlijk als hij het strakker aantrok en voelde me wit wegtrekken van pijn.
    Het zal zo wer weg zijn Liam houd je groot.
    "thanks"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    Ik zie dat Liam erg veel pijn heeft maar zich inhoud.
    'Gaat het een beetje? Het moest zo strak anders had het niet veel nut' legde ik hem uit. Al dacht ik wel dat hij dat wel wist maar ja. 'Nu verlies je wel geen bloed meer! Denk ik'


    Let's play a love game.

    Liam Paynr

    Ik zucht maar knik " de wond is nog grvoelug' mimpel ik. Verveeld klopte ik op de wand "knock knock who s there?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    Ik lach even om Liam en klop dan ook op de wand. 'Knock knock doctor Tomlinson' zeg ik deftig aangezien ik hier toch net de doctor had uit gehangen vond ik het wel passen eigenlijk.


    Let's play a love game.

    [wat heeft Dean nou gedaan? Want Jayy heeft gevraagd of hij nar hem toe kwam en hij ging heel ergens anders heen. Maar het lijkt me niet dat Jayy kan rijden met zijn been.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles
    De tranen rolden over mijn wangen. "oke, oke, stop." piepten ik en liet mijn hoofd hangen. Ik durfden niet eens naar mijn borst te kijken, maar de pijn was ondraaglijk. "ik heet Harry." snikten ik en keek hopeloos naar Jasmine en vormden een sorry met mijn lippen. Ik voelden me zo zwak. De pijn had gewonnen van mijn trots en het voelden vreselijk dat de jongen had gewonnen door zijn wapens.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ben er weer was even TV kijken, wat kan ik doen met Adalicia?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Samir Alan Sanguis.

    Ik trok een tevreden gezicht en keek de jongen die zichzelf Harry noemde weer aan. "Hoe moeilijk was dat nou, Harry?" vroeg ik met een grijns, waarna ik zijn blik volgde en weer bij het meisje uitkwam.
    "En hoe heet zij?" vroeg ik, waarna ik op haar wees met de punt van de zweep en me weer terugdraaide naar Harry. "Volgens mij prikt het een beetje, niet?" vroeg ik lachend.

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik keek Harry gepijnigd aan en zag dat zijn borstkas helemaal onder de striemen zaten, en eentje begon zelfs een beetje te bloeden... Arm ding... Ik schudde mijn hoofd en keek hem snel aan met een geruststellende blik, waarna ik het meisje voor me nog een giftige blik toewierp en me weer op het andere soldaatje richtte. De klootzak... Hij deed mijn beste vriend pijn en daar ging hij nog voor boeten.
    "Idioot dat je bent. Durf je wel? Tegen iemand die een kogel door zijn schouder heeft zitten en al vreselijke pijn lijdt?!" schreeuwde ik, waarna ik even de neiging had om het meisje voor me de les te gaan lezen, maar ik moest haar niet hebben.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Lamebrain schreef:
    [wat heeft Dean nou gedaan? Want Jayy heeft gevraagd of hij nar hem toe kwam en hij ging heel ergens anders heen. Maar het lijkt me niet dat Jayy kan rijden met zijn been.]


    {Adalicia is gewoon superwoman, maar goed, dat vind ik idd ook, want ik begrijp het ook niet meer helemaal. Is het niet gewoon beter dat we gewoon doen dat Dean komt en ze naar dat kamp brengen, want dan kan iedereen ook verder en blijven ze geen eeuwigheid in dat busje zitten..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp