• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Omg, wat zijn ze allemaal met haar van plan... :|]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Omg, wat zijn ze allemaal met haar van plan... :|]


    (Eigenlijk heb ik geen idee... Het ergste wat ik tot nu toe heb gedaan was op Wikipedia zoeken voor martelingen. x'D Je ziet daar dingen tussen staan die zelfs voor Samir te ver gaan... :\)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Heb je daar serieus een Wikipedia pagina voor... :8]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ik reageer zo. ben bijna klaar met mijn film opdracht voor school en moet even mijn 10 binnen halen. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    DreamWishes schreef:
    [Heb je daar serieus een Wikipedia pagina voor... :8]


    (Ik wilde eens kijken wat heel origineel was en ik verveelde me, dus ik dacht dat ik misschien daar iets kon vinden. Alleen raakte ik nogal in shock toen ik dat allemaal las... ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( eat typtr je dan in hemelsnaam in?)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dean wayne
    Ik grijns vals naar haar
    "je ziet toch dat ik je zo kan laten lopen, als je lief bent regel ik misschien een dokterbezoek voor jou en homootje maar dat betwijfel ik.
    Ik trek ze harder mee en kom de kamer in. Ik maak ze een voor een los en bind ze gelijk weer vast aan een stoel.
    Ik grijns even, ze hadden vast honger en dorst. Lachend pakte ik brood en een beker water en zetet het voor hun neer, niet dat ze iets konden pakken met hun vastgebonden handen en het eten stond in het midden.

    Liam Payne

    Vaag merk ik wat er gebeurd maar alles schiet langs me heen.
    Mischien was het fijner dat ik doodging aan te weinig bloed, Niall kon het me niet kwalijk nemen.
    MIjn ogen werden steeds zwaarder en zwaarder.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ja, nogal ja, vooral dat zagen, ieuwl!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Adalicia moest toch ergens anders heen. XD]

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 17:06 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ja maar hij wilt ze nog eerst even kloten aangezien jayy er nog niet is en anders kun je neit rpgen=)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Je maakt haar alleen nog vrolijker, whaha. Oke, even kijken wat ik met haar ga doen.. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ahah ik ga ff eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayy Kilian von Monroe
    ik grinnik even. ''Ik naai haar mond wel dicht, nadat ze verteld heeft hoe en wat.'' zeg ik en hinkel de hut uit. de schietwond mocht dan zijn gehecht, dat betekende niet dat het geweldig liep. ik zag Dean nog lopen met het rijtje gevangen en liep er heen. ''geef har maar hier.'' Ik gristen mijn mes tussen mijn riem vandaan en snee het touw los dat haar vasthield aan de rest. ''Ik zorg er wel voor dat deze hoer hier straks wel iets beter nadenkt voordat ze haar mondje opentrekt.'' ik keek haar kwaad aan en trok haar aan haar, haar mee naar martelkamer A. daar aangekomen hing ik haar aan het touw om haar polsen, aan de haak aan het plafon, waardoor ze hing. ''Zeg me eens. wat gaat er in die stomme kop van je om, dat je je eigen vader verraad.

    Harry Edward Styles
    ik zuchten even en probeerden me op jasmine haar hand te concentreren. ''Zodra ik de kans krijg maak ik die gozer hellemaal kapot.'' zei ik zachtjes en streelden met mijn goede hand even langs haar wang. ''ik heb dorst.'' piepten ik uiteindelijk, ik had het gevoel of ik de woestijn lach en omgeven was met alleen maar zand. we konden geen kant op en ik vond het verschrikkelijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik knikte begrijpend en sloot mijn ogen even tegen het licht. "Ik zal je met plezier meehelpen." zei ik, waarna ik zijn hand langs mijn wang voelde strelen en ik zwakjes glimlachte. Je moest toegeven, hij bleef een schatje... Zelfs al was hij verwondt en had hij nu een hele goede reden om alles en iedereen te haten.
    Ik slikte bij zijn woorden en beet even op mijn lip. "Ik denk niet dat je hier water krijgt... En ik heb ook niks bij me, tenzij je bloed wilt drinken." zei ik, waarna ik naar beneden keek en langzamerhand begon door te draaien. Nog even en ik sloeg met al mijn lichaamsdelen tegen de muren aan van de paniek, aangezien de ruimte klein, warm en fel was. En dat was precies wat ze wilden... Dat je jezelf helemaal gek liet maken hier. Door mijn gedachten kreeg ik het benauwd en had ik neiging om mijn haren uit te gaan trekken, maar ik liet mijn hand op Harry's voorhoofd liggen en concentreerde me op zijn ademhaling.

    Samir Alan Sanguis.

    Na ongeveer tien minuten was ik inderdaad op kamp zuid aangekomen en parkeerde ik het busje. Grijnzend keek ik naar de gevangenen die liepen te sjouwen met spullen, smeekten om brood of water of aan de galg werden gehangen. Ik hield van deze plek... Ik zuchtte en sprong uit de auto, waarna ik alle martelkamers langs ging en Jayy met Adalicia in A vond. Ja, wat? Ik liep altijd van H naar A, dat was makkelijker... Meestal zaten de verraders ook in de achterste kamers, maar voor was ook goed.
    Ik stapte de kamer binnen, sloot de deur weer en begroette Jayy, waarna ik een stoel pakte en er ontspannen bij ging zitten. Tijd voor wat tv zonder een scherm...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik zie Jayy al komen en bijt op mijn lip en hij snijd mijn touw los, waardoor ik niet meer aan de rest vastzit. Na zijn woorden kijk ik hem boos aan. 'Hoer?!' zeg ik dan boos, wie waagt het mij zo te noemen, maar voor ik iets kan zeggen word ik al meegetrokken en kreun weer pijnlijk om mijn wond, de kogel moest daar echt ut en het moest schoongemaakt worden anders konden er infecties bij komen en het gaan ontsteken. Voor ik het weet voel ik dan een touw strak rond mijn polsen en hang ik aan een haak aan het plafon en kom ik niet meer met mijn voeten aan de grond en kijk even naar het touw om mijn polsen en dan naar Jayy. Aan de ene kant was het zo wel een stuk fijner voor mijn voet, maar ik weet dat dit meer pijn gaat doen en dan vooral aan mijn polsen. Ik kijk hem dan neidig aan. 'Waarom zou ik jou dat vertellen.' sis ik dan naar hem en hou mijn lippen dan stijf op elkaar en zie dan Samir binnenkomen en grom even en hij gaat ontspannen op een stoel zitten. Dit ging nog wat worden, volgensmij heeft hij zich er al lang op verheugd om dit ooit te doen. 'Wat willen jullie met me gaan doen?' sis ik dan toch naar beide.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 17:35 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp