• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Oh,dat heb ik dus gemist. x'D Maar ik dacht dat je bedoelde dat ze daar al de hele tijd binnen waren. x'D]


    Take me to wonderland

    Hahah naja dit is dus nu mijn post. Ik doe at hij Niall niet zag ofwat.

    Liam James Payne
    Nadat hij het touw om mijn nek legde snikte ik zacht. Hij trok Louis en mij mee. ' sorry Lou'piepte ik zacht.
    Ik merkte amper dat hij een duir open deed en voelde hoeik hard op de grond kwam.
    Ik sloeg weer een kreet en rolde me pijnlijk op en piepte zacht dat ik Niall wou hebben.

    (Lol en op mij. Tv staan ze vrolijjk te zijn enz.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik denk gewoon dat die soldaat met Li en Lou langs dat hok van Nialler liep en zag dat Adalicia daar zat met Niall (zonder touwen enzo) en dan naar binnen is gegaan om het na te vragen met Li en Lou ofzo?]


    Let's play a love game.

    Harry Edward Styles
    Er ontploften letterlijk iets in me toen hij over mijn moeder begon, maar gunden hem de waarheid van haar dood niet en zweeg. "Je spoort niet." Sisten ik terwijl ik voor iedereen uit liep naar buiten. Er bestond een kans om weg te kunnen rennen maar wist dat Jasmine dan hellemaal geen kans meer had en ik binnen 1 seconde dood werd geschoten. Niet dat ik het zou laten voor dat laatste, maar voor Jasmine. Ik hees mezelf ik het busje en en greep meteen weer naar mijn schouder en kreunden terwijl ik hoe ging zitten. "Het spijt me." Fluisterde ik zachtjes tegen Jasmine.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik keek toe hoe de achterklep werd dichtgeklapt en kroop meteen naar Harry toe, waarna ik hem snel in me opnam. "Niet zeggen... Het is niet jouw schuld." zei ik stilletjes, waarna ik zwakjes glimlachte en meteen naar zijn schouder keek. "Het spijt mij dat ik je niet eens beschermde..."
    Ik zuchtte eventjes en keek naar de wond, maar die kogel moest er echt uit. Anders kon de wond niet eens genezen, maar daar keken we later wel naar. Ik zou Harry hieruit krijgen, dat zwoor ik op alles wat ik nog over had.
    Ik kroop tegen Harry aan en lette extra goed erop dat ik niet tegen zijn slechte arm aankwam, waarna ik mijn hoofd op zijn goede schouder liet rustten.
    "Ik zweer het, je komt hier uit." zei ik zacht, wetend dat ik niet zou rusten voor ik dat waar had gemaakt. Al moest ik mezelf daarvoor in stukken laten trekken, Harry kwam hier levend uit.


    Reading a good book is like taking a journey.

    DreamWishes schreef:
    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    ik zie hoe hij zijn benen optrekt en zijn armen rond zijn knieën slaat en helemaal trilt en ik zucht even. Hij zegt dan zijn naam en ik glimlach even. 'Adalicia.' stel ik mezelf voor het gemak dan ook even voor. Ik frons dan even na zijn volgende woorden. 'Ophangen?' vraag ik dan met opgetrokken wenkbrauwen. 'Samir idioot.' mompel ik dan zacht en zie dan enkele seconden daarna een andere soldaat binnenkomen en kijk hem even aan en knik dan. 'Tuurlijk drankje.' zeg ik dan en draai me weer naar de jongen om. 'Zijn er nog andere vrienden van je hier behalve Liam? En ik zal hem niks doen, maar een vriend van Samir waarschijnlijk wel, dus we moeten snel zijn.' zeg ik dan vlug en sta op en begin te ijsberen door de kamer terwijl ik bedenkelijk voor me uitkijk en op een antwoord van de jongen Niall wacht.


    IrishCharm schreef:

    Niall James Horan

    "Ophangen?" Vraagt het meisje dat Adalicia noemt. Ik knik kort, mijn gedachten waren voor de helft van de tijd bij Liam. Ik wilde zeker weten of alles goed met hem ging.
    Ik schrik op als er een andere soldaat binnenkomt, maar gelukkig gaat deze al snel weer naar buiten.
    'Zijn er nog andere vrienden van je hier behalve Liam? En ik zal hem niks doen, maar een vriend van Samir waarschijnlijk wel, dus we moeten snel zijn.'
    Ik sprong meteen van de stoel. "We zijn met verschillende. We doken onder bij twee van onze vrienden die perfect zijn, maar uiteindelijk werden ik, Liam en nog een vriend van ons gevangen genomen," ik sprak heel snel, ik wilde zo snel mogelijk naar Liam zodat ik zekerheid had dat het nog niet te laat was. Het kon nog niet te laat zijn.
    Ik keek geschrokken naar de deur toen ik de zware stem van nog een soldaat horen. Mijn ogen vergrootte toen ik zag dat het die soldaat van eerder was en dat hij Louis en Liam bij zich had. "Liam!" riep ik luid. Hij leefde nog, hij was nog niet dood. Ik wilde naar hem toe lopen, maar ik wist niet wat de soldaat dan zou doen. Vol medelijden keek ik naar Liam de op de grond lag.


    Aangepast. :p


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles
    Ik schudden mijn hoofd. "Waarom denk ik dat ik wilde dat je achter me stond. Ik zou het mezelf nooit vergeven als hij nou had geraakt."
    Ik voelden dat we begonnen te rijden waardoor we iets heen en weer wiebelde. "Het was daarbij gewoon mijn eigen schuld." Zei ik zacht en beet op mijn lip. Als ik gewoon mijn bek had gehouden en me dus wel met mijn handen omhoog meteen had laten meevoeren had dit allemaal niet gebeurt. Maar alweer gunde ik Samir dat plezier niet en was zijn gefrustreerden blik van daarnet best goud waard.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne
    Ik keek snel op toen ik iemand mijn naam horen zeggen.
    Ik kneep mezkef maar Niall stond voor me.
    Met nieuwe tranen in mijn ogen stormde ik op hem af en omhelsde hem stevig.
    " ik hou zo van je" snif ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik had best medelijden met Harry. Hij ging zijn leven bijna opgeven om het mijne te redden en dat wilde ik niet eens. Ik wilde niet dat hij zichzelf voor mij opofferde, dat was ik niet eens waard.
    "Jij wou niet toegeven, ik begrijp het wel..." mompelde ik zachtjes, waarna ik hem eventjes met een klein glimlachje aankeek. "Velen zouden hetzelfde gedaan hebben, maar ik ben trots op je dat je mij wilde beschermen." zei ik eerlijk, waarna ik overeind kwam en mezelf van vallen weerhield door me aan de zijkant van het busje vast te houden en Harry snel een kus op zijn neus drukte. "Dat was dapper van je."

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 14:29 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Liam kan niet goed lopen door zijn schotwond. x'D]

    Niall James Horan

    Liam keek naar me op als een puppy dat net werd geroepen. Nieuwe tranen vormde in zijn ogen waarna hij meteen naar me toe kwam.
    Hij omhelsde me meteen en ik kon niet anders dan mijn armen rond zijn middel slaan en ik verstevigde meteen mijn greep. Ze zouden hem niet van me afpakken. Ik bleef bij hem zodat ik zeker wist dat hij in leven was.
    "Ik hou van je," snift hij zacht. Ik druk meteen mijn lippen op de zijne. "Ik dacht dat je dood was, ik was zo bang," piepte ik zachtjes. "Het was mijn schuld geweest als je dood was. Ik kon mijn mond niet houden," ik begroef mijn gezicht in zijn nek en snoof zijn geur op. "Laat me nooit meer alleen,"


    Take me to wonderland

    Liam james Payne
    Iik glimlach even zwak ' vanavond gaan ze me ophangen" mompel ik zwak.
    Ik voelde wat steken door mijn been schieten kreun zacht.
    Snel druk ik mijn lippen op de zijne om de pijn te vergeten.

    (Zo snel naar tandarts voor mijn hechting die er niet in hoort te zitten

    Dean Wayne
    Ik zucht even en vind uiteindelijk nog iemand.
    Ik besloot hem voor te martelen te bewaren en smste Samir waar hij was.
    Ik bond de handen vast en men gooide hem in de kofferbak terwijl ik snel naar het kamp reed.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 14:35 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    'Liam!' riep Niall luid. Liam stormde op Niall af en omhelsde hem snel. 'Ik hou zo van je!' zei Liam zacht. Niall en Liam gingen nog even romantisch door en ik zag dat de soldaat even afgeleid raakteik maakte me los uit zijn greep en rende ook op Niall en Liam af en knuffelde hun, wat er nogal vaag uit zag aan gezien mijn handen nog altijd vast zaten, maar het kon me niets schelen. We waren nu weer met z'n drieën helaas nog een hoop te gaan.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 14:35 ]


    Let's play a love game.

    Liam James Payne
    Louis weet ich ookmlos te trekken en komt erbij.
    Ik zie de stoel waar Nall opzat en laat me er vermoeid op vallen.
    Ik pakte voorzichtig het touw van Lou en begon met moeite het los te maken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayy Kilian von Monroe
    "Klas met dat homo gedoe." Sisten ik en trok de gewonden jongen aan zijn haar terug. "Waar zit hij niet vastgebonden?" Vroeg ik argwanend aan de soldate. Ze mocht dan misschien denken dat ze heel wat was door haar status. Erg slim was ze dus niet. Ik richten mijn geweer weer op de de blonden jongen die blijkbaar Niall heten en de anderen zodat ze wel moesten stoppen met het losmaken vande touwen.. "Ga bij die jongen we of er bord straks een kogel door je hoofd." Bevoelden ik en keek weer terug naar het meisje. "Waar is Samir?" Vroeg ik nogmaals en pakten mijn mobiel al om hem op te roepen. Hier klopten gewoon iets niet.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 14:39 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.

    Ik voelde dat er werd gerammeld aan het touw wat om mijn handen zat verbaasd keek ik om en zag dat Liam bezig was het los te maken. 'Dankje' fluisterde ik dankbaar. De soldaat stormde op ons af en trok Liam aan zijn haren terug. Hij richtte zijn geweer op Niall. 'Ga bij die jongen weg of er boord straks een kogel door je hoofd' zei de soldaat streng. Ik besloot maar om een stapje achter uit te zetten. 'Waar is Samir?' vroeg de soldaat en greep naar zijn mobiel. 'En daar gaan we weer' zuchtte ik gefrustreerd.


    Let's play a love game.