• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    IrishCharm schreef:
    (...)

    [Hmm.... Ruzie maken met Jayy? Ik heb zelf ook geen idee eigenlijk. :s]


    [Ze is het al aan het uitlokken! ^^]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall James Horan

    Ik wilde Liam weer zo graag in mijn armen nemen, maar die verrekte touwen lieten me niet toe.
    "Ik ben er nog," zei ik zachtjes. Ik zag dat de soldaat er duidelijk genoeg van had. Hij begon weer op ons te roepen en sleurde ons naar zijn busje.
    Verbaasd zette hij Liam en Louis vanachter, maar duwde hij me voorin in de bus. Bang schoof ik zover mogelijk van de soldaat weg. Ik probeerde me tevergeefs rustig te krijgen. Ik was niet gemaakt voor oorlogen. Wat ik ook deed, ik keek de man niet aan, maar staarde naar mijn benen. Bang dat hij kwaad om me zou worden als ik naar de verkeerde richting uit staarde.


    Take me to wonderland

    Maya Rae Grande
    Ik loop uiteindelijk achter Samir aan. Het meisje ligt op de grond en ik trek haar aan haar haren omhoog. Als ze staat pak ik haar arm stevig vast zodat ze zich niet los kan rukke. En trek haar achter Samir aan. Adalicia had ons veraden, mij veraden. Het laatste deed me pijn. Ik wist niet wat ik eigenlijk moest doen. Maar dit was mijn werk en ik was een Adjudant. Een trouwe soldaat helpend om de maatschappij te verbeteren, maar dat was misschien niet zoals dit. Het begon een beetje te lijken op de tweede wereld oorlog. Het was bijna hetzelfde. Ik bijt op mijn lip, maar ban de gedachte uit. Ik was een soldaat. Ik diende dit land. Maar miwschien het volk. Nee Maya negeer die gedachtes. 'Hang haar daar.' Zegt samir dan waardoor ik uit mijn gedachte word geroepen. Ik doe wat hij zegt en druk haar tegen de muur en bind haar meteen vast aan de spijlen. Om een of amdere reden had ik medelijden, misschien deed aadalicia dit om een reden?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Samir Alan Sanguis.

    Ik keek met een grijns naar de jongeman. "Dus, kleintje... Vertel mij eens wie je bent, hoe je sletje heet, wie je hebt beschermd en waarom je ons hebt verraden." zei ik, waarna ik zuchtte en een stoel pakken om vervolgens een aantal pijltjes die ik met darten gebruikte te halen en tegenover hem ging zitten. Als hij niet wilde luisteren gooide ik wel een aantal keer, en daarna zou ik over gaan naar zwaarder geschud. Genoeg martelwerktuigen hier...
    Ik draaide me even om naar Maya. "Goed zo, iemand die goed bezig is vandaag... Na ja, ondervraag haar maar of zo... En als je haar zat wordt weet je wat je mag doen." zei ik grinnikend, waarna ik me weer terug naar de jongeman draaide en afwachtte.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 16:40 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Adalicia heeft trouwens een reden waarom ze in het verzet zit. Komen jullie nog wel achter. ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jayy Kilian von Monroe
    Ik trok even met opgetrokken wenkbrauwen naar de plek waar de kogel terecht kwam en terug naar Adalicia en schoot even in de lag. "Je snapt toch wel dat ik dat niet toe kan laten hè." Grijnsde ik. "Trouwens. "Ik zweeg even en en terwijl ik haar nog strak aankeek schoot ik een kogel in haar voet. "Zo moet je schieten." En snel sloeg ik met de kolf tegen haar slaap zodat ze in zou storten en zo kon ik haar ook achter in het busje gooiden. Had ze nou echt gedacht dat ze het van mij zou winnen?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.
    Het ging allemaal zo snel dan stond je buiten en begon Liam te schelden op de soldaat en dan lag je achterin. 'Sorry Lou' mompelde Liam zacht. Ik keek verbaasd op. 'Voor wat? Het is niet jouw schuld het zijn die verdommse klote soldaatjes hier die iedereen lopen te irriteren en denken dat ze helemaal perfect zijn en imperfecte mensen vermoorden, terwijl ze hier de meest imperfecte mensen op aarde zijn!' riep ik kwaad uit. Alle frustratie kwam er uit van de afgelopen uren. Ik zuchtte even dat voelde goed. Ik dacht weer terug aan wat de soldaat had gezegd voordat we hier belande en keek bang op. Oeps,


    Let's play a love game.

    [Mag ik haar voordat ze neervalt nog een keer laten schieten en dat ze dan Jayy raakt in zijn been of iets. XD]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 16:44 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik mompelde een 'au' toen ze me aan mijn haren meetrok en me uiteindelijk vastmaakte, waarna ik haar bleef aanstaren alsof ik niks beters te doen had. Niet dat ik dat had, maar ik had geen zin om hier netjes en beleefd tegen die chick te zijn.
    "Ook een leuke avond." zei ik zachtjes, testend wat voor een persoon ik voor me had staan. Zolang ze maar niet zoals die mongool bij Harry was vond ik het best. Mijn pijngrens lag hoog, dus ik kon wel iets hebben... Gewoon aan alle haat denken die ik voor ze had.
    Ik trok wat aan de boeien en voelde dat je spieren gingen verzuren, des te langer je hier hing... Dat ging nog eventjes pijn doen, maar je moest doorbijten, Jasmine. Denk aan wat je aan Harry en Bella hebt beloofd.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 16:44 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    "omdat ik een zak ben"mompel ik.
    Ik klopte op de wand met mijn handen die aan elkaar zatten "Niall hoor je me?" als hij me kon horen
    kon ik nog wat zeggen tegen hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Edward Styles
    "Je hebt me toch al een naam gegeven, wat moet je nog met mijn echten?" Sisten ik en keek afwachtend naar de pijltjes. Hij kon me martelen zolang hij wilden. Van mij kreeg hij niets. Ik keek langs hem naar Jasmine, nee, zolang ze maar van haar afbleven. Ik luisterde naar de orders die hij gaf aan de andere soldaat en meteen werd ik giftig. "Waag het." Sisten ik en kwaad spuugde ik in zijn gezicht.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan

    Een bonk tegen de achterkant liet me even opkijken. vaag hoorde ik Liam wat roepen. Ik kon hem niet horen, maar ik vloekte zachtjes. "Godverdomme Liam, wees nou eens stil voor een paar minuten," ik liet mijn blik voorzichtig op de soldaat naast mij vallen. Laat hem Liam niet gehoord hebben.


    Take me to wonderland

    Samir Alan Sanguis.

    Ik grijnsde. "Omdat het leuker staat om je echte naam in het dodenregister te zetten. Dan kan je familie het ook nog natrekken." zei ik, waarna ik toekeek hoe hij zijn vriendinnetje wilde beschermen en uiteindelijk zijn spuug van mijn gezicht afveegde.
    "Teringlijder." mompelde ik, waarna ik twee pijltjes op hem mikte en eentje in zijn bovenbeen terecht kwam en de ander in zijn onderarm. Beter mikken, Samir... Als hij eentje door zijn oog had gehad was het leuker geweest.
    "Je weet toch wel hoe meer je je met je slet gaat bemoeien hoe meer mijn collega haar gaat vervelen, toch?" vroeg ik, waarna ik hem met een grijns aankeek. "Beantwoord mijn vragen."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik slik. Yeah, I'm fucked. Ik voel de kogel in mijn voet en een pijnlijke kreet verlaat mijn mond en ik kreun pijnlijk en kijk hem dan weer aan. Ik richt dan mijn geweer op hem, maar voel dan voor ik het weet de kolf tegen mijn slaap en zie alles wazig worden en de grond steeds dichterbij komen. Ik kan nog een keer mijn geweer richten en schiet en met veel geluk raak ik hem toch en komt hij terecht in zijn bovenbeen, teminste nog iets bereikt, ik val dan met een harde klap op de grond en het geweer vliegt uit mijn handen en ik kreun nog een keer pijnlijk, kijk de soldaat aan en zie dan alles nog waziger worden en uiteindelijk word ik meegetrokken het zwart in.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 16:56 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam Payne
    Vaag hoorde ik Niall wat mompellen.
    "Niall hoor je me, ik houvan je" schreeuw ik hard in de hoop dat hij me nu wel kon verstaan.
    Ik glimlach even zwak naar Louis. "mijn been doet pijn"mompel ik zacht.
    Niet dat het nou zo gek was na alles.

    [ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan