• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    DreamWishes schreef:
    [Wat heb ik nou gemist? En wat moet ik doen met Adalicia?]


    (Jasmine en Harry worden naar een martelplekje gebracht. Samir is kwaad op Adalicia omdat hij via een soldaat erachter is gekomen dat zij Niall heeft bevrijd. Niall, Liam en Louis worden in de gaten gehouden door Jayy en de anderen huppelen maar wat rond.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Oke en Adalicia staat ergens tussen Niall, Liam en Jayh en volgensmij herkent Jayy haar niet.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    En mijn teruggezette tand moest er weer uit damn. Eh. Ik kan wel dat lili het zegt maat dan moet hij wel pijn hebben anders doet ie dat niwt. Dean wilt hin best vangen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayy Kilian von Monroe
    "Is goed, waar moeten ze heen?" Ik zitten de telefoon op luidspreker zodat ik ondertussen Louis zijn handen weer goed kon vastmaken en meteen daarna greep ik Niall in zijn kraag. "Je hebt nu toch echt de verkeerde voor je jongen." Sisten ik. Het kon me niets schelen dat Adalicia er nog was en die duidelijk iets anders van plan was. Dochter van de baas of niet, ik zou haar net zo makkelijk door haar kop schieten. Dan vertelden ik daarna wel dat het een van deze jongens was geweest. Ik gristen het stuk touw weer van tafel wat eerder om zijn polsen had gezeten en trok het eerst rond zijn nek voordat ik zijn handen op zijn rug vastmaakten. Als hun nu verkeerd bewoog zou die zichzelf nog vermoorden. Ik keek naar de jongen met het gewonden been en bond hem voor de zekerheid ook maar vast. Waarna ik ze allemaal op een stoel plaatsten en zelf op de tafel ging zitten om te wachten op verdere instructies. "Niet zo verdrietig kijken kontneukertje. Je hebt het toch echt zelf verpest." Grijnsde ik naar de blonden terwijl ik het geweer van de ene baar de andere jongen liet glijden. "Wie bied zich aan?" Vroeg ik terwijl ik met de loper langs de wang van de jongen met het streepjes shirt gleed.

    Harry Edward styles
    ik viel bijna van het bankje af toen er plots op de rem werd getrapt en bonkten hierdoor enorm hard met mijn schouder tegen de zijkant van het busje aan. Ik slaakte een kreun en greep meteen weer met mijn hand naar mijn schouder. "Ik doe hem wat." Sisten ik kwaad waarna de auto weer met een speer wegreed en ik gelukkig de andere kant op gleed. "Hij mag op zijn minst leren rijden." Gromden ik terwijl de pijn niet te harden was en ik hard op mijn wang begon te bijten. Niet dat het iets hielp, maar nu trok tenminsten niet alle pijn naar mijn schouder.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 15:40 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    DreamWishes schreef:
    [Oke en Adalicia staat ergens tussen Niall, Liam en Jayh en volgensmij herkent Jayy haar niet.]


    [Niall staat normaal gezien nog dicht bij Adalicia. :p]


    Take me to wonderland

    xAmore schreef:
    (...)

    (Ik denk niet dat iemand namen gaat noemen... Iedereen is te voorzichtig en trots om hun eigen vrienden te verraden.)
    [Hoe weten ze dan dat d speltjes niet echt bedoelt zijn voor Jade en Zayn als ze van niets weten?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik ga nu reageren!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam James Payne
    Ik glimlach zwak naar Niall en ineens begin de soldaat iedereen vast te binden
    Hij zet ons op een enstoel en gaat zelf ook zitten.
    Ik laat een dodelijk gegrinik horen "als je met een meisje neukt kun je het ook via de kont dus" mompel ik naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    De soldaat pakt me ruw bij de kraag en begint me vast te binden met het touw. Eerst gaat hij langs mijn nek en dan mijn handen op mijn rug. Ik probeer me tevergeefs los te wrikken waardoor ik het touw strakker voel worden rond mijn hals en dus stop ik met tegenstribbelen. We worden alle drie op een stoel gezet en met zijn loper tikte de soldaat op onze wangen.

    [Kort omdat ik even op Adalicia wacht x'D]


    Take me to wonderland

    HurtedHeart schreef:
    (...) [Hoe weten ze dan dat d speltjes niet echt bedoelt zijn voor Jade en Zayn als ze van niets weten?]

    Misschien kan een van de soldaten er achter komen dat Jade blind us en dus imperfect en haar zo kunnen oppakken en dan is Ayn automatisch een verader. Dus kunnen ze hem zoo die reden oppakken inplaats van voor min Imperfectie.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Samir Alan Sanguis.

    Ik volgde het gesprek van Jayy en de jongens lekker mee, waarna ik zachtjes lachte om zijn opmerkingen. "Breng ze maar naar het kamp in het zuiden. Het interesseert me niet wat je met die bitch van Vedette doet, zolang ze maar van ons werk afblijft. Als er iets met haar gebeurt verzinnen we wel wat, zelfs Vedette heeft er geen vrede mee dat zijn bloedeigen dochter misschien wel verraad pleegt. Daarom was ze dus zonder bewakers op pad!" riep ik uit, waarna ik de mobiel op de speaker zette en naast me gooide. Maya kon me ook niets boeien als ze me verraadde, kogels zat in mijn kastje.

    Jasmine Amina Garçia.

    Het was een geluk dat ik de wand van het busje nog vast had, maar Harry gleed van hier naar daar door het busje heen.
    "Blijf alsjeblieft rustig, Haz! Bewaar die energie maar voor dadelijk." zei ik, waarna ik zijn hand vastpakte en hem vast kon houden als hij weer zou wegglijden. Ik zuchtte eventjes en hield mezelf schrap tegen de wand, terwijl ik zachtjes hijgde van de inspanning. Het was verschrikkelijk zwaar om jezelf maar aan die want te blijven vastklampen...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    Mijn touw werd helaas weer strakker vast gemaakt en ik zuchtte even. Niall kreeg nu ook een touw om zijn nek. Waarom toch ze hadden beide nog nooit een vlieg kwaad gedaan. Althans niet zonder dat het nodig was. De soldaat pakte zijn geweer en richtte steeds op een van ons drieën. Ik keek omlaag en wachtte af. Ik voelde opeens een koud ding op mijn wang en keek geschrokken op. 'Wie bied zich aan' vroeg de soldaat. Ik slikte even en hield me stil. Konden ze ons niet gewoon met rust laten?


    Let's play a love game.

    Jayy Klilian von Monroe
    Ik keek even op naar Adalicia toen Samir het zei en zei zelf moest het ook gehoor hebben. "Je hoort het dametje." Grinnikte ik en stond op. "Papa is denk ik niet zo blij met je." Ik schudden even lachend mijn hoofd en bedacht me hoe ik deze drie jongens naar mijn busje moest krijgen. Uiteindelijk pakten ik nog een touw terwijl ik het ene uiteinde vast maakte aan de blonden jongen zijn polsen en het andere uiteindelijk aan de polsen van de jongen met het streepjes shirt, waar ik nu toch wel echt een opmerking over moest maken. "Ben jij soms scheepsjongen van beroep?" Waarna ik ze beide omhoog trok en tegen de andere jongen zijn stoel aantrapten. Ik pakten met mijn vrije hand eerst mijnmobiel en daarna mijn geweer weer. "Opstaan." Zei ik en porde even me mijn loper in zijn zij. "En lopen." Ik zetten de loper tegen zijn rug en vergelijken hem de deur uit terwijl ik de andere twee jongens achter me aantrok.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 16:01 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry Edward Styles
    De tranen stonden weer in mijn ogen van de pijn en ik zetten mijn voeten zo stevig mogelijk op de grond zodat ik meer grip had. "Ik wil slapen." Piepten ik uiteindelijk. Ik was moe, had pijn en was er gewoonweg klaar mee. Ik keek even naar Jasmine waarna ik mijn ogen snel weer afwenden. Ik was niet iemand die opgaf. Maar dit viel me allemaal toch wel heel zwaar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''