• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Damn, nu moet ik een nieuwe reactie maken door de reactie van Jayy! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam James Payne
    Ik zie hoe hij lou en Ni aan elkaar bind en trapt tegen de stoel waar ik zit en richt zijn wapen op me.
    Waarom kno hij me niet gewoon neerschieten? ik was er helemaal klaar mee.
    Ik zucht even en sta met veel pijn open voel zijn wapen in mijn rug prikken.
    "Waarom schiet je me niet gewoon dood neer, je ziet toch dat mijn been leeg bloed knuppel" schreeuw ik ineens boos en gevuld met haat en woede.
    "waarom heb jij het recht om me imperfect te noemen, niemand is perfect, jij ook niet zeker niet omdat je van andere hun pijn geniet. Je zou een voorbeeld aan Adelicia moeten nemen die gfeeft om andere mensen" het kon me echt neits meer schelen, dat ik doodging stond vast. en of dat nou nu, vanavond of morgen zou zijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik keek Harry eventjes aan en hield hem stevig vast. "Ssst... Je mag dadelijk slapen, hou nog even vol." zei ik zachtjes, waarna ik zijn krullen eventjes uit zijn gezicht streek en voelde hoe het busje remde, maar naar voren klapte omdat ik te laat reageerde. Ik liet niet eens een gil weerklinken, ik had wel genoeg schrik gehad voor vandaag.
    Licht verblindde me even en ik voelde hoe ik het busje uit getrokken werd en ruw op de grond werd geduwd.
    "Doe normaal zeg..." mompelde ik zachtjes, waarna ik een trap kreeg en meteen stil was.

    Samir Alan Sanguis.

    Het meisje lag al buiten en ik beval Maya dat ze bij haar moest blijven staan, terwijl ik het busje weer instapte en de jongeman het busje uittrok. Ik sleepte hem aan zijn goede arm achter me aan en wenkte Maya, waarna we naar het gebouw liepen en een apart, donker kamertje zochten.
    "Hang haar daar." zei ik, waarna ik wees naar de muur met ijzeren spijlen. Ik duwde de jongen tegen de andere wand aan en klikte hem vast met de handboeien, die ik meteen aan de spijlen vastmaakte en hem aankeek.
    "Tijd voor een beetje plezier." zei ik met een grijns.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    Ik werd vast gemaakt aan Niall zijn polsen en ik werd omhoog getrokken. 'Ben jij soms scheepsjongen van beroep?' vroeg de soldaat toen hij Liam deed op laten staan en Niall en mij achter zich aan trok. Ik keek hem kwaad aan. 'Nee. Alleen omdat ik een trui met streepjes draag hoeft dat niet meteen te betekenen dat ik een scheepsjongen ben' zei ik. '"Waarom schiet je me niet gewoon dood neer, je ziet toch dat mijn been leeg bloed knuppel. waarom heb jij het recht om me imperfect te noemen, niemand is perfect, jij ook niet zeker niet omdat je van andere hun pijn geniet. Je zou een voorbeeld aan Adelicia moeten nemen die geeft om andere mensen' schreeuwde Liam opeens ik keek geschrokken op. Je moest nooit een soldaat kwaad maken dat ging fout. "Liam, al heb je volkomen gelijk je moet die knuppel maar niet boos maken...' zei ik.


    Let's play a love game.

    Niall james Horan

    "Waarom schiet je me niet gewoon dood neer, je ziet toch dat mijn been leeg bloed knuppel" riep Liam opeens. Ik draaide mijn nek zo snel om waardoor ik dacht dat ik mijn eigen nek ging omdraaien. "Liam, zwijg!" siste ik naar hem. "Zeg niet dat je dood wil," Over al de rest gaf ik hem gelijk, maar hij gaat niet even doodleuk zeggen dat hij dood wil. Ik ging al door een hel toen ik eerder dacht dat hij dood was, ik ga hem niet de stomme idioot laten uithangen waardoor hij zo meteen echt dood is.


    Take me to wonderland

    Liam James apayne
    "hoezo, NIall hoe graag ik ook wil, je weet donders goed dat ik binnen nu en 24 uur dood ben. Dus waarom uitstellen. Ik ben blij dat je mijn vriendje ben maar ze gaan gewoon te ver nu." mopper ik. Ik stopte met lopen en ging zitten op de grond met mijn been languit. Ik bekeek lang mijn broek en kwam tot late conclussie dat er veel bloed opzat. Met mijn vingers probeerde ik het weg te halen wat niet lukte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik weet nu echt niet wat ik moet doen met Adalicia of hoe ik moet reageren...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall James Horan

    "hoezo, NIall hoe graag ik ook wil, je weet donders goed dat ik binnen nu en 24 uur dood ben. Dus waarom uitstellen. Ik ben blij dat je mijn vriendje ben maar ze gaan gewoon te ver nu."
    "Liam, zeg dat alsjeblieft niet," zei ik zachtjes. "Ik geef jou niet op. Waarom doe jij dat dan wel? Als ik moest kiezen dat je nu doodging of straks,d an koos ik voor straks. En zelfs dan zou ik nog alles proberen om ervoor te zorgend at je blijft leven," ik beet eventjes op mijn lip. "Je verdient het om nog een lang een fijn leven te hebben Liam. geef alsjeblieft niet op," mijn ogen gleden af en toe naar de soldaat die zo dadelijk hier vast wel commentaar op zou gaan hebben. "Jij hebt mijn hart Liam, je neemt het met je mee. Vergeet dat niet," eindigde ik zachtjes.


    Take me to wonderland

    [Verkeerde knopje -__- soms haat ik de iPad]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 16:26 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam James Payne
    Ik luisterde naar Niall en mijn hart brook in duizenden stukken.
    IK had het al opgegeven en zelfs Niall niet.
    Luid begin ik te snikken "ik kan het niet meer Niall, de pijn, Nicole, mijn vader. Ik wil niet op deze kut planeet meer zijn met egoïstische mensen." snik ik zacht en sla mijn handen voor mijn gezicht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayy Kilian von monroe
    "Zwijg!" Riep en ik schoot een kogel af net voor de voeten van de jongen die blijkbaar Liam heten. Ik draaide me kwaad om naar de andere twee jongens. "De eerste de beste die nu nog zijn bek open trekt, snij ik de tong van af." Sisten ik en duwden Liam vooruit terwijl ik de andere twee wild meetrok. Al snel waren we bij mijn busje en en zetten ik de blonden jongen voorin en de andere twee achterin. Ik wilden namelijk niet dat de twee geliefde bij elkaar zaten en ook niet dat de anderen bloed op mijn bekleding ging achterlaten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    DreamWishes schreef:
    [Ik weet nu echt niet wat ik moet doen met Adalicia of hoe ik moet reageren...]


    [Hmm.... Ruzie maken met Jayy? Ik heb zelf ook geen idee eigenlijk. :s]


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles
    Ik sisten even toen Jasmine op de grond werd getrokken maar zweeg toen de jongen ook mij uit het busje trok. Hij mocht dan aan mijn goede arm trekken, dat maakten de pijn niet minder erg. En de pijn werd alleen maar erger omdat mijn schouder naar achter werd geduwd omdat mijn handen werden geboeid. Ik keek hopeloos naar Jasmine aan de andere kant van de kamer.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne
    Ik sloeg verschrikt een kreetje toen een kogel net voor me neer kwam. "de eerste de beste die nu nog zijn bek open trekt snij ik de tong van af"
    Ik slik even en kijk spijtig naar Niall. HIj duwde me verder toen ik langzaam omhoog was gekomen en trok de rest wild mee. Ik draaide mijn hoofd om en stuurde ze een sorry-blik. Hij zette Niall voor in in de auto en Lou en mij achterin. "sorry Lou"mompel ik zacht.
    Dat die jonegn niet gek van me werd. ik had al zoveel tegen hem sorry gezegd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik kijk met grote ogen naar wat er allemaal zo net gebeurt was en slik even en sta verstijfd. Als ik dan zie hoe Liam, Niall en de laatste jongen, volgensmij Louis naar buiten worden getrokken en in het busje worden geduwd lijkt het wel of ik weer smelt en kan bewegen ik loop er snel achteraan en kijk de jongen woedend aan, wie denkt hij wel niet dat hij is om mijn orders te negeren. Ik kijk dan even naar het geweer van Cat in mijn handen en dan weer naar de jonge soldaat. 'Laat ze gaan.' sis ik dan naar hem, ik was toch al verraden, dus veel heb ik niet meer te vrezen. Ik richt dan ook het geweer voor zijn voeten en schiet. De kogel komt net een centimeter voor zijn voeten, zijn al die trainingen toch nog ergens goed voor. IK kijk hem dan ook met een kwade blik, hij kon me maar beter niet onderschatten, wat velen deden. Ik heb veel trainingen gehad in zelfverdediging, mijn vader wilde, zou het nodig zijn, dat ik me wel goed kan afweren en verdedigen en aanvallen, wat nu wel handig van pas komt. Ik kijk hem dan weer aan en even verschijnt er een geme grijns rond mijn lippen.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 16:36 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp