• Een onbekend iemand waar ik misschien mijn verhaal tegen kan doen en dat die persoon dan haar/zijn mening kan geven . Ik zoek eigenlijk iemand waarvan hun ex of vriendje/vriendinnetje hun heeft bedrogen. Ik weet dat het een persoonlijke vraag is, but I need someone.. Stuur me een pb berichtje?

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 20:23 ]


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Je mag mij wel een pb sturen, ik help graag (:


    26 - 02 - '16

    Mm ik heb hier gelukkig geen ervaring mee. ALs je vriendje je heeft bedrogen verdient hij je niet, simpel :Y)
    Maar ik kan het altijd proberen om mijn mening hierover te geven (flower)

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 20:24 ]


    •*• Lululu •*•

    /bijna bedrogen.
    Is dat goed genoeg? Ik heb het net op tijd uitgemaakt blijkbaar.


    Your make-up is terrible

    Ik heb niet ervaring met bedrogen zijn door een ex, maar ik moet wel zeggen dat ik een goede luisteraar en adviseur ben (al zeg ik het zelf),
    Als je wil mag je mij altijd een PB of GB sturen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Je mag mij ook PB'en :]

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 20:27 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik heb er eerlijk gezegd ook geen ervaring mee, maar je mag me altijd raadplegen.


    The odds are néver in our favor.

    Haha, ik had niet verwacht dat er zoveel (nou, super veel is het niet maar toch..) gingen reageren


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Ik heb geen ervaring, maar ik help graag.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb er ervaring mee :l je mag mij wel PB'en, als je wilt.

    Opera schreef:
    Je mag mij wel een pb sturen, ik help graag (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf