• Een onbekend iemand waar ik misschien mijn verhaal tegen kan doen en dat die persoon dan haar/zijn mening kan geven . Ik zoek eigenlijk iemand waarvan hun ex of vriendje/vriendinnetje hun heeft bedrogen. Ik weet dat het een persoonlijke vraag is, but I need someone.. Stuur me een pb berichtje?

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 20:23 ]


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Je mag mij wel een pb sturen, ik help graag (:


    26 - 02 - '16

    Mm ik heb hier gelukkig geen ervaring mee. ALs je vriendje je heeft bedrogen verdient hij je niet, simpel :Y)
    Maar ik kan het altijd proberen om mijn mening hierover te geven (flower)

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 20:24 ]


    •*• Lululu •*•

    /bijna bedrogen.
    Is dat goed genoeg? Ik heb het net op tijd uitgemaakt blijkbaar.


    Your make-up is terrible

    Ik heb niet ervaring met bedrogen zijn door een ex, maar ik moet wel zeggen dat ik een goede luisteraar en adviseur ben (al zeg ik het zelf),
    Als je wil mag je mij altijd een PB of GB sturen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Je mag mij ook PB'en :]

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 20:27 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik heb er eerlijk gezegd ook geen ervaring mee, maar je mag me altijd raadplegen.


    The odds are néver in our favor.

    Haha, ik had niet verwacht dat er zoveel (nou, super veel is het niet maar toch..) gingen reageren


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Ik heb geen ervaring, maar ik help graag.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb er ervaring mee :l je mag mij wel PB'en, als je wilt.

    Opera schreef:
    Je mag mij wel een pb sturen, ik help graag (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    die van (gelukkig nu een ex) zoende al in de eerste twee weken vreemd...ik wil niet weten wat hij allemaal verder uitgespookt heeft, maar heb hem dus met goede reden gedumpt.
    Je mag me ook wel een pb sturen. Ik zal proberen je zo goed mogelijk te helpen :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb er gelukkig geen ervaring mee, maar ik wil even dat je ziet dat wij met z'n allen achter je staan, wat er ook gebeurt is (Kijk naar alle reaties), en Natuurlijk mag je mij een pb'tje sturen. Ik zal zo objectief mogelijk een mening geven, en je zo goed mogelijk helpen.

    Sterkte!(H)


    Tijd voor koffie.

    Ahh, de mooiste kant van Q (: als er iemand nodig is die hulp nodig heeft, staan er direct mensen voor je klaar.
    Ik heb er ook niet echt ervaring mee, maar als je gewoon wil praten: ik ben maar één berichtje van je verwijdert (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ahh, de mooiste kant van Q (: als er iemand nodig is die hulp nodig heeft, staan er direct mensen voor je klaar.
    Ik heb er ook niet echt ervaring mee, maar als je gewoon wil praten: ik ben maar één berichtje van je verwijdert (;


    Dat apprecieer ik echt, dankjulliewel voor diegene dat zeiden dat ik een berichtje mocht sturen. Ik ga niet naar iedereen sturen, ik wil niet iedereen lastigvallen haha. Maar ik vind het heel lief dat jullie met mij willen praten (-:


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Mijn ex heeft me ook bedrogen dus ik wil wel praten eventueel.


    -