• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 21:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Louis kreunt slaperig, waardoor ik een glimlach op mijn gezicht krijg. 'Goodmorning, boobear.' Ik druk een kusje op zijn neus en ga vrolijk verder met de tekeningetjes op zijn arm.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'How on earth are you able to be this happy in the morning Hazza?' grinnik ik en open mijn ogen. Ik buig me langzaam naar hem toe en kus hen zacht

    Harry Styles.
    Louis opent zijn ogen en ik grinnik zachtjes. 'Omdat ik met jou ben.' Lief glimlach ik naar hem. Louis drukt zijn lippen op die van mij van mij, zacht kus ik hem terug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    Ik glimlach terug en aai door zijn krullen. 'Gosh i'm so tired' ik rek me uit en zicht.

    Mackenzie Lou Arretez
    Ik opende mijn ogen weer en keek om me heen. Harry en Louis zaten te praten, het voelde ongemakkelijk voor me. Ik stond weer op en pakte wat kleren uit mijn koffer. Een short met een normaal topje, eronder mijn zwarte vans. Ik liep langs Harry en Louis en begroette ze vrolijk. Snel rende ik naar beneden om een flesje water te pakken en wat eten.
    Uiteindelijk pakte ik een appel en nam er een hap van. 'Liam.' Grijnsde ik. 'Ik ben Mackenzie.' Stelde ik mezelf voor aan het meisje. Ik plofte neer met een grote plof op de bank.

    (Tadadamm.. Ik doe gewoon dat ze een paar uurtjes verder zijn ;x )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.
    Een glimlach verschijnt op mijn gezicht als Louis door mijn krullen aait. 'En hoe komt dat?' Onschuldig keek ik de jongen aan. Het meisje dat gisteren samen met Liam ons momentje had verpest kwam voorbij rennen en begroette ons vrolijk. Ik schudde mijn hoofd en riep iets wat op "hoi" moest lijken. Vervolgens richtte ik me weer op de prachtige jongen naast me.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    'Hi Mackenzie! Lekker geslapen?' vroeg ik met een glimlach. Ondertussen zette ik de tv aan en zapte wat door. Normaal had ik nu al wel allemaal klusjes gedaan, alleen ik was doodmoe. Met moeite hield ik mijn ogen open en keek naar het scherm. Uiteindelijk kwam MTV op, waar de MTV breakfast club bezig was. Net was het liedje Hall of Fame van Will.i.am afgelopen, waarbij een nieuw liedje begon. Ik moest lachen toen ik de klanken hoorde van Live While We're Young. Ik ging recht zitten en grinnikte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez
    Ik knikte. 'Misschien is het tijd dat jij wat gaat slapen.' Zei ik glimlachend. Ik zuchtte en keek Liam aan. 'Je moet wat meer slapen. Naar boven of hier blijven?' Vroeg ik hem.
    Ik legde mijn kin op Liam's schouder en keek hem glimlachend aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ik ben niet moe' gaapte ik. 'Oke, dat kwam er verkeerd uit, maar ik ben echt niet moe' stribbelde ik tegen. Na nog even vechten met mijn oogleden, zuchtte ik en trapte ik mijn Nike's uit. 'Best' mompelde ik en ik ging op de bank liggen. 'Op één voorwaarde. Jij komt bij me liggen' grijnsde ik en ik trok Mackenzie mee. 'Zie je? Veel beter' mompelde ik lachend en ik viel in een rustige slaap, waarbij mijn ademhaling wat regelmatiger werd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez
    Ik grinnikte en streelde met mijn hand over zijn wang. Langzaam drukte ik mijn lippen op die van hem, maar trok mezelf snel terug voordat hij wakker werd. Ik grinnikte even bij het zien van Liam's gezicht, hij was zo schattig als hij sliep.
    Ik had mijn appel nog in mijn handen en begon weer te eten.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik wilde Mackenzie's hand vastpakken, maar ze veranderde in Danielle. Geschrokken trok ik mijn hand terug en Danielle grijnsde naar me. Ze pakte me bij mijn schouder en drukte me tegen de grond. Precies op dat moment schoten mijn ogen open en probeerde ik rustig te ademen. Dit kon ik geen nachtmerrie noemen, maar ook niet bepaald een droom. Ik sloeg een arm om Mackenzie's middel en trok haar wat dichter tegen me aan. 'Zie je wel? Slapen heeft geen zin' fluisterde ik in haar oor.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez
    Zijn fluistering liet mijn nekhaartjes omhoog springen. "Dan toch niet? Wat wil je dan gaan doen?" Glimlachte ik. Eventjes grijnsde ik en gooide het klokhuis van de appel op de salontafel.
    "Kom, wat wil je doen? Ik ga met je mee." Glimlachte ik breed. Ik stond alvast op en reikte mijn hand naar Liam uit. "Had je een nachtmerrie?"


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Het is meer een rare droom geweest' mompelde ik, toen ik Mackenzie's hand vastpakte en opstond. 'Ik heb geen idee. Wat vindt jij leuk om te doen? Arme kijkers, er is helemaal niks leuks meer te zien' lachte ik. 'Trouwens, wanneer zullen we een opdracht krijgen?' vroeg ik erna. Ik hoorde een geluidje en pakte mijn mobiel. Toen ik keek, fronste ik gelijk. Het was Danielle. Ik legde mijn iPhone snel weg en keek weer glimlachend naar Mackenzie. Wat moest Danielle? Was ik eindelijk, nog wel binnen één dag, over haar heen, moest ze iets van me!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez
    Ik keek beangstigend naar zijn telefoon, het was vast en zeker Danielle. "Danielle, he?" Mompelde ik zacht. Ik zuchtte en glimlachte waterig. Het was zo dat als hij terug naar Danielle wilde, het kon omdat ze er nog was. Bij mij kon het natuurlijk niet.
    "Ik weet niet, eigenlijk weet ik niks." Mompelde ik. Ik sloeg mijn ogen neer en plofte neer op de bank.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ja, maar Danielle zoekt het maar uit' zuchtte ik. Alleen omdat ik Mackenzie nu had. Ze zocht het maar uit, hier had ik geen zin in. 'Danielle is gek. Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik ben blij dat het uit met haar is' glimlachte ik, terwijl ik Mackenzie even in een knuffel trok. 'Jij bent de enige die ik wil' fluisterde ik in haar oor, terwijl ik zacht over haar haren streelde. 'Zwemmen? Ik heb eerlijk gezegd geen idee, maar op zo'n middag' Ik wees even naar buiten, naar de zon 'Wil ik best even naar buiten' grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."