• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 21:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Louis kreunde steeds harder en hij meldde dat hij zou klaar komen. Direct ging ik nog wat sneller en uiteindelijk voelde ik hem klaar komen in mijn mond, braaf slikte ik alles door en met een plopje verliet zijn trots mijn mond. Ik drukte een kusje net onder zijn navel om vervolgens richting boven te gaan en mijn lippen met die van hem te verenigen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    Ik kan nog steeds niet geloven dat dit zijn eerste keer met een jongen is. Eerst voel ik zijn lippen net onder mijn navel. Ik hoor hem naar me toe komen maar ben zo moe dat ik mijn ogen niet kan openen. Zijn lippen raken de mijne en liefdevol kus ik hem terug. 'You're amazing Hazza.' hijg ik

    Harry Styles.
    Ik murmel zachtjes wat tegen zijn lippen en bijt dan op zijn onderlip. Stiekem hoopte ik wel dat hij zometeen even actie zou gaan uitvoeren, mijn broek begon al aardig strak te zitten...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    Ik grijns als ik zijn opgewonde ogen zie. Ik ga boven hem hangen en begin met wat kusjes over zijn borstkas. Dan pruts ik aan zijn broek en trek die dan naar beneden toe. Ik aai over zijn boxer en kijk grijnzend naar boven.

    Liam James Payne

    'Danielle vergeten en hopen dat ik iemand tegenkom die dan wel om me geeft' zuchtte ik en ik glimlachte scheef naar Mackenzie. 'Heb jij nog vriendinnen? Haha, nee, zo ben ik niet' grijnsde ik en ik liet een zucht horen. 'Ik ga weer slapen. Als je iets nodig hebt, met iemand wilt praten of wat anders kun je me altijd wakker maken. Ik ben er voor je' glimlachte ik en ik hielp Mackenzie om op te staan. 'Trusten, Mackenzie' glimlachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Ik zucht opgelucht als Louis aan mijn broek begint en die langzaam uittrekt, vervolgens aait hij over mijn boxer en kijk hij me aan. Een gefrustreerde kreun verlaat mijn mond waarna ik mijn handen in mijn krullen plaatste.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte. ''Maar, iedereen geeft om je, zelfs ik.'' Glimlachte ik waterig. Een zucht rolde over mijn lippen en probeerde op te staan. ''Nog dankjewel voor alles, Liam.'' Ik glimlachte breed en probeerde mijn verdriet te verbergen. Het lukte niet al te goed, maar ik bleef sterk. Ik zuchtte en slofte naar mijn bed.
    Eventjes alles vergeten, alle problemen en alle goede dingen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Nu kunnen we niks doen -.- ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    Ik grijns bij het zien van zijn reactie. Ik ben eerlijk gezegt ergens van binnen wel nerveus over dit alles. Ik had dit nog nooit gedaan. Ik besluit het op save te spelen en hem een handjob te geven. Ik kruip terug naar boven als ik hem van zijn boxer verlost heb. Ik neem zacht zijn erectie in mijn hand en begin hem af te trekken.

    Harry Styles.
    Ik merk dat Louis wat nerveuzer is dan normaal, logisch, waarschijnlijk was het zijn eerste keer met een jongen. Ik had al wel eens vaker seks gehad met een jongen. Een 'hm,' verliet mijn mond toen Louis mijn boxer omlaag trok. Zijn hand omsloot mijn erectie en een harde kreun verliet mijn mond, zeker toen hij me langzaam begon af te trekken. 'H-hm, Lou-uis,' kreun ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'H-hm, Lou-uis,' Ik glimlach. Zijn gekreun spoort me alleen maar aan. Ik verander af en toe van tempo. Ik druk ondertussen allerlei kleine kusjes in zijn nek en over zijn gehele borstkas.

    Harry Styles.
    Louis gaat van sneller naar langzaam en ik voel zijn warme lippen in mijn nek en over mijn borstkas, ongecontroleerde kreunen verlaten mijn mond en ik weet niet hoe lang ik dit nog vol kon houden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    Ik geniet van zijn gekreun en het zorgt ervoor dat ik besluit niet meer langzaam te doen maar alleen maar snelle korte rukken te geven. Ik grijns bij het zien van zijn gezicht en kus zijn lippen.

    Harry Styles.
    Louis geeft alleen nog maar snelle korte rukken waardoor ik mijn ogen even snel open en de prachtige jongen aankijk. Een kreun verlaat mijn mond en algauw heb ik mijn ogen weer dicht. Ik voel zijn warme lippen tegen die van mij en gretig kus ik hem terug. 'A-ah, fu-uck,' is het enige wat ik uit kan brengen waarna ik klaar kom.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'A-ah, fu-uck,' Is het laatste wat hij zegt voor hij klaarkomt. Ik kruip weer omhoog en leg mijn hoofd naast dat van hem. Ik kus zijn wang en trek hem in mijn armen om hem te kunnen knuffelen en samen uit te rusten.