• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Oh, volgens mij snap ik je beschrijving! ^^


    Dit toch? Maar dan Niall en Liam. ;p)

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 11:55 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ja, zo! :p Alleen dan dat Niall nog zijn handen aan beide kanten van Liams hoofd heeft. :p]


    Take me to wonderland

    Liam Paynw

    Ik glimlach even en zoen hem terug. Hij was zo lief.
    Vervolgens praatte ze verder ' ik denk niet dat Harry of Zayn het zo snel opgeeft.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Iewl, ik heb ook even wikipedia er bij gepakt met martel manieren maar heb het snel weer weggedrukt. werd er misselijk van. ;x]

    Jayy Kilian von Monroe
    het liefst had ik meteen ook kogel dor haar kop geschoten om van haar irritante gedrag af te zijn, maar dan zou ze er te goed vanaf komen. ''zolang ze maar lang en pijnlijk gebeurt, maakt het me niet uit.'' mompelde ik en zetten mezelf weer op een stoel. Ik begon niet toch wel last te krijgen van mijn been en het constante staan vergroten de druk op de want die nog steeds moest helen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik probeer naar Samir te kijken. 'Hoe durf je me zo te noemen, ik ben geen slet.' sis ik dan, misschien wel verwaand, maar dat is alleen bij hun, zij verdienen gewoon niet beter. Ik hoor dan weer voetstappen dichterbij komen en voor ik het weet zie ik Samir's hoofd boven me hangen en kijk hem even met een nijdige blik aan, hij is hier pas de arrogante kwal! Ik grinnik even na zijn woorden en kijk hem dan aan. 'Ik ben niet bang en al helemaal niet voor jouw Samir.' antwoord ik dan meteen en kijk hem strak aan. Ik hoor hem dan weglopen en hij verdwijnt uit mijn zichtveld en ik zucht even. 'En noem me geen verwaand nest, schat en al helemaal geen slet.' zeg ik dan en kijk weer strak voor me uit. Ik hoor hem dan weer met Jayy praten, overleggen wat ze met me gaan doen en ik zucht even. Ik luister dan naar wat Jayy te zeggen heeft en bijt op mijn lip, eikel. 'Mag ik jullie wel even mededelen dat mijn vader zij dat jullie me mogen behandelen als een gevangene, maar hij zij niet dat jullie me mogen vermoorden of iets.' sis ik nog even en probeer ze aan te kijken, wat nog steeds moeilijk gaat nu ik zo vast zit en ik zucht weer en probeer me weer los te krijgen.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 22:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Samir Alan Sanguis.

    Ik grinnikte om haar woorden. "Ik mag je als mijn gevangene beschouwen... Maar jij weet maar al te goed wat ik doe met gevangenen die verraders zijn." zei ik, waarna ik even mijn wenkbrauwen optrok en een van mijn messen pakte.
    "Prima, ik pas haar wel even aan, als je begrijpt wat ik bedoel." zei ik grijnzend, waarna ik het lemmet van het mes even langs mijn hand liet glijden maar geen snee zou veroorzaken.
    "Dan ben je toch niet bang... Is toch beter voor jou dan?" vroeg ik, waarna ik mijn schouders ophaalde en naar Adalicia terug beende. Ik zette het koele lemmet tegen haar wang aan en neuriede een liedje terwijl ik een bloedende snee trok.
    "Ziet er mooi uit." zei ik, waarna ik haar even aankeek en er ook heel langzaam een op haar arm zette. Ik moest toch iets doen? En het was beter dan niets...
    "Als jij soms ideeën hebt voor lichaamsaanpassingen mag je het ook wel zeggen hoor." zei ik tegen Adalicia.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    Ik voelde hoe Niall mij even los liet en keek met een pruillipje om en zag dat Niall Liam een kusje gaf en grinnikte even. Wat waren ze toch schattig samen.
    'Ik denk niet dat Harry of Zayn het zo snel opgeeft' zei Liam en ik dacht even na over zijn worden.
    'Ik hoop het, wat zouden wij nu eigenlijk moeten doen...' vroeg ik nieuwsgierig. 'behalve feest vieren natuurlijk' zei ik met een lach.Anders dan werd het hier weer zo deprimerend en we hadden het net weer gezellig.


    Let's play a love game.

    Niall James Horan

    ' ik denk niet dat Harry of Zayn het zo snel opgeeft." zei Liam.
    "Het gaat hier niet om opgeven. Als ze een kogel door je hoofd jagen, dan ben je dood. Of je nu wou opgeven of niet. Je hebt de kans niet eens om er tegen de vechten," ik liet mijn blik over de ruimte glijden. Ik hoopte zo dat iedereen nog in leven was.
    'Ik hoop het, wat zouden wij nu eigenlijk moeten doen..." Kwam louis' stem nu. 'behalve feest vieren natuurlijk' lachte hij.
    Ik rolde met mijn ogen. Typisch Louis om te gaan feesten als we gevangen genomen zijn. Ik leun wat meer tegen Liam aan zodat ik mijn hoofd in zijn nek kan leggen? "Laten we knuffelen en praten," zei ik met een zucht. "Over vroeger," voegde ik eraan toe waardoor er een glimlach op mijn gezicht verschijnt als ik aan voor de oorlog denk.


    Take me to wonderland

    Liam

    Ik glimlach even en sla mijn Armen om niall heen.
    Toen die kkeed dat ss vingen voetbwllen zwg ik gliche

    Gala was super. Typ me tnepnagels sorry


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik slik even. Ja, dat wist ik maar al te goed wat hij met verraders doet en ik kan je zeggen dat dat geen fijne gedachtes zijn. 'Me aanpassen?' mompelende ik zacht en probeer weer naar Samir te kijken, maar omdat ik zo vast zit gaat dat moeilijk. Als het uiteindelijk toch lukt zie ik het mes in zijn handen en bijt op mijn lip, Oke, dit maakte me dan wel weer bang, niet wetend wat hij met je gaat doen, maar wat ik wel weet is dat het nooit wat goed kan zijn. 'Een heel stuk beter.' mompel ik dan, misschien was ik dan toch wel bang, maar dat laat ik ze niet zien, nooit! Ik hoor zijn voetstappen dan weer dichterbij komen en al snel zie ik Samir en het mes in mijn zichtveld komen. Voor ik het weet voel ik dan het koude lemmet tegen mijn wang en ik bijt mijn kaken strak op elkaar als ik het mes door mijn huid voel gaan en er een snee in mijn wang ontstaat die zeker zal bloeden. Het neuriën van Samir maakte het alleen maar nog erger, hij had hier duidelijk plezier in. 'Ja prachtig, mij verminken, moet je zeker goed doen voelen.' sis ik dan. Ik voel dan het mes in mijn arm en bijt weer hard mijn kaken op elkaar en sluit mijn ogen om aan iets anders te denken dan de pijn, wat helpt waardoor ik het minder voel, ik voel het nog steeds, maar minder. Als hij dan daar klaar is kijk ik hem weer aan. 'Nee drankje, snij jij jezelf maar, jij kan die aanpassingen beter gebruiken.' mompel ik dan en wend mijn blik van hem af.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tomlinson.

    "Laten we knuffelen en praten, over vroeger' zei Niall met een zucht. Ik speel even met de hand van Niall die hij om mij heen had geslagen.
    'Was het bij jullie eigenlijk liefde op het eerste gezicht?' vroeg ik terwijl ik even met mijn hoofd draaide zodat ik naar Liam en Niall kon kijken en daarna weer tegen Nialls borstkas aan ging liggen.


    Let's play a love game.

    MissStoran schreef:
    Liam

    Ik glimlach even en sla mijn Armen om niall heen.
    Toen die kkeed dat ss vingen voetbwllen zwg ik gliche

    Gala was super. Typ me tnepnagels sorry


    [Wat is die tweede zin? x'D]


    Take me to wonderland

    [lol dat ws dus op mobiel, toen die keer datwe gingen voetbzallen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    Opeens voel ik iets met mijn hand spelen en ging ervan uit dat het Louis was. 'Was het bij jullie eigenlijk liefde op het eerste gezicht?' Vroeg hij waardoor ik een lichte kleur rood op mijn wangen kreeg. Ik heb nooit tegen Liam gezegd hoelang ik al verliefd op hem ben geweest.
    Louis draait zich even om zodat hij ons beide aan kan kijken en gaat dan terug tegen mijn borst liggen.
    "Ik heb altijd al veel tijd met Liam doorgebracht. Vanaf we heel klein waren, dus ik kan me geen leven zonder Liam inbeelden. Toen we klein waren had ik nog geen gevoelens voor hem, maar ik wist wel dat ik hem nooit meer kwijt wou als vriend. Uiteindelijk toen we ouder werden, begon ik ook gevoelens voor Liam te krijgen en toen ik 14 was, wist ik al bijna zeker dat ik verliefd op hem was," zei ik zachtjes.

    [Ik heb even gedaan alsof ze al heel lang vrienden zijn, als dat goed is. x'D]


    Take me to wonderland

    LIAM

    Ik gli.lach 'ikook ik mocht hem gelijk en het idee dat hij later bij iemand anders in de Rmen lach maakte me verdristig' ik bllos even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan