• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Ik schok toen ik de soldaat zag die Jasmine haar arm gebroken had en gromden even. Ze duwden Jasmine van me vandaan en voor ik wat kon zeggen duwden ze al een spuit in mijn schouder geduwd. Ik kneep mijn kansen bij elkaar, want dit kon je totaal niet aangenaam noemen. Ik draaide mijn hoofd naar Jasmine, want ik hoefden echt niet te zien hoe ze vervolgens de kogel uit mijn schouder haalden. Het was tegen een ontsteking zei ze. "Nee, en al die wonden zo open en bloed te laten, is vast heel goed tegen ontstekingen." Ik wist dat ze me had geholpen, maar het zou nu net zo snel gaan ontsteken. Daarbij bloeden het lekker door, dus als ik niet dood zou gaan aan bloedvergiftiging, wel aan het verlies ervan. En of ik nog niet ongemakkelijk genoeg zat. Kreeg ik ook nog een handboeien om. Meteen ging Jasmine terug voor me zitten en nam naar mijn mening een iets te beschermde houding aan. Ik was degene die haar moest beschermen. "Wanneer halen jullie hier ons eigenlijk uit. Volgens mij zitten we hier al lang zat hoor." Zei ik vel tegen de soldaat, terwijl ik een been langs Jasmine neerlegde en haar weer aankeek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik keek snel naar het been wat Harry naast me plaatste en zuchtte eventjes terwijl ik mijn hoofd schudde. Ik kende hem al lang genoeg om te weten wat hij dacht. Dat ik niet degene moest zijn die hem beschermde, maar andersom.
    Helaas voor Harry was ik wel degene die de minste wonden had en voor mij was het dus iets makkelijker om me voort te bewegen.
    "Hij heeft wel een punt, je zou het moeten verbinden." mompelde ik zacht, waarna ik met de boeien om mijn polsen rammelde en erna keek. Geen kans om los te geraken, het was van ijzer. Of staal... Geen idee, ik was geen stoffenexpert.
    "Je moet daar minstens een stuk stof tegenaan drukken." zei ik zachtjes.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis william Tomlinson.

    Liam werd weer wakker en keek met spleet oogjes rond. Ik grinnikte even.
    'Hoe voel je je?' vroeg Niall. Ik kwam wat korter bij en ging naast Niall staan.
    'Gaat het al wat beter met je been?' vroeg ik zacht.


    Let's play a love game.

    Liam Payne

    Ik glimlach even.om.Niall. ' tgaat ompel ik.ën.ik glimlaxh zeak. Hij steekt al midwr


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb weer lws.zo. Twee hren vallen uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall james Horan

    ' tgaat ompel ik.ën.ik glimlaxh zeak. Hij steekt al midwr zei Liam.
    Ik glimlachte naar hem en trok hem in een knuffel. Ik liet weer even los en trok nu ook Louis mee in een knuffel.


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    Ik glimlachte toen Liam zei dat het wel ging en ik voelde dat Niall me in een knuffel trok. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder om zo terug te knuffelen, aangezien ik nog altijd vast zat en niet echt fatsoenlijk kon knuffelen. 'Zie je nou Liam dat alles uit eindelijk wel goed komt' zei ik vrolijk. Even was ik vergeten dat er een soldaat in de ruimte stond en we eigenlijk ieder moment te horen konden krijgen dat we zouden sterven.


    Let's play a love game.

    Liam Payne

    Ik glimlach even om alles. ' dankje ik hou van jullie, maar het meeste van Niall grinnik ik.

    Dean Wayne.
    Ik krek naar het zoetsappig gedoe en ik werd het aardig beu dit alle maal.
    ' kappen mef dit. Ik breng jullie zo naar een hok waarjullie ku nen slapen' mompel ik. Aangezien Lism rust nodig had besloot ik Louis los te maken. ' een ding verkeerd en ik doe je wat aan. Jullie helpen hem naar beneden naar jullie verblijf' cimmandeer ik. Ik bedank de dokter even eb sta op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik kijk ze boos aan en voel dan al snel een lading water over me heen stromen en hap nog even snel naar adem en sluit me ogen en probeer nu met al mijn kracht los te komen en merk hoe de adem steeds minder word en als het nog een tijdje zo zou door gaan zou ik stikken. Aan de ene kant zou ik het niet erg vinden, dan ben ik weer bij mam en Francisco, maar aan de ene kant wil ik nog niet dood, wil ik eerst deze oorlog laten stoppen, er een einde aan maken, zodat iedereen weer in vrede kan doorleven, ze inzien dat iedereen perfect is op zijn eigen manier. Ik hoor dan Samir en Jayy weer praten en slik. Samir ging mijn vader bellen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall James Horan

    Opeens komt de soldaat ertussen waardoor we elkaar loslaten. De man maakt Louis los zodat ook hij Liam kan helpen.
    Voorzichtig pak ik Liams rechterarm beet en gooi die over mijn schouder zodat hij op mijn schouder kan steunen. Met mijn andere hand ga ik rond zijn middel en hou hem stevig vast.
    "Een ding verkeerd en ik doe je wat aan. Jullie helpen hem naar beneden naar jullie verblijf' commandeert de soldaat en ik wacht op Louis tot hij de andxere kant van Liam ondersteunt.


    Take me to wonderland

    Liam Payne
    Ik hoor wat de soldaat zegt en trek een wenkbrauw op. Verblijf gelukkig dan konden we eindelijk even in rust samen zijn.
    Niall legde mijn rechterarm over zijn schouder en pakt me bij mijn middel stevig vast.
    Ik merk dat hij wacht op Lou en ik glimlach dankbaar en leg mijn hoofd eve n tegen de zijne


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    Liam legt zijn hoofd tegen het mijne waardoor ik zachtjes naar hem glimlach.
    "Ahw, you're so cute," fluister ik in zijn oor.
    Zachtjes streel ik over zijn zijkant met de hand die rond zijn middel zit.
    Ik hou er gewoon van om hem aan te raken. Een hok waar we gewoon samen konden zijn zonder soldaten, klonk heel verleidelijk.
    Beter dan steeds bang te hebben dat een soldaat je afschiet omdat je te dicht tegen iemand zit.


    Take me to wonderland

    Liam Payne
    Ik glimlach even naar Niall en geniet van zijn aanrakingen.
    Door hem werd ik altijd helemaal rustig, wat er ook was.
    "I love you so much" zeg ik zacht en streel over zijn wangen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    De soldaat maakt mij los en ik glimlach even en wreef even over mijn polsen heen die een beetje rood waren geworden van het touw.
    ' een ding verkeerd en ik doe je wat aan. Jullie helpen hem naar beneden naar jullie verblijf Commandeerde de soldaat ik ging naast Liam staan en pakte voorzichtig zijn linkerarm en gooi die over mijn schouder heen en pak Liam ook vast om zijn middel. De soldaat zou ons naar een hok brengen zodat we daar konden slapen. Zo erg klonk dat nou ook weer niet. Je kon tenminste zeggen wat je wou zeggen zonder dat je werd bedreigt of gepijnigd.


    Let's play a love game.

    [ik meld het nu alvast. morgen ben ik om 12 uur vrij. om 2 uur moet ik ergens zijn , daar worden haar en make-up gedaan enz. vervolgens heb ik van half 9 tot 1 gala op school. de volgende dag folderen wat leren en naar scouting dus miss .in de avond en zondag heb ik optredens van dansen dus ik zal er neit veel zijn dit weekend=)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan