• Schrijfwedstrijd Merrow - De storie
    Ik heb toestemming gekregen van Yoda.


    Regels:
    ~ Houdt je ten alle tijden aan de huisregels van Quizlet.
    ~ De hulp van een bètareader is niet toegestaan.
    ~ Geef naamsveranderingen altijd door in het wedstrijdtopic.
    ~ Inleveren doe je via een PERSOONLIJK BERICHT met daarin de link die doorverwijst naar je verhaal.

    Prijzen:
    1ste plaats – 20 credits
    2de plaats – 15 credits
    3de plaats – 10 credits

    4de tot 10de plaats – 5 credits wanneer je de volledige wedstrijd hebt meegedaan


    Jury: Merrow - Wedstrijdhouder

    Cijfertoewijzing:
    ~ Opdrachtspecificatie. 30 punten
    In hoeverre is er aan de opdracht gehouden? Komt de uitvoering van de opdracht duidelijk naar voren?
    ~ Correctheid. 25 punten
    Is de grammatica, interpunctie en zinsopbouw correct? Is de beheersing van de woordenschat voldoende?
    ~ Inhoud. 20 punten
    Is het verhaal begrijpelijk? Is de tekst pakkend en geloofwaardig genoeg? Heeft de tekst voldoende samenhang? Is er een juiste alinea-indeling en is de volgorde logisch en helder? Is het perspectief en de tijd logisch en consequent?
    ~ Originaliteit. 15 punten
    Is de tekst origineel en creatief genoeg?
    Aantal woorden. 10 punten
    Voor elke 5 woorden teveel gaat er één punt af.

    Beoordelingssysteem:
    Bij de eerste opdracht zal er geen limiet staan op het aantal deelnemers. Dit houdt dus in dat IEDEREEN kan meedoen en een kans maakt op een felbegeerde plek in de top 20.
    Vanaf de tweede opdracht gaat de wedstrijd door met de 20 overgebleven deelnemers en zal er een puntensysteem gebruikt worden.

    De Joker:
    Vanaf de tweede opdracht is er de mogelijkheid om één joker tijdens de gehele wedstrijd in te zetten. Mocht deze niet gebruikt worden, valt het laagste cijfer weg zodat je totaliteit van al je cijfers ten alle tijden gedeeld wordt door 5.

    Deadline en uitstel:
    Uitstel kan enkel gevraagd worden ten laatste 1 dag – exact 24 uur – voor de deadline. Er is een mogelijkheid op een maximum van 4 dagen uitstel.
    Wanneer je te laat bent met inleveren, zal er per dag één punt worden afgetrokken van je cijfer. Heb je twee keer niet ingeleverd, lig je uit de wedstrijd.

    Deelnemers:
    Degene die hebben ingezonden. Staat je naam er niet bij, laat het me even weten.

    ~ Werewolves
    ~ Moams
    ~ Abyss
    ~ Pronx
    ~ Frodo
    ~ katl1
    ~ Sitara
    ~ AutumnSun
    ~ OntariosHero
    ~ Machelien
    ~ BigFatLiar
    ~ Wiarda
    ~ Show
    ~ Madonna
    ~ Lexus
    ~ BloodRose
    ~ Phantasticae
    ~ Jaimes
    ~ Yoda
    ~ Kreacher
    ~ Liberacorpus
    ~ Memoria
    ~ NewStyle
    ~ Bastard
    ~ Erebus
    ~ Flanaganish
    ~ SweetNiallx


    Opdracht kandidatuur: Words through emotion

    De bedoeling van deze opdracht is dat iedereen zich kandidatuur kan stellen voor de schrijfwedstrijd. Onthou dat er geen uitstel en geen joker mogelijk is!

    Minimum aantal woorden: 350 woorden
    Maximum aantal woorden: 700 woorden
    Aantal dagen de tijd: 14 dagen
    Inleverdatum: 26 December 2012 – 23:59 Gesloten


    Deze opdracht draait om het verwoorden en beschrijven van een emotie. Je bent vrij om zelf te bepalen welke emotie je wilt gebruiken in je verhaal.

    Wat wordt er verwacht? Laat de emotie die jij gekozen hebt, duidelijk naar voren komen in je verhaal. Onthou dat het gaat om één emotie. Hoe je het verder aanpakt is aan jou. Je kan de emotie beschrijven, je kan je hoofdpersoon deze laten ervaren, enzo. Wees zo creatief mogelijk, maar houdt er rekening mee dat die ene emotie het belangrijkste is.

    De titel van je verhaal is de emotie die je gebruikt, let hier dus op!

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 15:03 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Yoda schreef:
    (...)

    Dat kan ook rustig gezegd worden hoor ;x


    ja weet ik maar op het moment dat ik dat schreef toen had ik net een hele erge ruzie met iemand die me heel diebaar is en op het moment dat ik ruzie heb kan ik niet meer aardig doen. het is een zwak punt van mezelf,maar goed, goed dat je het me zelgd want ik wordt me er steeds meer van bewust als dit gebeurt de laatste tijd.
    xxx


    "There is no such thing as fat girl. Every girl is beautiful on her own way" ~Niall Horan

    De 31e komt dichterbij...
    De top 20 en de nieuwe opdracht, ik hoop maar dat ik er nog bij zit dan...


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik heb vandaag weer 3 verhalen kunnen beoordelen, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik me echt wel vergist heb in het werk. Ik wist dat het veel ging zijn, maar niet dat het zo absurd veel was :'D
    Ik hoop dat ik dan ook een beetje begrip kan krijgen als het 1 of 2 dagen langer kan duren (dit ook aangezien ik de 31ste al 's middags naar m'n ouders toe ga vanwege oud en nieuw).

    Ik baal er zelf ongelooflijk van, maar kan er momenteel weinig aan veranderen. Duizend maal sorry ervoor in ieder geval (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Doe maar rustig aan. Wij gaan er heus niet dood van als de beoordelingen en de uitslag wat later komen ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ach, rustig aan c: ik heb alle tijd ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Excuus aanvaard. Ik denk dat we het allemaal wel wat druk hebben rond deze tijd van het jaar. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    I can understand that =)
    Take your time =3


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Jullie zijn echt allemaal enorme schatten (K)
    Ik zat hier al helemaal te stressen en te doen, gewoon omdat ik niemand wil teleurstellen en er zelf onwijs van baal. M'n vriend werd al panisch vanmiddag van me erdoor :'D Al vind ik het wel keitof van hem dat hem telkens zegt van, hoe staat het met je beoordelingen? Begin je erop tijd aan zodat je niet iedere nacht zo laat op zit. En continue steunen en me eraan herinneren omdat hij weet dat het belangrijk voor me is :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Jullie zijn echt allemaal enorme schatten (K)
    Ik zat hier al helemaal te stressen en te doen, gewoon omdat ik niemand wil teleurstellen en er zelf onwijs van baal. M'n vriend werd al panisch vanmiddag van me erdoor :'D Al vind ik het wel keitof van hem dat hem telkens zegt van, hoe staat het met je beoordelingen? Begin je erop tijd aan zodat je niet iedere nacht zo laat op zit. En continue steunen en me eraan herinneren omdat hij weet dat het belangrijk voor me is :3


    Wat een lieverd ja :3
    die van mij is ook zo...alleen wonen hij en ik nog niet samen, dus merkt hij er bijna niets van als ik laat op bed ga :W


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    We hebben geduld meid, je hoeft niets te overhaasten :)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Zoals iedereen al zegt, we hebben geduld en we kunnen wachten.


    "There is no such thing as fat girl. Every girl is beautiful on her own way" ~Niall Horan

    BigFatLiar schreef:
    (...)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Memoria schreef:
    Ik weet zelf zeker dat ik er niet bij zit, maar ik blijf hopen.;3


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    SweetNiallx schreef:
    Zoals iedereen al zegt, we hebben geduld en we kunnen wachten.


    Idd.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Happy New Year Everyone!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen