• Schrijfwedstrijd Merrow - De storie
    Ik heb toestemming gekregen van Yoda.


    Regels:
    ~ Houdt je ten alle tijden aan de huisregels van Quizlet.
    ~ De hulp van een bètareader is niet toegestaan.
    ~ Geef naamsveranderingen altijd door in het wedstrijdtopic.
    ~ Inleveren doe je via een PERSOONLIJK BERICHT met daarin de link die doorverwijst naar je verhaal.

    Prijzen:
    1ste plaats – 20 credits
    2de plaats – 15 credits
    3de plaats – 10 credits

    4de tot 10de plaats – 5 credits wanneer je de volledige wedstrijd hebt meegedaan


    Jury: Merrow - Wedstrijdhouder

    Cijfertoewijzing:
    ~ Opdrachtspecificatie. 30 punten
    In hoeverre is er aan de opdracht gehouden? Komt de uitvoering van de opdracht duidelijk naar voren?
    ~ Correctheid. 25 punten
    Is de grammatica, interpunctie en zinsopbouw correct? Is de beheersing van de woordenschat voldoende?
    ~ Inhoud. 20 punten
    Is het verhaal begrijpelijk? Is de tekst pakkend en geloofwaardig genoeg? Heeft de tekst voldoende samenhang? Is er een juiste alinea-indeling en is de volgorde logisch en helder? Is het perspectief en de tijd logisch en consequent?
    ~ Originaliteit. 15 punten
    Is de tekst origineel en creatief genoeg?
    Aantal woorden. 10 punten
    Voor elke 5 woorden teveel gaat er één punt af.

    Beoordelingssysteem:
    Bij de eerste opdracht zal er geen limiet staan op het aantal deelnemers. Dit houdt dus in dat IEDEREEN kan meedoen en een kans maakt op een felbegeerde plek in de top 20.
    Vanaf de tweede opdracht gaat de wedstrijd door met de 20 overgebleven deelnemers en zal er een puntensysteem gebruikt worden.

    De Joker:
    Vanaf de tweede opdracht is er de mogelijkheid om één joker tijdens de gehele wedstrijd in te zetten. Mocht deze niet gebruikt worden, valt het laagste cijfer weg zodat je totaliteit van al je cijfers ten alle tijden gedeeld wordt door 5.

    Deadline en uitstel:
    Uitstel kan enkel gevraagd worden ten laatste 1 dag – exact 24 uur – voor de deadline. Er is een mogelijkheid op een maximum van 4 dagen uitstel.
    Wanneer je te laat bent met inleveren, zal er per dag één punt worden afgetrokken van je cijfer. Heb je twee keer niet ingeleverd, lig je uit de wedstrijd.

    Deelnemers:
    Degene die hebben ingezonden. Staat je naam er niet bij, laat het me even weten.

    ~ Werewolves
    ~ Moams
    ~ Abyss
    ~ Pronx
    ~ Frodo
    ~ katl1
    ~ Sitara
    ~ AutumnSun
    ~ OntariosHero
    ~ Machelien
    ~ BigFatLiar
    ~ Wiarda
    ~ Show
    ~ Madonna
    ~ Lexus
    ~ BloodRose
    ~ Phantasticae
    ~ Jaimes
    ~ Yoda
    ~ Kreacher
    ~ Liberacorpus
    ~ Memoria
    ~ NewStyle
    ~ Bastard
    ~ Erebus
    ~ Flanaganish
    ~ SweetNiallx


    Opdracht kandidatuur: Words through emotion

    De bedoeling van deze opdracht is dat iedereen zich kandidatuur kan stellen voor de schrijfwedstrijd. Onthou dat er geen uitstel en geen joker mogelijk is!

    Minimum aantal woorden: 350 woorden
    Maximum aantal woorden: 700 woorden
    Aantal dagen de tijd: 14 dagen
    Inleverdatum: 26 December 2012 – 23:59 Gesloten


    Deze opdracht draait om het verwoorden en beschrijven van een emotie. Je bent vrij om zelf te bepalen welke emotie je wilt gebruiken in je verhaal.

    Wat wordt er verwacht? Laat de emotie die jij gekozen hebt, duidelijk naar voren komen in je verhaal. Onthou dat het gaat om één emotie. Hoe je het verder aanpakt is aan jou. Je kan de emotie beschrijven, je kan je hoofdpersoon deze laten ervaren, enzo. Wees zo creatief mogelijk, maar houdt er rekening mee dat die ene emotie het belangrijkste is.

    De titel van je verhaal is de emotie die je gebruikt, let hier dus op!

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 15:03 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Frodo schreef:
    Nu begin ik toch wel benieuwd te worden ^^


    Ja, ik ook! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Frodo schreef:
    Nu begin ik toch wel benieuwd te worden ^^


    Wie niet?

    Wie gaat er nog inzenden? Met hoeveel gaan we zijn? En wie mag er door? ...


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    nog even de spelfouten er uit halen en dan inleveren.


    "There is no such thing as fat girl. Every girl is beautiful on her own way" ~Niall Horan

    Mij mag je eruit halen, het gaat mij niet lukken


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ga het nu maar even afschrijven. Moet gelukkig niet al te veel meer x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Lexus schreef:
    (...)

    Good job ;3
    (is ook wel handig met kerstdagen, voor het geval dat je toch opeens geen tijd meer hebt om te schrijven..)


    Yeahh inderdaad ^^ dat is dan zeker handig c:
    Ik heb iedereen haar stukje gelezen ^^ en ben blij met de emotie die ik gekozen heb, aangezien ik -tot nu toe- de enige met walging ben c: Jij had toch haat? -sorry als ik het verkeerd heb :3-


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Yeeeehhh ik heb hem ingeleverd. Pffff door alles wat er is gebeurt bij mij thuis was echt lastig maar het is gelukt. ben niet helemaal tevreden met het resultaat maar ik moest het er maar mee doen. :S
    xx


    "There is no such thing as fat girl. Every girl is beautiful on her own way" ~Niall Horan

    Jaimes schreef:
    (...)

    Yeahh inderdaad ^^ dat is dan zeker handig c:
    Ik heb iedereen haar stukje gelezen ^^ en ben blij met de emotie die ik gekozen heb, aangezien ik -tot nu toe- de enige met walging ben c: Jij had toch haat? -sorry als ik het verkeerd heb :3-


    Waar heb je die stukjes dan gevonden? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Waar heb je die stukjes dan gevonden? (:


    Lol, gewoon naar je profiel gaan en bij SA kijken ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Lol, gewoon naar je profiel gaan en bij SA kijken ^^


    Ohh.. that's pretty smart :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ohh.. that's pretty smart :'D


    Ghehehe -gayhandje- ach ja.

    Ik wil mijn concurrentie toch weten? ^^ niet dat ik ga winnen maar dat maakt niets uit c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Frodo schreef:
    (...)

    Ohh.. that's pretty smart :'D


    dat doe ik ook haha 1. om te kijken of mijn verhaal niet te veel op die van andere lijkt 2. om te kijken of ik zeker weten de opdracht goed heb begrepen en ik niet alles verkeerd doe en 3. omdat het leuk is :3

    ik snap trouwens niet dat er mensen zijn die eerst de ene helft en dan de andere helft pas schrijven.... ik kies 1 a 5 emoties verzin bij allemaal een verhaal laat er minimaal 2 afvallen schrijf ze alle drie gelijk op kies de gene die het beste bij de opdracht past en als dat er dan 2 zijn de origineelste/best gelukte....

    nauja dat ben ik...

    ik heb trouwens verliefd als emotie :3 zijn er nog andere die dat doen? ik heb namelijk niet alle stukjes gelezen haha

    xxx -BF: en veel succes mensen!


    Dont say why me, say try me

    Ik schrijf me hierbij uit, het spijt me. Ik had in m'n hoofd dat ik pas aan de eind van m'n vakantie iets in hoefde te leveren - vraag me niet hoe of waarom - en ik heb echt geen tijd, het spijt me. Succes iedereen!


    Intersectional feminist

    BigFatLiar schreef:
    (...)

    dat doe ik ook haha 1. om te kijken of mijn verhaal niet te veel op die van andere lijkt 2. om te kijken of ik zeker weten de opdracht goed heb begrepen en ik niet alles verkeerd doe en 3. omdat het leuk is :3

    ik snap trouwens niet dat er mensen zijn die eerst de ene helft en dan de andere helft pas schrijven.... ik kies 1 a 5 emoties verzin bij allemaal een verhaal laat er minimaal 2 afvallen schrijf ze alle drie gelijk op kies de gene die het beste bij de opdracht past en als dat er dan 2 zijn de origineelste/best gelukte....

    nauja dat ben ik...

    ik heb trouwens verliefd als emotie :3 zijn er nog andere die dat doen? ik heb namelijk niet alle stukjes gelezen haha

    xxx -BF: en veel succes mensen!


    Verliefd zit er voor de rest niet bij ^^ ik heb haat ook maar 1 keer langs zien komen, een aantal keren verdriet en een aantal keren angst. O en ook wanhoop twee keer en woede een keer. En zelf heb ik dan walging. En ik schrijf gewoon en als ik lekker aan het doorschrijven ben dan lees ik het na voor grammaticale fouten. Dan nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer. Totdat ik geen fouten meer vind. En dan lees ik nog 1 keer door en zend ik het in :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    .. Ik moet 50 woorden gaan schrappen. 50.Woorden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.