• Schrijfwedstrijd Merrow - De storie
    Ik heb toestemming gekregen van Yoda.


    Regels:
    ~ Houdt je ten alle tijden aan de huisregels van Quizlet.
    ~ De hulp van een bètareader is niet toegestaan.
    ~ Geef naamsveranderingen altijd door in het wedstrijdtopic.
    ~ Inleveren doe je via een PERSOONLIJK BERICHT met daarin de link die doorverwijst naar je verhaal.

    Prijzen:
    1ste plaats – 20 credits
    2de plaats – 15 credits
    3de plaats – 10 credits

    4de tot 10de plaats – 5 credits wanneer je de volledige wedstrijd hebt meegedaan


    Jury: Merrow - Wedstrijdhouder

    Cijfertoewijzing:
    ~ Opdrachtspecificatie. 30 punten
    In hoeverre is er aan de opdracht gehouden? Komt de uitvoering van de opdracht duidelijk naar voren?
    ~ Correctheid. 25 punten
    Is de grammatica, interpunctie en zinsopbouw correct? Is de beheersing van de woordenschat voldoende?
    ~ Inhoud. 20 punten
    Is het verhaal begrijpelijk? Is de tekst pakkend en geloofwaardig genoeg? Heeft de tekst voldoende samenhang? Is er een juiste alinea-indeling en is de volgorde logisch en helder? Is het perspectief en de tijd logisch en consequent?
    ~ Originaliteit. 15 punten
    Is de tekst origineel en creatief genoeg?
    Aantal woorden. 10 punten
    Voor elke 5 woorden teveel gaat er één punt af.

    Beoordelingssysteem:
    Bij de eerste opdracht zal er geen limiet staan op het aantal deelnemers. Dit houdt dus in dat IEDEREEN kan meedoen en een kans maakt op een felbegeerde plek in de top 20.
    Vanaf de tweede opdracht gaat de wedstrijd door met de 20 overgebleven deelnemers en zal er een puntensysteem gebruikt worden.

    De Joker:
    Vanaf de tweede opdracht is er de mogelijkheid om één joker tijdens de gehele wedstrijd in te zetten. Mocht deze niet gebruikt worden, valt het laagste cijfer weg zodat je totaliteit van al je cijfers ten alle tijden gedeeld wordt door 5.

    Deadline en uitstel:
    Uitstel kan enkel gevraagd worden ten laatste 1 dag – exact 24 uur – voor de deadline. Er is een mogelijkheid op een maximum van 4 dagen uitstel.
    Wanneer je te laat bent met inleveren, zal er per dag één punt worden afgetrokken van je cijfer. Heb je twee keer niet ingeleverd, lig je uit de wedstrijd.

    Deelnemers:
    Degene die hebben ingezonden. Staat je naam er niet bij, laat het me even weten.

    ~ Werewolves
    ~ Moams
    ~ Abyss
    ~ Pronx
    ~ Frodo
    ~ katl1
    ~ Sitara
    ~ AutumnSun
    ~ OntariosHero
    ~ Machelien
    ~ BigFatLiar
    ~ Wiarda
    ~ Show
    ~ Madonna
    ~ Lexus
    ~ BloodRose
    ~ Phantasticae
    ~ Jaimes
    ~ Yoda
    ~ Kreacher
    ~ Liberacorpus
    ~ Memoria
    ~ NewStyle
    ~ Bastard
    ~ Erebus
    ~ Flanaganish
    ~ SweetNiallx


    Opdracht kandidatuur: Words through emotion

    De bedoeling van deze opdracht is dat iedereen zich kandidatuur kan stellen voor de schrijfwedstrijd. Onthou dat er geen uitstel en geen joker mogelijk is!

    Minimum aantal woorden: 350 woorden
    Maximum aantal woorden: 700 woorden
    Aantal dagen de tijd: 14 dagen
    Inleverdatum: 26 December 2012 – 23:59 Gesloten


    Deze opdracht draait om het verwoorden en beschrijven van een emotie. Je bent vrij om zelf te bepalen welke emotie je wilt gebruiken in je verhaal.

    Wat wordt er verwacht? Laat de emotie die jij gekozen hebt, duidelijk naar voren komen in je verhaal. Onthou dat het gaat om één emotie. Hoe je het verder aanpakt is aan jou. Je kan de emotie beschrijven, je kan je hoofdpersoon deze laten ervaren, enzo. Wees zo creatief mogelijk, maar houdt er rekening mee dat die ene emotie het belangrijkste is.

    De titel van je verhaal is de emotie die je gebruikt, let hier dus op!

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 15:03 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Ik heb afgelopen nacht tot 02.15 nog na zitten kijken hier :'D Ik heb er in ieder geval nu 12 volledig nagekeken en de 13de bijna :'D en seffes weer verder ermee ^_^


    Oehh. Hardcore man haha. Wel knap dat je dat alles allemaal doet hoor, respect


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Oehh. Hardcore man haha. Wel knap dat je dat alles allemaal doet hoor, respect


    Ja, inderdaad, respect. Ik lag al lekker te slapen om 02.15 hahah :'P.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Flanaganish schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad, respect. Ik lag al lekker te slapen om 02.15 hahah :'P.


    alle respect idd maar bij jo 2.15 is hiero kwart over 9 's avonds toen was ik aan het eten haha (beetje laat)
    en toen het hiet 2.15 was bij jullie dus 7.15, maar anywaays kwas toen waarschijnlijk tot 10.000 aan het tellen om in slaap te vallen ik heb de 3056 is het laatste wat ik me kan herinderen


    Dont say why me, say try me

    @ Memoria & Madonna, bedankt, maar dat valt nog te bezien x'D Erg veel goede concurrentie.

    @ Merrow, dan gingen we ongeveer rond dezelfde tijd naar bed! Ik vind het trouwens echt leuk dat je ons een beetje op de hoogte houdt van de vordering ^^ Zijn maar weinig wedstrijdhouders die dat doen ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    @ Memoria & Madonna, bedankt, maar dat valt nog te bezien x'D Erg veel goede concurrentie.

    @ Merrow, dan gingen we ongeveer rond dezelfde tijd naar bed! Ik vind het trouwens echt leuk dat je ons een beetje op de hoogte houdt van de vordering ^^ Zijn maar weinig wedstrijdhouders die dat doen ^^

    We zullen zien.(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Yoda schreef:
    @ Memoria & Madonna, bedankt, maar dat valt nog te bezien x'D Erg veel goede concurrentie.

    @ Merrow, dan gingen we ongeveer rond dezelfde tijd naar bed! Ik vind het trouwens echt leuk dat je ons een beetje op de hoogte houdt van de vordering ^^ Zijn maar weinig wedstrijdhouders die dat doen ^^


    Ik vind het prettig om iedereen wat op de hoogte te houden, want zo weet iedereen dat ik toch bezig ben met nakijken tussendoor. En tja, als ik het hier schrijf, zie ik meteen voor mezelf dat ik vooruit ga, want er lijkt eerlijk gezegd geen einde te komen aan dat beoordelen :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Zet m op Justine ^^ ik ben benieuwd naar de top-20 c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik weet zelf zeker dat ik er niet bij zit, maar ik blijf hopen.;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ik weet zelf zeker dat ik er niet bij zit, maar ik blijf hopen.;3


    Dont say why me, say try me

    Ik stem voor jullie allemaal ^^.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    -

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 19:22 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Already schreef:
    Sorry -voel me heel dom nu, hoor-
    Maar, ik heb een vraag over de wedstrijd, heb er namelijk nooit aan meegedaan dus heb een vraag; moet je een story maken met als titel bv. uhm, Wedstrijden en dan hoofdstuk je emotie als naam, of gewoon de story je emotie als naam? Of hoofdstuk? :$


    Je maakt een storie aan. Die noem je eender wat bv: wedstrijden. Daar plaats je telkens een nieuw verhaal in. In deze opdracht was de emotie die je gekozen hebt, de titel.
    Je kan alleen niet meer inzenden aangezien de deadline verstreken is en de wedstrijd dus gesloten...


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Ik vind het prettig om iedereen wat op de hoogte te houden, want zo weet iedereen dat ik toch bezig ben met nakijken tussendoor. En tja, als ik het hier schrijf, zie ik meteen voor mezelf dat ik vooruit ga, want er lijkt eerlijk gezegd geen einde te komen aan dat beoordelen :'D

    Zie het maar zo; dit is de laatste keer dat je zoveel na hoeft te kijken. x) Wel knap van je, overigens. Ik weet hoe uitgebreid je commentaar geeft en om dat nou 27 keer te doen... Pfoeh.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ha, mijn eerste dubbelpost. :'D

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 19:27 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik meld maar even dat ik morgen op vakantie vertrek, en pas vijf januari terug kom. Ik heb daar geen wifi, dus dan zal ik niet reageren.:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."