• Ik zie ontzettend op tegen morgen.
    Ik moet morgen voor biologie een varkenshart ontleden. Jippie.
    Niet dus. Ik vind het prima om CSI en shit te kijken, maar zodra ik zelf ook maar een beetje bloed of écht bloed zie bij iemand anders, ga ik al bijna van mn stokje. Nu moet ik morgen een varkenshart ontleden dat de dag ervoor geslacht is. Gadverdamme.
    Ik ben op dit moment niet fit, keelpijn & snotverkouden, en ik heb een enorme braakfobie, en geloof me, ik voel gewoon al aan dat er minstens één iemand over zijn/haar nek gaat. Ugh.
    Ik wil niet, ik wil echt niet :c

    thanks for reading. Iemand ervaring met ontleden van dieren? :/

    - het leukste van allemaal: ik wil graag tolk/vertaler worden. Ik heb helemaal niets aan dat idiote varkenshart. :/

    -- mn moeder doet er ontzettend lacherig over, ugh, vervelend. ik moet het morgen gewoon doen en als ik het niet aan kan, ga ik gewoon weg, punt.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 18:23 ]


    Destroy what destroys you.

    Toen we een oog moesten ontleden bij bio ging ik al bijna over m'n nek. Voor de rest, CSI enzo, allemaal geen probleem. Bloed ook niet. In het echt ontleden, daarentegen. Brr. Ben ik even blij dat we het dit jaar mooi over planten hebben. Veel succes met het varkenshart.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 18:39 ]


    Ex astris, sciencia

    Dat lijkt mij echt zo leuk (gaan ik geloof ik ook nog een keer doen)
    Ik geloof dat er meestal geen bloed meer bij het varkenshart zit ,want bij mij werd een keer voor de klas een kalfenhart opengesneden en daar was het bloed al allang weg .


    Shoganai i ne~

    Mulford schreef:
    Toen we een oog moesten ontleden bij bio ging ik al bijna over m'n nek. Voor de rest, CSI enzo, allemaal geen probleem. Bloed ook niet. In het echt ontleden, daarentegen. Brr. Ben ik even blij dat we het dit jaar mooi over planten gaan hebben. Veel succes met het varkenshart.


    thanks. Ik heb een keer een kippenpoot, zo een die je gewoon op kunt eten, alleen dan niet klaargemaakt, ontleed. Dat ging nog wel, al ging iemand bijna over zn nek, en dat vond ik al erg genoeg :/


    Destroy what destroys you.

    Ik vond dat ook nooit leuk, echt vies!
    Wij mochten dan met degene die het niet wouden doen apart gaan zitten en het bundeltje invullen zonder naar het hart te kijken. Misschien kan je dat ook vragen aan je leerkracht?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    EdwardElric schreef:
    Dat lijkt mij echt zo leuk (gaan ik geloof ik ook nog een keer doen)
    Ik geloof dat er meestal geen bloed meer bij het varkenshart zit ,want bij mij werd een keer voor de klas een kalfenhart opengesneden en daar was het bloed al allang weg .


    Hij wordt van te voren schoongemaakt, dus ik denk inderdaad dat er geen bloed meer in zal zitten, maar als nog.


    Destroy what destroys you.

    Wil je ruilen?
    Ik heb gym, 200 minuten begleid werken en tekenen
    Ik vind het juist leuk om te doen, maar wij hebben bijna geen pratica omdat onze nask docent dit jaar 1500 euro heeft gekregen als budget , en dit is het eerste jaar dat er nask wordt gegeven op mijn school dus het is erg weinig

    Maar kan je moeder geen briefje schrijven ofzo? En dat je dan een andere opdracht doet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Je mag mij wel sturen! Want ik zou dolgraag iets willen ontleden :'D
    Maar veel succes!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Amused schreef:
    Ik vond dat ook nooit leuk, echt vies!
    Wij mochten dan met degene die het niet wouden doen apart gaan zitten en het bundeltje invullen zonder naar het hart te kijken. Misschien kan je dat ook vragen aan je leerkracht?


    Volgens mij moeten we het met z'n tweeën doen. Dus de een snijdt en de ander kijkt toe. Ik snijd sowieso niet, maar of ik toekijk, weet ik ook niet zo zeer.


    Destroy what destroys you.

    Wij mochten dat weigeren op school - wat ik dus gedaan heb.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Decembre schreef:
    Wil je ruilen?
    Ik heb gym, 200 minuten begleid werken en tekenen
    Ik vind het juist leuk om te doen, maar wij hebben bijna geen pratica omdat onze nask docent dit jaar 1500 euro heeft gekregen als budget , en dit is het eerste jaar dat er nask wordt gegeven op mijn school dus het is erg weinig

    Maar kan je moeder geen briefje schrijven ofzo? En dat je dan een andere opdracht doet


    Nee, je moet meedoen. En mn moeder doet er nogal lacherig over en vind dat ik het gewoon moet doen.


    Destroy what destroys you.

    CallYouOut schreef:
    Je mag mij wel sturen! Want ik zou dolgraag iets willen ontleden :'D
    Maar veel succes!


    You're hired :3


    Destroy what destroys you.

    Aislinn schreef:
    Wij mochten dat weigeren op school - wat ik dus gedaan heb.


    Oh, I wish I could. Maar helaas.


    Destroy what destroys you.

    Ik heb helaas wat ervaring :')
    Het stinkt verschrikkelijk, maar het is niet echt vies ofzo..
    Je zult de onderdelen niet goed kunnen zien, het is gewoon een stuk vies stuk vlees waar een beetje bloed aan zit ^^
    Maar dat is mijn mening erover, ik kan best goed tegen zulke dingen ^^ Oogballen opensnijden zijn erger,geloof me (A)


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Ik heb helaas wat ervaring :')
    Het stinkt verschrikkelijk, maar het is niet echt vies ofzo..
    Je zult de onderdelen niet goed kunnen zien, het is gewoon een stuk vies stuk vlees waar een beetje bloed aan zit ^^
    Maar dat is mijn mening erover, ik kan best goed tegen zulke dingen ^^ Oogballen opensnijden zijn erger,geloof me (A)


    Volgens mij is dat ook al een keer gedaan, maar toen was ik vast ziek, haha.


    Destroy what destroys you.

    Het enige wat bij ons ooit aan organen het biologielokaal is binnen gekomen, was een varkenslong. Nou geloof me, al die kinders gingen al bijna over hun nek zonder er ook maar naar te hebben gekeken. Toen de leraar vroeg of iemand het aan wilde raken, keken we hem echt aan alsof hij gek was x].
    Op mijn school zou je het gewoon mogen weigeren. Zijn genoeg mensen die er flauw van vallen. Bekeer je tot de islam en zeg dat je geen varkensharten aan mag raken :3


    i put the fun in funeral