• Ik zie ontzettend op tegen morgen.
    Ik moet morgen voor biologie een varkenshart ontleden. Jippie.
    Niet dus. Ik vind het prima om CSI en shit te kijken, maar zodra ik zelf ook maar een beetje bloed of écht bloed zie bij iemand anders, ga ik al bijna van mn stokje. Nu moet ik morgen een varkenshart ontleden dat de dag ervoor geslacht is. Gadverdamme.
    Ik ben op dit moment niet fit, keelpijn & snotverkouden, en ik heb een enorme braakfobie, en geloof me, ik voel gewoon al aan dat er minstens één iemand over zijn/haar nek gaat. Ugh.
    Ik wil niet, ik wil echt niet :c

    thanks for reading. Iemand ervaring met ontleden van dieren? :/

    - het leukste van allemaal: ik wil graag tolk/vertaler worden. Ik heb helemaal niets aan dat idiote varkenshart. :/

    -- mn moeder doet er ontzettend lacherig over, ugh, vervelend. ik moet het morgen gewoon doen en als ik het niet aan kan, ga ik gewoon weg, punt.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 18:23 ]


    Destroy what destroys you.

    Audacity schreef:
    Het enige wat bij ons ooit aan organen het biologielokaal is binnen gekomen, was een varkenslong. Nou geloof me, al die kinders gingen al bijna over hun nek zonder er ook maar naar te hebben gekeken. Toen de leraar vroeg of iemand het aan wilde raken, keken we hem echt aan alsof hij gek was x].
    Op mijn school zou je het gewoon mogen weigeren. Zijn genoeg mensen die er flauw van vallen. Bekeer je tot de islam en zeg dat je geen varkensharten aan mag raken :3


    Bij mij deed bijna iedereen heel luchtig, of nep-luchtig. Ik ben benieuwd hoe die mensen morgen reageren, haha.
    Ik mag helaas niet weigeren. Ik hoef niet per se te snijden, maar ik wil liever ook niet kijken.


    Destroy what destroys you.

    Wel, ik heb al vele dingen ontleed op mijn school.
    Vele dieren harten, een koeienoog en nog een aantal dingen.
    Het is niet heel erg, de harten. Het enige wat je kan zien is gewoon het vlees, het bloed niet meer en kijk gewoon niet als je partner iets raars gaat doen. Ik zal je de details bsparen wat mijn leraar er allemaal heeft me gedaan.:'D
    Mar goed, ik kan er gewoon tegen, maar de rest van mijn klas niet. Alle meisjes behalve ik, mijn zus en nog iemand blijven kijken terwijl de anderen zitten te kokhalzen. Dat kokhalzn is trouwens veel viezer dat ontleden, vind ik zelf.
    Gewoon doen wat je wilt doen, maar als je het echt niet wilt dan moet je dat gewoon zeggen.:3

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 18:56 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wij moeten in de 3de een vissenoog ontleden en in de 4de een koeienhard :c Ik ga echt zo overgeven als ik dat moet doen,
    of mijn moeder is dan zo lief om me ziek te melden of ik meld mezelf gewoon ziek, want ziek word ik er toch wel van :')


    Don't be like the rest of them, darling

    Memoria schreef:
    Wel, ik heb al vele dingen ontleed op mijn school.
    Vele dieren harten, een koeienoog en nog een aantal dingen.
    Het is niet heel erg, de harten. Het enige wat je kan zien is gewoon het vlees, het bloed niet meer en kijk gewoon niet als je partner iets raars gaat doen. Ik zal je de details bsparen wat mijn leraar er allemaal heeft me gedaan.:'D
    Mar goed, ik kan er gewoon tegen, maar de rest van mijn klas niet. Alle meisjes behalve ik, mijn zus en nog iemand blijven kijken terwijl de anderen zitten te kokhalzen. Dat kokhalzn is trouwens veel viezer dat ontleden, vind ik zelf.
    Gewoon doen wat je wilt doen, maar als je het echt niet wilt dan moet je dat gewoon zeggen.:3


    Oké, thanks for the information. (:
    Ik denk dat ik het kokhalzen en eventuele overgeven het ergst van allemaal vind, vooral omdat ik ook ontzettend slecht tegen overgeven kan.


    Destroy what destroys you.

    MadEyeMoody schreef:
    Wij moeten in de 3de een vissenoog ontleden en in de 4de een koeienhard :c Ik ga echt zo overgeven als ik dat moet doen,
    of mijn moeder is dan zo lief om me ziek te melden of ik meld mezelf gewoon ziek, want ziek word ik er toch wel van :')


    Ik ben al ziekjes, maar ik heb al twee dagen thuis gezeten en ik moet wel gewoon naar school :c


    Destroy what destroys you.

    Wij gingen eendagskuikens ontleden, echt zielig ;x


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    KwijlJeRot schreef:
    Wij gingen eendagskuikens ontleden, echt zielig ;x


    awwwh :c dat lijkt me nog erger.


    Destroy what destroys you.

    Ohhh, ik ben zo jaloers. Ontleden is echt het leukste van bio. Lekker in ogen, vissen of in een schapenhart snijden. Haha. Ik vind het steeds weer geweldig maar helaas doen we dat volgens mij dit jaar niet ):


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ja, zoiets moeten wij dit jaar ook doen.. Succes !


    Vatican Cameos

    Ik heb uh een inktvis, schapenhart, rat en een koeienmaag moeten ontleden. (Dat was ook meteen de dag dat ik een jaar lang vegetariër werd)


    Bad decisions make good stories.

    ik heb dit jaar een oog moeten ontleden bij een van de groepjes was het opengesprongen was wel grappig


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    och arme jij. Ik had er al een hekel aan toen we een schapenoog moesten ontleden. Mijn partner wilde ook niks doen, en toen heeft de leraar het soort van voor ons gedaan terwijl wij toekeken.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Bij ons is er niemand over hun nek gegaan, geen van de drie keren die ik me herinner. Heel veel mensen vonden het juist heel leuk (waaronder ik). Dus voor gebraak van anderen hoef je niet echt zorgen te maken. (:
    Maar je zou ook niet de enige zijn die zich er niet prettig bij voelt. Ik zou het gewoon tegen de leraar zeggen. Je kunt het altijd proberen en halverwege de klas uitgaan om een luchtje te scheppen. Als je zegt dat je je al niet prettig voelt, is dat vast geen probleem. En je kunt ook heel erg veel hebben aan je partner, als die er wel tegenkan, dat hij/zij het even allemaal overneemt, terwijl jij (stiekem) de andere kant opkijkt.


    Felix

    Wij moeten dat na de kerstvakantie, beetje onlogisch want het proefwerk dat daarover gaat hebben we volgende week :/ Hoe dan ook, mij lijkt het best interessant (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    wij moesten 1 a 2 weken geleden een complete borstholte van een varken ontleden. Van strottehoofd tot aan het middenrif. Heeeeeeeeeeeeeeerlijk. Niet echt. Ik wil wel biologie studeren, maar met snijden had ik het nog nooit echt.
    Kauwgom helpt wel, om dat te kauwen. Het haalt de ontbindingsstank zeg maar een beetje weg, dat je daar niet zo erg van over je nek gaat ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.