• Ik zie ontzettend op tegen morgen.
    Ik moet morgen voor biologie een varkenshart ontleden. Jippie.
    Niet dus. Ik vind het prima om CSI en shit te kijken, maar zodra ik zelf ook maar een beetje bloed of écht bloed zie bij iemand anders, ga ik al bijna van mn stokje. Nu moet ik morgen een varkenshart ontleden dat de dag ervoor geslacht is. Gadverdamme.
    Ik ben op dit moment niet fit, keelpijn & snotverkouden, en ik heb een enorme braakfobie, en geloof me, ik voel gewoon al aan dat er minstens één iemand over zijn/haar nek gaat. Ugh.
    Ik wil niet, ik wil echt niet :c

    thanks for reading. Iemand ervaring met ontleden van dieren? :/

    - het leukste van allemaal: ik wil graag tolk/vertaler worden. Ik heb helemaal niets aan dat idiote varkenshart. :/

    -- mn moeder doet er ontzettend lacherig over, ugh, vervelend. ik moet het morgen gewoon doen en als ik het niet aan kan, ga ik gewoon weg, punt.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 18:23 ]


    Destroy what destroys you.

    Ik zou dat echt geweldig vinden, een beetje porren in een hart haha!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik vind een varkenshart ontleden echt geweldig. Prachtig hoe je een stok door de aorta kan steken en echt merkt hoe het van de kamers in de boezems opengaat. Een konijn vond ik eigenlijk ook echt wel leuk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ontleden is supercoowl, geheh:Y)

    meld je ziek?


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Zatanna schreef:
    Ik zou dat ook niet kunnen hoor, het idee al dat het een knorrende varken was. Daarnaast ben ik een enorme dierenvriend dus zou het mij nooit lukken.



    this!


    me: 5% reality, 95% dreams

    hmmtsja, ik heb wel eens een vis ontleed, maar ik kan er opzich wel tegen en t is ook best intressant haha :3. Maar ik wil ook wel dierenartsassistent worden dus dan moet je ook wel ergens tegenkunnen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind