• Ik zie ontzettend op tegen morgen.
    Ik moet morgen voor biologie een varkenshart ontleden. Jippie.
    Niet dus. Ik vind het prima om CSI en shit te kijken, maar zodra ik zelf ook maar een beetje bloed of écht bloed zie bij iemand anders, ga ik al bijna van mn stokje. Nu moet ik morgen een varkenshart ontleden dat de dag ervoor geslacht is. Gadverdamme.
    Ik ben op dit moment niet fit, keelpijn & snotverkouden, en ik heb een enorme braakfobie, en geloof me, ik voel gewoon al aan dat er minstens één iemand over zijn/haar nek gaat. Ugh.
    Ik wil niet, ik wil echt niet :c

    thanks for reading. Iemand ervaring met ontleden van dieren? :/

    - het leukste van allemaal: ik wil graag tolk/vertaler worden. Ik heb helemaal niets aan dat idiote varkenshart. :/

    -- mn moeder doet er ontzettend lacherig over, ugh, vervelend. ik moet het morgen gewoon doen en als ik het niet aan kan, ga ik gewoon weg, punt.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 18:23 ]


    Destroy what destroys you.

    Ik heb mensen ontleed. AUTOMATIC THREAD WIN.

    But srsly. Het is niet zo heel moeilijk. Zorg ervoor dat je goed eet van tevoren, diep ademhalen en er niet meer van maken dat het is. Je snijd in een koeienhart. Een paar centimeter naast dat hart ligt het vlees wat je toch heel vaak voorbij ziet komen. Je bent zieker van de stress dan van wat je gaat zien.
    Oh, en als je je zwak voelt, ga zitten voor je iets breekt.


    quidquid excusatio prandium pro

    Als ik jou was zou ik er gewoon naar toe gaan en heel het lokaal onder kotsen. Dan leren ze wel dat ze zulk soort dingen niet moeten doen. :'D
    Serieus, dat ontleden vind ik echt onzin. Het is smerig en je hebt er helemaal niets aan.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Bij ons gebeurt dat pas in de vierde en toen had ik biologie laten vallen. Maar ik zou weigeren, omdat ik een vegetariër ben.


    Take risks and conquer your fears.

    Mercurial schreef:
    Als ik jou was zou ik er gewoon naar toe gaan en heel het lokaal onder kotsen. Dan leren ze wel dat ze zulk soort dingen niet moeten doen. :'D
    Serieus, dat ontleden vind ik echt onzin. Het is smerig en je hebt er helemaal niets aan.


    Je leert op zijn allerminst in hoeverre je je laat beinvloeden door je eigen angsten :Y) Soms meer, soms minder dan je dacht


    quidquid excusatio prandium pro

    De docent houdt er vast wel rekening mee als je zegt dat je je niet lekker voelt en daarom het liever niet doet :)


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Ik wil het wel doen in jouw plaats. Het lijkt me wel interessant, want het enige wat ik ooit heb mogen doen is in varkenslongen porren (maar dan ook echt porren, meer niet) :c
    En ik zit dan in een wetenschappenrichting en zo'n coole dingen doen we weer niet omdat ze niet aan koeienogen konden komen. :c


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Wow, zoveel reacties in een keer, haha.

    Vanochtend gehad, en oh my gawd, ik vond het gewoon leuk. :')
    Ik ben overgevoelig/allergisch voor latex, dus ik kon geen handschoenen aantrekken, en ik wilde hem ook niet met mn handen aanraken, dus ik heb met een glasstokje geholpen en zo. Lol gehad, man.
    Ik wist niet dat het zo leuk was, haha.


    Destroy what destroys you.

    RainbowDash schreef:
    Ik heb mensen ontleed. AUTOMATIC THREAD WIN.

    But srsly. Het is niet zo heel moeilijk. Zorg ervoor dat je goed eet van tevoren, diep ademhalen en er niet meer van maken dat het is. Je snijd in een koeienhart. Een paar centimeter naast dat hart ligt het vlees wat je toch heel vaak voorbij ziet komen. Je bent zieker van de stress dan van wat je gaat zien.
    Oh, en als je je zwak voelt, ga zitten voor je iets breekt.


    Dat is precies was gebeurd is gisteren. Ik voelde me zo ziek, maar dat kwam van de stress.


    Destroy what destroys you.

    Uiteindlijk is het ook leuk.^^
    Mijn leraar is daar elemaal dol op, een dag hadden we vijf dierenharten. In die van de koe mochten we ons hand in de bloedvaten steken:Y)
    Ook hadden we een keer een duif ontleed, maar die was nog aan het verteren toen diegene is gestorven.:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Colfer schreef:
    Ik vond dat leuk :')
    Wij hebben ooit longen gedaan, denk ik, en een oog. En dan mochten we in die lens gaan porren :')


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Chuggaa schreef:
    Wow, zoveel reacties in een keer, haha.

    Vanochtend gehad, en oh my gawd, ik vond het gewoon leuk. :')
    Ik ben overgevoelig/allergisch voor latex, dus ik kon geen handschoenen aantrekken, en ik wilde hem ook niet met mn handen aanraken, dus ik heb met een glasstokje geholpen en zo. Lol gehad, man.
    Ik wist niet dat het zo leuk was, haha.


    Braaf zo. Flinke jongen :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Het enige wat wij ooit hebben 'ontleed' is een vis. Leuk dat het leuk was. lol.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik heb ook een keer een hart ontleed, maar het bloed was toen ver te zoeken xD. Beetje aparte geur was het wel.

    Verder heb ik ook een keer een mossel helemaal moeten ontleden (dat stonk pas) en een garnaal. Maar ik heb een soort van allergische reactie op mosselen als ik ze eet. Ik word dan echt heel heel heel erg misselijk (moet alleen niet overgeven, dat is het erge, want dan blijft dat misselijke gevoel heel lang hangen, ben er liever dan vanaf). Maar als je zo'n mossel voor je neus hebt en je moet hem ontleden en je ruikt het een beetje... werd spontaan weer zo misselijk.

    Ik studeer nu wel toegepaste biologie, maar tot nu toe niks engs tegengekomen. Alleen planten en morgen doen we onderzoek naar het gedrag van een muis :p en volgende week bij varkens en geiten :p Zijn allemaal levend xD.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Braaf zo. Flinke jongen :D


    I'm a girl... :')


    Destroy what destroys you.

    mismi schreef:
    Ik heb ook een keer een hart ontleed, maar het bloed was toen ver te zoeken xD. Beetje aparte geur was het wel.

    Verder heb ik ook een keer een mossel helemaal moeten ontleden (dat stonk pas) en een garnaal. Maar ik heb een soort van allergische reactie op mosselen als ik ze eet. Ik word dan echt heel heel heel erg misselijk (moet alleen niet overgeven, dat is het erge, want dan blijft dat misselijke gevoel heel lang hangen, ben er liever dan vanaf). Maar als je zo'n mossel voor je neus hebt en je moet hem ontleden en je ruikt het een beetje... werd spontaan weer zo misselijk.

    Ik studeer nu wel toegepaste biologie, maar tot nu toe niks engs tegengekomen. Alleen planten en morgen doen we onderzoek naar het gedrag van een muis :p en volgende week bij varkens en geiten :p Zijn allemaal levend xD.


    Ik ben echt snotverkouden at the moment, dus ik rook alleen zo'n standaard rauw vlees geur, haha. Vis heb ik gelukkig niet hoeven doen nog.


    Destroy what destroys you.