• © Firebolt




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring! Echt, hier wordt vaak om gevraagd en toch komen er nieuwelingen in de RPG. Hier wil ik dat dus NIET. Echt mensen met een hoop ervaring, ook op Quizlet, er zijn namelijk maar een paar personages.
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - GEEN zelfverzonnen namen.
    - Alleen IK open nieuwe topics
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter Firebolt

    Sirius Zwarts Bastard

    Remus Lupos WillNotLearn

    Peter Pippeling Firebolt

    Lily Evers Rider

    Nymphadora Tops annickemiek


    Emily Purder –Moeder Katja Bell-

    Charles Bell –Vader Katja Bell-

    Emma Lyssanie –Moeder Loena Leeflang-

    Xenofilus Leeflang –Vader Loena Leeflang-

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep DreamerN

    Bellatrix van Detta Bastard

    Narcissa Malfidus


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter Kwijt

    Ron Wemel

    Hermelien Griffel Kwijt



    Inschrijven kan in dit topic.



    In dit kader hou ik bij wat er is gebeurd in de rpg. Handig voor als je een keer weg bent en je wilt weten wat er is gebeurd:
    -De kerstvakantie begint op Zweinstein.
    -Harry, Ron en Hermelien komen in het jaar 1976, de tijd van de marauders.
    -Hermelien ontmoet Tops, Lily, James, Sirius, Remus en Peter.
    -Severus ontmoet Harry



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 19:11 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ( ik zit altijd op mijn mobiel. Haha. )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Remus Lupos
    'Maanling? Wormstaart? Kennen jullie een Harry?' Vraagt James en Peter schud naast mij zijn hooft dus vraagt hij het aan mij maar richt zijn aandacht op het meisje dat ik niet ken. 'Professor Lupos!' Roept het meisje en ik frons, 'Ken ik jou?' Vraag ik dan en begin niet eens met de vraag wie ze was of waarom ze me professor noemde en me bij mijn achternaam noemde. 'Heeft Harry ook een achternaam?' Vraag ik dan ookal prate zowat iedereen door elkaar heen.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ik heb nu ook vrij :3, maar ik heb wel zin in school. Leuke vriendengroep ^^

    Trouwens, als ze niet reageren, wil ik best Harry overnemen, maar dan heb ik wel Hermelien én Harry, misschien vinden jullie dat vervelend?}

    Hermelien Griffel
    "De tuinen?" zegt James verbaasd. Ik knijp mijn ogen dicht, en bijt op mijn lip. Kom op Hermelien, lieg! "Ja.. ze moesten weg voor.. Vilder. Die kwam eraan, dus ze renden weg, en ik ging hulp zoeken, en Ron en Harry gingen naar de tuinen," zeg ik. Ik probeer zo min mogelijk aandacht te leggen op het woordje Harry. Ze waren nu al nieuwschierig over hem, maar wanneer ze groot werden, hadden ze alle tijd nieuwschierig over hen te zijn. Dan spreekt Lupos. Ook al is hij in mijn heden ouder, zijn stem heeft iets bekends, en stelt me gerust. "Ken ik jou?" vraagt hij eerst, maar door het tumult ben ik nauwelijks te verstaan. Dan komt de volgende vraag. "Heeft Harry ook een achternaam?" vraagt hij. "Nee. Ik bedoel, ja. Hij heeft er wel een..." ik kijk naar mijn schuifelende voeten. "Ron heet Wemel," zeg ik, en ik probeer de vraag te ontwijken.


    Tijd voor koffie.

    (Van mij mag het wel. AangezienHarry niet reageerd)

    James Potter

    'Heeft Harry ook een achternaam?' Vraagt Remus en ik kijk nieuwschierig Toekomstkinds kant op. Misschien kenden we hem dan. 'Nee. Ik bedoel, ja. Hij heeft er wel een...' Ik kijk haar verbaast aan. 'Ron heet Wemel' zegt ze dan en ik trek mijn wenkbrauwen op. De Wemels waren een grote familie, maar Remus vroeg niet om Ron. 'Remus vroeg om Harry, niet om Ron.' Zeg ik argwanend. 'Dus, wat is Harry's achternaam?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    {Is het goed als ik Severus richting de ziekenboeg stuur ? Dan komt hij Harry tegen XD}


    Credendo Vides

    {Oké, nu word de verleiding te groot. Snape en Harry :), ik neem hem over, ok?}

    Hermelien Griffel
    "Remus vroeg om Harry. Niet om Ron. Dus, wat is Harry's achternaam?" Ik slik moeizaam. Harry heeft dezelfde achternaam als jij. wil ik bijna zeggen, maar ik hou me in. "Misschien kunnen we beter eerst naar ze toe gaan, voor we hier uitgebreid gaan praten. Hoogstwaarschijnlijk weten ze niet eens waar we zijn beland. We kunnen beter even wachten met vragen," zeg ik, en ik probeer onder de vraag uit te komen. Ik begin met stevige passen naar de Ziekenzaal te lopen, als ik me bedenk dat ik had gezegd dat ze in de tuinen zijn. Kijk, en daarom heb ik zo'n hekel aan liegen!


    Tijd voor koffie.

    ( ik ben klaar met opruimen, ik kan nu weer volop reageren(: )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James Potter

    Toekomstkind slikt moeizaam. 'Misschien kunnen we beter eerst naar ze toe gaan, voor we hier uitgebreid gaan praten. Hoogstwaarschijnlijk weten ze niet eens waar we zijn beland. We kunnen beter even wachten met vragen' zegt ze en ze loopt met grote passen naar de ziekenzaal. Ik kijk haar raar aan. 'Ze waren toch in de tuinen?' Vraag ik aan Sirius, Remus, Peter, Lily en Tops. Ik haal mijn schouders op en loop achter haar aan. 'Hey, toekomstmeisje, hoe heet jij ook alweer?' Vraag ik dan aan toekomstkind. Ik wou die Harry en Ron nu eigenlijk ook wel eens ontmoeten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (als jullie even wachten, kan ik reageren c: )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (als jullie even wachten, kan ik reageren c: )


    (Is goed :3 )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    Ik luisterde alles aan en begon mij steeds meer zorgen te maken. Alles wat wij nu deden kon ervoor zorgen dat we iets belangrijks niet deden. Straks veranderden we de hele toekomst met dit kleine gesprek. Dat moesten we zien te voorkomen.
    'Wacht eens even allemaal, kunnen we niet beter zoveel mogelijk doen wat we normaal doen? Zo veranderen we namelijk van alles. Straks missen we hierdoor iets wat de hele toekomst bepaald!' Ik richtte mij tot James. 'Geef mij je toverstok. Dan vervolgen wij onze weg naar de ziekenzaal. De rest kan denk ik het best gaan doen wat hij of zij van plan was te doen.' Ik dacht even na. Nu moesten we er nog voor zorgen dat Hermelien, Harry en Ron verder niemand tegen konden komen.
    'Hermelien, weet je het toilet van jammerende Jenny? Ga daar heen met je vrienden. Dan brengen we jullie later boeken, eten en andere spullen. Jullie moeten zo mijn mogelijk gezien worden.'


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    'Wacht eens even allemaal, kunnen we niet beter zoveel mogelijk doen wat we normaal doen? Zo veranderen we namelijk van alles. Straks missen we hierdoor iets wat de hele toekomst bepaald!' Zegt Lily. Ik haal mijn schouders op, 'Is dat erg dan? Ik bedoel, als hun gewoon niks over onze toekomst vertellen, kan het toch niet kwaad?' Zeg ik. Ze richt zich tot mij. . 'Geef mij je toverstok. Dan vervolgen wij onze weg naar de ziekenzaal. De rest kan denk ik het best gaan doen wat hij of zij van plan was te doen.' Ik kijk haar verbaast aan. 'Nee, ik wil ju eigenlijk ook weten wie Harry is.' Ik kijk haar aan. 'Jij niet dan?' - 'Hermelien, weet je het toilet van jammerende Jenny? Ga daar heen met je vrienden. Dan brengen we jullie later boeken, eten en andere spullen. Jullie moeten zo mijn mogelijk gezien worden.' Ik kijk haar nog verbaaster aan. 'We kunnen beter nar Perkamentus. Hij weet wel wat we moeten doen. We kunnen toch niet drie kinderen in het toilet laten slapen!?' Ik kijk de rest aan. 'Wat vinden jullie?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    'Ja, James dat is erg. Stel je voor dat je normaal in de tijd die je nu aan het verkletsen bent de liefde van je leven zou tegenkomen of een allesbepalende grap zou uithalen. Dan zou je de hele toekomst veranderen,' legde ik hoofdschuddend uit.
    'En ik denk dat we eerst zoveel mogelijk schade moeten voorkomen voor we naar Perkamentus stappen, al is dat verder wel een goed plan.' Ik deed mijn best om vriendelijk te glimlachen.
    'En ja, ik wil graag weten wie Harry is, maar ik kan ook prioriteiten stellen. Bovendien gingen wij toch al naar de ziekenzaal.'


    Happy Birthday my Potter!

    Hermelien Griffel
    "Ja, James dat is erg. Stel je voor dat je normaal in de tijd die je nu aan het verkletsen bent de liefde van je leven zou tegenkomen of een allesbepalende grap zou uithalen. Dan zou je de hele toekomst veranderen," Ik verberg moeizaam een grijns. Of ze het nou wilt of niet, de liefde van haar leven staat al naast haar."'En ja, ik wil graag weten wie Harry is, maar ik kan ook prioriteiten stellen. Bovendien gingen wij toch al naar de ziekenzaal." Ik besef ineens hoe graag ze Harry willen zien. Het lijkt wel alsof ze, zelfs voor Harry's geboorte, een magische connectie met elkaar hebben. Dit moet ik aan Perkamentus vertellen. Als ik ooit nog terug komt. "Maar, anders zoek ik ze wel op, en stuur ik ze wel naar Jammerende Jenny, jullie kunnen dan gewoon... op de uitkijk staan? Jullie hoeven ze niet per se te zien, toch?" zeg ik hoopvol.


    Tijd voor koffie.

    James Potter

    'Ja, James dat is erg. Stel je voor dat je normaal in de tijd die je nu aan het verkletsen bent de liefde van je leven zou tegenkomen of een allesbepalende grap zou uithalen. Dan zou je de hele toekomst veranderen,' zegt Lily. Ik héb de liefde van mijn leven al ontmoet. Ze staat naast me. Zouden wij ooit wat krijgen? Ik kijk naar Hermelien, zij wist het antwoord. 'En ja, ik wil graag weten wie Harry is, maar ik kan ook prioriteiten stellen. Bovendien gingen wij toch al naar de ziekenzaal.' Ik bijt op mijn lip. Eigenlijk voelde ik gewoon dat Harry belangerijk is. 'Maar, anders zoek ik ze wel op, en stuur ik ze wel naar Jammerende Jenny, jullie kunnen dan gewoon... op de uitkijk staan? Jullie hoeven ze niet per se te zien, toch?' Zegt Hermelien. 'Nou... Eigenlijk wil ik ze wel zien.' Zeg ik. 'Waar zijn ze? K geloof namelijk niet dat ze in de tuinen zijn, het sneeuwt en dan ziet Vilder voetsporen. Dus ik herhaal Remus: Wat is Harry's achternaam?' Ik laat mijn blik over de aanwezigen glijden. 'Ik heb zo'n gevoel dat Harry belangerijk is.' Voeg ik er dan zacht aan toe.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!