• © Firebolt




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring! Echt, hier wordt vaak om gevraagd en toch komen er nieuwelingen in de RPG. Hier wil ik dat dus NIET. Echt mensen met een hoop ervaring, ook op Quizlet, er zijn namelijk maar een paar personages.
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - GEEN zelfverzonnen namen.
    - Alleen IK open nieuwe topics
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter Firebolt

    Sirius Zwarts Bastard

    Remus Lupos WillNotLearn

    Peter Pippeling Firebolt

    Lily Evers Rider

    Nymphadora Tops annickemiek


    Emily Purder –Moeder Katja Bell-

    Charles Bell –Vader Katja Bell-

    Emma Lyssanie –Moeder Loena Leeflang-

    Xenofilus Leeflang –Vader Loena Leeflang-

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep DreamerN

    Bellatrix van Detta Bastard

    Narcissa Malfidus


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter Kwijt

    Ron Wemel

    Hermelien Griffel Kwijt



    Inschrijven kan in dit topic.



    In dit kader hou ik bij wat er is gebeurd in de rpg. Handig voor als je een keer weg bent en je wilt weten wat er is gebeurd:
    -De kerstvakantie begint op Zweinstein.
    -Harry, Ron en Hermelien komen in het jaar 1976, de tijd van de marauders.
    -Hermelien ontmoet Tops, Lily, James, Sirius, Remus en Peter.
    -Severus ontmoet Harry



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 19:11 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Ik ga even naar het dorp, ben zo terug)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ( ben ik weer, ook meteen gegeten:p James(m'n kat:') ) ligt knorrend naast me and I solemnly swear I am up to no good. (O, dat klinkt fout in deze zin:') ) ik kan soms sloom reageren, moet wiskunde leren-,- )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Ik ben een film aan het maken ^^ Ow en Q doet weer normaal op mijn laptop)


    Happy Birthday my Potter!

    (Waarvoor maak je een film? Awesome dat hij weer normaal doet:D)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Voor het comenius project van school, een uitwisselingsproject. We zijn begin dit jaar naar Turkije geweest en hebben daar van alles gefilmd en dit ben ik nu in één grote toeristische film aan het proppen. Best leuk, maar echt super veel werk :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Lily Evers

    James beet op zijn lip en ik vroeg mij af wat er met hem aan de hand was. Het leek wel alsof hij persé naar Harry wilde. Ik snapte het wel, al vond ik het vreemd dat ik het snapte want eigenlijk was het niet te snappen, maar we moesten er ook voor zorgen dat we niet de hele toekomst zouden verstoren met alles wat we deden nu Hermelien en haar vrienden hier waren.
    'Maar, anders zoek ik ze wel op, en stuur ik ze wel naar Jammerende Jenny, jullie kunnen dan gewoon... op de uitkijk staan? Jullie hoeven ze niet per se te zien, toch?' Ik wilde protesteren, want het was wel handig om te weten wie Harry en Ron waren, als we ze gingen helpen en naar Perkamentus gingen. James was mij echter voor.
    'Nou... Eigenlijk wil ik ze wel zien. Waar zijn ze? Ik geloof namelijk niet dat ze in de tuinen zijn, het sneeuwt en dan ziet Vilder voetsporen. Dus ik herhaal Remus: Wat is Harry's achternaam? Ik heb zo'n gevoel dat Harry belangerijk is.' Zijn laatste zin was heel zacht, maar ik kon hem wel horen. Hij verwoorde precies het gevoel dat ik vanaf het begin dat Harry genoemd werd had. In een opwelling pakte ik James zijn hand weer en gaf er een klein kneepje in.
    'Ik wil ook wel eens precies weten wie die Harry is. Het zou sowieso handig zijn om te weten met wie we te maken hebben, als we jullie gaan helpen,' viel ik James bij. Ik draaide mij een beetje naar hem toe en grijnsde. 'Trouwens, in die sneeuw kan je best naar buiten zonder dat Vilder het merkt hoor. Je moet gewoon je voetsporen achter je uitvegen. Zo simpel is het.' Tja, ik was ook niet altijd een lieverdje, al viel ik reuze mee vergeleken met James en gebruikte ik dit soort dingen nooit om anderen te treiteren. Ik vond sneeuw gewoon mooi en romantisch.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 18:32 ]


    Happy Birthday my Potter!

    { Dus is het goed als ik Sneep richting Harry stuur ?
    Maar aangezien de rest er ook allemaal al heen gaan weet ik niet of dat wel zo'n goed idee is, dan word het weer een grote groep.}


    Credendo Vides

    (Haha, laat Sev nu komen. Dan ziet hij Lils en James hand in hand staan :') Ow, en we zijn al met één grote mega groep.)


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    Ik kijk op als Lily mijn hand plotseling pakt en er zacht in knijpt. Aangezien ik knalrood word, kijk ik snel de andere kant op. 'Ik wil ook wel eens precies weten wie die Harry is. Het zou sowieso handig zijn om te weten met wie we te maken hebben, als we jullie gaan helpen,' zegt Lily en ik kijk weer haar kant op. Had ze nu serieus mijn hand vast gepakt? Ze kijkt mijn kant op en ik glimlach terwijl zij grijnst. 'Trouwens, in die sneeuw kan je best naar buiten zonder dat Vilder het merkt hoor. Je moet gewoon je voetsporen achter je uitvegen. Zo simpel is het.' Ik grinnik. 'Ja, dat klopt. Al kunnen wij, Sirius, Remus, Peter en ik, nogsteeds zien waar iedereen is.' Zeg ik met een misterieuze ondertoon. Doelend op de sluipwegwijzer.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Severus Sneep

    Zuchtend klapte ik mijn schoolboeken dicht toen het zoveelste stelletje giechelende meiden langs liepen.
    Hier kon ik echt even niet meer tegen, hoe kon ik hier ongestoord werken als ik zo afgeleid werd door dat domme gegiechel.
    Het enige voordeel was dat het zelfs hier nog gezelliger was dan met de kerstvakantie thuis zitten.
    Al mijn perkamentrollen waren al snel opgerold terwijl ik met mijn stapeltje spullen richting de slaapzalen liep.
    Door de stapel boeken heen kon ik de persoon niet aan zien komen die met een vaart alsof er een Hongaarse Hoornstaart achter hem aanzat van diezelfde trap af kwam rennen, waardoor hij tegen me op botste en ik achterover van de trap af tuimelde.
    "Kan je niet uit je doppen kijken !" wierp ik de tweedejaars toe, ook al was die nog zoveel breder en langer dan ik, ik weet dat ik vele malen sterker ben in spreuken en vervloekingen dat hij ooit zou worden.
    De jongen haalde enkel zijn schouders op en liep nonchalant langs me heen.
    Met opeen geklemde kaken trok ik langzaam mijn toverstok. "Levicorpus"
    De jongen hing daarna al snel aan zijn enkel hoog in te lucht.
    Dat zal hem leren.
    In mijn mondhoek voelde ik opeens wat vochtigs lopen, waarna ik mijn lip aflikte en direct een vies gezicht trok.
    Fijn, ik bloed.
    Al zuchtend en mijn toverstok weer in mijn binnenzak stoppend liep ik in een loodrechte lijn langs de zwevende jongen heen, die nu wel bekijk trok van de giechelende meisjes, die nu al giechelend naar hem wezen.
    Ik rolde met mijn ogen; echt om misselijk van te worden dat geluid.
    Mijn voeten brachten me al snel richting de ziekenzaal, hopelijk was er hulp vrij om hier vanaf te komen.
    De koppijn die nu al op kwam zetten speelde echt niet goed in op mijn toch al chagrijnige voorkomen.
    Onder veel lawaai duwde ik de deur open, waarna ik direct stil bleef staan, fijn dit kon er ook nog wel bij.
    Midden in het gangpad stond precies de persoon die ik niet had willen zien op dit moment.
    "Potter." siste ik en ik wou al mijn toverstok pakken om hem eindelijk eens te grazen te nemen, maar iets weerhield me.
    In een oogopslag bekeek ik de jongen nog eens en ik moest zowat houvast zoeken.
    Bij merlijnsbaard, wat lijkt hij op Potter.
    Maar hij heeft de ogen van Lily.
    Hoe kon dit ?
    Dit was echt om misselijk van te worden.

    {Zo, ik heb Sneep maar richting Harry gestuurd XD}


    Credendo Vides

    Firebolt schreef:
    James Potter

    Ik kijk op als Lily mijn hand plotseling pakt en er zacht in knijpt. Aangezien ik knalrood word, kijk ik snel de andere kant op. 'Ik wil ook wel eens precies weten wie die Harry is. Het zou sowieso handig zijn om te weten met wie we te maken hebben, als we jullie gaan helpen,' zegt Lily en ik kijk weer haar kant op. Had ze nu serieus mijn hand vast gepakt? Ze kijkt mijn kant op en ik glimlach terwijl zij grijnst. 'Trouwens, in die sneeuw kan je best naar buiten zonder dat Vilder het merkt hoor. Je moet gewoon je voetsporen achter je uitvegen. Zo simpel is het.' Ik grinnik. 'Ja, dat klopt. Al kunnen wij, Sirius, Remus, Peter en ik, nogsteeds zien waar iedereen is.' Zeg ik met een misterieuze ondertoon. Doelend op de sluipwegwijzer.


    Remus
    'Tuurlijk, dat ik daar niet eerder aan had gedacht' Mompelde ik in mezelf en haalde een stuk leeg perkament uit mijn zak, in iedergeval was het nu nog leeg. Blijkbaar had niemand daar nog aan gedacht. 'Hoe halen jullie ooit goede cijvers?' Mompelde ik weer doelend op mijn vrienden en haalde mijn wand tevoorschijn, ik wist het andwoord wel op die vraag. Dankzij mij. 'Ik zweer plechtig dat ik snode plannen heb' zeg ik vervolgens en er verscheen een kaart. 'James, heb jij familie met de naam Harry?' Vraag ik hem dan verbaast. 'Zijn achternaam is potter'

    {Staan de achternamen ook op de sluipwegwijzer?}

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 19:18 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    (Volgens mij wel, wacht ik zoek het ff op)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Ja, in het boek en in de film(: )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James Potter

    Remus pakt de sluipwegwijzer en mompelt iets onverstaanbaars. ' James, heb jij familie met de naam Harry?' Vraagt hij. Ik kijk Remus verbaast aan. 'Uhhh, nee? Ik ben enigs kind en ik heb geen neefjes. Of het moet een ver familielid zijn.' Dan valt mijn blik op Hermelien. Zij kwam toch uit de toekomst? Misschien kreeg ik wel een zoon die Harry heet. Dat ik daarom zo'n gevoel bij Harry had. Ik richt me tot Hermelien, het moest mijn zoon wel zijn, dat voelde ik gewoon. 'Wie is de moeder?' Vraag ik dan aan haar. 'Ontken maar niet, Harry is mijn zoon.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    James grinnikte. 'Ja, dat klopt. Al kunnen wij, Sirius, Remus, Peter en ik, nogsteeds zien waar iedereen is.' De mysterieuze ondertoon in zijn stem was mij niet ontgaan en ik begon mij af te vragen of ik niet beter een straatverbod voor hem aan kon vragen. Als hij dat zo zei, leek hij net een enge stalker. Lupos leek er echter iets heel anders uit af te leiden.
    'Tuurlijk, dat ik daar niet eerder aan had gedacht,' mompelde hij, waarna hij een oud leeg perkament uit zijn zak haalde. Nieuwsgierig maakte ik mij weer los van James en keek naar het oude perkament. Lupos kennende was het iets anders dan dat het leek. Hij zei dan ook iets, waardoor het in een soort kaart leek te veranderen. Mijn ogen werden groot, wat was dit in godsnaam?
    'James, heb jij familie met de naam Harry? Zijn achternaam is Potter.' Een misselijkmakend gevoel overspoelde mij. Was het weer één van Potter zijn domme grappen en was ik daar met open ogen ingetuind? Ik had verdomme zelfs zijn hand vastgehouden.
    'Uhhh, nee? Ik ben enigs kind en ik heb geen neefjes. Of het moet een ver familielid zijn. Wie is de moeder? Ontken maar niet, Harry is mijn zoon.' Ik keek van Lupos, naar Potter, naar Hermelien. Mijn vertrouwen was weer geheel weg en het begon erop te lijken dat dit dan toch klinkklare onzin was. Met een nors gezicht begon ik richting de ziekenzaal te benen.
    In de ziekenzaal aangekomen zag ik inderdaad twee jongens, waarvan één sprekend op James leek. Alleen zijn ogen waren anders. Ze waren groen... Een grom ontsnapte mijn mond en ik wilde Potter eens flink gaan vervloeken voor deze vage grap, maar bleef stokstijf stilstaan, toen ik Sev zag. Had Potter hem hier dan ook heen gelokt? En waarom bloedde hij?
    'Sev! Wat is er gebeurd?' riep ik verschrikt uit en ik rende naar hem toe, het familielid van James negerend.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 20:06 ]


    Happy Birthday my Potter!