• © Firebolt




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring! Echt, hier wordt vaak om gevraagd en toch komen er nieuwelingen in de RPG. Hier wil ik dat dus NIET. Echt mensen met een hoop ervaring, ook op Quizlet, er zijn namelijk maar een paar personages.
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - GEEN zelfverzonnen namen.
    - Alleen IK open nieuwe topics
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter Firebolt

    Sirius Zwarts Bastard

    Remus Lupos WillNotLearn

    Peter Pippeling Firebolt

    Lily Evers Rider

    Nymphadora Tops annickemiek


    Emily Purder –Moeder Katja Bell-

    Charles Bell –Vader Katja Bell-

    Emma Lyssanie –Moeder Loena Leeflang-

    Xenofilus Leeflang –Vader Loena Leeflang-

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep DreamerN

    Bellatrix van Detta Bastard

    Narcissa Malfidus


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter Kwijt

    Ron Wemel

    Hermelien Griffel Kwijt



    Inschrijven kan in dit topic.



    In dit kader hou ik bij wat er is gebeurd in de rpg. Handig voor als je een keer weg bent en je wilt weten wat er is gebeurd:
    -De kerstvakantie begint op Zweinstein.
    -Harry, Ron en Hermelien komen in het jaar 1976, de tijd van de marauders.
    -Hermelien ontmoet Tops, Lily, James, Sirius, Remus en Peter.
    -Severus ontmoet Harry



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 19:11 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Ik zal morgen weer schrijven. Ben nu heel druk.)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    James Potter

    In mijn ooghoeken zie ik dat Lily steeds dichter bij mij komt staan. Ik kan een grijns niet onderdrukken. Als ze helemaal naast me staat geeft ze mijn stok terug en ik stop hem veilig in mijn zak. 'Nee, dat zijn.. Niemand. Uhm, nou, enne, wie zijn jullie?' Ik kijk haar nog verbaasder aan. Wat was dit voor grap? Ze zei net Lily's naam nog. 'Je hebt mijn naam net nog zelf gezegd, dus houd je maar niet van de domme. Wie ben je en wat doe je hier?' Zegt Lily en ik maak een instemmend geluid. 'Vertel maar, want ik heb mijn stok terug!' Zeg ik. 'Dus wie is Harry, wie ben jij en wat is dat ding om je nek!?' Zeg ik zo dreigend mogelijk. Dit was vast duistere magie ofzo.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Machelien schreef:
    (Ik zal morgen weer schrijven. Ben nu heel druk.)


    (Oke (: )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    {sorry mensen maar ik moet gaan :(}


    welkome to my garden of fantasy

    Firebolt schreef:
    Peter Pippeling

    'Een boek voor geschiedenis van de toverkunst' antwoordt hij, 'Waar zijn Sirius en James?' Vraagt hij mij dan en hij legt het boek ondersteboven naast zich neer. Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee, toennet zaten ze in de leerlingenkamer met mijn onderbroek te gooien.' Zeg ik. 'Maar waar ze nu zijn...' Ik sta op. 'Zullen we ze anders gaan zoeken?'


    Remus
    'Geen idee, zonet zaten ze in de leerlingenkamer met mijn onderbroek te gooien.' zegt hij, 'Maar waar ze nu zijn...' Begint hij en hij staat op, 'Zullen we ze anders gaan zoeken?' Vraagt hij vervolgens en ik stem in en sta weer op van het bed. 'Tuurlijk, je weet trouwens dat je dat boek ook moet lezen? Voor een opstel van 90 centimeter?' meestal schreven ze het allemaal van mij over.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 17:39 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily Evers

    James gaf aan dat hij het ermee eens was en ik keek naar hem op. Opeens was ik heel blij dat hij hier was, want ondanks dat ik hem een arrogante idioot vond en het vervelend was dat hij Sev altijd moest pesten, was hij wel één van degene die altijd op durfde te komen voor iedereen die slachtoffer werd van andere mensen dan hij en zijn vrienden. Misschien haatte ik hem dan toch niet, maar hij moest leren dat hij niet geweldig was en niet zomaar overal mee weg kon komen.
    'Vertel maar, want ik heb mijn stok terug! Dus wie is Harry, wie ben jij en wat is dat ding om je nek!?' Hij kwam nogal dreigend over en ik was blij dat ik hem op dit moment niet tegen mij had.
    'James, volgens mij is het een tijdverdrijver, dat hebben we een keer gehad. Bovendien heb ik Sev een keer verteld dat ik Harry een super leuke naam vind. Ik vind dit echt niet leuk meer. Straks hebben die dooddoeners één of ander duister plan,' fluisterde ik hem toe, zodat Tops en Hermelien het niet hoorden.


    Happy Birthday my Potter!

    |Hellow hellow. Sorry voor mijn lange afwezigheid. Waar moet ik op reageren? Of nergens op? (: |


    kindness is never a burden.

    (wel, er heeft een hele ruzie tussen Lily en James plaatsgevonden, waar uit is gekomen dat Lily James naar de ziekenzaal brengt. Dat is het laatste wat rond Sirius is gebeurd)


    Happy Birthday my Potter!

    Peter Pippeling

    'Tuurlijk, je weet trouwens dat je dat boek ook moet lezen? Voor een opstel van 90 centimeter?' Zegt Remus en ik kijk hem geschrokken aan. 'Voor wanneer?' Vraag ik angstig. Ik wou niet weer een onvoldoende halen. Ik kijk naar het boek. 90 centimeter is echt veel. Dat krijg ik nooit af. 'Mag ik het overschrijven?' Vraag ik dan zacht.

    James Potter

    Lily kijkt naar me op. 'James, volgens mij is het een tijdverdrijver, dat hebben we een keer gehad. Bovendien heb ik Sev een keer verteld dat ik Harry een super leuke naam vind. Ik vind dit echt niet leuk meer. Straks hebben die dooddoeners één of ander duister plan,' fluistert ze mij toe. Ik kijk haar aan. 'Harry is inderdaad een leuke naam.' Fluister ik terug. 'Maar je wilt beweren dat dat kind uit de toekomst komt of dat het duistere magie is?' Ik heb zo'n gevoel dat Lily bang is dat er iets ergs gebeurd ofzo. Ik weet niet bij welke kant Tops hoort, maar ik hoop de onze. Ik ga beschermend voor Lily staan, steek mijn stok uit en vraag nogmaals: 'Wie ben je en uit welk jaar kom je?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hermelien Griffel]
    Ik slik een brok in mijn keel weg. Hun blikken liegen er niet om; ze vertrouwen me niet. Hoe kan ik ze dit uitleggen? Als ik de waarheid zou vertellen, zouden ze me vast niet geloven. In mijn hoofd probeer ik hun reacties in te schatten,
    Ja, ik ben Hermelien Griffel. Ik kom uit de toekomst, waar jullie twee een zoon hebben, maar jullie worden vermoord door Voldemort, maar ik en Harry, jullie zoon, en Ron hadden een ongelukje, daarom ben ik hier.
    Dacht het dus niet. Maar wat moest ik dan wel vertellen? Ik haal diep adem. "Ik kan niet vertellen wat er echt aan de hand is, want dat zou.. Niet te geloven zijn. Letterlijk, alhoewel het eraan ligt of Harry komt opdagen of niet. Jullie hoeven je geen zorgen over hem te maken, althans, nog niet." Zeg ik, glimlachend, wetend dat ze er hoogstwaarschijnlijk niets van begrijpen. "Maar alsjeblieft," vervolg ik weer serieus, "vertel me in welk jaar ik zit, als jullie dit vertellen, zal ik zo goed zo slecht, jullie vragen beantwoorden," zeg ik.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 19:16 ]


    Tijd voor koffie.

    Rider schreef:
    (wel, er heeft een hele ruzie tussen Lily en James plaatsgevonden, waar uit is gekomen dat Lily James naar de ziekenzaal brengt. Dat is het laatste wat rond Sirius is gebeurd)


    |Aha.... (: |


    kindness is never a burden.

    Firebolt schreef:
    Peter Pippeling

    'Tuurlijk, je weet trouwens dat je dat boek ook moet lezen? Voor een opstel van 90 centimeter?' Zegt Remus en ik kijk hem geschrokken aan. 'Voor wanneer?' Vraag ik angstig. Ik wou niet weer een onvoldoende halen. Ik kijk naar het boek. 90 centimeter is echt veel. Dat krijg ik nooit af. 'Mag ik het overschrijven?' Vraag ik dan zacht.

    James Potter

    Lily kijkt naar me op. 'James, volgens mij is het een tijdverdrijver, dat hebben we een keer gehad. Bovendien heb ik Sev een keer verteld dat ik Harry een super leuke naam vind. Ik vind dit echt niet leuk meer. Straks hebben die dooddoeners één of ander duister plan,' fluistert ze mij toe. Ik kijk haar aan. 'Harry is inderdaad een leuke naam.' Fluister ik terug. 'Maar je wilt beweren dat dat kind uit de toekomst komt of dat het duistere magie is?' Ik heb zo'n gevoel dat Lily bang is dat er iets ergs gebeurd ofzo. Ik weet niet bij welke kant Tops hoort, maar ik hoop de onze. Ik ga beschermend voor Lily staan, steek mijn stok uit en vraag nogmaals: 'Wie ben je en uit welk jaar kom je?'


    Remus
    Peter keek me geschrokken aan, 'Voor wanneer?' Vroeg hij vervolgens, 'Volgensmij moet je het overmorgen inleveren' Zeg ik schouderophalend. 'Mag ik het overschrijven?' Vroeg hij vervolgens zacht. 'Wanneer leren jullie eindelijk jullie eigen huiswerk te maken?' Vroeg ik zuchtend, daar was ik al jaren mee bezig om hun zover te krijgen, vooral Sirius en James. 'Mischien, we gaan eerst Sirius en James zoeken' Zeg ik en loop voor hem de slaapzaal uit.


    Don't be like the rest of them, darling

    James Potter

    Dat kind uit de toekomst haalt diep adem en zegt 'Ik kan niet vertellen wat er echt aan de hand is, want dat zou.. Niet te geloven zijn. Letterlijk, alhoewel het eraan ligt of Harry komt opdagen of niet. Jullie hoeven je geen zorgen over hem te maken, althans, nog niet.' Ze glimlacht en ik begrijp er helemaal niks van. 'Maar alsjeblieft,' vervolgd ze 'vertel me in welk jaar ik zit, als jullie dit vertellen, zal ik zo goed zo slecht, jullie vragen beantwoorden.' Ik kijk Lily aan, moest ik hier op antwoorden. Dan kijk ik weer naar toekomstkind. 'Over 8 dagen is het 1977.' Zeg ik dan en ik knijp mijn ogen fijn alsof ik iets verdachts probeer te zien. 'Wie is Harry.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hermelien Griffel
    Ik had beloofd hun vragen nu te beantwoorden. Juist. De waarheid over Harry zou hen, denk ik, te veel schokken. Waarom vroegen ze niet waar ik vandaan kwam? Waren ze überhaupt al een stelletje? James beschermd Lily namelijk wel, maar betekend dat, dat ze al een stel zijn? Ik besluit niet, helemaal de waarheid te vertellen. "Harry is een... goede vriend van me. Hij is hier, samen met nog een vriend." zeg ik. Als James Harry ziet, vertel ik het wel verder, dan is er geen ontkomenheid aan. Maar nu nog niet. James en Lily beschermen van de warrigheid die komen gaat.


    Tijd voor koffie.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Remus
    Peter keek me geschrokken aan, 'Voor wanneer?' Vroeg hij vervolgens, 'Volgensmij moet je het overmorgen inleveren' Zeg ik schouderophalend. 'Mag ik het overschrijven?' Vroeg hij vervolgens zacht. 'Wanneer leren jullie eindelijk jullie eigen huiswerk te maken?' Vroeg ik zuchtend, daar was ik al jaren mee bezig om hun zover te krijgen, vooral Sirius en James. 'Misschien, we gaan eerst Sirius en James zoeken' Zeg ik en loop voor hem de slaapzaal uit.


    Peter Pippeling

    'Overmorgen is het kerst.' Zeg ik niet-begrijpend. 'Moeten we dan wat inleveren?' Ik werp een blik op het boek. 'Wanneer leren jullie eindelijk jullie eigen huiswerk te maken?' Vraagt Remus dan zuchtend. Ik haal mijn schouders op. 'Als de tijd daar rijp voor is.' Ik grinnik en sta op. 'Misschien, we gaan eerst Sirius en James zoeken' Zegt hij en hij loopt de slaapzaal uit. Ik volg hem. Waar zouden Sirius en James zijn?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!