• © Firebolt




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring! Echt, hier wordt vaak om gevraagd en toch komen er nieuwelingen in de RPG. Hier wil ik dat dus NIET. Echt mensen met een hoop ervaring, ook op Quizlet, er zijn namelijk maar een paar personages.
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - GEEN zelfverzonnen namen.
    - Alleen IK open nieuwe topics
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter Firebolt

    Sirius Zwarts Bastard

    Remus Lupos WillNotLearn

    Peter Pippeling Firebolt

    Lily Evers Rider

    Nymphadora Tops annickemiek


    Emily Purder –Moeder Katja Bell-

    Charles Bell –Vader Katja Bell-

    Emma Lyssanie –Moeder Loena Leeflang-

    Xenofilus Leeflang –Vader Loena Leeflang-

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep DreamerN

    Bellatrix van Detta Bastard

    Narcissa Malfidus


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter Kwijt

    Ron Wemel

    Hermelien Griffel Kwijt



    Inschrijven kan in dit topic.



    In dit kader hou ik bij wat er is gebeurd in de rpg. Handig voor als je een keer weg bent en je wilt weten wat er is gebeurd:
    -De kerstvakantie begint op Zweinstein.
    -Harry, Ron en Hermelien komen in het jaar 1976, de tijd van de marauders.
    -Hermelien ontmoet Tops, Lily, James, Sirius, Remus en Peter.
    -Severus ontmoet Harry



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 19:11 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    En het groepje was compleet. Ook Sirius was erbij komen staan en als het meisje met de tijdverdrijver hier niet was geweest, was ik waarschijnlijk snel weggelopen. Ik herpakte mij weer en dacht na over de woorden van Hermelien. 'Geloof me, na vier jaar met dat opgescheept te zitten geef je de hoop wel op. Die zal nooit uitgroeien tot een zwaan.' Mijn gezichtsuitdrukking ging van serieus naar ernstig. 'En inderdaad, we moeten jullie hier zo snel mogelijk wegkrijgen, al zal dat heel problematisch worden. Uhm... waar zijn die Harry en Ron nu? Je hebt hun neem ik aan achtergelaten, omdat ze zichzelf goed uit de problemen kunnen houden?'

    (Lol, ik had een halve reactie op jou getypt, Femke)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 21:27 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (



    Ghehehe, kon het niet laten)


    Happy Birthday my Potter!

    (@annemiek haha, @derest Laat mij nou eindelijk eens een reactie plaatsenXD zo snel typ ik niet)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hermelien Griffel
    Ik bekijk Sirius even, maar ik kan mezelf ervan weerhouden zijn naam óók uit te roepen. Hij fluistert iets tegen James, maar ik kan het niet verstaan. Te horen aan de woorden van Lily over James, kan ik opmerken dat ze niet bepaald een stel zijn. Dan dringt Lily's laatste deel van de zin tot me door. "Uhm... Waar zijn die Harry en Ron nu? Je hebt hun neem ik aan achtergelaten omdat ze zichzelf goed uit de problemen kunnen houden?" ik herkauw de zin even. Dan sla ik mezelf voor mijn hoofd, "We moeten zo snel mogelijk naar ze toe." zeg ik. "Ze zijn in de ziekenzaal," zeg ik, en ik probeer de richting op te lopen. Als ik een paar stappen heb gelopen, stop ik abrupt. Harry zal zijn vader herkennen, geen twijfel mogelijk. Iedereen kan de overeenkomst tussen die twee zien, inclusief die twee zelf. En als ze iets beter kijken zien ze ook de groene ogen van Lily. "Bij nader inzien... Denk ik niet dat ze daar zijn. Ik denk dat ze al.. naar de tuinen zijn," probeer ik koortsachtig te verzinnen, maar ik ben nooit goed in liegen geweest.


    Tijd voor koffie.

    Rider schreef:
    (



    Ghehehe, kon het niet laten)


    {Ik hou van die plaatjes :')}


    Tijd voor koffie.

    James Potter

    Toekomstkind vertelt iets en zegt an dat ze dit zegt omdat ze ons vertrouwd. Dan barst Lily plotseling in lachen uit en ik kijk haar vreemd aan. Wat was er zo grappig? 'J-je kent ons uit de toekomst en vertrouwt hem?' Ze gebaart naar mij. Ik kijk heel verontwaardigd. 'Werkelijk waar gewoon hilarisch.' Ik kijk Lily aan. 'Misschien ben ik dan wel veranderd en wil je dan wel met me uit.' Zeg ik dan. 'En ik ben best te vertrouwen. Toch jongens?' Zeg ik en ik kijk Remus en Peter aan. 'Nou ja, ik ken jullie niet-' zegt toekomstkind. Tranen springen in haar ogen, die snel weer weggaan. 'Tja, lelijke eendjes groeien uit tot de mooiste zwanen, hé?' Zegt ze met een halve grijns. 'Ik ben niet lelijk.' Zeg ik al helemaal verontwaardigd. 'Geloof me, na vier jaar met dat opgescheept te zitten geef je de hoop wel op. Die zal nooit uitgroeien tot een zwaan' zegt Lily. 'Zij kent de toekomst, misschien word ik wel een zwaan.' Zeg ik lachend tegen Lily. 'Enne, zit Sirius hier niet ook op school?' Vraagt ze dan en ik knik. 'Ja, maar Lily sleurde me mee.' Ik voel een arm om mijn schouder. 'Ik hoorde mijn naam.' Zegt Sirius, die knipoogt naar Lily. "En, ik moet hier weg. Zo weinig mensen mogen me zien.' zegt toekomstkind. ,"Wie is die weirdo die niemand mag zien?" fluistert Sirius in mijn oor. 'Een kind uit de toekomst die alles weet wat ons gaat overkomen.' Fluister ik terug. Ik haal Sirius' arm van mijn schouder af en ga recht staan. 'Uit welk jaar kom je?' Vraag ik dan nogmaals. 'En inderdaad, we moeten jullie hier zo snel mogelijk wegkrijgen, al zal dat heel problematisch worden. Uhm... waar zijn die Harry en Ron nu? Je hebt hun neem ik aan achtergelaten, omdat ze zichzelf goed uit de problemen kunnen houden?' Zegt Lily. Ik kijk ze verbaast aan. 'Hoe kun je nou teruggaan naar de toekomst? Dat is toch onmogelijk?' Vraag ik aan hun. Toekomstkind slaat zichzelf voor het hoofd en zegt:' We moeten zo snel mogelijk naar ze toe. Ze zijn in de ziekenzaal' ze denkt even na. 'Bij nader inzien... Denk ik niet dat ze daar zijn. Ik denk dat ze al.. naar de tuinen zijn' ik kijk haar verbaast aan. 'De tuinen?' Vraag ik verbaast.

    ( hèhè, eindelijk)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider schreef:
    (



    Ghehehe, kon het niet laten)


    (Ik zou me echt ongemakkelijk voelen als ik Lily was)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ( moeten jullie morgen naar school? Ik niet, ik heb studiedag:D)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (hmpf, ik moet wel naar school. Gelukkig wel eerste uur vrij en verkort rooster)


    Happy Birthday my Potter!

    {Ik moet morgen ook gewoon weer naar school, alleen is het waarschijnlijk toch niet zo erg als ik niet reageer, want Sev zit momenteel nog lekker in zijn eentje in de leerlingenkamer van Zwadderich XD}


    Credendo Vides

    (binnenkort moet Lils wel weer met Sev praten hoor. Straks zegt ze nog ja tegen James c; )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (binnenkort moet Lils wel weer met Sev praten hoor. Straks zegt ze nog ja tegen James c; )


    (Dat vindt James niet erg hoor)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (


    Omg, dude, wake up, she's coming!

    -dit is een nutteloos bericht-)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 22:57 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (fijn, ik had net een hele reactie getypt en dan kan ik plots q niet meer laden, omdat er malware waarschuwingen zijn. Tot dat weer over is kan ik dus alleen via mijn mobiel op q. Ik zal dus sloom typen dan.

    Nu ga ik in ieder geval slapen. Xxx)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (fijn, ik had net een hele reactie getypt en dan kan ik plots q niet meer laden, omdat er malware waarschuwingen zijn. Tot dat weer over is kan ik dus alleen via mijn mobiel op q. Ik zal dus sloom typen dan.

    Nu ga ik in ieder geval slapen. Xxx)


    {Als je op geavanceerd klikt kan je kiezen voor doorgaan op eigen risico, jammer genoeg krijg je hem dan alsnog wel om de haverklap, maar je kan gelukkig wel gewoon op Q -Althans ik wel, heb er nu ook last van..- }


    Credendo Vides