• © Firebolt




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring! Echt, hier wordt vaak om gevraagd en toch komen er nieuwelingen in de RPG. Hier wil ik dat dus NIET. Echt mensen met een hoop ervaring, ook op Quizlet, er zijn namelijk maar een paar personages.
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - GEEN zelfverzonnen namen.
    - Alleen IK open nieuwe topics
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter Firebolt

    Sirius Zwarts Bastard

    Remus Lupos WillNotLearn

    Peter Pippeling Firebolt

    Lily Evers Rider

    Nymphadora Tops annickemiek


    Emily Purder –Moeder Katja Bell-

    Charles Bell –Vader Katja Bell-

    Emma Lyssanie –Moeder Loena Leeflang-

    Xenofilus Leeflang –Vader Loena Leeflang-

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep DreamerN

    Bellatrix van Detta Bastard

    Narcissa Malfidus


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter Kwijt

    Ron Wemel

    Hermelien Griffel Kwijt



    Inschrijven kan in dit topic.



    In dit kader hou ik bij wat er is gebeurd in de rpg. Handig voor als je een keer weg bent en je wilt weten wat er is gebeurd:
    -De kerstvakantie begint op Zweinstein.
    -Harry, Ron en Hermelien komen in het jaar 1976, de tijd van de marauders.
    -Hermelien ontmoet Tops, Lily, James, Sirius, Remus en Peter.
    -Severus ontmoet Harry



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 19:11 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    'Nee, sorry. Hij is niet echt mijn type. Ik val al op iemand anders. Maar ik ga je lekker niet aan je neus hangen wie dat is.' Ik rolde met mijn ogen. Welk van zijn huppeltruttige fanclub kwijlers zou hij nou weer tien seconde verblijden met wat aandacht? Ach, het zou mij ook een worst wezen. Hoe meer hij daar mee bezig was, hoe meer rust ik had en Sev trouwens ook.
    'Wel, ik vind James anders echt wel heel leuk hoor,' zei Zwarts echter en ik grinnikte zachtjes. Dit waren meer de grapjes waar ik van hield, vooral omdat we alledrie wisten dat Sirius vrolijk meespeelde. Ja, ze konden best aardig en grappig zijn, alleen deden ze dat om de één of andere reden nooit.
    'En trouwens, Sirius heeft al iemand... Of het is al weer uit. Ik hou het eigenlijk niet echt meer bij.' Hier heb je er nog eentje, dacht ik bij mijzelf. Zwarts zijn relaties kwamen en gaan en eigenlijk vond ik het maar vervelend. Hij had al best wel veel meisjes aan het huilen gekregen, al wist hij dat natuurlijk niet. Jongens kwamen niet op de meisjesslaapzaal.
    'Ja, Mary MacDonald. Ze was leuk en knap maar ze kon niet echt lachen met de grapjes die ik soms uithaalde,' vertelde Zwarts en ik keek hem met een blik aan van: ik heb jullie gewaarschuwd. Ik had hen immers al honderden keren verteld dat vele anderen het ook irritant vonden en dergelijke en had ook al meerdere keren gezegd dat ze uiteindelijk zo niemand over zouden houden. Meestal zei ik dat soort dingen als ze weer eens gemeen deden tegen Sev. Dat maakte mij altijd zo kwaad!
    'Dus, Evers... Je zou liever Secretus zoenen dan ons? Als je dat doet, pas dan op dat zijn vettige haar niet aan je hoofd blijft plakken,' zei Potter en mijn wat lacherige houding verdween gelijk en ik voelde een vlaag van woede door mij heen gaan. Mijn ogen schoten vuur. Waarom moest hij nou altijd Sev hebben? De eikel! Ik zette en paar stappen dichterbij en keek hem recht aan.
    'Ja, eigenlijk wel ja. Hij is namelijk veel aardiger en leuker dan jullie,' verdedigde ik hem, al wist ik dat er iets aan wat ik zei niet klopte. Sev ging om met mensen die nog veel erger waren dan Potter en Zwarts, waren altijd uit op het pesten en pijnigen van mensen zoals ik, met dreuzel ouders. Natuurlijk lieten ze mij met rust, maar ik was nog steeds wel net als die kinderen, die ze wel altijd moesten hebben. Het werd dan ook steeds moeilijker om Sev tegenover mijn vriendinnen en andere Griffoendors te verdedigen.


    Happy Birthday my Potter!

    Firebolt schreef:
    (...)

    (Oke:D Ik ga wel strakjes weg want ik moet om half zes op-,- haha)


    (0.0 zo vroeg? Waar ga je heen dan? Of moet je werken?)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (0.0 zo vroeg? Waar ga je heen dan? Of moet je werken?)


    ( m'n ouders willen een dagje naar Texel. Alvast voor de zomervakantie. Maar ik reageer even en dan ga ik slapen, haha)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Firebolt schreef:
    (...)

    ( m'n ouders willen een dagje naar Texel. Alvast voor de zomervakantie. Maar ik reageer even en dan ga ik slapen, haha)


    (Ow, das wel leuk. Dan is het niet zo erg om vroeg op te staan ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Ow, das wel leuk. Dan is het niet zo erg om vroeg op te staan ^^)


    (Ik moest nog 3 woorden en toen viel mijn telefoon uit-,- om half ga ik slapen, dus ik probeer heel snel te reageren, anders komt het morgen,)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Firebolt schreef:
    (...)

    (Ik moest nog 3 woorden en toen viel mijn telefoon uit-,- om half ga ik slapen, dus ik probeer heel snel te reageren, anders komt het morgen,)


    (Hatelijke lege batterijen, grrrr)


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    Ik grinnik om Sirius en kijk Lily aan. Een woedende blik krijg ik als ik de opmerking over Secretus maak. Ze zet een paar stappen dichterbij en kijkt me aan met haar prachtige amandelvormige, groene ogen. Ze staat nog maar een halve meter van me verwijderd en het zou me niet verbaast hebben als ik zat te kwijlen. 'Ja, eigenlijk wel ja. Hij is namelijk veel aardiger en leuker dan jullie,' verdedigt ze hem. Ik grijns. 'Zijn zijn rare dooddoener vriendjes ook leuker en aardiger dan wij? Wij imiteren alleen Foppe. Het enige verschil is dat mensen ons wel mogen.' Ik kijk Lily recht aan en zet ook een stap dichterbij. 'Ik snap niet wat je met die griezel en zijn enge vriendjes moet. Wij gebruiken tenminste shampoo.' Zeg ik en ik haal mijn hand door mijn haar.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider schreef:
    (...)

    (Hatelijke lege batterijen, grrrr)


    ( idd, haha, maar Weltrusten (: moren ochtend probeer ik nog te reageren.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Firebolt schreef:
    (...)

    ( idd, haha, maar Weltrusten (: moren ochtend probeer ik nog te reageren.)


    (Sleep well ^^

    Bastard, Sirius eerst of Lily eerst?)


    Happy Birthday my Potter!

    (Ow, je staat online...)

    Lily Evers

    Voordat Potter begon te grijnzen had hij een bepaalde blik in zijn ogen die ik niet kon plaatsen. Ik zag het echter maar een fractie van een seconde, dus veel tijd om erover na te denken had ik niet. 'Zijn zijn rare dooddoener vriendjes ook leuker en aardiger dan wij? Wij imiteren alleen Foppe. Het enige verschil is dat mensen ons wel mogen.' Een steek van pijn ging door mij heen. Hij raakte precies de gevoelige snaar en gekweld keek ik naar de grond. Waarom ging Sev dan ook met ze om? Ik kende hem als een lieve jongen, niet als zo'n gemene dooddoener die een hekel hadden aan mensen zoals ik.
    'Ik snap niet wat je met die griezel en zijn enge vriendjes moet. Wij gebruiken tenminste shampoo,' zei Potter en ik merkte dat hij een stap dichterbij had gezet en hij keek mij nu recht aan. Was hij nu dan echt serieus? Ik twijfelde. Hij had in de voorgaande vier jaren dat hij hier op school zat nog geen serieus woord tegen mij gezegd, voor zover ik kon reageren. Het waren altijd spottende opmerkingen die over het algemeen te maken hadden met Sev. Bovendien leek zijn laatste zin weer in die richting te gaan...
    'Nou, jullie kennen hem ook niet zo lang als ik. Bovendien heeft hij mij vanaf het begin gesteund toen mijn zus mij een monster noemde,' mompelde ik en ik keek weer naar de grond. Ik werd er een beetje ongemakkelijk van. De mogelijkheid dat de oude Sev zou verdwijnen naarmate hij langer met die dooddoeners omging, was op dit moment iets waar ik heel bang voor was. Hij was eigenlijk de enige die zo goed als alles van mij wist en dit, plus het feit dat al mijn vriendinnen hem haatten, zorgde ervoor dat ik mijn angst en gevoelens nergens kwijt kon. En nu stond ik hier voor Potter, die mij echt niet mocht zien huilen, tegen mijn tranen te vechten. Ik had veel eerder weg moeten lopen.
    Voorzichtig keek ik weer op in de warme hazelnoot bruine ogen. Iets wat mij nooit eerder was opgevallen. Vlug keek ik weer weg, niet wetend wat nu precies te doen. Weglopen zou raar zijn en gaf Potter misschien nog meer reden om Sev lastig te vallen. Al vond ik het wel altijd leuk als ze de andere dooddoeners aanpakten. Ik kon ook niet zeggen waar ik mee zat. Dan had hij zijn gelijk gekregen en ik haatte het als hij en Zwarts gelijk kregen.
    'Hij zou mij waarschijnlijk ook wel verdedigen tegen die dooddoeners,' bracht ik uiteindelijk uit en ik durfde Potter weer aan te kijken. 'Hij heeft mij immers nog nooit... uhm... modd... zo genoemd.' Ik kon het woord gewoon niet uit mijn keel krijgen. Ik verachtte het, alsof ik slechter was dan andere tovenaars en heksen. Onbewust balde ik mijn vuisten.


    Happy Birthday my Potter!

    (Nu zit ik op de boot;p haha, hij wiebelt xP)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James Potter

    Ze kijkt alsof ik haar gekwetst heb, het is waarschijnlijk ook zo, maar het is wel zo. Secretus gaat met enge mensen om. 'Nou, jullie kennen hem ook niet zo lang als ik. Bovendien heeft hij mij vanaf het begin gesteund toen mijn zus mij een monster noemde,'zegt ze. Ik kijk haar verbaast aan. 'Waarom noemt jouw zus je een monster?' Zeg ik. 'En trouwens, mensen kunnen veranderen. Hij gaat echt met rare mensen om.' Dat met mensen kunnen veranderen, sloeg ook op ons. Ik zie dat ze tegen tranen aan het vechten is, en niet wetend wat ik moet doen, kijk haar bezorgd aan. Ze kijkt me aan en kijkt meteen weer weg. 'Hij zou mij waarschijnlijk ook wel verdedigen tegen die dooddoeners,' zegt ze en ik staar haar aan. Ze kijkt terug. 'Hij heeft mij immers nog nooit... uhm... modd... zo genoemd.' - 'Denk je dat echt?' Vraag ik verbaast. 'Ik denk dat hij het weinige eer dat hij nog heeft probeert te beschermen en... Jou laat vallen.' Ze kijkt me weer aan. 'Niemand in Griffoendor heeft je ooit zo genoemd.' Zeg ik dan en dan, geheel perongeluk, leg ik mijn hand op haar schouder.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 16:59 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    annickemiek schreef:
    Nymphadora Tops
    het meisje draait zich om. de wanhoop is van haar gezicht te lezen. ik giegel, het ziet er enorm grappig uit. "Tops!" roept het meisje "Wat ben ik blij je te zien!" en ze rent naar me toe. mijn glimlag veranderd naar een verbaasde blik. hoe kent ze mijn naam? ik heb haar nog nooit gezien. ''ken ik jou?'' vroeg ik aan het meisje.


    welkome to my garden of fantasy

    ( ik ben weer thuis:-D het was wel super vet :p ben nu wel moeXD )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (mooi dat je het leuk hebt gehad. Ben ook net thuis, was zwemmen met vrienden)


    Happy Birthday my Potter!