• © Firebolt




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring! Echt, hier wordt vaak om gevraagd en toch komen er nieuwelingen in de RPG. Hier wil ik dat dus NIET. Echt mensen met een hoop ervaring, ook op Quizlet, er zijn namelijk maar een paar personages.
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - GEEN zelfverzonnen namen.
    - Alleen IK open nieuwe topics
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter Firebolt

    Sirius Zwarts Bastard

    Remus Lupos WillNotLearn

    Peter Pippeling Firebolt

    Lily Evers Rider

    Nymphadora Tops annickemiek


    Emily Purder –Moeder Katja Bell-

    Charles Bell –Vader Katja Bell-

    Emma Lyssanie –Moeder Loena Leeflang-

    Xenofilus Leeflang –Vader Loena Leeflang-

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep DreamerN

    Bellatrix van Detta Bastard

    Narcissa Malfidus


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter Kwijt

    Ron Wemel

    Hermelien Griffel Kwijt



    Inschrijven kan in dit topic.



    In dit kader hou ik bij wat er is gebeurd in de rpg. Handig voor als je een keer weg bent en je wilt weten wat er is gebeurd:
    -De kerstvakantie begint op Zweinstein.
    -Harry, Ron en Hermelien komen in het jaar 1976, de tijd van de marauders.
    -Hermelien ontmoet Tops, Lily, James, Sirius, Remus en Peter.
    -Severus ontmoet Harry



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 19:11 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    {Dan stuur ik Seffie naar zijn hutkoffer, waar hij zijn eigen voorraadje toverdranken heeft liggen, James here i come (':}

    "Serieus hoor, geef me maar viritaserum, dan zou ik bewijzen dat ik hier niks mee te maken heb."
    Voor het eerst in mijn gehele leven moest ik zowat lachen om iets wat Potter zij.
    Ik wende me tot de verpleegster. "Mevrouw, kunt u dit afplakken ?" Waarna ze me per direct een pleister overhandigde.
    Fijn, moet ik dat ook nog eens zelf doen.
    "Lily, ik ga het serum halen." Waarna ik met snelle maar muisstille passen wegliep, zoals alleen ik dat kan.
    Bij het eerste de beste raam met een beetje spiegeling plakte ik de pleister zo goed mogelijk op mijn wond, de rest van het inmiddels opgedroogde bloed zou ik later wel wegvegen.
    De weg naar de kerkers was er eentje die ik uit mijn hoofd kende en voor ik het ook goed en wel doorhad stond ik alweer in de leerlingenkamer op weg naar de slaapzalen.
    Daar, daar stond mijn tweede hutkoffer vol met flesjes en ingrediënten, mijn persoonlijke toverdrankenkast.
    Mijn vingers vlogen van het ene flesje naar de andere.
    Langs de gaasvliegjes, boomslanghuid en opgedroogde salamander ogen.
    Daar, in een klein flesje achterin mijn koffer vond ik het ; Viritaserum.
    Met een brede grijns pakte ik het flesje voorzichtig uit de koffer.
    Het is tijd om die Potter eens flink voor schut te zetten.
    Met mijn toverstok in mijn ene hand en het flesje in mijn andere liep ik de weg terug, van plan om iedereen te vervloeken die ook maar te dicht bij me in de buurt kwam om zo het flesje uit mijn handen te laten glippen, wat gelukkig niet gebeurde.
    De deuren van de ziekenzaal stonden half open en al snel stond ik weer naast Lily om haar het flesje te overhandigen.
    "Ga je gang Lily, drie druppels zouden genoeg moeten zijn om hem zijn diepste geheim nog te verkopen."


    Credendo Vides

    ( O, No! Haha)

    James Potter

    Sneep heeft een soort grijns op zijn gezich, ik weet niet wat het is, maar ik word er bang van. 'Lily, ik ga het serum halen.' Zegt hij en hij loopt weg. Onee, nu ging ik dus dood. Sneep ging me vast stiekem vergif geven. Gespannen wip ik op en neer, als het wel viritaserum was, verklapte ik al mijn geheimen. Dan komt Sneep terug. 'Ik doe dit voor jou!' Sis ik Harry toe. Al was dat helemaal niet waar, ik deed het om mijn onschuld te bewijzen. 'Ga je gang Lily, drie druppels zouden genoeg moeten zijn om hem zijn diepste geheim nog te verkopen' Gelukkig, hij laat het Lily geven, hij zou Lily nooit iemand laten vermoorden. Dat vertrouwde ik nog aan hem. Maar mijn diepste geheim? Was dat niet erger? Wat was mijn diepste geheim eigenlijk? Dan besef ik het me. Ik vond Lily Evers leuk. Ik bijt op mijn lip. Ik loop naar Lily toe en kijk dan naar Sneep. 'Hoelang werkt dat spul? Toch niet heel lang?' Vraag ik aan hem terwijl ik hem vies aankijk. Ik haal diep adem, wend me tot Lily en doe mijn mond open. 'Kom maar op.' Zeg ik dan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Mag ik misschien een samenvatting en waar kan ik invallen?)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Machelien schreef:
    (Mag ik misschien een samenvatting en waar kan ik invallen?)


    (Uhh, kwijt had je rol overgenomen omdat we Harry nodig hadden en jij niet reageerde. Je kan vragen of je het terug mag, maar je mag anders ook Ron hebben of een andere die nog niet is ingevuld...)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Oke, is niet erg trouwens. Ik zal toch minder reageren omdat dit jaar mee telt voor examens, alleen was ik het vergeten te zeggen ^.^ )


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Machelien schreef:
    (Oke, is niet erg trouwens. Ik zal toch minder reageren omdat dit jaar mee telt voor examens, alleen was ik het vergeten te zeggen ^.^ )


    (Oké is goed(: wil je Ron wel hebben?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Sorry dat ik niet reageerde gister en eigenlijk heb ik vandaag ook niet veel tijd, maar ik moest die film afhebben, had vandaag een pw economie, moest voor mentorles muffins maken en heb morgen een betoog :c)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Sorry dat ik niet reageerde gister en eigenlijk heb ik vandaag ook niet veel tijd, maar ik moest die film afhebben, had vandaag een pw economie, moest voor mentorles muffins maken en heb morgen een betoog :c)


    (Dat maakt niet uit(: school gaat voor:). )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    {Ja, wees maar niet bang, school gaat nou eenmaal voor. Ik zal ook weer reageren!}


    Tijd voor koffie.

    Harry Potter
    Mijn vader - het blijft raar om te denken, of zelfs maar te zeggen - antwoord "1976," zijn stem, lijkt hij op de mijne? Ik vraag het me af. Lijkt hij überhaupt zo veel op mij als ik denk dat hij op mij lijkt? Alles gaat nog steeds in een roes, en al mijn bewegingen lijken door kauwgom te gaan. Langzaam, moeizaam, met veel weerstand. Met het risico om met iedere stap terug gevlogen te worden, naar het moment waar het begon. Voor mij nu de realiteit. Een bekende stem zorgt dat ik langzaam ontwaak en me realiseer dat dít de realiteit is. Lily en Sneep staan klaar met Veritaserum, mijn ogen worden zorgelijk. Dan verafschuw ik de jonge Sneep. Even achterbaks als in de toekomst. De neiging is groot hem te vervloeken, en ik pak mijn toverstok, maar dan begint Hermelien een heel verhaal.

    Hermelien Griffel
    Ik zie vol schrik hoe Sneep klaar staat om Veritaserum toe te dienen, en hoe Harry zijn toverstok trekt. Ik loop snel tussen Sneep en James in. "Luister, wat ik nu ga vertellen is de waarheid. Als je niet gelooft, geloof je me niet, maar het is wel waar. Harry," ik kijk naar Lily en James, en neem een lange pauze. Wat ik nu ga vertellen, kan ze helemaal veranderen. Ik schud heel even, onzichtbaar, mijn hoofd. Ze komen er toch wel achter. "James heeft dit niet georganiseerd. Niemand heeft dit georganiseerd. Ik heb al verteld dat we hier kwamen door de Tijdverdrijver. Er ging iets fout, en we werden hierheen gestuurd. Harry Potter," een korte hapering, "Is Lily en James' zoon. We komen allemaal van Zweinstein." Ik adem even heel zacht in en uit. "Dat was het," ik krimp alleen terwijl ik op hun reactie wacht.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 14:30 ]


    Tijd voor koffie.

    (Yeah, ik had een 7,5 voor mijn betoog en dat terwijl onze leraren echt amper hoger geeft dan een 7 en het voor mijn gevoel heel slecht ging, omdat ik dingen vergat door de zenuwen c: )

    Lily Evers

    Ik keek Potter vreemd aan, toen hij zei dat hij wel Veritaserum wilde om het te bewijzen, maar Sev zorgde al voor een pleister en zei het te gaan halen. Het was eigenlijk best wel logisch dat hij het in zijn koffer had en dat kwam mij nu ook goed uit. Dan konden wij eindelijk eens bewijzen dat Potter een vreselijke geniepige en nogal gestoorde kwal was en konden we hem vervolgens alles vragen waar hij dan wel antwoord op moest geven. Zou hij eindelijk eens zijn verdiende loon krijgen.
    'Ga je gang Lily, drie druppels zouden genoeg moeten zijn om hem zijn diepste geheim nog te verkopen.' Ik keek naar Sev, die al weer terug was en mij het flesje overhandigde. Met een grote glimlach op mijn gezicht, pakte ik het aan en knipoogde naar hem.
    'Eindelijk zijn wij eens in het voordeel. Misschien kan hij ons zelfs iets vertellen dat zo erg is, dat hij van school wordt getrapt,' fluisterde ik mijn beste vriend toe, zodat niemand anders het hoorde. Ik was echt boos op James en vond het oprecht een geweldig vooruitzicht als hij eens een paar maanden geschorst zou worden. Van school trappen leek wel heel radicaal, maar ja, als dat gebeurde, was het zijn eigen stomme schuld.
    'Hoelang werkt dat spul? Toch niet heel lang?' vroeg hij Sev en de blik in zijn ogen stond mij nou niet bepaald aan. Ik ging hier niet eens over twijfelen, dit was echt wat hij eens nodig had, de arrogante 'oh wat ben ik geweldig' Potter, met zijn stomme bezempje. Al moest ik toegeven dat hij wel lef had, zo voor mij te gaan staan met zijn mond open. Zou hij verwachten dat ik het niet zou doen?
    'Luister, wat ik nu ga vertellen is de waarheid. Als je niet gelooft, geloof je me niet, maar het is wel waar. Harry.' Verstoord keek ik op naar Hermelien. Ze was wel heel erg gedreven op Potter te helpen. Ze was vast zo'n achterlijke fan van hem en hij had haar waarschijnlijk iets beloofd, wat ze hoe dan ook wilde krijgen. Een handtekening of iets van zijn zwerkbal outfit. Misschien zelfs een kus...
    'James heeft dit niet georganiseerd. Niemand heeft dit georganiseerd. Ik heb al verteld dat we hier kwamen door de Tijdverdrijver. Er ging iets fout, en we werden hierheen gestuurd. Harry Potter... is Lily en James' zoon. We komen allemaal van Zweinstein. Dat was het.' Ik keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. Was dit serieus haar heldhaftige redding? Mij ervan proberen te overtuigen dat die Harry een zoon is van mij... en.... en... Potter? Alleen het idee al! Gatverdamme! Dat zou dan betekenen dat ik en hij... Ik wilde er niet eens aan denken!
    'Iel!' riep ik dan ook geschrokken en vol walging uit. 'Geloof je het zelf? Ik veracht hem, altijd maar denken dat hij zó geweldig is. En dan dat gepest van hem. Het zou niet eens in mij opkomen om met hem uit te gaan!' Ik keek verafschuwd naar Potter en hield het flesje omhoog.
    'Mond open en doorslikken,' zei ik zonder enige twijfel. Hij mocht nu wel bekennen en als hij dat zelf niet deed, dan maar op deze manier.


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    Ik sta net op het punt on viritaserum te nemen, als Hermelien tussen ons in komt staan. 'Luister, wat ik nu ga vertellen is de waarheid. Als je niet gelooft, geloof je me niet, maar het is wel waar. Harry.' Ze kijkt naar Lily en mij en neemt een lange pauze. 'James heeft dit niet georganiseerd.' Ik onderbreek haar, 'Nee, als dit een grap zou zijn zou hij dus absoluut niet grappig zijn, sorry voor de onderbreking' ik kijk weer naar Hermeliem. 'Niemand heeft dit georganiseerd. Ik heb al verteld dat we hier kwamen door de Tijdverdrijver. Er ging iets fout, en we werden hierheen gestuurd. Harry Potter' haar stem hapert, ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ze nu zegt, of mijn voorspellingen kloppen. 'Is Lily en James' zoon. We komen allemaal van Zweinstein.' Ja, het klopte. Eigenlijk ben ik nu ook wel blij dat ik geen viritaserum heb genomen, stel dat ik Remus' harige probleem verklapte. 'Dat was het,' zegt Hermelien. Eigenlijk begrijp ik er niks van, Lily heeft een hekel aan mij, dan wil ze toch geen zoon. Ik kan het niet laten en steek achter Lily's rug mijn tong uit naar Severus. Vervolgens kijk ik naar Lily, dan naar Harry en dan naar Hermelien. 'Iel!' Roept Lily. 'Geloof je het zelf? Ik veracht hem, altijd maar denken dat hij zó geweldig is. En dan dat gepest van hem. Het zou niet eens in mij opkomen om met hem uit te gaan!' Verdrietig bijt ik op mijn lip. Ze gaat nu dus nooit met mij uit. Lily kijkt naar mij en houdt het flesje boven mijn hoofd. 'Mond open en doorslikken,' zegt ze, ze gelooft het niet. Kon ik voor iets de bak in? Ja, ik ben ogeregisteerd faunaat. doe een schietgebedje dat ze niks over Remus of faunaten vragen en pak het flesje aan. Ik ruik even of het vergif is, het blijkt van niet, en giet het flesje in mijn keel. Mijn pupillen worden groot en ik staar vooruit. Wat ze ook zouden vragen, ik zou de waarheid spreken. Hoe dan ook.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 18:49 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Om half negen ben ik een uur weg:') ik ben echt benieuwd wat jullie aan James gaan vragenXD
    @rider gefeliciteerd:-D)

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 19:34 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Lily valt waarschijnlijk bij de eerste vraag flauw, omdat ze er dan achter komt dat James er niks mee te maken heeft en het dus echt waar is :')
    En thanks ^^)

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 19:35 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Lily valt waarschijnlijk bij de eerste vraag flauw, omdat ze er dan achter komt dat James er niks mee te maken heeft en het dus echt waar is :')
    En thanks ^^)


    (Hahah, lol. Ach, dan komt ze ook niet achter andere dingen:') )

    topic 2

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 19:45 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!