• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Exposure
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 15:24 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [NEE. Jij gaat ook kiezen .. Of zullen we het de random dinges laten doen? Hahahah]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik kwam uit Mackenzie en trok haar dicht tegen me aan. 'Ik ook van jou, mijn lieve Mackenzie' mompelde ik tegen haar, haar aan. Shit. Hoe kon je het vergeten, Liam?! Je hebt geen condoom gebruikt. Lekker dan. Maar van één keer wordt ze toch niet zwanger? Nee, vast niet. Maar ik verpestte het moment niet, dit moment was fijn. Dichtbij Mackenzie.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 16:20 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [IK WEET HET NIET :< KIES JIJ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Ik ga voor de random picker.. Want we komen er zelf niet uit D:]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik bedoel, als ze zwanger wordt dan is het wel leuk en ze zitten er toch maar 6 maanden. Dus zolang ze erin zitten krijgt ze 'em toch niet. Maar het is Mackenzie dus jij mag kiezen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Laat haar die pil slikken en dan blijkt dat het uiteindelijk toch niet werkt en ze zwanger is. Tadaaaa. Haha. :'D]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte even en ontsnapte uit Liam's armen om mijn kleren op te rapen. Eventjes schudde ik mijn hoofd toen ik doorhad dat ik geen slipje meer had. ''Liam. Kan je even een slipje gaan halen?'' grinnikte ik. Ik deed wel mijn BH en shirt aan en wachtte totdat Liam alles weer aanhad.

    [Humh, random picker heeft gekozen voor 'Pregnancy' XD En jij blijkbaar ook^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Slade schreef:
    [Laat haar die pil slikken en dan blijkt dat het uiteindelijk toch niet werkt en ze zwanger is. Tadaaaa. Haha. :'D]


    [Dat is geniaal! Haha ;') ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Natuurlijk' lachte ik en ik trok mijn kleren weer aan. Ik drukte een kus op Mackenzie's neus en liep naar de slaapkamer, waar ik uit Mackenzie's koffer een slipje haalde en terug naar de badkamer liep. Ik gaf het slipje aan Mackenzie en glimlachte naar haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek Liam dankbaar aan en glimlachte. Snel trok ik mijn slipje weer aan en vervolgens ook mijn broek. Ik keek nog even in de spiegel en bewerkte mijn make-up nog wat. Ik liep weer naar mijn bed en zuchtte. ''Vind jij ook niet dan Penelope en Nathaniel goed bij elkaar passen?'' grinnikte ik. Ik hoorde beneden allemaal stemmen van verschillende mensen. Sowieso waren het er twee van Nathaniel en Penelope.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    Ik pak twee handdoeken en loop daarmee achter Harry aan de badkamer in. Als hij zegt dat ik niet zo sexy moet doen schiet ik in de lach. 'Ik kan niets beloven Hazza.' Grinnik ik en zet de douche vast aan om hem warm te laten worden.

    Douglas Booth

    Ik hang op en laat me languit op bed vallen. Ik had net met Miley gesproken. Het ging over een eventueel vervolg op LOL en aangezien we vrienden waren ook over wat persoonlijke dingen. Ik was uitgenodigt voor haar bruiloft met Liam en ze vroeg naar mijn liefdesleven.. In een woord: vreselijk.

    Liam James Payne

    'Denk het ook. Dit is eerder een koppel-progamma' lachte ik en ik liep Mackenzie achterna. Moe gaapte ik. 'Het is officieel. Ik ben uitgeput' grinnikte ik. Ik sms'te Zayn even of ie snel kwam en of ie vandaag misschien kon koken. Naast Louis kon Zayn ook overheerlijk koken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Moeten we trouwens geen Zayn zoeken? Deze heeft geloof ik nooit iets gepost.. ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.
    Louis kwam me uiteraard achterna met twee handdoeken, die ik vervolgens uit zijn handen pak en op de wastafel leg. 'Je moet het beloven...' Murmel ik zachtjes waarna ik mijn lippen tegen die van hem aandruk, al snel laat ik hem weer los en spring onder de douche. Ik wiebel met mijn wenkbrauwen en wenk Louis.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik zal Hayden w'appen, de vorige keer ging ze mee schaatsen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."