• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Exposure
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 15:24 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik liet het er verder maar bij. 'We wachten wel gewoon' zei ik en ik keek naar de lucht die steeds donkerder werd. Ik gaapte en rolde me op. 'Wil jij niet naar huis?' vroeg ik Mackenzie plotseling.

    [Geen inspiratie o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek hem onbegrijpelijk aan. ''Soms. Maar het is hier veel gezellig al zeg ik het zelf. Thuis waren we altijd zelf bezig met ons werk en gingen we niets samen doen. Behalve naar de kerk gaan dan.'' mompelde ik. We hadden iets meer dan een dag iets, en nu al een ruzie. Ik zuchtte en keek naar de lucht.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 11:09 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Dan moet je er iets van zeggen' zuchtte ik, terwijl ik Mackenzie dicht bij me trok. 'Sorry' fluisterde ik in haar oor en ik drukte een kus op haar hoofd. 'Ik wil geen ruzie over iets waarvan we het geen eens zeker weten' vertelde ik haar en ik knuffelde haar. 'Als ik nog eens zo iets zeg waarvan het anders aankomt dan verwacht, dan moet je het me zeggen' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte waterig. ''Ik weet het. Maar ik ben toch veel gelukkiger hier, bij jou.'' fluisterde ik zacht. Ik knikte. ''Dat wil ik ook niet. Als mijn ouders erachter komen dat wel.. Je weet wel hebben gedaan. Dan worden ze echt kwaad. Ze zijn streng katholiek.'' zuchtte ik en beet op mijn lip. ''En als het echt is. Dan weet ik het niet meer.'' Ik zuchtte weer en verborg mijn gezicht in zijn borst.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Wanneer moet je ongesteld worden?' vroeg ik, alsof het een doodnormale vraag was. Ik glimlachte. 'Mackenzie, áls het zo is dan vinden we er wel wat op. En ik weet zeker dat je ouders het zullen accepteren. Ze geven heus wel meer om hun dochter dan om hun geloof. Anders heb je twee opties. Of ze sporen niet, óf ze zijn stiekem aliens' grinnikte ik. Ik dacht even na. 'Weet je, Mackenzie? Als het zo is dan moet het. Ik geloof erin dat het dan niet anders kan' glimlachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    ''Over twee dagen, of morgen. Ik weet het niet.'' zei ik grinnikend. Ik slikte even. ''Ze zijn die ouders van die steeds zeggen 'Geen seks voor het huwelijk.''' mompelde ik. Ik beet op mijn lip en keek Liam aan. Zachtjes drukte ik een klein kusje op zijn lippen. ''Maar... Als ze boos worden? Ze zijn echt eng als ze boos zijn.'' prevelde ik zacht. Ik was voornamelijk bang voor mijn ouders als ze boos of kwaad waren, niemand stopte ze dan. En als enigskind is het moeilijk te overleven met hen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne


    'Je weet hun reactie helemaal niet. Misschien zijn ze wel blij voor je. Misschien reageren ze wel heel goed, of heel slecht. Maak je maar geen zorgen' mompelde ik. Zacht drukte ik een kus op Mackenzie's mond en knuffelde haar weer. 'Geen zorgen. Ik blijf bij je. Zwanger of niet' glimlachte ik en ik drukte Mackenzie tegen me aan. 'Zelfs al wil je niet bij me zijn. Dan dwing ik je gewoon' gromde ik grijnzend.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte. ''Dank je, voor alles, Liam.'' glimlachte ik. ''Ik blijf altijd bij je, dat je dat maar weet.'' lachte ik zachtjes. ''Misschien moeten we naar boven.'' grinnikte ik. Ik beet op mijn lip en keek hem schuin aan. ''Hun reactie is altijd onverwachts. Dus je moet je maar voorbereiden.'' mompelde ik glimlachend. ''En ik blijf altijd bij je. Raar of niet.'' grinnikte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Hé. Dat is gemeen' grinnikte ik. 'Kom. We gaan' glimlachte ik en soepel tilde ik Mackenzie op.'Mackenzie? Wat moeten we zeggen als het waar is? Tegen de anderen?' vroeg ik zachtjes. Toen pas bedacht ik me dat alles gefilmd was. Ach ja. Wat maakte het uit? Vroeg of laat zouden toch wel geruchten rondgaan over Mackenzie, die niet waar zijn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Liam tilde me op en ik glimlachte. Ik beet weer op mijn lip en dacht na. ''Als het waar is. Dan ja, natuurlijk.'' mompelde ik. ''Damn. Alles is gefilmd, niet?'' zei ik. Ik keek even om me heen en zag geen één camera, die zullen wel verborgen zitten, helaas. Anders zou ik ze gewoon uit elkaar rukken tot er geen camera meer over is. Dan hebben die producers ook niets meer. ''Laat die roddels maar komen.'' mompelde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Negeer die roddels' mompelde ik en lachend liep ik naar binnen en daarna naar boven, naar de slaapkamer. Ik legde Mackenzie in haar bed en ging erbij zitten. 'Nu te bedenken wat we kunnen doen' zuchtte ik en ik keek glimlachend in Mackenzie's ogen. 'Wat ik ook zeg, ik blijf van je houden. Onthoudt dat' glimlachte ik naar haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik zuchtte en knikte. ''Ik weet echt niet wat we kunnen doen.'' glimlachte ik. Ik keek Liam schuin aan en grinnikte zacht. ''Ik blijf ook altijd van je houden. Wat ik ook zeg of doe. Ik blijf van je houden. Vergeet dat nooit.'' prevelde ik glimlachend. Ik drukte een kus op Liam's mond en glimlachte weer. ''En.. Ik verveel me.'' zuchtte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ik ook. Het is irritant om te wachten' mompelde ik afwezig. 'Misschien kunnen we.. Nee, laat maar. Of we... Nee, ook niet..' mompelde ik. 'Wat kunnen we doen' zeurde ik. 'Nee, ik weet wat!' zei ik. 'Ach laat ook maar' mompelde ik. Ik wist echt niks. 'Niall is druk bezig met eten, Nathaniel en Penelope zijn met elkaar bezig. Harry en Louis zijn samen, Zayn is hopeloos enzovoort' dacht ik na.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    ''Euh.. Ik zou het echt niet weten.'' mompelde ik. ''Ik wil best joggen. Maar we hebben net gedoucht. Hetzelfde geldt voor het zwemmen.'' zuchtte ik. Ik had best wel veel energie nu, dus ik moest echt iets vinden om te doen. ''Ja! Hebben ze hier ergens een karaoke set dinges?'' grinnikte ik. ''Of een spel.. Of gewoon zingen met instrumenten..'' mompelde ik. ''Ik geef het op.'' zuchtte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ik heb geen idee' lachte ik en ik dacht na. 'Als ik muziek was.. Waar zou ik dan zitten?' mompelde ik. 'Lach me niet uit, ik probeer te denken' lachte ik en ik liet me achterover vallen. 'Misschien kunnen we... Oh god, ik word gek. Ik verveel me dood. Hm, ik denk dat ik maar een op internet ga kijken voor die beats' zuchtte ik.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 14:34 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."