• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Exposure
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 15:24 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mackenzie Lou Arretez

    "Nee kijk. Je weet toch dat als je zwanger bent niet mag roken en drinken? Daarom dus! Maar ja. Je snapt het vast niet. Je bent maar een jongen. Trouwens, sommige bladen denken zelfs dat ik zwanger ben, de rede waarom we naar het ziekenhuis gingen. Hilarisch, niet? Lachte ik. Ik schudde gelijk mijn hoofd toen hij het lijst opnoemde wat we gingen doen. "Ik houd het liever bij voetballen.. En desnoods zwemmen. Maar rennen en joggen niet. Tenzij je me wilt dragen net als daarnet." Glimlachte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Jij spoort echt niet, he? Daarom houd ik zoveel van je' gniffelde ik. Wild schudde ik mijn hoofd. 'Ik zal Paul wel bellen over die bladen. Gekken dat ze zijn' mompelde ik afwezig. Na een paar seconden was ik weer terug op de wereld en keek Mackenzie boos aan. 'Nee, hoor. Jij gaat lekker meesporten. Vindt je vast leuk' knikte ik en ik ging met mijn vingertoppen door het water. Even lachte ik kort. 'Van een keer raak je heus niet zwanger. En als dat zo was, dan zou je het over een paar weken toch merken' grinnikte ik. Ik moest er niet aan denken om nu al vader te zijn. Niet dat ik het erg vond, maar ik ben pas 19.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 23:02 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik schudde hevig mijn hoofd. "En als ik niet meesport? Wat ga je dan met me doen?" Glimlachte ik. Ik keek Liam schuin aan. "Oh. Bedoel je dat? Ik had er nog geen eens over nagedacht.. Maar stel, stel als het waar is. Wat gaan we dan doen? Het hoeft niet per se waar te zijn. Maar als het zou zijn, wil ik zeker weten dat je er voor me bent." Zuchtte ik. Ik beet wat op mijn lip. Eigenlijk wist ik gewoon zeker dat ik niet zwanger was. Het zou wel heel erg toevallig zijn als je tijdens je ontmaagding gelijk zwanger werd.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Dan steun ik je en ben ik de hele tijd bij je. Maar de kans is een op de duizend' zuchtte ik. Ik meende het. Het zou mijn liefde voor Mackenzie er niet minder op maken. Sterker nog, ik zou van allebei houden. 'Ohja?' Grijnsde ik en ik klom uit het zwembad, waarna ik Mackenzie er ook uittrok. 'Dan dwing ik je gewoon' plaagde ik haar. 'Nou, hup. Drie rondjes, rond de hele tuin en geen hoeken afslaan. Het is gezond om te rennen' beveelde ik, doodserieus. Ik meende het ook, om als Mackenzie bij mij in de buurt was zou ze toch echt moeten sporten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte bij zijn antwoord. "Nah. Ik weet. Maar ik zie het als een belofte. Goed genoeg voor mij." Glimlachte ik. Hij trok me het zwembad uit en gaf me bevelen op. Ik slikte. "Denk je serieus dat ik dat ga doen, Payne?" Lachte ik. Ik begon gelijk te sprinten, niet om de tuin heen, maar recht in het huis. Ik snelde de trap op en ging naar de badkamer. Mijn kleren plakten aan mijn lichaam dus ik deed ze gewoon uit, ik wilde toch de douche in.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [sorry voor de late reactie x.x gelukkig is het al bijna vakance :3]

    Nathaniel Henry Beaufort
    Nadat ik met Penelope in het water was gesprongen merkte ik al meteen dat het water kouder was dan dat ik eerst had gedacht. Erg vond ik het niet, het was juist verfrissend. Ik kwam omhoog en veegde wat plakkende haartjes uit mijn gezicht. Er was water in mijn ogen gekomen, wat nogal prikte, dus knipperde ik en keek ik vervolgens recht in het gezicht van een lachende Penelope. Ik grijnsde breed toen ze riep dat ik haar had laten schrikken. Dit soort spontane gedoe kon soms dus wél leuk zijn, dacht ik even bij mezelf. ''Sorry, prinses, maar soms moet je gewoon eens even gek doen in het leven.'' Lachend spetterde ik terug terwijl ik mijn best deed om te blijven trappelen. Het zwembad was nogal diep, en eerlijk gezegd was ik niet een pro in zwemmen. Ik merkte dat Penelope naar iemand zwaaide en mijn ogen flitsten naar het grote raam waar een jongen ons vanuit de keuken zat te bekijken. Ik besloot om ook maar vrolijk naar hem te zwaaien. ''Is dat ook niet een lid van One Direction?'' vroeg ik onzeker.

    Liam James Payne

    'Oh mijn god, Mackenzie!' Ik moest lachen om Mackenzie's actie. Typisch iets voor haar. Mijn blik gleed naar Nathaniel en ik knikte. 'Ja, dat is Zayn. Let maar niet op als ie ineens buiten staat, hij rookt nogal veel' mompelde ik. Snel rende ik Mackenzie achterna en ik kreeg haar uiteindelijk te pakken. Ik pakte haar in een keer vast en glimlachte. 'En waar dacht jij naar toe te gaan?' Prevelde ik in haar oor. Ik gaf het op. Mackenzie zou ik nooit zien hardlopen, wat me toch wel teleurstelde maar ach. Haar keuze is haar keuze. Nogsteeds hield ik Mackenzie vast bij haar heupen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    "Hmm.. We staan in de badkamer. Ik ben doorweekt. En ik wilde gaan douchen." Glimlachte ik. "Ik ga heus wel een keer hardlopen. Ik beloof het. Ik ga voortaan maximaal één fles wijn drinken per week." Ik probeerde een paar voornemens te maken voor mezelf, nu had ik tenminste ook iemand die het in de gaten hield.
    Ik deed mijn schoenen uit en mijn sokken. Allemaal doorweekt. Vervolgens deed ik mijn broek ook uit. Ik liep naar de deur en deed het op slot. "Ga je douchen of niet? Anders zou ik er gewoon uit gaan." Grijnsde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik moest lachen om Mackenzie. 'Ik kan ook wel een douche gebruiken, als je het niet erg vindt' glimlachte ik en ik stak een vinger op als teken dat ik een idee had. Gelijk liep ik naar de hoek, waar een verwarming stond. Hij was aan, dus ging ik er tegen aan staan. 'Is lekker warm' verklaarde ik na een minuut zwijgend er tegen aan te hebben staan. Nogmaals keek ik vragend naar Mackenzie. Mijn mondhoeken krulden omhoog toen ze beloofde dat ze wel een keer mee ging doen.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 23:57 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte even en deed snel al mijn kleren uit. Al snel sloeg ik een handdoek om me heen en liep naar Liam toe. "Ga je nog douchen? Wie gaat er eerst?" Grijnsde ik. Ik pakte mijn schoenen en legde ze op de verwarming.
    Net voor de douche stond een spiegel, op mijn gemakje keek ik even in de spiegel. "Ik zie er serieus echt als een panda." Grinnikte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Zelf kleedde ik me ook uit en trok Mackenzie mee samen de douche in. 'Dan doen we het toch zo?' Glimlachte ik. Liefdevol drukte ik een kusje op Mackenzie's lippen. Mijn gedachten dwaalden af naar Niall. Waar was hij toch? De hele dag had ik hem nog niet gezien. Vast zich volproppen ergens alleen in een kamer, zoals altijd. Een zachte grinnik verliet mijn mond bij die gedachten. Wat Niall betreft kun je niet genoeg eten. Hoe meer voedsel, hoe meer vreugde.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Een kleine grinnik verliet mijn mond en trok hem dichter tegen me aan. De douche deed ik snel aan en glimlachte breed. Mijn lippen drukte ik weer zacht op de zijne, mijn mond deed ik een open. Ik grinnikte even en haalde mijn lippen van die van Liam af.
    "Al gemerkt dat we best wel veel zoenen?" Lachte ik. "Maar mij maakt het niets uit."


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ik hoopte eerder dat jij het niet zou merken' lachte ik zachtjes. 'Maar als jij het niet erg vindt' grijnsde ik. Ik drukte mijn lippen weer tegen de hare aan, recht onder de straal. 'Misschien zouden we echt moeten douchen en daarna maar eens beneden zitten' glimlachte ik. Ik hield mijn hoofd een paar centimeter af van die van Mackenzie en keek haar vragend aan. 'Of we kunnen hier de heletijd staan' grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte even. "Maar wat gaan we doen beneden doen?" Grinnikte ik. Ik pakte de shampoo en zeepde mezelf in. "Maar hier blijven is geen optie. We worden verrimpeld." Lachte ik. Ik waste de shampoo uit mijn haar en deed wat op Liam's hoofd.
    Een glimlach kwam rond mijn lippen en zeepte hem in. Ik drukte een zacht kusje op zijn mond.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.
    Ik maak een pruillipje. 'Vind je het me niet mooi staan, dan?' Ik glimlach als Louis zijn arm om mijn schouder heen slaat en loop vrolijk met hem mee naar beneden. 'Wat zullen we eens doen, boo?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you