• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Exposure
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 15:24 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik keek met mijn ogen naar boven. 'Hm. Moet dat echt? Het is niet verkeerd, hoor. Alleen er valt niet veel te wassen' lachte ik. Ik spoelde de shampoo uit, waarna ik me naar Mackenzie toedraaide. 'Weet ik veel. Misschien kunnen we beneden met z'n allen iets doen. Wanneer komt die opdracht, eigenlijk?' zuchtte ik. Ik zette Mackenzie weer tegen de muur aan en drukte mijn lippen op de hare.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte even. ''Ja, dat moet inderdaad.'' Ik glimlachte zelfvoldaan. Hij zette me weer tegen de muur aan en drukte zijn lippen weer op de mijne. Ik sloot mijn ogen en legde mijn armen weer in zijn nek. Eigenlijk was er nu echt niets te zien hier, in de badkamer kon je natuurlijk niet filmen. Het zou te beschamend zijn. Ik beet in zijn onderlip en grijnsde. Mijn lichaam plakte van top tot teen aan de zijne aan, het voelde best wel fijn eigenlijk.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik ga om 16.45 weg, want dan heb ik kerst diner en feest. Ben rond 12 uur weer thuis en dan kom misschien online. Ik weet niet (: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Penelope Charlotte Stone.
    Nathaniel grijnsde breed naar me, waardoor ik moest lachen. Evil kind dat het is. Ik was blij dat ik op het trapje stond, zo lang watertrappelen had ik niet vol kunnen houden. 'Sorry, prinses, maar soms moet je gewoon eens gek doen in het leven,' zei hij lachend, waarna hij terug spetterde. Mijn wangen kleurden meteen weer rood door de bijnaam die hij me gegeven had. 'Is dat ook niet een lid van One Direction?' vroeg hij onzeker toen hij me zag zwaaien naar Zayn. Ik knikte. 'Ja, dat klopt. Dat is Zayn.' Ik pakte het haarelastiekje die ik om mijn pols had vast en maakte een vlecht van mijn haar, die ik over mijn schouder liet vallen. Daarna wreef ik de wat uitgelopen mascara onder mijn ogen vandaan en zwom wat rond, waarna ik op mijn rug draaide en naar de lichtblauwe lucht keek.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 20:53 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Nathaniel Henry Beaufort
    Ik knikte toen zij en Liam zeiden dat die jongen Zayn heette. Ik moest echt eens beginnen met namen onthouden, de helft van One Direction was ik nu alweer vergeten. Behalve Liam, maar met hem had ik ook de meeste woorden uitgewisseld. Ik zag hoe Liam en Mackenzie weggingen. Ze leken zich al de hele tijd te vermaken en ik gunde het Liam echt. Een kleine glimlach sierde mijn lippen toen ik merkte dat Penelope moest blozen. Ik moest toegeven dat ze echt mooi was. Haar ogen vond ik vooral interessant; ze waren immers zeldzaam en speciaal. Toen ik mezelf betrapte op het bekijken van haar draaide ik snel mijn hoofd weg. "De lucht is zo mooi helder. Het doet me een beetje denken aan Frankrijk." mompelde ik en ging ook maar op mijn rug drijven. Op momenten als deze miste ik Frankrijk wel heel erg. Herinneringen aan mijn moeder, mijn vrienden en vooral de mooie natuur bezorgden me soms nog heimwee.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 21:29 ]

    Liam James Payne

    Een kleine kreun verliet mijn mond. 'Wil je stoppen met me gek te maken?' grijnsde ik. Ik drukte al snel mijn lippen weer op de hare en ongeduldig zocht mijn tong naar een open plekje. Ik pakte Mackenzie bij haar bovenbenen, zodat ik haar optilde en we beter konden zoenen. 'Oeps' fluisterde ik zacht in haar oor en ik grijnsde weer.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Whaaaat did I missed? [a] ]

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik kreunde even en legde mijn armen opnieuw in zijn nek. "Je meent het." Lachte ik zachtjes. Ik begon wat ruwer te zoenen en likte met mijn tong de zijne. Langzaam begon ik er rondjes om te draaien. Één hand streelde over Liam's lies en langs zijn zij.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    ik genoot van elke aanraking. Elke keer als Mackenzie me aanraakte, of het nou haar lippen waren of haar vingertoppen, ging er een siddering door mijn lijf. Elke keer opnieuw werd ik warm van binnen. Dat pushte me om wat ruwer te zoenen en haar goed vast te houden. Langzaam liet ik haar zakken toen ik gegil van beneden hoorde. 'Of ze hebben ruzie, of ze zitten heel het huis te slopen, of iemand heeft Niall's eten afgepakt' mompelde ik. 'Ik gok op het huis slopen' grinnikte ik zacht. We konden hier niet altijd blijven staan, helaas.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik pruilde mijn lip en keek hem nep-zielig aan. "We kunnen ook gewoon hier blijven. Het is hun verantwoordelijkheid, niet de jouwe." Ik glimlachte even en drukte mezelf dicht tegen hem aan.
    "Het zijn hun zaken. Je moet je erbuiten houden." Zuchtte ik. Ik wilde hem even voor mezelf.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Penelope Charlotte Stone.
    'De lucht is zo mooi helder. Het doet me een beetje denken aan Frankrijk,' mompelde Nathaniel, waarna hij ook op zijn rug ging drijven. Vanuit mijn ooghoeken keek ik naar hem. 'Kom je uit Frankrijk? Je hebt niet echt een accent,' zei ik, waanra mijn blik weer terug naar boven ging, zodat er geen water in mijn ogen zou komen. Opeens hoorde ik mijn maag knorren, ik had alweer honger. Vlug sloeg ik mijn handen op mijn buik, waardoor een paar spetters wegvliegen er er een klap klonk die mijn hand op het wateroppervlak maakte. 'Honger,' lachte ik, waarna ik overeind kwam en naar het trapje toe zwom, waar ik op ging zitten. 'Ik heb alleen geen zin om te gaan eten,' ging ik verder.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Ik ga vannacht op vakantie voor een week, maar ik denk wel dat ik daar wifi heb, dus kan 's avonds wel online komen. In de tussentijd mogen jullie Penelope best even besturen, tot ik terug ben (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Liam James Payne

    'Maar... Dalijk is er wat ergs' fronste ik. Meestal nam ik de verantwoordelijkheid op me als de anderen weer iets hadden gedaan. Nu was ik dus ook bezorgd, dalijk stond de keuken in de fik. Ik zweer het, daar kunnen ze voor zorgen. Mackenzie had wel gelijk. Louis was er, toch? Dan zou hij wel oppassen, toch? En zo erg was het ook weer niet. Ach ja. Met een klein zuchtje keek ik Mackenzie aan. 'En als er niks ergs is, dan verpest ik het weer. Dan stel ik me weer eens aan. Maar als er wel iets is, komt er ruzie. En dat wil ik vermijden' zei ik, in dubbelstrijd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik zuchtte en keek Liam verontwaardigd aan. "Liam, kom op. Ze zijn jongvolwassen. Ze moeten het wel zelf afhandelen." Mompelde ik. Ik keek hem schuin aan. "Trouwens. Zayn en Louis zijn er toch? Ze doen heus niets kwaad." Lachte ik schamper. Mijn mondhoeken krulden wat omhoog.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Je wilt niet weten wat ze allemaal kunnen uithalen. Fysiek zijn ze dan boven de 18, maar mentaal zitten ze onder de 7' zuchtte ik. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik maak me teveel zorgen. Sorry' glimlachte ik waterig, waarna ik zacht mijn lippen op die van Mackenzie drukte. Het werd steeds later en later. Ik durf te wedden dat we nu zo tegen de zes uur zaten. 'Misschien moeten we ons eerst maar aankleden' lachte ik zacht en met twinkelende ogen keek ik Mackenzie aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."