• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Exposure
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 15:24 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Zei ik toch' lachte ik. 'Wacht heel even' gebaarde ik naar Mackenzie en ik trok Zayn mee naar buiten. 'Hoe krijg je het voor elkaar, Zayn?! Je was simpel een ei aan het bakken. Een ei!' Ik schudde hem door elkaar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte en ik liep naar de keuken. Schuin keek ik naar de overblijfsels van het ei dat hij probeerde te maken. Ik dumpte alles in de prullenbak en keek verleidelijk naar de wijn die op tafel stond. Ik ging voor de wijn zitten op een kruk en keek erdoorheen. ''Damn it.'' zuchtte ik. Ik mocht geen wijn drinken deze week, het waren net al bijna twee flessen geworden.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Zonder antwoord af te wachten liep ik weer weg. Ik zag de fles wijn vóór Mackenzie. 'Oh, iemand vergeten op te ruimen' merkte ik op en ik pakte de wijnfles weg. Daarna zette ik de fles in de koelkast en ging naast Mackenzie zitten. 'Waar denk je aan?' vroeg ik en ik keek haar nieuwsgierig aan. Glimlachend pakte ik haar hand.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    ''Over alles. Danielle die raar doet, mijn leven, jij, familie. Alles.'' zuchtte ik. Ik kreeg opeens vreselijke hoofdpijn en sloot onmiddellijk mijn ogen. Ik legde mijn hoofd op Liam's schouder. ''Ik denk te veel.'' mompelde ik zuchtend. Ik keek naar mijn hand die verwikkeld was met die van Liam, het deed me glimlachen. ''Ik zou echt nooit zonder je kunnen.'' glimlachte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ik ook niet zonder jou' glimlachte ik. 'Je weet toch dat je, je geen zorgen hoeft te maken om Danielle? Ik ben kapot om haar, alleen door jou is dat nu weg. Natuurlijk mis ik Danielle, maar jij bent belangrijker voor me' prevelde ik. 'Je familie weet dat je hier goed zit, en je moet iets leuks met je leven doen. Wat minder om druk over te maken' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte, ik moest me geen zorgen maken over Danielle. Ze is gewoon jaloers. Ik zuchtte en beet op mijn lip. "Naar de muziekkamer? Ik moet gewoon iets schrijven." Mompelde ik. Zonder op zijn antwoord te wachten rende ik boven en ging zitten bij de piano. Ik drukte op wat toetsen en begon er wat bij te zingen. "Maybe I just have to forget you, not miss you. But I still love you.." Zong ik zachtjes, het was één van mij zelfgemaakte liedjes, een stuk ervan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik liet Mackenzie alleen. Zo kon ze even alleen nadenken. Gapend schonk ik een glas water in en ging op de bank zitten, waar ik de tv aanzette en zapte. Toen ik op een zender aankwam, zag ik dat er een toy story marathon op was. Gelijk ging ik goed zitten en zag dat deel één net pas was begonnen. Met een vrolijke glimlach volgde ik het scherm.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik zuchtte en deed de microfoon aan. Bijna iedereen was buiten, dus het maakte niet meer uit. Ik begon zachtjes 'Valerie' te zingen. Allerlei emoties overvielen me en tranen begonnen te vloeien, alleen omdat ik vond dat mijn leven een puinhoop was. Ik gaf het zingen op en viel met mijn hoofd en armen op de piano wat een oorverdovend geluid, ik negeerde het. Luide snikken verlieten mijn mond, nog steeds stond de microfoon aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik hoorde iets van boven komen, en zover ik wist was Mackenzie boven. Zacht liep ik de trap op, en toen ik om het hoekje keek, zag ik Mackenzie. Huilend. En het brak me. 'Mackenzie, wat is er?' vroeg ik bezorgd. Gelijk kwam ik bij haar zitten en trok haar op mijn schoot. 'Is er wat mis? Komt het door mij?' vroeg ik en ik wreef over Mackenzie's armen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik kijk recht in Liam's gezicht en schudde hevig mijn hoofd. "Hoezo zou het door jou komen? Natuurlijk niet." Mompelde ik zacht. "Je maakt me gelukkig, meer hoef je niet te doen. Het is gewoon dat ik vind dat mijn leven een puinhoop is. Mijn ouders haten me, nou, niet letterlijk. Ze vonden het gewoon niet leuk dat ik aan dit programma meedeed." Mompelde ik. Mijn schouders schokten nog en tranen vloeiden nog steeds over mijn wangen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ze haten je niet, ze houden van je' fluisterde ik haar toe. Zacht begon ik Fuckin' Perfect van P!nk te zingen. Ondertussen drukte ik Mackenzie tegen me aan en veegde Mackenzie's tranen weg. 'Je weet dat ik van je hou. En dat zal ik altijd blijven doen' glimlachte ik, terwijl ik even een moeilijk gezicht trok. 'Niet huilen. Dan begin ik ook weer' grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    "Ze houden van me. Ik hoop het tenminste." Prevelde ik zacht. De laatste traan rolde over mijn wang en mijn schouders stopten met schokken. Ik drukte een zacht kusje op Liam's lippen. "Dank je. Voor alles, echt alles." Ik veegde de restjes make-up van mijn gezicht af en besloot er geen nieuwe laag erop te doen. Dan maar een dag zonder make-up. "Echt, ik houd zielsveel van je." Glimlachte ik waterig. Ik beet op mijn lip en zuchtte, ik zat wel lekker in Liam's armen eigenlijk.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ik ook van jou' glimlachte ik en ik hield Mackenzie goed vast. 'Mackenzie? Over gister, hé..' mompelde ik en ik trok een scheve glimlach. 'Was het dan wel zo handig om niets te gebruiken?' grinnikte ik en ik legde mijn kin op Mackenzie's schouder. Zo wiebelden we heen en weer. Ik wilde het liefst voor altijd, maar dan ook echt voor altijd zo blijven zitten.

    [Dat was toch bij hun gister? o_o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (We doen gewoon van wel. Anders raak ik helemaal in de war haha)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik schudde lachend mijn hoofd. "Nah, ik denk niet dat het zoveel uitmaakt." Grinnikte ik. Ik moest altijd lachen om dit soort zaken, het was eigenlijk best wel grappig. "En als er ook iets gebeurd met.. Je weet wel. Dan ja, kunnen we niks eraan doen. En het is al meer dan een dag, dus ik kan nu niks meer nemen." Zuchtte ik. Als ik zwanger zou worden van Liam, maakte het mij niets uit. Ik hield van hem. "Dan.. Dan ga ik het gewoon opvoeden." Mompelde ik en beet op mijn lip.


    I don't want you to die, I want you to suffer.