• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Exposure
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 15:24 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte even om zijn opmerking over de jongen. Eigenlijk had hij denk ik wel gelijk. "Aankleden? Wat jij wilt. Ik heb ook vrede met dit." Lachte ik. Ik drukte mijn lippen kort op die van hem en sloeg een handdoek om mijn middel. "Kleren aandoen of gewoon dit?" Grinnikte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Aankleden, dan maar' lachte ik en ik keek even moeilijk. 'Wat nogal moeilijk gaat aangezien hier overal camera's hangen en onze kleren zeiknat zijn' voegde ik eraan toe. 'Dat wordt dan maar geen kleren' grijnsde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik schudde lachend mijn hoofd. ''Je meent het.'' lachte ik. Ik liep weer naar Liam toe en legde vervolgens mijn hoofd op zijn borst, zoals ik altijd deed.
    ''Umh.. En nu?'' lachte ik zachtjes.

    [inspiloos.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ghehe, je bent niet de enige]

    Liam James Payne

    'Zeg het maar' mompelde ik. Zo stonden we dan. Vanaf beneden hoorde ik mijn ringtone gaan. 'Shit' mompelde ik. Ik kon niet weg, en als ik niet zou opnemen dan zou Zayn het wel doen. En je wilt niet dat Zayn je telefoon pakt, om dan is ie binnen dertig seconden al stuk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik hoorde Liam's ringtone afgaan. ''Wacht.'' Ik deed mijn handdoek strakker en snelde de deur uit. Snel pakte ik Liam's telefoon van de salontafel en negeerde de blikken die op mij gericht waren. Eenmaal bij de badkamer aangekomen gooide ik de telefoon naar Liam. ''Hier.'' glimlachte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Dankje' lachte ik naar Mackenzie. Ik ving mijn telefoon en nam op. 'Ja?' vroeg ik. Lekker slim, joh. 'Met Liam' zei ik even snel. 'Liam? Met Danielle' hoorde ik. 'Wat moet je?' kefte ik. 'Beetje chagrijnig?' grinnikte ze. 'Ik bel alleen maar om te zeggen dat Geoff bij bewust zijn is' zei ze. 'Bedankt' meende ik. Ik hing op en gefronst keek ik naar het niets. Waarom stuurde Danielle me geen gewoon smsje?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik hield mijn hoofd schuin. ''Dus? Hmm.. Danielle lachte en ze belde je in plaats van je gewoon een berichtje te sturen.'' mompelde ik. ''Het lijkt erop dat iemand je terug wilt.'' mompelde ik zacht. Ik keek in de spiegel en deed mijn make-up snel. Alleen maar wat mascara en oogpotlood. Meer niet.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik maakte een afkeurend geluidje wanneer Mackenzie make-up op doet. 'Niet doen. Je bent al mooi van nature' pruilde ik. Ik pakte een handdoek, sloeg hem om mijn middel heen en liep naar de slaapkamer waar ik al snel kleren uit de kast viste. Iedereen negerend liep ik weer terug naar de badkamer, kleedde me aan en wachtte op Mackenzie. 'Of je doet het zo' grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte even. ''Goed plan. Wacht eventjes..'' Ik pakte wat kleren uit mijn koffer en wat ondergoed. Snel liep ik weer naar de badkamer en kleedde me aan. ''Klaar.'' glimlachte ik breed. Ik zuchtte en ging op een krukje zitten. ''En nu?'' mompelde ik. Ik friemelde wat aan mijn shirt, denkend over alles om me heen. De badkamer was vrij groot. Danielle. Familie. Vrienden. Liam. Liefde. Ik zuchtte.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik

    Mijn god, hoe kon zoiets gebeuren? Oh ja. Ik was even naar de wc gegaan terwijl ik nog een ei aan het bakken was omdat ik, vóór het avondeten, niks had gegeten. Nu stond de pan in de fik. Hysterisch riep ik Louis, Liam, Harry en Niall. Waar waren hun nou?


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Liam James Payne

    Ik hoorde Zayn roepen en twijfelde geen seconde. Benede aangekomen, zag ik het al. Wat zei ik? Ze konden alles in de fik steken. 'Hoe krijg je het voor elkaar?' zei ik tegen Zayn. Dit was niet de eerste keer. Ik rende naar het keukenkastje waar ik een theedoek pakte en gelijk het vuur probeerde te doven. Uiteindelijk na een paar keer lukte het. Kwaad keek ik Zayn aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik schrok op toen ik geroep hoorde. Dat kon eigenlijk niets goed betekenen. Ik rende naar beneden en keek schuin naar het vuur dat op de pan was. ''Euh. Hoe kan dit nou weer gebeuren..?'' mompelde ik. Liam doofde het vuur en keek kwaad naar.. Zayn, toch? ''Vergeet dat ik heb gezegd dat ze jong volwassen zijn.'' grinnikte ik. Ik zat nog steeds niet zo lekker in mijn vel door Danielle. Dat wijf.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Hoi.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Sorry, was een bak Ben&Jerry's naar binnen aan het werken bij een film]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Oeh lekker :Y) Ik weet niet wat ik moet doen..]


    I don't want you to die, I want you to suffer.