• Ja ja, ik heb al m'n potloden, kwasten, schetsboeken en tubes verf weer bij elkaar gezocht, want ik heb m'n tekenpassie weer helemaal opgepakt. Ik heb me eigenlijk nooit met portretten bezig gehouden, en als ik het wel deed, eindigde elke tekening in een manga poppetje x'D.
    Ben nu dus erg hard aan het oefenen, want ik vind portretten wel leuk om te doen. Maar aangezien mijn vrienden nooit mee willen werken, heb ik een paar willekeurige Q'ers hun fotoboeken gestalkt/het post-een-foto-van-jezelftopic doorgespit en (ongevraagd, sorreh! ^^' ) mensen nagetekend :3.

    Nu ben ik erg benieuwd of jullie ze herkennen ^^.


    ^ Linksboven was om op te warmen en dus geen Q'er.



    Tips zijn welkom!
    Ik zou graag meer van jullie willen tekenen, iz fun c: Dus als je een duidelijke foto van jezelf hebt ('t liefst een waar je hele gezicht zichtbaar is en waarop geen tanden zichtbaar zijn, ik faal in tanden), please feel free to post.

    EDIT: Dit zijn ze allemaal op 'n rijtje: Alwin/Rainbowdash, Jaimy/jaimyhoi, Nynke/Mithrandir, Erieka/Opera, Sandra/Newell en Marleen/Anguish.

    AF:
    - Vagebond
    - Oromis
    - Elucidate
    - Slither
    - Gipsy

    WACHTLIJST:
    - Curlies
    - Kwijt
    - Befree
    - Butcher
    - Thornfield
    - MissParsons
    - Firebolt
    - Theep
    - Constantine
    - Heathrow
    - ColoredPaws

    Wat een lijst D: Mis ik iemand?

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 13:40 ]


    i put the fun in funeral

    Ogosh, ik wil ooooooooook.
    gaat het hiermee lukken?



    Sorry, ik lach altijd met tanden (:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:43 ]


    Miep

    Ik herkende Nynk, jamie en (ik weet haar naam niet, username wel) Chat meteeen


    Miep



    Mij mag je ook altijd eens proberen. Je tekent echt heel mooi c:

    geen idee of die foto goed is, het is de beste die ik zo snel kan vinden.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    mag ik weten hoe lang je over een tekening doet?


    Miep

    gelofme lang;)


    If you can dream it, you can do it❤️

    Deze als ie laad

    Aww, ik heb geen foto zonder tanden, of ze zijn heel oud:( wil je toch deze proberen?



    -,- ik heb van de stomme sproeten, ik haat die dingen serieusXD

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 21:37 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Befree schreef:
    gelofme lang;)

    Dat weet je helemaal niet. :')
    Lol.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Befree schreef:
    gelofme lang;)


    Uhm. Nee. Dat hoeft helemaal niet zo te zijn, ik kan die tekeningen maken in <10 minuten.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Befree schreef:
    gelofme lang;)

    Lol.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    haha dat kan, maar ik doe er wat langer over dan 10 min. als ik echt precies ben, dan ben ik zo een uur bezig, maar dan zien we ook wel het resultaat.


    If you can dream it, you can do it&#10084;&#65039;

    Befree schreef:
    haha dat kan, maar ik doe er wat langer over dan 10 min. als ik echt precies ben, dan ben ik zo een uur bezig, maar dan zien we ook wel het resultaat.


    Ik denk dat jij het toch meer ziet dan ik :|


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Awh, je hebt de mijne echt mooi gedaan, en de anderen ook! Ik herkende ze direct! Maar kun je die tekening met mij erop ook in het groot naar mij sturen :3 ?


    Pretty is just a pretty word.

    Oromis schreef:
    Hahaha, wat leuk zeg. Het is zeker goed gelukt *O*
    Ik wil ook een tekening :x
    Ik herken Alwin, Jaimy en Sandra btw *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Alle foto's die hier zijn gepost lukken waarschijnlijk wel, alleen omdat sommige wat vaag zijn, kan het langer duren/minder gedetaileerd worden.

    Butcher schreef:
    mag ik weten hoe lang je over een tekening doet?


    Meh, verschilt. Meestal toch wel een halfuur, als het meezit. Als ik ze echt mooi gedetaileerd wil krijgen, zou ik ze ten eerste groter moeten tekenen en zou ik er waarschijnlijk ook langer over doen. Echt gaaf wordt het pas als ze geschilderd zijn, maar daar heb ik weinig ervaring mee.


    i put the fun in funeral