• Ja ja, ik heb al m'n potloden, kwasten, schetsboeken en tubes verf weer bij elkaar gezocht, want ik heb m'n tekenpassie weer helemaal opgepakt. Ik heb me eigenlijk nooit met portretten bezig gehouden, en als ik het wel deed, eindigde elke tekening in een manga poppetje x'D.
    Ben nu dus erg hard aan het oefenen, want ik vind portretten wel leuk om te doen. Maar aangezien mijn vrienden nooit mee willen werken, heb ik een paar willekeurige Q'ers hun fotoboeken gestalkt/het post-een-foto-van-jezelftopic doorgespit en (ongevraagd, sorreh! ^^' ) mensen nagetekend :3.

    Nu ben ik erg benieuwd of jullie ze herkennen ^^.


    ^ Linksboven was om op te warmen en dus geen Q'er.



    Tips zijn welkom!
    Ik zou graag meer van jullie willen tekenen, iz fun c: Dus als je een duidelijke foto van jezelf hebt ('t liefst een waar je hele gezicht zichtbaar is en waarop geen tanden zichtbaar zijn, ik faal in tanden), please feel free to post.

    EDIT: Dit zijn ze allemaal op 'n rijtje: Alwin/Rainbowdash, Jaimy/jaimyhoi, Nynke/Mithrandir, Erieka/Opera, Sandra/Newell en Marleen/Anguish.

    AF:
    - Vagebond
    - Oromis
    - Elucidate
    - Slither
    - Gipsy

    WACHTLIJST:
    - Curlies
    - Kwijt
    - Befree
    - Butcher
    - Thornfield
    - MissParsons
    - Firebolt
    - Theep
    - Constantine
    - Heathrow
    - ColoredPaws

    Wat een lijst D: Mis ik iemand?

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 13:40 ]


    i put the fun in funeral

    Zou je mij ook willen tekenen? *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Audacity schreef op 16 dec 2012 - 21:29:


    Alle foto's die hier zijn gepost lukken waarschijnlijk wel, alleen omdat sommige wat vaag zijn, kan het langer duren/minder gedetaileerd worden.


    Butcher schreef:
    mag ik weten hoe lang je over een tekening doet?


    Meh, verschilt. Meestal toch wel een halfuur, als het meezit. Als ik ze echt mooi gedetaileerd wil krijgen, zou ik ze ten eerste groter moeten tekenen en zou ik er waarschijnlijk ook langer over doen. Echt gaaf wordt het pas als ze geschilderd zijn, maar daar heb ik weinig ervaring mee.
    haha nou had ik gelijk of niet xd ongeveer een half uur tot een uur.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Ben ik echt de enige die 5-10 min over een tekening doet? Ik zie hier over half uur etc. Gnagna ^^ Ik heb nu ook zin om te tekenen.. Vinden mensen, die hier hun foto hebben gepost, het erg dat ik hun nateken?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Newell schreef:
    Ben ik echt de enige die 5-10 min over een tekening doet? Ik zie hier over half uur etc. Gnagna ^^ Ik heb nu ook zin om te tekenen.. Vinden mensen, die hier hun foto hebben gepost, het erg dat ik hun nateken?

    Ik alvast niet (;
    Integendeel zelfs, ben benieuwd


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Newell schreef:
    Ben ik echt de enige die 5-10 min over een tekening doet? Ik zie hier over half uur etc. Gnagna ^^ Ik heb nu ook zin om te tekenen.. Vinden mensen, die hier hun foto hebben gepost, het erg dat ik hun nateken?

    Ik zou niet zo snel kunnen tekenen. En nee, ik vind het niet erg als je me natekend.


    You are beautiful, you are love.

    Newell schreef:
    Ben ik echt de enige die 5-10 min over een tekening doet? Ik zie hier over half uur etc. Gnagna ^^ Ik heb nu ook zin om te tekenen.. Vinden mensen, die hier hun foto hebben gepost, het erg dat ik hun nateken?

    Ga je gang.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Newell schreef:
    Ben ik echt de enige die 5-10 min over een tekening doet? Ik zie hier over half uur etc. Gnagna ^^ Ik heb nu ook zin om te tekenen.. Vinden mensen, die hier hun foto hebben gepost, het erg dat ik hun nateken?
    Nee, doe maar *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Whihi die Marleen is echt leuk! Dat was de enige die ik herkende.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Draw me!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Newell schreef:
    Ben ik echt de enige die 5-10 min over een tekening doet? Ik zie hier over half uur etc. Gnagna ^^ Ik heb nu ook zin om te tekenen.. Vinden mensen, die hier hun foto hebben gepost, het erg dat ik hun nateken?

    Doe maar!
    Als je mij tekent, wil je me dan waarschuwen? *O* C:


    Inspiration can hit you any time

    Sorry voor de tanden met beugel, ik vind het niet erg als je wat veranderd


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Newell schreef:
    Ben ik echt de enige die 5-10 min over een tekening doet? Ik zie hier over half uur etc. Gnagna ^^ Ik heb nu ook zin om te tekenen.. Vinden mensen, die hier hun foto hebben gepost, het erg dat ik hun nateken?

    Lol hoelang doe ik erover? Een keer vijf uur XD. Althans, over een portret. I'm a slow drawer.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sytze schreef:
    (...)
    Lol hoelang doe ik erover? Een keer vijf uur XD. Althans, over een portret. I'm a slow drawer.


    Ik voel je. Daar komt ook nog eens bij dat ik het concentratievermogen van een goudvis heb.

    Bedankt voor alle awesome reacties 8D. Ik heb zin om verder te tekenen, maaaar heb wel een proefwerk om te leren, dus weet niet hoeveel ik er vandaag red.


    i put the fun in funeral

    Wat kan jij mooi tekenen! ;o
    Je mag er nog wel een van mijn fotoshoot proberen :3


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    Wat kan jij mooi tekenen! ;o
    Je mag er nog wel een van mijn fotoshoot proberen :3



    Lieve schat, ze heeft je al getekend (:


    Miep