• Ja ja, ik heb al m'n potloden, kwasten, schetsboeken en tubes verf weer bij elkaar gezocht, want ik heb m'n tekenpassie weer helemaal opgepakt. Ik heb me eigenlijk nooit met portretten bezig gehouden, en als ik het wel deed, eindigde elke tekening in een manga poppetje x'D.
    Ben nu dus erg hard aan het oefenen, want ik vind portretten wel leuk om te doen. Maar aangezien mijn vrienden nooit mee willen werken, heb ik een paar willekeurige Q'ers hun fotoboeken gestalkt/het post-een-foto-van-jezelftopic doorgespit en (ongevraagd, sorreh! ^^' ) mensen nagetekend :3.

    Nu ben ik erg benieuwd of jullie ze herkennen ^^.


    ^ Linksboven was om op te warmen en dus geen Q'er.



    Tips zijn welkom!
    Ik zou graag meer van jullie willen tekenen, iz fun c: Dus als je een duidelijke foto van jezelf hebt ('t liefst een waar je hele gezicht zichtbaar is en waarop geen tanden zichtbaar zijn, ik faal in tanden), please feel free to post.

    EDIT: Dit zijn ze allemaal op 'n rijtje: Alwin/Rainbowdash, Jaimy/jaimyhoi, Nynke/Mithrandir, Erieka/Opera, Sandra/Newell en Marleen/Anguish.

    AF:
    - Vagebond
    - Oromis
    - Elucidate
    - Slither
    - Gipsy

    WACHTLIJST:
    - Curlies
    - Kwijt
    - Befree
    - Butcher
    - Thornfield
    - MissParsons
    - Firebolt
    - Theep
    - Constantine
    - Heathrow
    - ColoredPaws

    Wat een lijst D: Mis ik iemand?

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 13:40 ]


    i put the fun in funeral

    Newell schreef:
    (...)
    Oh wacht, jou had ik al wel in mijn tekenblok staan! Vagebond en Elucidate ook maar Elucidate doe ik overnieuw denk ik.. Slither ben ik nu mee bezig maar eigenlijk moet ik nu slapen ;3
    Oh en Firebolt want die wilde ook dat ik haar waarschuwde.


    Ik ben wel benieuwd ;3


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben benieuwd of mijn tekening lukt ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Slither schreef:
    (...)

    Ik ben wel benieuwd ;3


    Ik ook ^^

    @Mitchell: Jij wil maar niet lijken D: Ben ondertussen verder gegaan met anderen, maar ik post 't vanavond wel denk ik :3


    i put the fun in funeral

    Newell schreef:
    (...)
    Oh wacht, jou had ik al wel in mijn tekenblok staan! Vagebond en Elucidate ook maar Elucidate doe ik overnieuw denk ik.. Slither ben ik nu mee bezig maar eigenlijk moet ik nu slapen ;3
    Oh en Firebolt want die wilde ook dat ik haar waarschuwde.

    Ik ook, ik ook *O*

    @Sarah, dacht ik al. Mijn haar lijkt me echt moeilijk om te doen. Is verder niet erg, is alsnog leuk dat je het doet.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 15:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Newell schreef:
    (...)
    Oh wacht, jou had ik al wel in mijn tekenblok staan! Vagebond en Elucidate ook maar Elucidate doe ik overnieuw denk ik.. Slither ben ik nu mee bezig maar eigenlijk moet ik nu slapen ;3
    Oh en Firebolt want die wilde ook dat ik haar waarschuwde.

    Oehh okeej dan ^^
    Ga je ook een foto online zetten? Ik ben benieeuwd :3


    Inspiration can hit you any time

    Okay.. Mijn tekeningen zijn echt verpest en ben dus nu opnieuw begonnen maar ik zal morgen eens verder gaan en een fototoestel zoeken;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ben ik al klaar, ik ben zo nieuwsgierig hoe ik er uit ga zien op een tekening.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Befree schreef:
    Ben ik al klaar, ik ben zo nieuwsgierig hoe ik er uit ga zien op een tekening.

    Lol er zijn vet veel mensen voor je, dus ik gok van niet.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 13:55 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.



    le moi s'il vous plaît. (flower)


    Owl you need is love.

    Owlish

    Owlish is online

    1236 posts

    37 badges


    Owlish schreef op 20 dec 2012 - 13:56:






    le moi s'il vous plaît.

    haha geweldige foto:Pgeniaal


    If you can dream it, you can do it❤️

    Sorry dat het zo lang duurt, maar ik word echt overstormd door gala-achtige feesten en kerstvieringen, maar na vanavond heb ik eindelijk vakantie ^^.


    i put the fun in funeral

    Ah, well, you can always try this.



    Mooie tekeningen, trouwens! (: Als je geen tijd hebt, hoef je 'm niet te maken.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 18:30 ]

    Eh ja.. dit topic was ik even vergeten haha;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Super leuk! Wil je mij ook op de wachtlijst zetten? (:


    The sun will rise and we will try again.

    Nou nou Sarah, ik wacht nu al 3 avonden :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.