• Ja ja, ik heb al m'n potloden, kwasten, schetsboeken en tubes verf weer bij elkaar gezocht, want ik heb m'n tekenpassie weer helemaal opgepakt. Ik heb me eigenlijk nooit met portretten bezig gehouden, en als ik het wel deed, eindigde elke tekening in een manga poppetje x'D.
    Ben nu dus erg hard aan het oefenen, want ik vind portretten wel leuk om te doen. Maar aangezien mijn vrienden nooit mee willen werken, heb ik een paar willekeurige Q'ers hun fotoboeken gestalkt/het post-een-foto-van-jezelftopic doorgespit en (ongevraagd, sorreh! ^^' ) mensen nagetekend :3.

    Nu ben ik erg benieuwd of jullie ze herkennen ^^.


    ^ Linksboven was om op te warmen en dus geen Q'er.



    Tips zijn welkom!
    Ik zou graag meer van jullie willen tekenen, iz fun c: Dus als je een duidelijke foto van jezelf hebt ('t liefst een waar je hele gezicht zichtbaar is en waarop geen tanden zichtbaar zijn, ik faal in tanden), please feel free to post.

    EDIT: Dit zijn ze allemaal op 'n rijtje: Alwin/Rainbowdash, Jaimy/jaimyhoi, Nynke/Mithrandir, Erieka/Opera, Sandra/Newell en Marleen/Anguish.

    AF:
    - Vagebond
    - Oromis
    - Elucidate
    - Slither
    - Gipsy

    WACHTLIJST:
    - Curlies
    - Kwijt
    - Befree
    - Butcher
    - Thornfield
    - MissParsons
    - Firebolt
    - Theep
    - Constantine
    - Heathrow
    - ColoredPaws

    Wat een lijst D: Mis ik iemand?

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 13:40 ]


    i put the fun in funeral

    Hoe herkent iedereen mij? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Audacity schreef:
    Alle foto's die hier zijn gepost lukken waarschijnlijk wel, alleen omdat sommige wat vaag zijn, kan het langer duren/minder gedetaileerd worden.

    (...)

    Meh, verschilt. Meestal toch wel een halfuur, als het meezit. Als ik ze echt mooi gedetaileerd wil krijgen, zou ik ze ten eerste groter moeten tekenen en zou ik er waarschijnlijk ook langer over doen. Echt gaaf wordt het pas als ze geschilderd zijn, maar daar heb ik weinig ervaring mee.


    Ik zou het echt een proberen als ik jouw was, in mijn ogen in schilderen een stuk makkelijker, je kunt namelijk heel gemakkelijk laagje op laagje werken.
    Dit is mijn eerste portret geweest, beetje overbelicht.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 21:34 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    OMChocolateFrog, je tekent echt mooi... Wil je mij ook proberen??
    Hier is een foto aangezien ik die links dus nooit snap...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Mooi, echt mooi.
    Hé, waarom spit je het "post een foto van jezelf"-topic niet door? haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Omg, je tekent écht mooi!

    Zou je deze kunnen proberen? :3 Sorry voor de tanden.. ;$


    Inspiration can hit you any time

    Wow, je kan echt mooi tekenen! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik herkende ze allemaal, haha. Ik ben zo verbaasd dat ik ertussen sta! Voel me wel een beetje vereerd, echt gewekt dit.(:


    everything, in time

    RainbowDash schreef:
    Hoe herkent iedereen mij? D:


    Hoeveel jongens met zo'n grote neus zitten er nou op Quizlet? (cat)


    i put the fun in funeral

    Licet schreef:
    (...)

    Ik zou het echt een proberen als ik jouw was, in mijn ogen in schilderen een stuk makkelijker, je kunt namelijk heel gemakkelijk laagje op laagje werken.
    Dit is mijn eerste portret geweest, beetje overbelicht.



    Awesome, vooral dat haar! Dat lukt me nooit :/
    Ik moet voor tekenen op school ook schilderen en we worden nogal in het diepe gegooid, aangezien ik echt nog nooit 'serieus' heb geverfd en we meteen op zo'n gigantish blad moeten werken. Ben ook regelmatig in het atelier te vinden, elk uur op school dat ik vrij heb werk ik eraan. Gelukkig is acryl zo vergevingsgezind en kan je, als je een foutje maakt, er gewoon weer overheen. Heb ook wel eens met aquarel gewerkt, nou, dat was me een ramp D:


    i put the fun in funeral

    Seaver schreef:
    Mijn topics. Dan moet ik eerst even morgen een nieuwe foto maken....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Audacity schreef:
    (...)

    Awesome, vooral dat haar! Dat lukt me nooit :/
    Ik moet voor tekenen op school ook schilderen en we worden nogal in het diepe gegooid, aangezien ik echt nog nooit 'serieus' heb geverfd en we meteen op zo'n gigantish blad moeten werken. Ben ook regelmatig in het atelier te vinden, elk uur op school dat ik vrij heb werk ik eraan. Gelukkig is acryl zo vergevingsgezind en kan je, als je een foutje maakt, er gewoon weer overheen. Heb ook wel eens met aquarel gewerkt, nou, dat was me een ramp D:


    Thanks;D,
    Ik heb ook een hekel aan aquarel haha ;), maar schilderen is niet heel veel moeilijk dan tekenen, het is dan wel een andere techniek maar je kunt gerust fouten maken. Het is alleen iets meer werk, een aanrader is wel om gewoon een tube huidsverf te kopen. Het is zo moeilijk om goed te maken, en als je na 15 minuten mengen eindelijk de goede kleur hebt, kun je hem de volgende keer niet opnieuw maken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Hahaha. Omg, ik herkende Marleentje direct. (dance)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Hahaha. Omg, ik herkende Marleentje direct. (dance)


    (finger)


    everything, in time

    Ghehe dat ben ik! Super gaaf! Ik heb echt aziatische ogen hihi ;3
    Ik vind Erieka echt goed gelukt!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Anguish schreef:
    (...)

    (finger)

    HAHAHAHA. /lacht je uit.
    Ik wist dat je ging flippen en ik wist dat je sowieso in dit topic ging kijken, dus daarom deed ik het juist.
    Het is gewoon leuk je ermee te plagen. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.