• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Rachelberry

    Ik grinnik even ' zolang het maar niet te vermoeiend is en je optijd aangeeft als het niet meer gaat' snel spring ik op en pak zijn hanvast. ' waar zullen we heen gaan? Misschien kunnen we met Em naar het strand of een dierentuin' stel ik voor. Ik was Em gewoon vergeten,ik zicht even ik was echt de slechste moeder op aarde. Maar als je vriend telkens wegviel was het toch logisch dat je niet aan aples dacht ? En daarbij onze situaie was anders dan de rest van moeders mocht ik hopen. Ergens voelde ik me weer angstig worden dat em me niet kent


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik grinnik even en schud mijn hoofd.
    'Tuurlijk niet' grinnik ik...


    El Diablo.

    Lizz

    Ik glinlach naarhem.
    Uk druj op zijn kippen ' je merkt vanzelf wat we gaan doen' knipoog ik grijnzend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Nu ben ik nieuwsgierig' zeg ik met een pruillipje.
    Ik neem een slok water en kijk haar aan.
    'Heb je Finn enzo trouwens 'nog gesproken?' vraag ik..


    El Diablo.

    Lizz

    Ik grijns even en schud mijnn hoofd.
    'al erg lang niet. Sinds het ehh voorval op het stramd nietvmwwr.' gwef ik toe
    Een paar keer wou ik erheen maar had het gevoel dat ik overbosig was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Zal ik je anders brengen, ik moet toch nog even naar Sebs' grijns ik.
    'Damon, kom nou eindelijk!' roept de coach maar ik negeer het lachend,.


    El Diablo.

    Logan Hudson

    'ik kan wel tegen een stootje.' Knipoogde ik naar haar toen ze nogal bezorgd uit de hoek kwam. 'Maar nu is het tijd voor mij om me zorgen te maken over jou. Je hebt slecht gegeten deze week, dus daar gaan we iets aan doen.' Zei ik een beetje streng tegen haar, doelend op dat we nú naar de keuken gingen om te eten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel berry

    Ik grinnik een ' goh hoe kan dat ook hè?' Lachend hand in hand lopen we de trap af naar de keuken.
    ' en wat wilt mijn prinsje' grijnzend kijk ik hem aan.

    Lizz

    Ik grinnik en haal mijn schouders op 'tmaakt me niets uit. Maar ik denk dat je beter kunt gaan trainen' lachend kijk ik naar de coach die boozig naar Damon komt aangestormd.

    In de keuken was de rest toch ook


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Jou,' zei ik waarna ik grijnzend mijn armen om haar heen sloeg en haar liefdevol op haar mond zoende. Ineens was ik me er van bewust dat er meerdere mensen aanwezig waren in de keuken. Ik liet Rachel los en begroette iedereen. 'Ik ga wel omeletten maken.' stelde ik voor. Zij zorgde al de hele tijd voor mij, dus nu zou ik ook wel een beetje voor haar zorgen. En gelukkig kon ik wel een beetje koken. Natuurlijk was ik geen chefkok, maar het kon ermee door. Ik liep naar het fornuis en begon met de omeletten.

    Kurt Hummel

    Zuchtend en hongerig wachtte ik totdat ons eten klaar was, maar tot mijn grote ongenoegen duurde dat voor mijn gevoel nogal lang. Nouja, het eten zat er nog maar net in, maar omdat ik zoveel honger had leek het veel langer te duren. Ik steunde met mijn hoofd op mijn hand en staarde een beetje voor me uit. Ik voelde me echt vreemd vandaag. Volgens mij had ik mijn dag gewoon niet, want ik was prikkelbaarder dan normaal. Mijn vrolijke humeur van zojuist was alweer vervlogen en nu werd ik echt chagrijnig zonder enige reden. Ik wist niet precies wat ik had, maar ik probeerde het maar op niemand af te reageren. Ineens ging de deur open en kwamen Logan en Rachel binnen. Van hun hadden we al een tijdje niets vernomen en ik had geen idee waar ze waren. Om heel eerlijk te zijn, hadden we allemaal nogal veel aan ons hoofd om ons daar druk over te maken. Rachel maakte zich ook nooit druk over ons, dus waarom zou ik me druk maken over haar? Meteen voelde ik me nog chagrijniger worden en begroette ik ze niet, toen Logan ons begroette. 'Leven jullie ook nog?' vroeg ik zo neutraal mogelijk, proberend om niet te chagrijnig over te komen. Maar volgens mij kwam het toch aardig prikkelbaar over.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel Berry
    Glimlachend zoen ik hem terug, ik wil protesteren als hij aan deeieren begint maar laat het maar zo.
    Hij was geen klein kind meer, hij kon zelf aanvoelen als het teveel werd.
    Ik kijk even naar Kurt, wow die zag er vrolijk uit.
    Ik kijk even naar de rest en zag dat Bella iets dikker was, verdachtvveel leek het op een zwangerbuikje maar dat zouden ze me toch gewoon verteldbhebben.
    ' goedemorgen, ja we leven nog' grinnik ik. Ik loop naar Logan en pak twee borden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik rolde uit het zicht van Rachel met mijn ogen, ja hoor. Ze stormt weer eens zomaar binnen zonder te vragen hoe het met ons ging. Zoals ze dat altijd deed. Ik nam niet eens de moeite om die vraag meer aan haar te stellen. Automatisch ging het toch weer over haar. 'Wat een verrassing.' mompelde ik sarcastisch. Altijd als ik last had van mijn ochtendhumeur werd ik sarcastisch.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel berry
    Ik trek een wenkbrauw op "hoe gaat het met jou Kurt en met Blaine enzo?" Ik kijk hem even bezorgd aan.
    Ik had hem, dankzei mezelf, wel wat vaker boos meegemaakt maar ik begreep niet waarom hij nu zo deed.
    Ja ik ben hier deze week amper geweest maar dat had een goede reden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Hoorde ik dat nu goed?' vroeg ik wanneer ik het groepje even rondkeek, iedereen zweeg gewoon en ik draaide me vervolgens om naar Rachel. 'Dat mag weleens in de krant zeg.' zei ik sarcastisch. Ik was echt boos, en zelf begreep ik ook niet goed waarom. Oké, Rachel had fouten gemaakt en alles, maar waarom werd ik daar nú boos om? Voor mijzelf was het ook compleet een raadsel. 'Vanwaar die interesse, Rachel? Heb je soms weer iets van ons nodig?' vroeg ik ietwat spottend. Ik kwam heel fel over merkte ik, terwijl ik normaal bijna nooit zo was. Tenzij ik echt laaiend was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel Berry
    Ik kijk niet begrijpend naar Kurt. " mag ik ook al niet meer eens vragen hoe het gaat, jemig Kurt ik heb de hele week daar gewoon geen tijd voor gehad omdat ik hier niet was en dan vraag ik het eens en dan zou ik gelijk wat van je nodig oeten hebbben?' Zeg ik ongelovig.
    Dit sloeg toch nergens op, ja ik heb niet veel aan ze gedacht maar het contact was toch al verslechterd en dan probeer ik iets en dan gelijk zo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Omdat je altijd lief en aardig doet alleen als het jou uitkomt. Wij moeten er wel allemaal voor jou zijn, maar als wij iets hebben ho maar. Dan is madame alleen maar met zichzelf bezig. Eigenlijk ben jij echt een egoïst. Ik snap niet wat Logan in jou ziet, je denkt alleen maar aan jezelf.' zei ik opgelaten. 'Wat doe je eigenlijk bij ons? Je laat ons toch alleen maar in de steek en je hebt nooit iets anders gedaan dan dat!' siste ik bozig. Ik had het echt helemaal gehad met haar. Logan was aan het koken en draaide zich om naar ons. 'Jongens, rustig oké?' vroeg hij een beetje bezorgd, waarna hij weer lette op het eten. De geur van de eieren drong meteen tot me door en direct voelde ik mijn maag een beetje ronddraaien. Volgens mij begon ik toch ziek te worden? Misschien was ik daarom niet mezelf vandaag?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.