• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Dat schoot nu helemaal door de verkeerde keelgat heen bij mij en ik keek boos naar Kurt. Natuurlijk kwam dit door mijn hormonen. Mijn gevoelens waren gewoon nu helemaal onstabiel en ik kon zo boos worden of in huilen uitbarsten zonder enige reden, maar dit kon echt niet. Ik hoorde wat Finn zei, maar ik negeerde hem. 'Ik verwaarloos mezelf helemaal niet, wie heeft dat gezegd' zeg ik nu redelijk boos en kijk Kurt aan. Ik hield heel veel van Kurt en ik vond het echt niet leuk om zo tegen hem te doen, maar hoe hij deed stond mij even niet aan. 'Wie zegt dat?' vraag ik nu pissed. 'Mama' pruilde Emily zachtjes. 'Ik eet perfect, ik doe sommige dingen ook goed. Ik heb alleen maar een beetje buikpijn, meer niet. Ik ga er niet dood aan' zeg ik boos. 'Jij zit elke dag achter mijn kont aan! Wat ik elke keer moet eten, wat ik aan moet doen, wat ik voor produchten moet gebruiken voor mijn huid, wat ik elke dag wel niet moet doen om gezond te blijven en elke keer laat jij mij niet met rust of controleert me de hele tijd. Ik word er gek van. Kurt, ik ben zwanger meer niet!' roep ik gefrustreerd en moest even op adem komen. Helaas als je zwanger was, werd de conditie ook verslechterd. En af en toe werd ik ook moeier dan eerst. Ik keek naar Emily en die pruilde en pakte haar beertje en speelde er mee. Ik zuchtte en zette Emily op Finn's schoot, zodat ik even de spullen van Emily kon afwassen. Als ik even dingen kon doen, dat zet mijn gedachten even weg. Maar ik wist dat dit pas begonnen was, want Kurt neemt me dit volgens mij niet als dank.

    Blaine Anderson:

    Daar was ik al bang voor en ik zag dat Finn mij hulpeloos aan keek. Ik zuchtte zachtjes en haalde mijn schouders op, als teken dat we nu niets kunnen doen. Bella was een zwangere vrouw en we wisten nooit hoe zij kon reageren. Ze kon boos of verdrietig reageren of wat dan ook. En tsja, Kurt. Ik wist echt niet wat er met hem aan de hand was. Vanaf ochtend was hij al anders en deed vreemd. Ik deed maar lief tegen Kurt, anders kreeg ik de wind van voren en dat wou ik niet. Ik haalde een hand door mijn haren en ik hoorde hoe Bella nu hierop reageerde op Kurt. Dat zat blijkbaar heel lang dwars bij haar. Natuurlijk begreep ik het, maar we waren alleen maar bezorgd. Dit kwam gewoon door haar hormonen. Ik keek maar toe en seinde naar Finn, dat we nu niets meer moesten zeggen. Eerlijk als twee 'vrouwen' ruzie maakten is dat heel erg en elke man moest hier vandaan zien te komen. Trouwens deze ruzie was dan toch anders, dan met Rachel en Kurt, dit was vriendschap en ze konden helemaal niet zonder elkaar. Ze waren beste vrienden en ze hielden heel veel van elkaar. Af en toe hadden ze wel een nachten samen en gingen ze stiekem van ons weg en gingen ze naar een kamer en gingen ze bij elkaar slapen en praten. En dan lieten ze ons, Finn en mij alleen. Dus zo hecht waren ze wel.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'Ik wilde je alleen maar helpen, maar als je dat niet wilt, bekijk je het maar!' Schreeuwde ik nu woedend, ik kreeg tranen in mijn ogen omdat het gewoon pijn deed om zo te doen tegen haar. Tegen Rachel deed het veel minder pijn, en dit was de eerste ruzie tussen Bella en mij. We hadden nog nooit ruzie gehad en nu dus wel. 'Dan toch niet, Bella! Je had het ook best eerder kunnen zeggen dat je het niet wilde in plaats van dit allemaal! Ik stak mijn nek iedere keer voor je uit en dat wordt blijkbaar niet gewaardeerd!' Schreeuwde ik weer bozig. Ik deed zoveel voor haar! Ik had crémetjes gekocht voor haar huidtype en haarmaskertjes. En ik had helemaal uitgezocht welke vitamines ze het beste kon eten en welke ze zo min mogelijk binnen moest krijgen en alles en dan krijg ik dit! 'Ik doe alles en een bedankje, ho maar! Dat is zeker te veel gevraagd? In plaats van dat krijg ik alleen maar gezeur! Dat het weer niet goed genoeg is!' Riep ik woedend. Ik kreeg echt alleen maar stank voor dank, en dat was ik zat. Ik voelde weer vlagen van misselijkheid naar boven kwamen. Misschien had ik beter niet die panini's kunnen eten en waren ze iets te vet voor nu. Of misschien ebte het wel weer langzaam weg, net zoals toenet. Ik kreunde gekweld en zachtjes en keek boos weg.

    Finn Hudson

    Ik knikte op Blaine, dadelijk werden ze boos op ons en dat moesten we echt niet hebben. Blijkbaar konden we niets doen om de ruzie te sussen. Ik tikte gewoon maar een beetje mijn vingers op tafel en at mijn panini nu helemaal op. Het smaakte heerlijk, en ik had er echt van genoten. Ik werd gewoon moe van al die ruzies, maar bemoeide mezelf er maar niet mee. De ruzie werd weer erger nu. Misschien hoorde dit er gewoon bij. Beste vrienden hadden weleens vaker ruzie en vooral bij meisjes was het erg, in ieder geval was dat minder erg dan tussen jongens. Het zou vast wel goed komen, maar toch was dit niet bepaald leuk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik hoorde wat hij allemaal zei en nu werd ik het zat. Wat me gewoon te ver ging. Ik liet alles voor nu vallen en draaide me woedend om. Kurt kwam hier echt niet mee weg, als hij dat soms dacht. 'Ik wou je niet kwetsen!!' schreeuwde ik woedend terug. 'Ik geef om je, Kurt! En ik weet hoe je dan zou reageren, verdrietig. Als altijd!' schreeuwde ik pijnlijk en nu ontstond er bij mij tranen. Ik vond het echt niet leuk om zo tegen hem te doen. Hij was mijn beste vriendje, mijn alles. Mijn knuffelbeer. 'Ik heb elke keer gezegd tegen je, dankjewel!! Maar jij luistert niet! Ik waardeer het elke kee wat je voor mij doet, maar je bent gewoon té overbezorgd om mij en ik krijg hierdoor geen lucht!!' schreeuwde ik vervolgens woedend. 'Ik doe mijn best om mezelf te verzorgen en goed te eten, maar als jij elke dag, elke uur, elke minuut, elke seconden achter mijn kont aan zit, krijg ik geen ruimte' riep ik nu buiten adem en moest even mezelf stevig houden aan het aanrecht voordat ik om viel. Even voelde ik me wazig worden en moest ik lucht binne krijgen. 'Je bent mijn moeder niet!!' zeg ik buitenadem en kijk hem nog boos aan. 'Weetje wat, laat maar' roep ik gefrustreerd en gooide de handdoek in het goot en liep boos weg. Ik kreeg nu alleen maar meer steken in mijn buik en kreunde van de pijn. Nu kwamen de tranen in mijn ogen die een weg naar beneden baande en snikte zachtjes. Ik wou niet zo doen tegen Kurt en dit was onze eerste echte ruzie en dat was gewoon vreselijk. Ik stapte in mijn kamer van Finn en ging even op bed liggen. Ik was nu echt moe geworden en ademde diep in en uit om de pijn te verminderen.

    Blaine Anderson:

    Ik zuchtte en keek toe hoe ze ruzie maakten. Ik vond dit echt niet leuk en je zag gewoon beiden dat ze het erg vonden. En dat ze hierdoor pijn hadden om tegen elkaar ruzie te maken. Ze waren ook immers twee beste vrienden, net als Finn en ik. Ik hoopte niet dat we zo'n erge ruzie gingen krijgen, Finn en ik. Ik zei maar niets en ik keek alleen toe. Ik wreef ook niet over Kurt's rug heen, misschien deed ik dan gelijk iets verkeerds. Opeens liep Bella overstuur weg en ik maakte me nu helemaal zorgen om haar, maar ook om Kurt. Nu was sfeer gewoon om te snijden en het was dodelijk stil. Emily huilde zachtjes en had haar handjes tot vuistjes gemaakt en bij haar oogjes gezet. 'Mama' snikte ze zachtjes en begroef haar gezichtje in Finn's shirt. Waardoor mijn hart brak om Emily zo te zien. Ik keek naar Kurt en haalde een beetje gefrustreerd mijn hand door mijn haar. Wat moeten we nu doen?


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel berry
    Ik glimlach en leg mijn hoofd op zijn borfst.
    "ik ga binnen kort praten met Finn en de rest" zeg ik zacht.
    Ik wou eerst met Finn, dan Isa omdat Em haar als mama zag en daarna met Kurt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik lach en druk weer een kus op haar lippen.
    'Wat zullen we gaan doen? Wil je naar Mitchell ofzo?'


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik wilde weer de hele tijd weer iets terug roepen, maar telkens kreeg ik daar de kans niet voor. Net toen ik iets terug wilde schreeuwen liep ze overstuur weg en begonnen mijn tranen ook te lopen. Ik wilde helemaal geen ruzie met haar, maar ik kon er gewoon niet tegen. Ik voelde me vandaag helemaal niet goed en ik werd telkens misselijk en chagrijnig. Wat was er mis met mij? Waarschijnlijk was ik vandaag gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt omdat ik meteen moest overgeven. Ik snikte zachtjes en voelde me ineens steeds misselijker worden. Ik voelde me echt rot slecht over onze ruzie en wilde dit helemaal niet. Bij Rachel voelde het wel goed, toen ik alles eruit gooide. Maar nu dus echt totaal niet. Ik stond snel op, omdat ik me weer behoorlijk misselijk voelde en rende naar het toilet om weer over te geven. Toen ik klaar was trok ik duur en hijgde ik even en veegde ik direct de tranen weer van mijn wangen af. Blaine had gelijk, ik moest me niet te druk maken want dat maakte het alleen maar erger. Ik veegde mijn mond af en stond vervolgens weer op en liep boos naar de kamer van Blaine en plofde op bed. Ik voelde me echt vreselijk nu en trok de dekens over me heen. Het zorgde ervoor dat ik me een beetje benauwd voelde, maar ik negeerde dat. Ik voelde me licht gezegd echt rot slecht.

    Finn Hudson

    Ik hoorde wat Bella allemaal zei, en nu voelde ik meteen weer zorgen. Volgens mij had ze weer pijn. Nu wist ik echt even niet meer wat ik moest doen, moest ik naar haar toegaan? Dadelijk werd ze nog boos op mij, omdat ik mezelf zorgen maakte om haar. Ik zuchtte even en zag dat Kurt ook begon te huilen. Daarna liep hij weg en hoorden we hem overgeven? Nu werd ik ook bezorgd om hem, wat was hier allemaal aan de hand? Ik zuchtte en liet uit frustratie mijn hand door mijn haar gaan. 'Ik heb geen idee of ik er heen moet gaan of niet.' mompelde ik meer tegen mezelf dan tegen Blaine. Aan de ene kant, kon ze nu ook uitvallen tegen mij, maar aan de andere kant. Straks had ze weer steken in haar buik en had ze hartstikke veel pijn. Dat laatste hielp me eigenlijk bij mijn beslissing. 'Ik ga kijken of ze geen pijn heeft.' zei ik tegen Blaine. Ik keek wel hoe ze reageerde, ze had net al pijn in haar buik, dus ik moest gewoon even controleren of het allemaal wel goed ging met haar. Met die woorden stond ik op, en liep ik richting Bella 's kamer. Ik maakte echt heel erg veel zorgen om die twee en dat kwelde me gewoon. Ik klopte even op de deur, en deed de deur op een kier. 'Bella, wil je erover praten?' vroeg ik aan haar. Ik zag dat ze diep in en uit ademde om de pijn iets te verminderen. Ik zag haar kalmeringstabletten liggen en pakte een beker wat en liep naar haar toe. 'Hier, neem er één in. Het zou vast ook de pijn verminderen.' verzuchtte ik en trooste Emily, die ik meegenomen had.

    Logan Hudson

    'Dat is goed, misschien voelde Kurt zich gewoon niet goed of iets. Ik snap het ook niet, het is niets voor hem om zo te reageren.' zei ik verbaasd, waarna ik mijn voeten een beetje begroef in het warme zand en nog genoot.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 17:12 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik haal mijn schouders op "ik heb geen idee waar hij is"
    geef ik toe en glimlac.

    rachel
    Ik knik "het lag ook aan mezelf, maar ik heb besloten nu even van ons te genieten en daarna de rest"
    "zullen we wat zwemmen?"

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 17:23 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Thuis' zeg ik en grijns even.
    Ik sla een arm om haar middel en grinnik..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik grinnik even.
    "als jij het niet erg vind"
    zeg ik zacht en druk een kus op zijn mond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik glimlach en loop naar de auto.
    Als zij ook zit rij ik naar haar huis...


    El Diablo.

    Lizz
    Zodra ik zit rijden we weg. Voor mijn huis stoppen we, ik glimlach,
    het was een tijdje geleden dat ik er was geweest. Ik pak Damon zijn hand weer en pak mijn sleutel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik bel aan en wacht een tijdje.
    'Is hij er wel?' grinnik ik,.


    El Diablo.

    lizz
    Ik begin te lachen "sukkeltje ik heb de sleutel van mijn eigen huis" lachend doe ik de deur open.
    Ik pak Damon zijn hand en loop het stille huis in. Papa was zover ik wist met wat familie iets aan het doen.
    "Mitch" roep ik hard.....


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Topic 58


    El Diablo.

    Damon

    'Mitchie! Waar zit je?' grinnik ik.
    Ik ga even door mijn kapsel en grijsn...


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    El Diablo.