• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Rachel Berry
    Ongelovigkijk ik Kurt aan , kwam dit eht uit zijn mond.
    'Waarom Kurt, ik probeer gewoon te vragen hoe het gaat je geeft me niet eens de kans om het me te laten oplossen.
    Ik voelde steken door mijn hart, wat ij zei daar twijfelde ik al over.
    Elke nacht als Logan sliep vroeg ik me af, wat hij in me zag.
    'Weetjenmisschien heb je wel gelijk'mompel ik zacht en loop weg naar de woonkamer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'En daar begint het weer, het zielige gedoe.' mompelde ik. Ik had er echt een moment spijt van dat ik haar eens goed de waarheid had verteld. Normaal deed ik dat echt nooit en liet ik maar gewoon over me heen lopen, nu werd het allemaal gewoon echt even te veel.

    Logan Hudson

    Ik zuchtte en draaide het gas laag en liep naar Rachel toe in de woonkamer. 'Wat is er nou precies aan de hand?' vroeg ik verbaasd, ik snapte niet eens waarom ze ruzie hadden. Ik voelde vaag een steek in mijn hoofd, maar deed alsof ik nergens last van had zodat Rachel zich geen zorgen hoefde te maken om mij.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel Berry
    Ik zucht even en negeer de opkomende tranen.
    "Ik vroeg hoe het ging en Kurt zegt gelijk dat ik van ze wat nodig hebt maar als je het niet erg vind ganik even naar buiten" ik liet de rest maar achterwege.
    Snel druk ik een kus op zijn wang en fluister sorry in zijn oor.
    Vervolgens loop ik de tuin in en plof op een stoel waarin ik begon te snikken.
    Alleijnlijke momenten en woorden die Kurt ooit tegen me gezegd heeft kwamen terug.
    Ik dacht dat hij mijn vriend was schijnbaar niet.
    En misschien nam hij het me niet kwalijk dat ik mijn dochter in de steek liet maar ik wist gewoon dat ik geen goede moeder kon zijn,
    Ik had gewoon alles wat ik had en heb verpest.
    Misschien moest ik Kurt zijn advies opvolgen en gewoon weg gAan terug naar Ohio en wie weet kon ik vertrekken naar New York


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik grinnik en zoen haar nog snel op de mond.
    Ze is net van mijn schoot af als de coach me aan mijn schouder mee trekt.
    Ik lach zachtjes en word al snel het veld op geduwd.
    De coach schud zijn hoofd, 'waarom kwam ik ooit op het idee om een stel twintig jarigen te trainen' zucht hij.
    Ik grinnik en begin weer met hooghouden en grijns lichtjes..


    El Diablo.

    Logan Hudson

    Ik zuchtte en besloot dat het beter was dat ik Rachel even met rust liet. Ze wilde vast even rust hebben en op zichzelf zijn. Ik liep terug naar de keuken, aangezien ik nog bezig was met de omeletten en draaide het vuur uit, waarna ik de omeletten op een bord legde en op tafel zetten. Voor mezelf maakte ik een broodje en legde ik er een omelet op. 'Neem gerust als jullie trek hebben.' zei ik waarna ik begon te eten, maar ergens was ik toch bezorgd om Rachel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel Berry
    Met een zucht sta ik op en loop terug.
    In een van de badkamers plens ik wat water in mijn gezicht en haal even adem.
    Ik ging de vakantie niet verpesten door Kurt.
    Ik bedacht me dat Logan eten aan maken en met een zucht liep ik terug.
    Ik zag het broodje ei ' dankje' zeg ik tegen hem en pak zijn hand even als geruststelling.

    Liczz

    Lachend kijk ik naar. Coach.
    Tsja hij wou dit graag ' misschien zijn de dertigjarige erger' roep ik grijnzend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    IK grinnik even en kijk naar Lizz.
    Hoe erg de coach het ook vind, hij lacht ook.
    'Inderdaad, kijk maar naar Pepe' lacht hij en Pepe kijkt even beledigd op..


    El Diablo.

    Logan Hudson

    'Geen dank,' zei ik waarna ik even in haar hand kneep. Ik vroeg me af waarom Kurt zo deed, zo kende ik hem helemaal niet en het was ook zo onverwachts. Ik zag Kurt boos de andere kant op kijken en zuchtte. Waarom moest er nou weer ruzie komen? Ik had flink de pest aan ruzie. Ineens keek ik even naar Blaine, die Emily vasthield. Ze keek een beetje angstig rond. 'K-Kurt boos?' vroeg ze, waarna ze vervolgens naar Isabella keek. 'Mama' kirde ze naar Isabella. Ongelovig keek ik er even naar, en vervolgens keek ik weer naar Rachel. 'Zelfs je eigen dochter kent je niet eens meer, dat zegt een hoop.' mompelde Kurt tenslotte nog. Hij was blijkbaar erg boos op haar. Wat een gedoe.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik schiet in de lach "ahhh Pepe toch ouwe bok" lachend kik ik rond. Hetcwas wel gezellig hier

    Rachel Berry
    Ik slik als mijn angst waar word,ze kent me niet' hou verdomme eens op Kurt. Je doet aleen alsof ik helemaal niets goed doe. Jij doet ook dingen fout' schreeuw ik boos ineens vol woede.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 9:50 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'ach, trek het je niet aan Pep. Messi is ouder! En de coach ook!' roep ik.
    'Hé! Kijk uit jij hé!' roept de coach lachend en ik grinnik even...


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    'Iedereen maakt fouten, maar jij blijft alleen aan jezelf denken! Ik had dit al veel eerder tegen je moeten zeggen, maar nee ik kropte het op omdat ik jou niet wilde kwetsen, terwijl je mij keer op keer kwetste!' schreeuwde ik woedend terug, waarna ik nu opstond en mijn stoel naar achteren schoof. Iedereen leek geschokt te zijn van onze reacties. 'Weet je hoeveel pijn het iedere keer deed? Ik dacht dat je mijn beste vriendin was!' schreeuwde ik terug naar haar. Voordat ik Bella ontmoette liet ze me telkens in de steek en dat deed gewoon pijn. Ik had het nooit tegen haar gezegd. 'Fijn he als ik nachtenlang bij jou bleef in het ziekenhuis terwijl mijn verloofde ook zorg had! En toen ik in het ziekenhuis lag met een hersenschudding had je het te zwaar met jezelf! Want zelf had je het allemaal zo vreselijk moeilijk en je liet Finn opdraaien voor de zorg van Emily! Terwijl ik er voor je was, dag en nacht! En toen het andersom was kon ik het zelf maar lekker uitzoeken, zoals dat iedere keer is met jou! Ik heb het zo gehad met je!' schreeuwde ik woedend terug. Meteen voelde ik uit nijd tranen ontstaan in mijn ogen en ik voelde me weer behoorlijk misselijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel Berry
    Woedend kijk ik hem aan ' je had het kunnen zeggen ja, denk je dat het mij geen pijn doet. Je denkt misschien dat ik gee hart heb maar ik heb gevoelens Kurt. En weetje wat, ik ben blij dat Emily een moeder gevonden heeft, ikliet haar bij Finn omdat ik van mezelf wist dat ik het niet aan kon. Had ik haar bij me moeten houden soms? Ik probeer te zorgen dat haar leven mooi word, en isndat zonder mij nou dan is dat dan maar. Ow en ik herinner je er even aan jij was degene die mij niet meer wou zien in het ziekenhuis, waarom zou ikdan uberhaupt komen, om als vanalles uit te worden gescheld. Jij denkt nog steeds dat ik geen gevoelens heb, nou Kurt news flesh ik heb gevoelens. Wanneer ik vraag hoe het gaat word het jiet geacceoteerd, als ik niets vraag ben ik de egoïst, wat moet ik dan doen Kurt, zeg het me dan eens verdomme' schreeuw ik overstuur naar hem. Ik had het O gehad met dit alles.

    Lizz
    Lachend kijk ik toe,
    Liever zo dan nonstop trainene


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Haah met lizz telkens twee zinnen en met rach zoveel gehehe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Even bleef ik stil en wilde ik telkens iets terug zeggen, maar werd ik onderbroken omdat Rachel er doorheen schreeuwde. 'Dat is maar beter ook! Bella is tenminste wel iemand die voor haar zorgt en haar niet in de steek laat! Daar had je eerder over na moeten denken, toen je zwanger werd bijvoorbeeld! Een kind is geen stuk speelgoed die je kan achterlaten!' riep ik kwaad terug naar haar. 'En hallo! Jij begreep donders goed dat ik mijn geheugen kwijt was, als iemand dan iets verteld kan je dat amper geloven en later had ik mijn excuses aangeboden daarvoor! Maar alsnog kwam je niet!' riep ik naar haar, waarna ik even stil viel. 'Je kwam gewoon niet! Niemand kwam!' riep ik nu ook overstuur. De enigen die toen kwamen waren mijn ouders en Finn, en dat deed pijn. Natuurlijk konden Blaine en Bella daar niets aan kon doen. Maar ergens diep in me, nam ik Rachel dat nog steeds kwalijk aangezien ik er wel altijd voor haar was. 'Je vraagt normaal nooit of het goed gaat met ons! Als wij iets hebben dan ben je er nooit en ben je altijd met jezelf bezig! En als je ooit iets vraagt, is dat alleen als bijvoorbeeld Jesse je weer eens gedumpt heeft. Dan zijn wij weer goed.' riep ik, waarna ik nog misselijker werd door alle woede.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik lach nog even na en doe wat trucjes.
    Ik schop de bal even hoog de lucht in en glimlach naar Lizz...


    El Diablo.