• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Damon

    'Doe ik niet, ik snap ze wel hoor' grinnik ik. Ik rek me even uit.
    'Maargoed, wat heb ik gemist? Want het is geloof ik wel veel als ze zo geïrriteerd zijn' mompel ik. Ik zucht even onhoorbaar.
    Ik hoop niet dat ik Kurt nu ook irriteer.. Anders heb ik het straks gedaan...


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    'Het is een lang verhaal,' zuchtte ik, waarna ik mijn vingers even door mijn haren liet gaan. 'Maak jullie geen zorgen, alles zou uiteindelijk wel goed komen.' zei ik tegen hen beiden. Ik besloot om niet teveel te spreken omdat ik bang was dat ik iets zei wat vertrouwelijk was. Raar genoeg voelde ik me nu gewoon normaal, gelukkig maar, ik had geen zin om chagrijnig te doen tegen anderen. 'Hoe gaat het trouwens op school?' vroeg ik aan Lizz, ineens schoot het me nog binnen dat ik nog rondgekeken had op internet voor scholen hier in de buurt. 'Voor wat het nog waard is, heb ik in de buurt een school gevonden waarbij een anti-pest beleid geldt. Ze hebben verschillende opleidingen met dieren. Ik zal je de folder wel een keertje geven, het moet ergens in één van mijn tassen zitten.' mompelde ik nadenkend. Ik vond het zo vreselijk voor Lizz, vooral omdat ik zelf wist hoe het voelde dat ik meteen mijn best deed om te zoeken naar een nieuwe school voor haar.

    Logan Hudson

    Ik draaide de douche helemaal uit, toen we helemaal gewassen waren en alles. 'Goed plan.' zei ik, waarna ik samen met haar terug liep naar onze kamer, meteen trok ik mijn zwembroek aan en een shirt eroverheen. Altijd handig om je zwemkleding bij je te hebben.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik knik en kijk naar Lizz. Hij hoefde het niet te zeggen hoor..
    'Mhm, net zoals ze bij Sebs hadden' grinnik ik zachtjes, maar ik besluit me er niet mee te bemoeien.


    El Diablo.

    Lizz
    Ik glimlach dankbaar "ehm de grootste klootzak is weg" mompel ik iets wat ontwijkend.
    Kurt had genoeg zorgen aan zijn hoodf en hoeft mijn zorgen er niet bij te hebben.

    rachel
    Glimlachend droog ik me snel af en trek mijn bikini aan met een jukje erover heen.
    Ik zocht een strandtas en pakte zonnebrand en mijn zonnebril. "kom we pakken benee wat lekkers en drinken"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Yep, net zoals bij de Warblers, ze zouden het eigenlijk op iedere school moeten hebben.' zei ik nu, waarna ik nu een beetje verbaasd naar Lizz keek. Was er misschien iets wat ik gemist had? Volgens mij verbeelde ik het me gewoon en vervolgens besloot ik om niets te vragen.

    Logan Hudson

    'Is goed,' zei ik, waarna ik nog even snel mijn portemonnee pakte en mijn mobiel, voordat we weggingen en bedacht ik me of ik alles wel bij me had. Het zou typisch iets voor mij zijn om iets te vergeten. En vervolgens liep ik met Rachel mee.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik glimlach "daT KLINK echt gezellig The Warblers, maar ik kan niet zingen" grinnikend kijk ik hem aan.
    "ga je nog wat leuks doen hier? "

    Rachel
    Ik liep naar beneden de rest negerend. Ik had tijd nodig om na te denken en als ik over alles euit was zou ik met ze gaan praten.
    Ik pakte wat koekjes en snoepjes en stopte er flesjes drinken in. Snel prob ik ook een handdoek erbij.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'In ieder geval heel veel shoppen.' zei ik, dit hadden ze vast wel kunnen voorspellen, dat ik dit zou zeggen. Verder hadden we nog geen specifieke plannen en lieten we het gewoon op ons afkomen. 'En jullie?' vroeg ik nu aan Damon en Lizz. Vanuit mijn ooghoek zag ik Rachel langs lopen en keek ik meteen een beetje boos de andere kant op, pas toen ze weg was keek ik weer naar Damon en Lizz.

    Logan Hudson

    Ik hielp Rachel mee met proppen en deed de rest er vervolgens ook in, vervolgens trok ik haar mee naar buiten en voelde ik mijn hoofdpijn nog nauwelijks. Wat lekker weer ook met een mens kon doen.

    (Ik moet gaan, misschien kom ik vanavond nog wel online.)


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [is goed, ik ga ook zo denk ik. straks home alone 3 kijken.

    Lizz
    Ik grinnik om Kurt "ik weet nog een aantal winkeltjes, daar hebben ze jou kleding stijl" ik zie hem wegkijken en draai snel mijn hoofd om.
    Rachel liep voorbij met haar vriend. Tussen hun twee was er dus iets.

    Rachel
    Glimlachend loop ik met Logan richting het strand.
    "zon, zee, zand wat wilt een mens nog meer" ik grinnik even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Intussen voerde ik Emily haar papje en elke keer kirde ze om meer. Ze vond het echt lekker en dat zag je ook aan haar rode wangetjes en elke keer had ze nog wat voedsel in haar mond, maar deed hem weer open om meer. 'Lieverd, eerst je mondje leeg eten' en dan krijg je meer zeg ik lief en ze deed wat ik zei. Weer ging haar mondje op en ik stopte het kleine beetje voedsel weer in haar mondje, waarnaar er weer een goedkeurend geluidje over haar lippen glijden. Ik hield haar teder vast en af en toe leg ik haar lepel even weg om haar mondje schoon te maken en voerde ik haar weer. Damo ging weer weg en ik lette niet echt op wat hij zei. Kurt zat me nog steeds dwars. Ik begreep niet waarom hij zo deed? Hij hield altijd dingen voor zichzelf en wou niemand kwetsen, maar ik had Kurt nog nooit zo gezien. Zo boos. Opeens hoor ik mijn naam uit Finn's mond komen en het klonk bezorgd. Ik kijk hem aan en ik hoorde wat hij zei, waardoor ik zuchtte. Emily ving ook op wat Finn zei en keek me pruilend aan. 'Mama, pijn?' zeg ze met een verdrietige stemmetje en je zag in haar oogjes een verdrietige twinkeling. Al nu was ze slim en kon ze gevoelens uit elkaar houden en wat ze allemaal betekende. Dat kon ze gewoon aanvoelen. Ze stopte met eten en draaide zich moeizaam om en legde haar armpjes om mijn hals. 'Lieverd, rustig maar' zeg ik met een zwakke glimlach. 'Mama, heeft geen pijn' zeg ik geruststellend. Ik wou niet dat Emily bezorgd om me was en streelde liefdevol haar wangetje. Ze ging weer op mijn schoot zitten, maar keek me gewoon aan. Ik knuffelde haar en kijk vervolgens naar Finn en je zag gewoon dat hij bezorgd was en je kon dat ook aan Blaine zien. 'Oke, dan gaan we naar de huisarst' zeg ik zuchtend en weer kreeg ik een steek in mijn buik. Vervolgens voerde ik Emily weer met haar eten.

    Blaine Anderson:

    Wat was er met Damon aan de hand? Frondsend keek ik hem na en haalde mijn schouders op. Ach, mij een zorg. Op zich was Damon wel aardig en kon je goed met hem praten, maar als gewoonlijk wou hij gewoon aandacht en dacht hij dat hij heel wat is, vanwege dat hij zoveel geld had. Hij kon tenminste wel goed voetballen. Ik schudde mijn gedachtens over Damon weg, hij was niet belangrijk en keek ook naar Bella. Bella had gewoon pijn en dat kon je gewoon zo zien in haar ogen en in haar gedrag. Mijn oma zei altijd 'Dat je in iemands ogen altijd kon zien of hij of zij pijn had of verdriet' En dat klopte ook gewoon. Ik hoorde wat Finn zei en Finn keek daarop naar mij en ik knikte dat ik er mee eens was. We moesten gewoon even naar de huisarst om te kijken of het niet erg was. Dalijk was het erg en kreeg ze een miskraam of iets anders, dat konden we echt niet hebben. En over de huisarts gesproken, dan kon Kurt ook mee en kon hij hem ook even onderzoeken wat met Kurt aan de hand was. Ik was gewoon vreselijk bezorgd om Kurt. Het was helemaal niet niets hoe hij zo tegen Rachel tekeer ging en zo was hij ook niet. Meestal zei hij helemaal niets en liet hij daarbij zitten, maar zo zag ik hem echt niet. Ik was echt helemaal verbaast hoe hij deed. Ik kende Kurt door en door en ik wist dat hij zo niet was. Hij gedroeg al anders toen hij vanochtend opstond. Aan mijn blik kon je zo zien dat ik bezorgd was, zowel om Bella als om Kurt. Af en toe spreekt mijn gezicht echt boekdelen en dan kon je zo zien wat me dwars zat.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte om Lizz toen ze begon te praten over kleding en winkels. 'Dan moeten wij toch eens een keer naar de stad toegaan.' zei ik met een glimlach tegen haar. Ik wilde verder nog iets zeggen, totdat ik besefte dat ik mijn haren nog niet eens gedaan had. 'Ik ga even wat doen aan mijn haren.' zei ik lachend. 'En zo hebben jullie wat quality-time.' zei ik met een knipoog, en met die woorden liep ik weer naar binnen en zuchtte ik even. Waarom voelde ik me toch zo vreemd de hele dag al? Ik liep naar de badkamer toe en kamde heel zorgvuldig mijn haren uit. Vervolgens spoot ik heel veel haarlak, zodat mijn haar weer perfect zat zoals altijd. Ik smeerde wat ontharingscrème op mijn kaak en spoelde het vervolgens weer uit, zodat mijn huid altijd mooi glad bleef. Vervolgens deed ik wat camouflage crème en een heel klein beetje foundation op. Ik zal dadelijk wel teruggaan naar de rest, aangezien Rachel toch weg was. Ik worp nu een blik op mijn spiegelbeeld , maar was nog niet helemaal tevreden. Ik besloot om de zonnebril gewoon op mijn kamer te laten en was tevreden. Vervolgens liep ik naar beneden toe, naar de keuken. Ik zag Blaine, Finn, Bella nog aan tafel zitten en ik zag dat Bella, Emily te eten gaf. Emily merkte mij op. 'Ome Kurt boos?' vroeg ze met een pruillipje. Ik moest een beetje lachen en streelde haar wangetje, die helemaal besmeurd zat onder het eten. 'Nee, ome Kurt is niet meer boos.' zei ik lief tegen haar, waarna ze kirde en meteen weer verder at en ik moest lachen. 'We gaan zo meteen met Bella naar de huisarts.' zei Finn tegen me, waarna ik fronste en Bella aankeek. 'Heb je nog buikpijn?' vroeg ik direct bezorgd. 'Bella, je moet ook zelf goed eten. Je hebt zelf nog niets eens iets gegeten of gedronken.' zei ik weer bezorgd, waarna ik plaats nam naast Blaine en even zuchtte. 'Sorry van net, het werd me gewoon even teveel allemaal.' mompelde ik, waarna ik een stukje panini afbrak en het begon te eten.

    Finn Hudson

    Een beetje verbaasd keek ik Damon na, wat was er? Ach, misschien reageerden we een beetje bot of iets? Op dit moment had ik gewoon helemaal geen zin in hem, ook al was hij ook een vriend van me. Hij had natuurlijk een ego en was niet bang om die te showen, soms kon ik daar heel slecht tegen. Ik hoorde vervolgens wat Blaine zei en hoe Bella daarop reageerde. 'Mooi.' zei ik tevreden, aangezien het geen kwaad kon. Ik keek even naar Emily en Bella en keek ze even vertederd aan, het was fijn om ze zo te zien en het deed me echt goed. Het gaf me gewoon een gelukkig gevoel om ze zo samen te zien, ze waren natuurlijk mijn meisjes en ik hield van ze en ik zou ze altijd beschermen. Ik stond op en haalde alvast Emily's buggy, zodat die in ieder geval alvast klaar stond. Ik nam aan dat we weer met hetzelfde clubje als de vorige keer gingen, want Kurt zou ook wel meewillen. Hij maakte zich ook heel veel zorgen om Bella en zou meteen vooraan staan als hij dit hoorde. Ergens werd ik toch een beetje nerveus, straks was er iets met de baby? Of misschien was er wel iets met Bella! Dat zou ik echt niet kunnen handelen, ik wilde gewoon niet dat er iets met hen was. Hopelijk zat het ons eens een keer mee, want ik werd gewoon moe van alle drama, geruzie, irritaties en gewoon alles. Ik nam vervolgens weer plaats naast Bella, en drukte snel een kus op haar voorhoofd. Om haar, maar merendeels ook mezelf gerust te stellen. Vervolgens kwam Kurt binnen en vertelde ik hem dat we naar de huisarts gingen en reageerde hij bezorgd. Iedereen was gewoon bezorgd om haar, omdat we zoveel om haar gaven. Maar er was nog steeds iets anders aan Kurt, wat hij net deed was echt vreemd.

    Logan Hudson

    Ik stopte even een moment met lopen en hield mijn arm stevig om haar middel. 'Jou.' grijnsde ik speels, waarna ik een kus op haar lippen drukte. Ergens was het heerlijk om even lekker te ontspannen. Daar was ik echt aan toe, want het ziekenhuis was ik meer dan spuugzat. We zaten in Spanje, dus ik wilde dan wel wat meer zien dan een ziekenhuiskamer. Wel zou ik de volgende keer wel voorzichtiger doen. Af en toe was ik gewoon behoorlijk onhandig.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik sxhiet in de lach door Kurt maar knik.
    Shoppen met Kurt lujkt mr echt geweldig.
    Kwa kleding hadden we dezelfde smaak en stijl.

    Rachel
    Ik glimlach en druk een kus op zijn mond.
    ' we gaan vandaag alleen aan ons denken' besloot ik.
    Daar was ik aan toe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Inderdaad, daar zijn we echt even aan toe .' Zei ik glimlachend. Vervolgens trok ik haar verder richting het strand en trok ik mijn shirt uit, zodat mijn gespierde bovenlichaam zichtbaar was en gooide mijn handdoek uit en ging even liggen. De zon brandde op mijn huid, waardoor ik tevreden een zucht slaakte. Hier kwam ik echt even van bij.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach en kijk naar zijn lichaam.
    Snel trek ik ook mijn jurkje uit en gs oom op een handdoek ligggen tegen hem aan.
    Dit was pas leven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    De keukendeur ging open en Kurt kwam binnen. Ik was nog steeds met Emily aan het voeren en af en toe veegde ik haar mondje af. Finn vertelde aan Kurt dat we weer naar de huisarst gingen. Natuurlijk keek Kurt me nu bezorgd aan en ik hoorde wat hij zei, waardoor ik een geirriteerde zuchtje liet. Ik begreep natuurlijk dat hij bezorgd was en Finn en Blaine. Maar wat ik ook doe, hij zat op me hielen. 'Ja, dat ga ik ook doen' zucht ik geirriteerd tegen Kurt, maar het kwam wel hard aan. Langzaam werd ik toch wel chagerijnig en mijn hormonen speelden weer op. Emily keek me pruilend aan, maar at gewoon verder. Ik was gewoon moe om steeds in de gaten te worden gehouden en dat ik niet eens rust kreeg. Ik wist dat Kurt van me houdt, maar het was wel te overbezorgd, wat me dalijk de nek omdraait en helemaal gek werd. Ik zei maar voor de rest niets en Emily's papje was na een tijdje op. Ik pakte gelijk het lauwe melk en gaf het aan Emily en ze dronk gulzig. Je zag nog steeds rode wangetjes en dat betekende dat ze lekker gegeten had en dat vol zat. Gelukkig, had ik nu geen buikpijn meer en nam mijn drinken die ik van Kurt heb gekregen. Ik dronk het rustig op en nu kon Kurt niet meer zeuren. Trouwens Kurt was de laatste tijd ook vreemd aan het doen. Ik had gewoon geen zin meer in alle drama's of wat dan ook.

    Blaine Anderson:

    Kurt kwam na een tijdje binnen en Finn vertelde dat we naar de huisarst gingen, vanwege Bella. Kurt begon gelijk bezorgd en ging toen naast mij zitten en pakte wat te eten. Ik sloeg mijn armen om me heen en gelukkig had ik net eventjes gegeten. Dus hoefde ik geen eten meer. 'Maakt niet uit, Kurt' fluister ik zachtjes in zijn oor en drukte een kus op zijn wang. Nog steeds was ik bezorgd om Kurt en het was allemaal gewoon zo vreemd wat hij deed. Ik hoorde hoe Bella erop reageerde op Kurt en ik fronste. Zo deed zij ook niet, maar ik denk gewoon dat het door de hormonen kwamen en ze werd af en toe gek van Kurt. Al die bezorgdheid. Ik hoopte alleen niet dat Kurt er tegenin ging of wat dan ook, anders kregen we nog een ruzie. Alleen tussen Bella en Kurt, ze waren beste vrienden en ze konden niet zonder elkaar. Ze zouden sowieso kapot gaan van verdriet als er ruzie zou uitbreken. Ik wreef toch voor de zekerheid over Kurt's rug om hem wat te kalmeren en hoopte maar op het beste en keek even naar Finn en weer naar Kurt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ik begon nu ook een beetje te eten en genoot van mijn panini, het smaakte echt heel erg lekker en ik genoot nu van de rust om me heen. Ineens reageerde Bella nogal geirriteerd tegen Kurt en werd ik even bang. Hij deed al vreemd vandaag, dadelijk viel hij ook zo uit tegen Bella. Ik wist nu al dat een ruzie tussen hen anders zou zijn dan een ruzie tussen Rachel en Kurt, aangezien ze gewoon beste vrienden waren en dat zouden ze echt niet kunnen hendelen. Mijn vermoeden kwam uit, toen Kurt boos reageerde op Bella. Wat was er toch met hem? Bij Bella was het niet moeilijk om te raden, ze had hoogsteaarschijnlijk last van haar hormonen. 'Jongens alsjeblieft.' zei ik hoopvol, zodat ze dadelijk geen ruzie gingen maken. Eén ruzie was wel genoeg op een ochtend. Ik keek even hulpeloos naar Blaine en at weer verder,hopend dat het niet verder zou excaleren. Waarom moest dat iedere keer gebeuren?


    Kurt Hummel

    Ik zuchtte even en keek lief naar Blaine en drukte een kusje op zijn wang. Vervolgens hoorde ik Bella's reactie tegen mij en schoot dat vrijwel direct de verkeerde keelgat in. Waarom deed ze zo tegen mij? Ik was alleen maar bezorgd om haar en ik wilde gewoon dat alles goed met haar ging en dat ze geen buikpijn had. Ik bedoelde het goed, maar toch reageerde ze zo geirriteerd en het kwam echt hard over bij mij. Ik voelde me weer chagrijnig worden, net zoals toenet. 'Nou sorry hoor,' siste ik nu ook geirriteerd. Ergens had in er spijt van, omdat ze mijn beste vriendin was. Maar ik snapte gewoon helemaal niets van mezelf op dit moment. Waarom deed ik zo boos en kon ik me gewoon niet inhouden. 'Ik zal de volgende keer wel niets meer zeggen, als jij jezelf dan zo graag wilt verwaarlozen, mij best.' Zei ik boos tegen haar waarna ik nog een stuk Panini in mijn mond propte. Ik kwam nu tot de conclusie dat het mijn dag niet was. Sinds ik wakker was voelde ik me al vreemd en alles. Ik hoorde dat Finn ons beiden begon te waarschuwen en keek hem aan. 'Wat?! Ik doe niets.' Zei ik geirriteerd, nog even en ik kon helemaal niets meer zeggen tegen ze of ze werden al boos op me. Dit was echt de druppel en ik wist dat er niet veel meer hoefde te gebeuren voordat de bom zou ontploffen. Ik zei alleen maar dat ze goed moest eten en alles. En dan werd er weer boos gereageerd. Nou, dan toch niet?

    Logan Hudson

    'Wat een heerlijk weer,' zei ik tevreden, waarna ik mijn ogen sloot. Rachel ging tegen me aanliggen en meteen sloeg ik mijn armen om haar heen en enoot ij van haar en het weer.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.