• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Rachel Berry
    'Hou Jesse erbuiten'voor ik het wist had ik mijn hand op zijn wang geslagen en ik had er geen spijt van.
    ' als we zo gaan doen kan ik Steven er ook bij halen 'sis ik naar Kurt.
    ' je wist dat ik een kind niet ga vermoorden zo laf ben ik niet, en je weet waarom ik haar niet kon laten adopteren. En btw je vriend wou zelf niet dat ik in je buurt kwam homo' ook dat woord was eruit voor ik het wist.

    Lizz
    Ik glimlach terug en kijk toe hoe ze verder gaan.
    Ik had best zin om ze weer te zien




    Koffie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Al snel is de training afgelopen en ik loop naar Lizz.
    'Loop jij vast naar de auto? Ik ben er zo' glimlach ik en druk een kus op haar mond.
    Ik loop naar de kleedkamers en kleed me snel om...


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ineens sloeg ze me en brandde mijn wang pijnlijk, ik had nooit verwacht dat ze me zou slaan en keek ook verbijsterd voor me uit. Ik liet alles wat ze allemaal zei maar gewoon over me heen komen en zei niets meer. Er vormden tranen in mijn ogen en snel keek ik de andere kant op. 'En nu houden jullie op!' kwam Finn tussen ons beiden. Het was nu doodstil en vervolgens keek ik even naar Blaine, Bella en Finn. 'Sorry, maar ik kan niet in één ruimte zijn met ''dat ding'' Als zij de waarheid niet onder ogen kan komen is het haar eigen probleem.' siste ik boos waarna ik woedend weg stormde uit de keuken. Mijn vrolijkheid en eetlust was meteen verdwenen en ik voelde me nu rot ellendig.

    Logan Hudson

    Ik zuchtte en at mijn eten maar gewoon op. 'We gaan dadelijk iets leuks doen.' fluisterde ik naar Rachel om haar iets op te beuren. Wat een ruzie was dat, zo had ik Rachel nog nooit gezien, en Kurt ook niet.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel Berry
    'ja loop maar weg klootzak' roep ik hem boos achterna.
    Ik negeer Finn. En duw hem aan de kant.
    Boos liop ik naar Logan.. ' ik ga douche zie ik je zo?' ik pak het broodje mee en storm boos naar boven.
    ik liep langs een kamer waar KUrt was. 'blaine heeft alleen iets met je omdat je zo zielig bent' sis ik en loop naar de kamer waar LOgan en ik sliepen.

    Lizz
    Na de wedstrijd wacht ik in de auto op Damon.
    Het was echt geEllig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Als ik ook mijn haar in model heb loop ik naar de auto.
    'Mhm, het is hier ook nooit echt winter' grinnik ik waarna ik mijn zonnebril op zet.
    Ik druk een kus op haar wang en rij weg. 'Waar wil je heen?'


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Wat ze zei, voelde ik nog wel maar ik zou me niet laten kennen. 'Jaloers kreng dat je bent!' riep ik boos naar haar kamer, waarna ik mijn deur met een harde knal dichtgooide. Ik voelde me gewoon echt driftig nu en liet me op bed ploffen en snikte zachtjes.

    Logan Hudson

    Ik zuchtte en haalde even mijn schouders op naar Finn, aangezien ik ook geen idee had wat er nou aan de hand was. Soms waren 'meiden' gewoon niet te begrijpen. Ik waste alles netjes af en ruimde alles af, waarna ik vervolgens naar Rachel's kamer liep en zag haar daar. 'Laat ik er maar niets over zeggen.' mompelde ik, waarna ik op bed plofte en de steken in mijn hoofd negeerde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel Berry
    IK liet een spottend lachje horen "lul"mompel ik.
    De deur ging open en Logan liep naar binnen.
    "gaat het eenbeetje met je hoofd?" vraag ik bezorgd.
    Dachten ze echt dat ik me zo zou laten kwellen, nee totaal niet.
    Ik liet me achterover vallen op het bed en zucht.

    Lizz
    Ik glimlach even "ehm jij moest nog naar Sebas, als we dat nu doen hebben we straks voor ons eigen tijd"
    ik wiebel weer metm ijn wenkbrauwen en grijns


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik grinnik even en rij naar de villa.
    Ik stap uit en hou grijnzend de deur bij Lizz open..


    El Diablo.

    Logan Hudson

    'Ja hoor, het gaat wel. Het doet gewoon een beetje zeer maar verder valt het wel te handelen.' gaf ik eerlijk toe. Het was geen ondraaglijke pijn, gelukkig. Maar het had natuurlijk wel beter gekund.

    ( Ben even weg.)


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Douchen]


    El Diablo.

    Rachel Berry
    Ik glimlach even "gelukkig, maar als het niet meer gaat moet je het ook gewoon zeggen want dan ga je lekker wat slapen".
    Ik glimlach weer naar hem, eigenlijk zat alles me best dwars wat ik net gedaan heb. Ik bedoel ik noem Kurt homo terwijl ik weet hoeveel hem dat kan raken.

    Lizz
    Ik glimlach en druk een kus op zijn lippen, eens gaan kijken hoe het met Kurt ging.
    We liepen naar binnen en in de keuken was er een dodelijke sfeer. Gelukkig wist ik de kamer van kurt nog dus ik liep daar heen en klopte zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik zag dat Lizz naar Kurt ging, dus ik ging maar op zoek naar Finn.
    'Waar zit je Finno' mompel ik, maar al snel vind ik hem in de keuken.
    'Sup' grijns ik en loop naar hem toe...


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Liefdevol maakte ik eten voor Emily, haar lievelings hapje. Die trouwens vol vitaminen bevat voor haar wat ze nodig had. Ik had ergens gelezen dat het echt goed was en ik had voor de zekerheid een keer mijn huisarst gebeld of het klopte en het klopte. Emily vond het ook heerlijk en wou altijd meer. Af en toe keek ik lief naar Finn en keek ik weer naar Emily's eten. Na een tijdje kwam Kurt en Blaine binnen en ik begroette ze glimlachend. Ik zag dat Blaine gelijk naar Emily en begon te spelen en Kurt die begon een paar Franse Panini's te maken voor ons. Intussen had Kurt sinassappelsap op de tafel gezet voor mij, wat me deed glimlachen. Kurt was altijd overbezorgd om mij en wou dat ik gewoon gezond was. Natuurlijk vond ik het heel lief. Ik deed wat yoghurt in Emily's papje en ik zag dat Kurt ging zitten. Ik roerde alles even door elkaar en begon met haar warme melk waar ze dol op was. Ik hoorde opeens stemmen en keek even achterom Logan en Rachel kwamen binnen en logan maakten de eieren. Ik begroette ze hun ook en ging verder. Opeens klonken er boze stemmen door de keuken en ik nam aan dat Kurt en Rachel ruzie aan het maken waren. Ik hoorde wat ze allemaal zeiden en dat het erger werd. Gelijk werd ik bezorgd om Kurt. Waarom deed Kurt zo, ik wist natuurlijk dat hij af en toe ochtendhumeuren had, maar meestal had hij ze niet vanwege Blaine. Maar aan de andere kant Rachel zocht het ook gewoon op en deed helemaal niets voor Kurt of iemand anders. En met sommige dingen had ze het gewoon verpest, zoals met Emily. Toen Kurt over mij begon dat ik goed voor Emily zorgde deed dat me wel iets. Ik deed gewoon mijn best voor Emily. Natuurlijk was het niet mijn dochter, maar zo voelde het wel. Ik hield heel veel van Emily ookal was ze mijn dochter niet en nu ik zelf een eigen kind kreeg hield ik er ook mijn hele hart mee net als Emily. Af en toe twijfelde ik er wel aan of ik een goede moeder zal zijn. Finn, Blaine en Kurt dachten daar natuurlijk ook aan en dat vonden ze ook. Maar af en toe was ik gewoon bang dat ik niet goed genoeg was voor mijn kinderen. Ik probeerde ze zo goed mogelijk op te voeden met al mijn liefde die ik had. Door de spanningen die in de keuken had en door al mijn zorgen over mezelf en Kurt kreeg ik weer hele erge buikkrampen. Ik kon nog net een paar kreunen van mij tegenhouden, anders was Finn gelijk bezorgd. Natuurlijk bedoelde hij het goed, maar ik wou niet dat hij de hele tijd zorgen ging maken over mij. Ik ademde in en uit en luisterde maar niet verder en deed even mijn ogen dicht om alles te laten verminderen wat gelukkig hielp. Uiteindelijk stromde Kurt woedend weg en Rachel, wat een zucht bij mij opleverd. Waarom kon het niet even een rustdagje worden dan alleen drama. Emily begon te huilen en Blaine probeerde haar te troosten om haar te knuffelen. 'Lieverd, je eten is hier' zeg ik op een moedertoontje en liet aan niemand zien dat ik pijn had. Ik ging op een stoel zitten en zette het warme melk en papje voor haar neus. Ze snifte nog wat na en keek me met haar rode oogjes aan. Ik tilde uit Blaine's armen en zette op mijn schoot. Blaine keek bezorgd naar Finn, doelend op Kurt en zuchtte zachtjes. Ikzelf trooste nog Emilye een beetje en negeerde de pijn. Damon kwam binnen en ik zuchtte geirriteerd, maar dat kwam gewoon door de zwangerschapshormonen en door de pijn. Ik gunde met alle liefde Finn zijn voetbal en dat hij daardoor veel geld kon verdienen voor ons. Als Finn dat leuk vond dan vond hij het leuk. Ik ging maar verder met Emily.

    Blaine Anderson:

    Daar nam ik genoegen mee toen Kurt dat zei, maar ergens zat het me niet lekker. Dalijk was het iets ergs en hadden we het niet door. Ik speelde gewoon door met Emily en ze kirde af en toe wat, wat me deed glimlachen. Ze was zo schattig. Ik wou echt kinderen, maar helaas konden we die niet krijgen. Maar gelukkig hadden we Emily en Bella was zwanger dus dan zou ik ook gewoon even een 'vaderfiguur' worden dat vond Finn toch niet erg. 'Ome Blaine!' kirde ze lachend en ze had pretoogjes. Intussen was Bella eten voor Emily aan het maken en Finn staarde naar Bella, Kurt was net klaar met onze eten die nog moest opwarmen en alles en naast me ging zitten. Na een tijdje ging de keukendeur open en kwamen Logan en Rachel naar binnen. Ik begroette ze hun gewoon en speelde verder. Opeens kwam er een spanning en keek ik op. Kurt en Rachel zaten ruzie te maken en ik luisterde mee. Kurt en Rachel werden steeds bozer en maakten het steeds erger. Emily pruilde en keek met haar grote oogjes naar mij. 'Ome Kurt, boos?' vroeg ze kleintjes en ik suste haar een beetje en hield haar dicht tegen mij aan. Kurt werd steeds woedender en ik kijk hem geschokt aan. Zo was hij niet en ik had al zo'n gevoel dat hij vandaag zichzelf niet was en dat hij zich gewoon niet lekker voelde. Bezorgdheid overspoelde me en opeens sloeg Rachel Kurt en wou ik wat zeggen, maar ik werd gelijk onderbroken. Kurt stromde woedend de keuken uit en ik keek Finn bezorgd aan en toch ergens verslagen, doelend op Kurt. Wat was hier aan de hand. Natuurlijk wist ik waar ze het allemaal over hadden, maar blijkbaar zat het Kurt nog steeds diep wat Rachel bij hem had gedaan. Emily begon te huilen en Bella was klaar met Emily's eten en ging zitten. Ik kijk haar even aan en zag in haar ogen dat ze pijn had, maar dat ze het niet liet zien. Bella nam Emily van me over en troosten haar verder. Zonder dat Bella het zag seinde ik naar Finn, dat Bella pijn had. Dat kon je gewoon zien in haar ogen, maar ze vertelden het ons gewoon niet, omdat ze niet wou dat we zorgen gingen maken om haar. Moest ik naar Kurt toe gaan of niet? Ik zuchtte en ging wat onderuit zitten, misschien kon ik het later wel naar hem toe gaan. Damon kwam ook binnen en ik rolde mijn ogen. Hou even op met voetbal. Ik had een keer met Finn hierover gesproken. Natuurlijk vond ik het leuk voor Finn en voetbal verdiende je natuurlijk ook goed en dat was ook goed voor hem en Bella om hun kinderen zo goed te laten opvoeden. Maar Damon liet hem echt niet met rust, hij zal wel weer zeggen om weer te komen spelen of van die wedstrijden.


    One Who Travels A Higher Path.

    Logan Hudson

    'Natuurlijk, maar het gaat wel.' glimlachte ik gemeend, waarna ik weer overeind ging zitten. Ik had nog wel pijn, maar van nature was ik echt een bikkel en kon ik best veel hebben. En ik vond het juist fijn om even afleiding te hebben van alles. 'Wil je erover praten?' vroeg ik bezorgd aan haar, aangezien ze net een behoorlijke ruzie had met Kurt. Ik begreep zijn frustratie wel, maar natuurlijk begreep ik het ook van Rachel. Maar ik koos natuurlijk geen partij en bleef hier gewoon neutraal in.

    Kurt Hummel

    Ik veegde mijn tranen weer weg toen ik hoorde dat er iemand op de deur klopte. 'Momentje,' zei ik, waarna ik me besloot om mezelf aan te kleden. Gelukkig had ik mijn outfit gisteravond al uitgezocht en klaargelegd, anders was ik nog wel even bezig. Ik dacht even aan wat Rachel allemaal zei en het liet me niet in de koude kleren zitten. Wat ze zei, kwetste me echt wel. Zoals dat ze over Steven begon en wat ze over Blaine zei en dat ze me homo noemde. Dat laatste kon ik wel hebben, ik was het wel gewend, maar waarom zei iedereen toch dat Blaine uit medelijden een relatie zou hebben met mij? Wat een onzin, ik was heus geen zielig asiel kittentje die voor alles beschermd hoefde te worden. Mensen hoefden al helemaal geen medelijden met mij te hebben. Maar toch deed het me iets, vooral omdat het toch mijn onzekerheid was. Natuurlijk vertrouwde ik Blaine telkens meer en ging het op sommige momenten moeizaam, maar toch bleef het een zwakke plek. Ik zuchtte en opende de deur en zag Lizz staan, verrast keek ik op. 'Lizz!' zei ik, waarna ik mijn armen om haar heen sloeg en haar stevig knuffelde. Ik had haar ook al een tijdje niet meer gesproken. Ik was nog steeds prikkelbaar, maar ik reageerde het niet op iemand anders af dan voor wie het bedoeld was. En Lizz was totaal het tegenovergestelde van Rachel, dat scheelde ook een hoop.

    Finn Hudson

    Nog steeds was ik verbaasd over de ruzie, de hele tijd luisterde ik gespannen totdat het toch uit de hand dreigde te lopen. Ik vond het ook wel lief van Kurt, dat hij het ook voor mij opnam. Maar dat hoefde echt niet, Rachel en ik hadden het uitgepraat en ook al accepteerde ik sommige dingen ook niet, liet ik het maar zo. Ik hoopte maar dat ze sfeer iets beter zou worden, aangezien het nog steeds wel een beetje gespannen was. Bella was na een tijdje klaar met alles, en zette het papje en alles voor Emily. Ik keek geruststellend naar Emily en streelde even haar wangetje. Ineens kwam Damon binnen die me meteen begroette. 'Hee Damian.' begroette ik hem terug. Ik dacht even terug aan voetbal, ik vond het leuk om te doen, maar de laatste tijd had ik er helemaal geen tijd meer voor en stond mijn hoofd er niet na. Helemaal niet nu Bella telkens buikpijn had. Ik stond op en omhelsde hem even, waarna ik naar de tosti-ijzer liep om de Panini's eruit te halen en ze op een bord te leggen. 'Ik geloof dat ze klaar zijn.' zei ik droogjes, aangezien ik nooit vaak kookte. Bella moest me nog steeds een paar gerechten leren. Maar ik wist nu al dat ik nooit een keukenprins zou worden. Ik nam weer plaats en ving nu Blaine 's blik op en seinde hij dat Bella pijn had. Ik keek Bella nu bezorgd en onderzoekend aan en zag het nu inderdaad in haar ogen, dat ze pijn had. 'Bella,' zei ik bezorgd, waarna ik haar aankeek. 'We kunnen beter vandaag nog een afspraak maken, je hebt pijn.' zei ik bezorgd. Het maakte niets uit dat Damon het hoorde, aangezien hij van wat ik zei, toch niet kon opmaken dat Bella zwanger was. Ik maakte me echt heel veel zorgen om haar, waarom zei ze niet gewoon eerlijk dat ze pijn had? Dan kon ik haar helpen. Het was beter om een paar keer voor niets naar de huisarts te gaan, dan één keer te laat. Ik keek even naar Blaine om te kijken wat hij er van vond, maar volgens mij was het helemaal geen slecht idee om alles even te laten controleren voor de zekerheid. Het kon in ieder geval geen kwaad.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik glimlach even en kijk rond in de keuken.
    Ik kijk even naar Blaine en zucht onhoorbaar. Volgens mij mocht die gast me niet zo, maar ja. Het is niet mijn probleem.
    'Ik wou vragen hoe het ging, maar aan dat sfeertje hier te zien kan ik het al opmaken' mompel ik. Ik draai me om en loop naar de koelkast.
    Ik vis een flesje water uit de koelkast en kijk ze nog even aan. 'Ik zie jullie nog wel, neem ik aan' mompel ik en loop de kant op waar Lizz heen ging..


    El Diablo.