• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    LIzz]
    Ik glimlach en omhels Kurt vrolijk.
    "hoe is het met je? Hadden jij en Blaine de bonbons nog gevonden?" vroeg ik.
    Zelf wa sik ze al vergeten, er was een hoop gebeurd in tussen tijd.
    Jeffrey, mijn moeder en Damon. DAt waren toch een hoop dingen.

    Rachel
    Ik haal mijn schouders op en begin in eens te snikken.
    "ik wil niet zo'n bitch zijn" snik ik zacht en druk me tegen Logan aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik loop naar boven en zie al snel Lizz en Kurt.
    Ik grijns lichtjes en loop naar ze toe. 'Heey' grijns ik...


    El Diablo.

    Logan Hudson

    'Rachel, trek het je niet alleen zo erg aan. Het is ook jouw karakter en jij was niet de enige die ruzie aan het maken was. Het is jouw schuld niet, oké?' vroeg ik bezorgd aan haar. Ik was altijd al slecht geweest in troosten en om de juiste woorden te vinden. Vaak heb ik ook dat ik verkeerd begrepen wordt of zoiets. 'Het komt wel goed.'

    Kurt Hummel

    Ik dacht even na, maar daarna herinnerde ik het me weer. Lizz had in onze koelkast en doos met bonbons neergelegd met een briefje erbij, het was echt lief. 'Ze waren heerlijk, nog bedankt.' zei ik dankbaar en lief tegen haar. Op dat moment kwam Damon naar ons toegelopen en kijk ik hem onderzoekend aan. 'Hi.' glimlachte ik zwakjes. Hij grijnsde wel heel erg breed, en Lizz zag er ook vrolijk uit. Speelde er misschien iets wat ik niet wist?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik glimlach "geen dank" zeg ik en glimlach weer, als Damon ons begroet wordt mijn lach nog breder.
    "heey"zeg ik en pak automatisch zijn hand weer vast. "hoe gaat het met Blaine?" vraag ik aan Kurt.
    Ik had Blaine zelf nog niet gezien.

    Rachel Berry

    Ik zucht weer even "ik had gewoon niet erop in moeten gaan en er moeten zijn voor Emily hoe moeilijk het ook was geweest. En bij hem moeten zijn in het ziekenhuis"
    Ik zucht weer even diep en veeg de tranen weg. "zullen we samen douchen?" stel ik voor.
    Ik was wel toe aan een warme douche.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Met Blaine gaat alles goed,' zei ik naar waarheid. Gelukkig ging alles met hem goed, ik wist alleen dat hij zich een beetje zorgen maakte om mij, maar dat was echt niet nodig. Ik vermoedde dat ik gewoon een beetje ziekjes was. In ieder geval was ik gelukkig niet meer misselijk. Mijn ogen gleden naar hun handen die verstrengeld waren en met een veel betekende blik keek ik van Damon naar Lizz. 'Volgens mij hebben jullie mij iets uit te leggen.' zei ik. Hadden ze een relatie? Ik zou dat echt zo leuk vinden voor Lizz, ze verdiende het echt om lekker verliefd te zijn.

    Logan Hudson

    Ik keek haar nog even bezorgd aan en knikte daarna. 'Is goed,' zei ik waarna ik met haar naar de badkamer liep en mijn kleding uittrok, speels trok ik nu ook haar kleding uit en zetten ik de douche aan. Het warme water gleed over onze lichamen heen en even voelde dit echt goed. 'Als je er nog over wilt praten, moet je het aangeven.' zei ik een beetje streng, ik zag het niet snel als iemand ergens meer zat dus het was beter als mensen gewoon vertelden dat ze zich rot voelden of wilden praten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ikvoel hoe mijn wangen rood worden en bloos.
    "wij ehhh zijn samen" glimlach ik en staar even naar de grond.
    Ik moest het mijn vader en broer ook nog gaan vertellen maar ik denk dat Mitch het niet zo erg zou vinden aangezien hij hem al eerder ontmoet heeft.

    Rachel
    Ik knik even en glimlach als hij onze kledingaan trekt. Hij zet de douche aan en grijnzend duw ik hem onder de koude stralen.
    Snel gris ik badschuim en shampoo mee voor ik onder het inmiddels warme water ga staan en tegen Logan aan ga zstaan

    [douche]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik grinnik en kijk even naar Lizz.
    'Mhm, thank god. Paar mensen die niet geïrriteerd zijn door mijn aanwezigheid' grinnik ik...


    El Diablo.

    Logan Hudson

    Ik schudde lachend mijn hoofd om haar en genoot weer verder van het warme water. 'En wat gaan we vanmiddag doen?' vroeg ik aan haar, we hadden nog geen specifieke plannen gemaakt, dus dat moesten we natuurlijk even overleggen.

    Kurt Hummel

    Ik keek van Lizz naar Damon en weer terug en kreeg eindelijk weer een gemeende glimlach op mijn gezicht. 'Echt?' vroeg ik een beetje verbaasd, ik wachtte niet op antwoord en omhelsde Lizz weer even kort en liet haar daarna weer los. 'Ik vind jullie zo'n leuk stel!' zei ik gemeend. Eindelijk voelde ik me weer iets beter. Dit was geloof ik echt het goede nieuws wat ik nodig had. Ik ving ook op wat Damon zei en keek hem vervolgens vragend aan. 'Hoezo? Wie irriteert zich dan aan jou aanwezigheid?' vroeg ik nieuwsgierig. Soms was ik gewoon veel te nieuwsgierig en wilde ik gewoon alles weten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Mhm, laat ik het zo zeggen. Blaine en Bella mogen me geloof ik echt niet. Finn die irriteert zich de laatste tijd ook overal aan' mompel ik.
    Ik glimlach zwakjes en streel over de rug van Lizz haar hand. Ik kijk even om me heen en dan weer naar Kurt..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik glimlach even door Kurt zijn reactie en besloot hem de rest van Jeffrey en mijn moeder maar niet te vertellen.
    Ik luister even naar de rest en voel Damons vingers over mijn hand strelen.


    Rachel
    Ik grinnik even "uhmmm niet te veel laten we gewoon uitrusten" stel ik voor,.
    "we kunnen misschien een stukje over het strand wandelen" Ik pak de shampoo en zie daT IK alleen Logan zijn shampoo gepakt heb.
    Ik grom even en snel ren ik de douche uit, pak de shampoo en terug. Met kippenvel op mijn armen trek ik de fles aardbeishampoo open.

    [ugh ik sta helemaal onder de uitslag


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ ;O Hoe komt dat nou weer xd ]


    El Diablo.

    [dat heet badschuim-_-] een of ander iets wat erin zit. Ik kan alleen zwitsal en neutral. neutral stinkt en zwitsal heeft nieuwe geurtjes en nieuwe formule'en nu heb ik dus geen badschuim waar ik tegen kan. ja een een of andere dove cocos melk. ik haat cocos maarja mama moet die nog gaan halen]xD

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 19:16 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Haha xd Handig]


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    'Er is gewoon veel aan de hand de laatste tijd.' verklaarde ik. Ik kon me slecht voorstellen dat Blaine en Bella hem niet mochten, maar ik had wel het idee dat ze zich misschien een beetje irriteerden omdat we al zoveel aan ons hoofd hadden, en dan irriteerde je je sneller. Blaine was gewoon de liefste jongen op de hele wereld en zou nooit zomaar zijn oordeel klaar hebben over iemand. Ik kende hem nu door en door en wist dat hij gewoon even geen zin had in gepraat over voetbal telkens. Blaine en ik waren sowieso niet zo thuis in het voetbal, dus het was al gauw niet interessant meer om het daar telkens over te hebben. Nouja, ik was op dat vak dan erger dan Blaine want ik kon nog geen tien seconden naar een sport wedstrijd kijken voordat ik me verveelde. En Finn, tsja. Die zat gewoon ongelofelijk in over Bella en kon als hij gestrest was nogal bot uit de hoek komen. 'Trek het je niet aan, ze bedoelen het niet zo. Ze hebben gewoon even geen zin in voetbal.' zei ik vervolgens. We waren gewoon allemaal snel geïrriteerd de laatste tijd, gelukkig was ik nu al een stuk minder prikkelbaar dan zojuist met Rachel. Maar ik wist dat ik haar niet te vaak moest tegenkomen, voordat de bom zou ontploffen.

    Logan Hudson

    Ik grinnikte om haar en bekeek haar stiekem toen snel de douche uit rende. Ze had haar eigen shampoo gepakt en ik pakte mijn 'for men' shampoo en scheepte mijn haren een beetje slordig in en spoelde het vervolgens uit. 'Is goed, schatje.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Grinnikend kijk ik naar zijn haar en zeep ook snel de mijne in.
    Ik geniet even van de heerlijke geur van de shampoo. Al vanaf kkinds afaan geruikte ik deze.
    "zullen we zwemkleding onder de gewone kleding aandoen?"

    lizz
    "er is toch niets ergs gebeurd ofzo hé Kurt." vraag ik bezorgd.
    Straks was er iets met hem of Blaine aan de hadn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan