• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. Styles "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Nessje Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Jayy Kilian von Monroe. Styles
    -Dean Wayne. MissStoran

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 19:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    'Jij moet je zelf koest houden sukkel!' schreeuwde ik woest. Ik kon dit echt niet hebben en al helemaal niet omdat ik niet kon bewegen omdat ik vast zat. Ik blaasde woest de lucht uit die ik had ingeademd. Ik veegde met mijn schouder de tranen uit mijn ogen die zich snel alweer met nieuwe vulde. Dit kon hij toch niet zomaar doen voor onze neuzen.


    Let's play a love game.

    Niall James Horan

    Samir begon voor het plezier dartpijltjes te gooien op het lichaam van Jade. Ik trok een blik vol afgrijzen. "Stop!" riep ik luid. Waar zat die gast zijn respect? "Je hebt haar al kunnen doden voor onze ogen. Moeten we dan ook nog toekijken hoe jij leuk haar lichaam zit te doorboren?" Ik bibberde van woede. Ik keek naar Louis die het moeilijk had, tranen rolden over zijn wangen.


    Take me to wonderland

    Samir Alan Sanguis.

    "Dan doe je -je ogen dicht." siste ik meteen om vervolgens mezelf naar ze toe te draaien. "Jullie zijn zo verschrikkelijk ondankbaar... Ik heb een van jullie vriendjes gespaard en nog wordt er kritiek geleverd. Zeur niet."
    Ik wierp een blik op de soldaten en commandeerde ze dat ze de jongens los moesten maken. "Nog één negatieve zin en je hangt naast die chick te bungelen. Alle twee."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Dan doe je -je ogen dicht." siste hij om vervolgens naar ons toe te draaien. Ik wilde net iets zeggen, maar ik werd meteen de mond gesnoerd. "Jullie zijn zo verschrikkelijk ondankbaar... Ik heb een van jullie vriendjes gespaard en nog wordt er kritiek geleverd. Zeur niet."
    "En ook eentje van ons afgenomen voor onze ogen," gromde ik stilletjes.
    Samir wierp een blik op de soldaten die meteen daarna ons lost maakten. "Nog één negatieve zin en je hangt naast die chick te bungelen. Alle twee." zei hij en ik klapte meteen mijn mond dicht. Bang dat ik anders iets zou zeggen.


    Take me to wonderland

    Samir Alan Sanguis.

    Ik zuchtte en liet het hier maar bij zitten. Ze zouden zich wel gedeisd houden, aangezien ze wisten dat ik tot alles in staat zou kunnen zijn als ik dat wilde. Waarom niet? Ik kon doen en laten wat ik wilde...
    "Nou, terug naar jullie werk." zei ik, waarna ik ze met een grimas aankeek en het lijk eventjes bekeek. Zou ik ze dat samen laten opruimen of werd het dan weer iets teveel van het goede? Nee... dit was leuker.
    "Ruimen jullie je vriendinnetje maar eerst op."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Ruimen jullie je vriendinnetje maar eerst op."
    Ik keek geschokt naar Samir. "W- Wat?" vroeg ik ongelovig en keek naar het levenloze lichaam van Jade. Dit kon hij niet maken. Een traan liep over mijn gezicht, die ik snel wegveegde.
    "Je moet wel gek zijn," zei ik tegenb Samir. Ik klonk niet boos, noch afgunstig. Ik klonk ongelovig.


    Take me to wonderland

    Samir Alan Sanguis.

    "Ik zei-"
    Niall kapte me al af door een ongelovig klinkend antwoord te geven. Vreemd genoeg viel hij niet tegen me uit, wat ik eerder had verwacht... Ach ja, dit was ook goed.
    "Misschien, maar ik denk het niet. Gek is imperfect, dus je zit fout." zei ik, om me vervolgens weer op het dode lichaam te richten. "Nou? Opruimen."
    (Sorry, kort. :$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Misschien, maar ik denk het niet. Gek is imperfect, dus je zit fout." zei Samir waardoor ik hem met opgetrokken wenkbrauwen aankeek. "Ik zit duidelijk dus wel juist," zeg ik wat zachter. Je gaat me niet wijsmaken dat die gek perfect is. "Nou? Opruimen."
    Ik keek het lijk niet aan, ik kon het niet, ik staarde naar net naast het lijk. "Waar moet het dan heen?" vroeg ik met trillende stem. Mijn blik gleed even naar Louis, en ik wreef bemoedigend over zijn arm. Daarna liet ik zijn arm met rust en keek Samir aan.


    Take me to wonderland

    (waar is Zayn? Kan ik ergens inspringen?)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (waar is Zayn? Kan ik ergens inspringen?)


    (Zayn ligt nog bij de galg op de grond, bij te komen omdat hij net bijna opgehangen was maar Jade in principe zijn plaats innam. :3 Dus je kan daar inspringen.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (...)

    (Zayn ligt nog bij de galg op de grond, bij te komen omdat hij net bijna opgehangen was maar Jade in principe zijn plaats innam. :3 Dus je kan daar inspringen.)


    (dus Jade is dood in de plaats van Zayn? Is er nog iemand anders in de buurt?)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    (dus Jade is dood in de plaats van Zayn? Is er nog iemand anders in de buurt?)


    (Ja. Niall en Louis mochten kiezen of beiden doodgingen of eentje, en toen heeft Louis in een reflex voor Jade gekozen.
    Louis en Niall moeten Jade's lijk opruimen en Samir, een van de soldaten staat nog bij Zaynie. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Javadd Malik
    Ik lig nog steeds op de grond. "Hoe kon dit gebeuren?" Fluister ik bijmezelf. Ik sta op en kijk naar Samir. Het liefst had ik hem een volle vuist gegeven, maar ik hou me in. Ik kijk naar Niall en Louis. Mijn blik valt op de dode Jade. "I'm sorry." Fluister ik. Snel veeg ik een traan weg, ik had dat ook kunnen zijn... Meteen duw ik die gedachte weg, dat hadden ze vast niet toegelaten! Niet aan denken Zayn.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [haaaaaaai]
    Liam payne
    Snel ga ik aan het werk en hoor boven gepraat. Zo snel mogelijk begin ik weer kolen te graven.
    Ineens hjoor ik een schreeuw herkenend als die van Niall. Snel loop ik naar boven en verstop me achter een bak en zie Niall en Louis.
    Na wat gepraat, althans ik denk ruzie te hebben gemaakt word Niall aan de galg vast gemaakt. Ik voel hoe mijn hart en slag mist en als bevroren kijk ik toe hoe hij bijna dood is en vervolgens net op tijd word laten neergezet. Gelukkig maar want andders had ik Samir echt wat aangedaan.
    Vervolgens zie ik een jongen met een zwarte kuif en een meisje naar de galg.Ineens hoor ik Louis hard Zayn en daarna Jade roepen.
    Waren dat Zayn en Jade daar Ik merk vaag op hoe Jade ineens sparteld en niet begrijpend staar ik anar de plek.
    Ze hadden haar vermoord en woest gevoel trok door mijn lichaam en ik sloop zover het lukte dichterbij. Toen ik hoorde dat Samir zij dat ze het lijk op moesten ruimen knapte er iets in me. "Jij gestoorde imbeciel" schreeuw ik hard terwijl ik hem omver bbeuk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Hallo! <3 Weeh... Arme Sammie! D: )

    Samir Alan Sanguis.

    Ik wilde iets doen of zeggen, maar nog voordat ik kon reageren lag ik op de grond. De idioot... hij bleef zo dood. Sinds die hele crew hier was werd ik gedwarsboomd! Mijn baan als generaal ging ik mooi niet opgeven voor ze, echt niet.
    "Henderson!" krijste ik, om vervolgens met een woedende beweging op te staan en zwaar te ademen. Ik voelde elke ader in mijn lijf gieren en mijn hart bonsde in mijn keel van woede.
    "Breng die idioot en die zwartharige naar het kamp in Nottingham... De andere twee blijven in Londen. Ik ben het nu spuugzat." siste ik, waarna ik mijn haren uit mijn gezicht streek en op de grond spuugde.
    Dan maar op deze manier. Als ik het koppeltje uit elkaar zou trekken had ik tenminste rust!

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 14:44 ]


    Reading a good book is like taking a journey.