• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. Styles "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Nessje Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Jayy Kilian von Monroe. Styles
    -Dean Wayne. MissStoran

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 19:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jayy Kilian von Monroe
    Ik lachte even en schudden mijn hoofd waarna ik achter Jasmine ging staan en haar met een simpele beweging van Harry vandaan trok, aan haar, haar. "Hmm, daar zou ik maar niet zo zeker van zijn schat." Glimlachte ik haar toe en hurkte achter haar neer. Ik stopten een verdwaalde pluk haar, achter haar oor en boog me er naartoe. "Maar ik wil het je wel bewijzen hoor." Fluisterde ik, maar Harry begon er door heen te gillen. "Laat haar met rust." De krullenbol liep rood aan van woeden en probeerde uit alle macht zich los te krijgen wat hem alleen maar meer pijn bezorgde.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik kreunde van pijn toen hij me aan mijn haren bij Harry vandaan trok en beet op mijn lip terwijl ik een rilling die over mijn rug liep niet kon verdringen.
    "Noem me geen 'schat'." mompelde ik, om vervolgens naar beneden te kijken toen hij een pluk haar achter mijn oor stopte en me iets toefluisterde waarvan de rillingen nog sneller langs mijn rug begonnen te lopen. "N-Nee, bedankt. Ik denk dat het wel duidelijk is..."
    Waarom reageerde ik eigenlijk nog? Het maakte het waarschijnlijk alleen maar erger en de trilling in mijn stem was duidelijk te horen geweest. Ik gief mijn hoofd op bij het horen van Harry's stem en wierp hem een bezorgde blik toe toen hij zichzelf probeerde los te rukken. Dit wilde ik niet, hij moest hier echt mee stoppen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jayy Kilian von Monroe
    Ik rolde even met mijn ogen en ging weer rechtop staan en hurkten tussen het stel in. "Ik noem je, zoals ik wil. Maar je hebt gelijk. Je bent geen Schat, je bent namelijk een vreselijke trut." Ik klopt even op haar wang. "Maar, als ik het goed heb, moesten jullie me nog wat vertellen over dat geld dat jullie hebben gekregen." Begin ik terwijl ik mijn mes uit mijn riem pakten en deze tussen mijn vingers liet rollen.

    Harry Edward Styles
    Ik bleef weer stil zitten omdat het bewegen veelte veel pijn deed. De soldaat kwam achter Jasmine vandaan en ik was opgelucht dat hij haar nu niet meer aanraakten. Ik trok mijn benen op toen hij tussen ons in hurkten en keek hem met samengeknepen ogen aan toen hij over het geld begon. "Ik weer niet over welk geld je het heb." Siste ik. "Fout antwoord." Glimlachte de soldaat en zetten het mes tegen mijn wang aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik merk dat ze me niet horen en zucht teleurgesteld.
    Uiteindelijk strompelde ik naar beneden en begon te werken.
    Tot mijn grootte spijt merkte ik hoe langzaam mijn verdoving uit begon te werken.
    Met een volle zak loop ik/strompel ik naar de bak en blijf er uitgeput staan.
    Misschien moesten hun in deze gifmijn het kool schouwen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Catarina Elizabeth Valentine.

    " hoi Cat na Samir heeft haar wat toegetakeld want mevrouwtje is eigenwijs' grinnikte Dean. Ik staarde hem ongelovig aan.
    'Maar, maar waarom dat dan? Wat is hier gebeurd? Ik snap er helemaal niets meer van!' zei ik waarna ik met mijn hand door mijn haar ging. Ze mochten Adalicia toch helemaal niets aan doen? Ze was ten slotte de dochter van de baas van alles hier. En ze was mijn vriendin, dat niet te vergeten.

    (Maar Louis had Adalicia toch verraden toen Liam daarvoor in de plaats naar de dokter kon gaan :p.)


    Let's play a love game.

    [ja hoezo????]
    Dean Wayne
    "Mevrouwtje hielp inperfeten, ze gaf ze geld en wou ze beschermen, daarna hebben we monsiour Vendette gebeld en we moeten haar als gevangene beschouwen"
    leg ik Cat uit. Op een een of andere manier behandelde ik haar als een klein jong kind omdat ze niet de slimste was.
    ik nam Cat even mee een stukje verder weg "ik weet dat jullie vrienden zijn en dat het moeilijk is voor je Cat maar Vendette's bevel was duidelijk en moet opgevolgd worden"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    Tegen mijn zin ging ik de kolenmijn in om de kolen naar boven te brengen. Het was al bevoorlijk koud voor aan het begin van de kolenmijn te zijn.
    Ik begin de kolen in den zak te doen, wanneer in weer recht kom, komt Liam net naar boven. Ik wilde iets zeggen, maar de woorden van Samir kwamen weer door mijn hoofd en klapte snel mijn mond dicht en ging verder met kolen rapen.


    Take me to wonderland

    Liam Payne.
    I k zie Niall komen en hoe zijn mond open en dicht klapt. ' niall' fluister ik zacht. ' ik hou van je altijd' ik glimlach zwak naar hem en bijt op mijn lip van de pijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    "Niall, ik hou van je, altijd," fluisterde Liam. Ik gaf hem een liefdevolle blik, maar ik keek al snel weg, bang dat Samir het zou zien en me bij Liam zou weghalen. Ik wierp nog een snelle blik op Liam, een gepijnigde blik staarde me aan. Mijn blik verzachte en ik keek snel om me heen of niemand het zou zien. "je blijft voor altijd van mij," fluisterde in snel. Ik keek weer even om en ging verder. "Ik mag niet met je praten. Anders halt Samir ons uit elkaar," meteen daarna zakt ik door mijn benen om verder kooen te rapen.


    Take me to wonderland

    Liam Payne
    Ik glimlach even en knik "Eigenlijk moest jij in de mijnen maar i kmocht ruilen" zeg ik zacht en doe alsof ik de zak leeg haal.
    Niemand zou het verschil zien. Ik zucht even en wierp nog een blik op Niall "you have my heart " zeg ik en strompel weer terug naar mijn plek waar ik verder ga met werken. Bezweet en moe laat ik me zakken op de grond, ik wou en kon niet meer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    "Eigenlijk moest jij in de mijnen maar i kmocht ruilen" zei hij zacht waardoor ik hem vlug aankeek. "Waarom heb je dat gedaan?" ik hield mijn stem heel stil en legde nog wat kolen in de zak. "het is daar giftig, je hebt al genoeg moeten lijden," weer gooide in wat kolen in de zak. "Volgende keer doe ik de gifmijnen," zeg ik hem vastberaden.
    Hij loopt terug, maar laat zich vallen op de grond. Snel ren ik naar hem toe. "Je moet werken, Lili. Snel voor hij je ziet," fluisterde ik opgejaagd en keek weer om.


    Take me to wonderland

    Liam Payne
    "omdat ik niet wil dat jij daar zit" fluister ik. Ik zie hem naar me toe.
    "de verdoving is uitgewerkt"mompel ik en zucht. "voor jou doe ik alles, maar jij gaat niet hierin" ik omhels hem even snel.
    "wacht hier ik ben zo terug met kolen" beloof ik. Zo snel als ik kom ga ik naar mijn plek en begin te graven. Verdomme waarom zat hier zo weinig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    "'Je laat me hier werken volgende keer. Liam, je bent al verzwakt door je been, Je begeeft het nog zo,"
    "De verdovin is uitgewerkt," mompelde Liam. Ik keek hem medelevend aan. "Ik wou dat ik de pijn kon wegnemen," fluisterde ik.


    Take me to wonderland

    Liam Payne
    Zuchtend ging ik verder, no way dat ik hem hier liet werken.
    Ik zou allesdoen om hem hier uit te houden.
    Gelukkig raakte mijn zak al wat voller en snel pakte ik wat steenkool van een ander zodat hij voller zat.
    Met moeite sleep ik de zak achter me aan en zie Niall weer waardoor ik glimlach


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    Na een tijdje kwam Liam weer naar boven met een volle zak kolen. Hij glimlachte naar me waardoor mijn borstkas zich weer opwarmde.
    Ik vulde mijn zak met kolen zodat ik deze naar boven kon brengen. Ik bleef te oang beneden en dat kon de soldaten iets doen vermoeden.
    "Ben zo terug, zei ik stilletjes waarna ik de zak naar boven droeg.


    Take me to wonderland