• Heb jij het in je om te overleven in een wereld van geweld, drugs en haat? Of ga je dood in je eerste week in deze wereld.. Hier ben je alles of niets, maar hoever ga je voor de top? Wat doe jij om te overleven? Drugs dealen? Stelen? Mensen vermoorden? Of iets waar je dit allemaal kan doen? Juist. Een bende. Een tweede familie. Iedereen heeft zijn eigen reden om erin te zitten...
    Maar nu hebben de twee beste bende's al acht jaar een enorme haat tegen elkaar. Of je nou lang in de bende zit of kort, je word automatisch gehaat door de andere bende. Maar word deze haat minder, of word het steeds groter? Wie kan het weten....


    De jongens:
    Zayn Javadd Malik - Malino
    Harry Edward Styles - DreamWishes
    Louis William Tomlinson - Slade
    Liam James Payne - Purrfect
    Niall James Horan - IrishCharm

    Andere mensen:
    - Savannah Chay Destiny Montoya - Malino
    - Rosalie Lauren Campbell - Coockies
    - Hailey Alice McFallen - xClove
    - Aurora Valentina Mildred - DreamWishes
    - Mathew ‘Samuel’ Casagne - Nyan
    - Delcine Catherina Garcia - Rider
    - Mackenzie Lou Arretez - Curlies
    - Chloe Amanda Fisher - Lifeisajoke
    - Elena Jaslyn Wakefield - Madhouse
    - Elizabeth Aria Swan - Coockies

    Bende's:

    The Diamond Cobra's
    - Zayn Javadd Malik - Malino
    - Niall James Horan - IrishCharm
    - Mathew ‘Samuel’ Casagne - Nyan
    - Delcine Catherina Garcia - Rider
    - Aurora Valentina Mildred - DreamWishes
    - Chloe Amanda Fisher - Lifeisajoke
    - Elizabeth Aria Swan - Coockies

    The Danger Bullets
    - Savannah Chay Destiny Montoya - Malino
    - Louis William Tomlinson - Slade
    - Rosalie Lauren Campbell - Coockies
    - Liam James Payne - Purrfect
    - Mackenzie Lou Arretez - Curlies
    - Hailey Alice McFallen - xClove
    - Elena Jaslyn Wakefield - Madhouse
    - Harry Edward Styles - Dreamwishes

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het zijn niet allemaal lieverdjes! Let daar op, dus ga niet een super lief persoon spelen die geen vlieg kwaad doet!
    - OOC tussen haakjes
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen [Geweld, Seks, Drugs, Ruzie's]
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Max. 2 Personages per persoon!
    - Als je na 5 dagen niet hebt gereageerd lig je eruit! Behalve als je een reden hebt!

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 17:06 ]


    El Diablo.

    Louis Tomlinson. | The Danger Bullets.
    'We komen net uit een restaurant, Roos, ik heb niet veel zin om opnieuw in een restaurant te gaan zitten...' Ik grinnikte even, en keek toen naar onze handen, die we nog steeds vast hadden. Ik beet op mijn lip en wist eerlijk gezegd niet of ik ze van elkaar moest los halen, op dit moment voelde het goed, dus liet ik het maar zo. 'Misschien is dat inderdaad het best idee, ja...' Ik volg Rosalie heen, richting de weg waar we weer terug gaan waar de rest van de bende is.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Wij zijn echt nog de enige die reageren... Haha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ja, hè, dat viel me ook al op... :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik weet trouwens niet echt hoe ik moet reageren, ben beetje inspiratieloos haha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Kan iedereen overkomen haha. Ze worden aangevallen door iemand, haha, idk.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nyan schreef:
    Matthew 'Samuel' Casagne
    'Naar een club, ga je mee,' vroeg Aria me met een lachje.Ik grijns even
    'Wordt gezellig,'grijnsde ze terug en keek me even aan en keek daarna naar Aurora.'Maar dan moet je wel opschieten, wij willen namelijk nu gaan.'zegt ze met een glimlachje en doet haar armen over elkaar."Ja ik goed voor mij."zeg ik dan met een glimlachje.Ze werd wat ongeduldig zo te zien.
    "dus naar welke club?"vroeg ik ze dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ooow het is mijn beurt met reageren @Nyan hahahaha, ik zorg er zelf voor dat niemand anders kan reageren. Lol (: Weet niet wat ik heb vandaag, ben echt inspiratieloos en beetje chagrijnig en er is klote muziek op de radio waar ik me aan irriteer -____-, reactie komt vanavond, goed? Misschien ben ik dan weer vrolijk (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (hahah ik zocht een momentje dat je het zou kunnen zien ^^' en is goed :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Hahah oké, ik heb mijn eigen muziek al opgezet, weet je dat dat echt helpt? Hahaha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rosalie Lauren Campbell || The Danger Bullets || Outfit

    Ik lach zachtjes. 'Nee daar heb ik ook geen zin in, we moeten het geld wel een beetje sparen,' grijns ik en kijk Louis aan. Rustig loop ik met hem mee en glimlach. Ik beweeg voor de grap onze handen die elkaar vasthebben en huppel er ook expres bij. Grijnzend kijk ik Louis aan en bijt op mijn lip. 'Volgens mij denken mensen echt dat we een gestoord stelletje zijn of zoiets,' grinnik ik en laat zijn hand los. 'Ik weet niet of jij dat erg vind,' lach ik en bijt op mijn lip, Ik steek mijn handen in mijn broekzakken en kijk om me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson. | The Danger Bullets.
    Ik hield mijn hoofd schuin en fronste mijn wenkbrauwen. 'Waarom moeten we het geld sparen? Als ik nou vannacht weer voor een meisje zorg die net pas de eerste keer achter de rug heeft... Alleen moet ze dan wel weer zo stom zijn om geld achter te laten...' En het was volgens geluk wat ik had gehad. Rosalie zwaaite onze handen heen en weer en huppelt erbij. Een vrolijke lach verlaat mijn mond en schud mijn hoofd. 'Wie weet, en laat ze maar lekker denken, niet waar? Wat kan ons het schelen...' Opnieuw schud ik mijn hoofd. 'Ik vind het niet erg, hoor.' Maar toch haald Rosalie haar hand uit die van mij, en laat ik het er maar bij. Ook ik steek mijn handen in mijn broekzak en loop zwijgend naast Rosalie.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [ik reageer morgen ben moe x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nyan schreef:
    Matthew 'Samuel' Casagne
    'Naar een club, ga je mee,' vroeg Aria me met een lachje.Ik grijns even
    'Wordt gezellig,'grijnsde ze terug en keek me even aan en keek daarna naar Aurora.'Maar dan moet je wel opschieten, wij willen namelijk nu gaan.'zegt ze met een glimlachje en doet haar armen over elkaar."Ja ik goed voor mij."zeg ik dan met een glimlachje.Ze werd wat ongeduldig zo te zien.
    "dus naar welke club?"vroeg ik ze dan.


    Lifeisajoke schreef:
    Chloë Amanda Fisher.

    Net toen ik het gebouw weer binnenkwam hoorde ik het woord club vallen. Een glimlach verscheen rond mijn lippen waarna ik begon te lopen, "Ik wil mee !" riep ik vrolijk waarna ik mijn armen rond Aria's hals legde. Ze waren het hier wel gewend dat ik heel vrolijk was als ik het woord club hoorde vallen of eender iets dat ik leuk vond. Ik was gewoon heel vrolijk van aard, kon ik niet aan doen, of wel ?


    (ik qoute het nog even aangezien Lifeisajoke er ook nog op gereacheert had op pagina 12 :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Hello, ben er nu weer, nu, voor even... Maar wat heb ik allemaal gemist? En waar moet ik nog op reageren?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    IrishCharm schreef:
    Niall James Horan

    'Schrikken in welke zin?' vroeg ze.
    "Schrikken als in dat je terug naar mij kwam, terwijl je naar zoveel andere plekken kon gaan," zei ik en haalde mijn schouders op. Ze was net betrapt, ik wist niet of Liam er veel van geloofde van wat ik zei, maar ik hoopte van wel. Maar nu ze terug naar mij is gegaan en Liam betrapt haar weer, dan zullen we niet meer zo geloofwaardig zijn.


    Take me to wonderland