• Heb jij het in je om te overleven in een wereld van geweld, drugs en haat? Of ga je dood in je eerste week in deze wereld.. Hier ben je alles of niets, maar hoever ga je voor de top? Wat doe jij om te overleven? Drugs dealen? Stelen? Mensen vermoorden? Of iets waar je dit allemaal kan doen? Juist. Een bende. Een tweede familie. Iedereen heeft zijn eigen reden om erin te zitten...
    Maar nu hebben de twee beste bende's al acht jaar een enorme haat tegen elkaar. Of je nou lang in de bende zit of kort, je word automatisch gehaat door de andere bende. Maar word deze haat minder, of word het steeds groter? Wie kan het weten....


    De jongens:
    Zayn Javadd Malik - Malino
    Harry Edward Styles - DreamWishes
    Louis William Tomlinson - Slade
    Liam James Payne - Purrfect
    Niall James Horan - IrishCharm

    Andere mensen:
    - Savannah Chay Destiny Montoya - Malino
    - Rosalie Lauren Campbell - Coockies
    - Hailey Alice McFallen - xClove
    - Aurora Valentina Mildred - DreamWishes
    - Mathew ‘Samuel’ Casagne - Nyan
    - Delcine Catherina Garcia - Rider
    - Mackenzie Lou Arretez - Curlies
    - Chloe Amanda Fisher - Lifeisajoke
    - Elena Jaslyn Wakefield - Madhouse
    - Elizabeth Aria Swan - Coockies

    Bende's:

    The Diamond Cobra's
    - Zayn Javadd Malik - Malino
    - Niall James Horan - IrishCharm
    - Mathew ‘Samuel’ Casagne - Nyan
    - Delcine Catherina Garcia - Rider
    - Aurora Valentina Mildred - DreamWishes
    - Chloe Amanda Fisher - Lifeisajoke
    - Elizabeth Aria Swan - Coockies

    The Danger Bullets
    - Savannah Chay Destiny Montoya - Malino
    - Louis William Tomlinson - Slade
    - Rosalie Lauren Campbell - Coockies
    - Liam James Payne - Purrfect
    - Mackenzie Lou Arretez - Curlies
    - Hailey Alice McFallen - xClove
    - Elena Jaslyn Wakefield - Madhouse
    - Harry Edward Styles - Dreamwishes

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het zijn niet allemaal lieverdjes! Let daar op, dus ga niet een super lief persoon spelen die geen vlieg kwaad doet!
    - OOC tussen haakjes
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen [Geweld, Seks, Drugs, Ruzie's]
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Max. 2 Personages per persoon!
    - Als je na 5 dagen niet hebt gereageerd lig je eruit! Behalve als je een reden hebt!

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 17:06 ]


    El Diablo.

    Rosalie Lauren Campbell || The Danger Bullets || Outfit

    Ik glimlach kleintjes e bijt op mjjn lip. Ik kijk om me heen en uiteindelijk weer naar Louis waardoor ik nog net zie dat hij me een knipoog geeft. Ik glimlach even en neem nog een slokje va mijn drinken. Ik knik langzaam. 'Ja we eten dit rustif op.' Ik neem de laaatste hap en pak mjjn glas in mijn hand. Ik leun achterover en wend mijn blik af van het raam. 'Hoe ben jij eigenlijk bij de bende terecht gekomen,' floep ik eruit. Ik bijt hard op mijn lip. 'Laat maar.' Ik kijk naar mijn drinken en neem nog een slokje. louis zijn blik ontwijkend.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 20:43 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson. | The Danger Bullets.
    Gefasineerd volg ik al Rosalie's handelingen, maar kom tot de conclusie dat ik aan het staren ben en dat is niet helemaal de bedoeling. Ik schud mijn hoofd een paar heen en weer en neem een hap van mijn croissantje. 'Mooi zo,' glimlachend keek ik haar aan maar die verdween gelijk toen ze aan me vroeg hoe ik bij de bende was gekomen. Dit had ik eigenlijk nog nooit aan iemand verteld, alleen Harry wist een paar details, ook weer niet alles. Je zou het de helft kunnen noemen. Ik richtte mijn blik weer op Rosalie en zag dat ze me niet aankeek. Ik nam de laatste hap van mijn croissantje, gooide de koffie erachter aan en legde wat geld op de tafel. 'Zullen we naar de markt gaan?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosalie Lauren Campbell || The Danger Bullets || Outfit


    Ik kijk Louis met opgetrokken wenkbrauw aan. 'Je negeert me gewoln!' Ik sla mijn armen over elkaar. 'Zeg dam gewoon dat je het niwt wilt vertellen,' zucht ik. Ik sta op en trek mijn jas aan. Ook pak ik wat geld. 'Ja naar de markt, maar dat hadden we al afgesproken.' Ik bijt op mijn lip en loop richting de bar. Ik leg geld neer e besluit ook gewoon voor Louis te betalen. Net als ik wil weglopen pakt de barjongen mijn pols. Ik ruk me los en draai me langzaam om.
    'Bel me weer is een keer.'
    'Misschien,' zeg ik schoudsrophalend. 'Als ik zin heb. Verwacht het niet,' zeg ik eerlijk en pak Louis zijn pols beet voordat ik het restaurant uitloop. Ik sla mij armen over elkaar en loop rustig over straat.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson. | The Danger Bullets.
    Ik had dit onderwerp juist vermijd om een ruzie te voorkomen, maar volgens mij kwam er gewoon weer een aan. 'Gaan we nou weeral ruzie maken? Want als dat zo is weet ik niet of ik er nog wel zin in heb.' Ook ik stond op en volgde Rosalie richting de bar, waar de barjongen haar vastpakte, wantrouwend keek ik hem aan, maar voordat ik iets kon doen trok Rosalie me het restaurantje al uit. Ik fronste mijn wenkbrauwen en richtte mijn blik op haar. 'Zullen we gewoon normaal doen tegen elkaar? Ik vertel het je heus nog wel eens een keer, maar niet nu, goed?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosalie Lauren Campbell || The Danger Bullets || Outfit


    Ik kijk hem aan en zwijg. Ik wist niks te zeggen. 'Je hoeft het me niet perse te vertellen hoor, als je niet wilt. Alsof ik jouw het mijne ga vertellen. Dat kan ke ook wel vergegen.' Ik kijk hem aan. 'Wat wil jij kopen op de markt,' vraag ik hem en loop al de markt op. Ik bekijk alle kraampjes en bijt op mijn lip. Ik loop rustig verder en blijf voor een paar kraampjes staan. Iets verder op zie ik ieman die me heel bekend voor komt. Ik kijk naar Louis. 'Kom we gaan linksaf.' Ik trek hem al mee. Mijn mleder mag me dus echt niet zien.... Ik bijt op mijn lip en kijk naar Louis. Misschien moest ik mij excuses maar aanbieden. 'Sorry,' mompel ik snel. 'O kijk de stroopwafeltent,' vervolg ik snel en loop alweer richting dat kraampje. Ik heb eigenlijk helemaal geen honget dus draai ik me om naar Louis. 'Ik denk njet dat ik hier iets ga kopen,' zucht ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson. | The Danger Bullets.
    'Dat bedoel ik, jij bent het ook niet van plan. Dus laten we er gewoon verder over zwijgen, oke? Je hebt me er nooit naar gevraagd, laten we het daarop houden. Ik beet op mijn lip en schudde mijn hoofd. 'Wat ik leuk vind, koop ik.' Grinnikte ik zachtjes, waarna Rosalie me ineens naar links trekt. Ik kuch even. 'Waarom wilden je zo abrupt naar links? We liepen toch goed?' Ik begreep best als ze niet wilden antwoorden, oke, dat begreep ik niet, maar toch. 'Het is al goed, Roos, ik heb het je al vergeven.' Glimlachend druk ik een kusje op haar wang, waarna ik haar wegtrek bij de stroopwafeltent. 'Ik hoef niet misselijk te worden...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosalie Lauren Campbell || The Danger Bullets || Outfit


    Ik kijk hem aan en glimlach eventjes. 'Mijn moeder liep daar,' zucjt ik en kijk hem aan.
    'Ik mijd haar liever,' leg ik vluchtig uit. Ik kijk hem verbaasd aan als jk een kus op mijn wang krijg. 'Jongens ook,' mompel ik. Niet dat ik daar problemen mee had, in tegendeel, maar het begin typisch te worden. Elke keer kus op mijn wang of iets jn die richting. Ik kijk om me heen. 'Ik heb nkg niks leuks gezien,' zeg ik. 'Jij?' Ik kijk Louis aqan. Als ik weer voor me kijk kijk ik recht in de ogen van mijn moeder. Ze kijkt Louis even aan. Ik bijt op mijn lip. 'Mevrouw is er iets,' vraag ik poeslief en houd mijn hoofd schuin. Dit had mijn moeser niet verwachg.
    'Roos?'
    'Sorry verkeerde persoon. Het spijt me mevrouw. Dag,' glimlach ik vriendelijk en loop vlug dolr. 'Oke laten we hier weggaan.' Ik kijk louis aan en voel de ogen van mijn moeder jn mijn rug branden. 'O dat was trouwens mijn moeder,' grinnik ik en bijt op mij lip.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 11:22 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson.
    Bijna wilden ik vragen waarom ze haar mijdde, maar ik hield me in, ik knikte alleen maar. Ik frons mijn wenkbrauwen direct na haar andere woorden en wilden iets erop terug zeggen als er een vrouw voor ons staat. Rosalie trekt me direct weg bij haar en over mijn schouder kijk ik de vrouw nog even na. 'Je moeder? Waarom reageer je dan zo bot tegen haar?' Oeps, nu had ik het toch voor elkaar gekregen om dat te zeggen. 'Je hoeft niets te zeggen als je niet wilt...' Mompelde ik er maar gauw achteraan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosalie Lauren Campbell || The Danger Bullets || Outfit

    Ik staar Louis aan. 'Omdat...' ik zwijg. Eigenlijk weet ik het niet. 'Omdat ze alleen maar dronken kan zijn,' mompel ik en loop door, eigenlijk was het niet de echte reden. 'En ze zeurt alleen maar aan mijn kop. Bovendien ben ik nooit thuis, dus het doet er niet toe. ik ga haar niet groeten op straat hoor, misschien gaat ze ons wel achter volgen, ze is echt gek in haar hoofd,' mopper ik. Ik kijk om en zie dat mijn moeder ons achterna loopt. 'Ik zei het je toch,' mompel ik. Ik kijk Louis aan. 'Ik ga wel even met haar praten,' zucht ik. En als ze dronken is krijgt ze een klap, denk ik bij mezelf. Ik loop langzaam naar mijn moeder. Ze mompelt allemaal dingen als jij bent wel Rosalie, ik weet het zeker enz. Ik zucht diep. Ze heeft weer gedronken. Ik pak haar pols vast en sleur haar achter me aan naar Louis toe. 'Ik breng haar even naar huis,' mompel ik. 'Loop je mee of blijf je hier, dat ik zo terug kom?' Mijn moeder loopt weer allemaal dingen te mompelen, maar ik negeer haar. 'Let niet op mijn moeder, ze is dronken,' zucht ik. Ze kijkt me verontwaardigd aan en ik kijk woedend terug.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 15:26 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson. | The Danger Bullets.
    Ik keek verward van Rosalie en naar haar moeder, voordat ik langzaam knikte. 'Ze heeft je net gezien, vind je het dan heel logisch dat ze tegen je gaat praten?!' Ik snapte wel dat ze er kwaad om kon zijn als haar moeder vierentwintig zeven dronken is, maar het blijft haar moeder. Rosalie loopt richting haar moeder toe, en uiteindelijk komt ze weer terug, met haar moeder aan haar "hand." Ik bijt op mijn lip en schud mijn hoofd. 'Ik wacht hier wel, goed? Tenzij je wilt dat ik meega...' Ik maakte een handgebaar naar het bankje wat er stond en keek Rosalie vervolgens weer aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosalie Lauren Campbell || The Danger Bullets || Outfit


    'Ja ik vind het goed, ik ben er zo weer,' zeg ik met een glkmlach. Vlug trek ik mijn moeder mee en loop snel naar huis. Al snel sta ik voor mijn huis. Met een zucht open ik de voordeur en duw mjnn moeder naar binnen. 'Doe geen rare dingen. Love you.' Ik gooi de voordeur weer dicht en loop snel terug naar de markt. Ik laat me met plof op louis zijn schoot vallen. 'Was ik weer,' zeg ik met een kleine glimlach. 'Oke nu jij mijn moeder hebt ontmoet wil ik iets van jouw weten, maakt niet uit wat, als het maar om je familie of verleden gaat.' Ik kijk hem aan en bijt op mjjn lip. Ondertussen bekijk ik de mensen die langslopen op de markt en lik even over mijn lippen. Dan kijk ik Louis weer aan. 'Wat gaan we nu doen.' Ik sla mijn armen vrolijk om zijn nek en glimlach evrn.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 16:01 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson. | The Danger Bullets.
    Met een zucht liet ik mezelf op het bankje zakken en keek Rosalie en haar moeder net zolang na totdat ik ze niet meer kon zien, waarna ik rustig om me heen keek. Op dit uur was het nog best rustig. Ik slaakte een verontwaardigd geluidje toen ik iemand op mijn schoot voelde ploffen, maar glimlachte toen ik zag dat het Rosalie aleen maar was. 'Ik merk het, ja...' Grinnikte ik zachtjes. 'Ik zie mijn familie niet meer, ze moeten me niet.' Was het enige wat ik over ze verteld, het was nog wel de waarheid. Mijn moeder had me gewoon op straat gezet. Rosalie slaat haar armen om mijn nek en ik schud mijn hoofd even. 'Gek.' Grinnik ik. 'Erm, rondjes lopen?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosalie Lauren Campbell || The Danger Bullets || Outfit

    Ik grijns en laat mijn armen uit zijn nek glijden en op zijn borstkas rusten. 'Ehm... Rondjeslopen is vermoeiend,' lach ik en kijk hem aan. 'Ik ben niet gek!' Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. Als je familie je niet meer moet... Dat lijkt me verschrikkelijk, waarschijnlijk moet mijn moeder me ook niet, maar als ze mij wegstuurd heeft ze niemand meer. Ik kijk Louis aan en kijk om me heen. Waarschijnlijk zien we eruit als een stel als mensen ons zo zien, maar zo zag ik het niet. Ik mocht Louis gewoon. Het was meer... Friends with benefits. Ja, dat was het. Ik kijk Louis aan en glimlach even. 'Lang leven de bende,' glimlach ik en sta op van Louis zijn schoot. 'Dus we gaan rondjes lopen,' grinnik ik en kijk hem aan.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 16:18 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson. | The Danger Bullets.
    'Wat je alleen al vermoeiend noemt...' Ik tikte met mijn hand tegen haar voorhoofd aan. 'Ben je wel.' Plagend stak ik mijn tong uit. Ik legde mijn arm om haar middel heen, zodat ze niet weg zou vallen, een oude vrouw keek ons raar aan, waarna ik grinnikte en mijn hoofd schudde. 'Inderdaad.' Knikte ik blij, zonder de bende zou ik allang dood zijn geweest, denk ik... Rosalie laat zich van mijn schoot afglijden en staat op. Ik knik. 'Dat moet wel, ja.' Ook ik sta op en glimlachend kijk ik haar aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosalie Lauren Campbell || The Danger Bullets || Outfit

    'Nou je beledigd me,' zeg ik zielig en trek een pruillip. Ik lach en trek Louis overeind. 'Hoezo dat moet wel? We kunnen ook ergens in een restaurant gaan zitten of in een schoenenwinkel zonder iets te kopen...' Ik lach. 'Of ik koop nieuwe hakken, maar goed, het zijn ideën,' grijns ik en kijk Louis aan. Ik houd zijn hand nog steeds vast, geen zin om die los te laten. 'Ik ben wel klaar met de markt,' zeg ik bedenkelijk. 'Voordat we nog meer mensen tegen komen die ik ken of jij kent,' zeg ik en zucht even. Ik kijk naar Louis en grijns even. 'Let's go.' ik bijt op mijn lip en kijk om me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne