• Heb jij het in je om te overleven in een wereld van geweld, drugs en haat? Of ga je dood in je eerste week in deze wereld.. Hier ben je alles of niets, maar hoever ga je voor de top? Wat doe jij om te overleven? Drugs dealen? Stelen? Mensen vermoorden? Of iets waar je dit allemaal kan doen? Juist. Een bende. Een tweede familie. Iedereen heeft zijn eigen reden om erin te zitten...
    Maar nu hebben de twee beste bende's al acht jaar een enorme haat tegen elkaar. Of je nou lang in de bende zit of kort, je word automatisch gehaat door de andere bende. Maar word deze haat minder, of word het steeds groter? Wie kan het weten....


    De jongens:
    Zayn Javadd Malik - Malino
    Harry Edward Styles - DreamWishes
    Louis William Tomlinson - Slade
    Liam James Payne - Purrfect
    Niall James Horan - IrishCharm

    Andere mensen:
    - Savannah Chay Destiny Montoya - Malino
    - Rosalie Lauren Campbell - Coockies
    - Hailey Alice McFallen - xClove
    - Aurora Valentina Mildred - DreamWishes
    - Mathew ‘Samuel’ Casagne - Nyan
    - Delcine Catherina Garcia - Rider
    - Mackenzie Lou Arretez - Curlies
    - Chloe Amanda Fisher - Lifeisajoke
    - Elena Jaslyn Wakefield - Madhouse
    - Elizabeth Aria Swan - Coockies

    Bende's:

    The Diamond Cobra's
    - Zayn Javadd Malik - Malino
    - Niall James Horan - IrishCharm
    - Mathew ‘Samuel’ Casagne - Nyan
    - Delcine Catherina Garcia - Rider
    - Aurora Valentina Mildred - DreamWishes
    - Chloe Amanda Fisher - Lifeisajoke
    - Elizabeth Aria Swan - Coockies

    The Danger Bullets
    - Savannah Chay Destiny Montoya - Malino
    - Louis William Tomlinson - Slade
    - Rosalie Lauren Campbell - Coockies
    - Liam James Payne - Purrfect
    - Mackenzie Lou Arretez - Curlies
    - Hailey Alice McFallen - xClove
    - Elena Jaslyn Wakefield - Madhouse
    - Harry Edward Styles - Dreamwishes

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het zijn niet allemaal lieverdjes! Let daar op, dus ga niet een super lief persoon spelen die geen vlieg kwaad doet!
    - OOC tussen haakjes
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen [Geweld, Seks, Drugs, Ruzie's]
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Max. 2 Personages per persoon!
    - Als je na 5 dagen niet hebt gereageerd lig je eruit! Behalve als je een reden hebt!

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 17:06 ]


    El Diablo.

    Louis Tomlinson. | The Danger Bullets.
    'Vind je het gek,' grinnikte ik. Gelukkig was ze al zo verstandig om een staart te maken zodat ze weer normaal naast me kon lopen. 'Ja, inderdaad. Dat je het nu pas inziet...' Ik maakte een rare beweging en glimlachte naar haar. 'Eerst eten, natuurlijk. Dan hebben we daarna alle tijd om op de markt te lopen. Tenzij jij het andersom wilt? Maar ik heb eigenlijk wel hele erge honger...' Ik had ook geen idee hoe laat het was, mijn horloge had ik niet om gedaan. 'Dat kunnen we nu ook mooi regelen met al dat geld van dat meisje van mij vannacht.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosalie Lauren Campbell || The Danger Bullets || Outfit

    'Oké eerst eten,' grijns ik. 'Ik heb honger.' Ik spring lachend op Louis zijn rug. 'Hup lopen,' grijns ik. Ik klem mijn benen om zijn middel en leg mijn hoofd ten rusten op zijn schouder. 'Ik heb niet echt veel nodig op de markt, maar ik kan nu wel nieuwe kleren kopen van die 150 euro,' lach ik. 'Dus ik ga ook een rondje maken door de winkelstraat.' Ik heb mijn armen om Louis zijn nek geslagen en grijns vrolijk. 'Je hebt me wel weer vrolijk gemaakt hoor Tomlinson,' grijns ik en lik over mijn lippen heen. 'Anders had ik echt een pesthumeur gehad, denk ik.' Ik lach weer zachtjes en kijk om me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson.
    Ik slaak een gay-achtig gilletje als Rosalie op mijn rug springt en haar benen om mijn middel klemt. Ik hou mijn handen onder haar knieholtes zodat ze er niet af kan vallen. 'Dan zie je er ook weer eens leuk uit,' grijsnde ik pesterig. Als ik haar armen om mijn nek voel heb ik bijna de neiging om die vast te pakken en zo te doen dat ze gaat hangen, maar zo onaardig ben ik ook niet. 'Ik kan iedereen vrolijk krijgen, duh, ik heet niet voor niets Louis Tomlinson.' Grinnikte ik. 'Maar jij hebt toch altijd al een pesthumeur?' Als ze nu niet op mijn rug had gezeten was ik weg gaan rennen, hopelijk kon ze nu tegen de grapjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosalie Lauren Campbell || The Danger Bullets || Outfit

    Ik luister naar hem en bijt op mijn lip. 'Heel grappig sloeber,' mompel ik. Ik luister naar hem en grinnik even. Bij zijn laatste opmerking val ik weer stil. Had ik echt altijd een pesthumeur? Zonder na te denken pak ik mijn pistool van mijn heup en zet hem tegen Louis zijn slaap. 'Wat zei je,' fluister ik in zijn oor. Na een paar seconde grinnik ik en berg mijn pistool weer weg. 'Pas op op je woorden. Ik ben bewapend en jij niet.' Ik kijk voor me uit en zwijg. Had ik echt altijd een pesthumeur? Nee toch? Niet tegen Louis toch? Ik slik en bijt op mijn lip. Ik had ook wel mijn dagen, dat was altijd rond de tijd waarin mijn vader overleed. Dan was ik te genieten, tuurlijk wisten zij er niet van, maar toch... ik slik moeizaam en verslap mijn grip. Nu ik aan mijn vader dacht was mijn humeur al helemaal verpest. Over een week is zijn verjaardag en over een maand de dag waarop wij te horen kregen dat hij was overleden. Ik laat me van Louis zijn rug afzakken en loop zwijgend naast hem.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 21:53 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik reageer vanavond. Moet nu werken. ;3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een gilletje toen ik iets kouds tegen mijn slaap aanvoelden en besefte dat haar pistool was. 'Doe weg, gek! Straks denkt iemand dat je me echt nog wilt vermoorden...' Direct erna bergt ze 'm weer terug op en volgens mij had niemand het gezien, gelukkig maar. 'Ik heb volgens mij nog een mes.' Ik had altijd een zakmes bij, voor noodgevallen of gewoon voor zelfverdediging. Als Rosalie zich van mijn rug af laat glijden en naast me komt lopen zonder iets te zeggen, weet ik niet of mijn opmerking wel zo slim was geweest. 'Wat is er nou?' Ik maakte dat ze stil stond en dat ze mij aankeek. 'Sorry van die opmerking... Het was niet de bedoeling dat je er zo van slag zou raken, ik dacht dat je het zelf wel op zou vatten als een grapje. Je bent namelijk bijna nooit chagrijnig hoor. In tegenstelling tot mij ben ik het vaker, dan.' Ik glimlachte lief naar haar en kneep zachtjes in haar hand.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosalie Lauren Campbell || The Danger Bullets || Outfit

    I kijk hem aan en trek mjjn hand los. 'Laat me Louis. Ik weet dat je geen grapje maakt en je hebt geen idee. Eigenlijk ken je me helemaal niet,' zeg ik allemaal snel. 'We gaan wat eten.' Met grote passen loop ik door en sla mjjn armen over elkaar. Mijn kaken heb ik op elkaar geklemd. Ik loop mijn favoriete restaurantje in en begroet de barjongen met een kus op zijn wang. Ik weet niet of Louis achter me aan is gelopen, maar verwacht het wel.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 22:30 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson. | The Danger Bullets.
    Ik frons mijn wenkbrauwen wanneer ze gefrustreerd wegloopt richting een restaurantje, misschien had ze wel gelijk. Maar het eerste waar ze geen gelijk over had was dat ik geen grapje maakte, want het was absoluut als een grapje bedoeld. 'Rosalie! Wacht nou even!' Ik liep snel achter haar aan richting het restaurantje, als ik binnen ben, zie ik haar bij de barjongen, ik rol met mijn ogen en stap op haar af. Ik pak haar bij haar pols vast en draai haar om. 'Ik maakte een grapje, echt waar. Waarom geloof je me niet?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosalie Lauren Campbell || The Danger Bullets || Outfit

    Ik draai me om als ik mijn naam hoor en rol met mijn ogen. 'Louis verontschuldig je niet. Ik weet dat ik deze maanden niet te genieten ben,' zucht ik en kijk hem aan. 'Wat wil jij eten,' vraag ik hem en kijk hem aan. 'Ik neem een croissantje en koffie,' bestel ik en loop naar voren naar een tafeltje. Ik plof neer en zucht diep. Wat een gedoe weer... De opmerking van Louis viel gewon verkeerd. Ik kijk naar buiten naar de mensen op straat en staar voor me uit.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 9:34 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niall James Horan

    'ik ga niet als één of ander braaf meisje achter hem aanlopen en alles doen wat hij me opdraagt. Hij luistert niet naar mij? Dan luister ik ook niet naar hem. Zo simpel is het.' ik grinnikte even. "Ik schrok er alleen van dat je naar mij terug kwam," zei ik en wreef even in mijn nek. "Maar ik zou liever ook niet bij Payne zijn. Hij lijkt me nogal nijdig vandaag,"


    Take me to wonderland

    Elena Jaslyn Wakefield
    "Ik schrok er alleen van dat je naar mij terug kwam," zei hij,"Maar ik zou liever ook niet bij Payne zijn. Hij lijkt me nogal nijdig vandaag." Ik knikte als bevestiging. Waarom schrok hij dat ik terugkwam, was hij bang dat ik hem iets aan zou doen of was hij bang dat Liam me iets aan had gedaan. Door mijn altijd heersende nieuwsgierigheid kon ik het niet laten om het te vragen: 'Schrikken in welke zin?'


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Niall James Horan

    'Schrikken in welke zin?' vroeg ze.
    "Schrikken als in dat je terug naar mij kwam, terwijl je naar zoveel andere plekken kon gaan," zei ik en haalde mijn schouders op. Ze was net betrapt, ik wist niet of Liam er veel van geloofde van wat ik zei, maar ik hoopte van wel. Maar nu ze terug naar mij is gegaan en Liam betrapt haar weer, dan zullen we niet meer zo geloofwaardig zijn.


    Take me to wonderland

    Louis Tomlinson. | The Danger Bullets.
    Ik frons mijn wenkbrauwen als ze me serieus niet wilt geloven. 'Waarom geloof je me niet, Rosalie? Ik lieg niet. Ik maakte een grapje!' Normaal gesproken gebruikte ik nooit haar hele naam, altijd een afkorting, dus dit zou het wel naar binnen brengen, hopelijk. 'Ik lust ook wel een croissantje, ja, lang geleden dat ik zoiets op heb.' Ik lik over mijn lippen en bestel hetzelfde als Rosalie om vervolgens naast haar te gaan zitten aan het tafeltje. Hopelijk zou die opmerking van mij niet onze hele dag gaan verpesten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosalie Lauren Campbell || The Danger Bullets || Outfit

    Ik kijk Louis enkele seconde aan. Ik zag aan hem dat hij dr waarheid sprak, dus knik ik langzaam. 'Oke dan,' zeg ik met een kleine glimlach. 'Ik geloof je, sorry Lou.' Ik neem een hapje van mijn croissantje en eet dat rustig op terwijl ik naar buiten staar. Door dit zat mijn vader wel de hele tijd in mijn hoofd en ergens had ik de behoefte iemand neer te knallen, het was fout, maar ik had al zoveel moord op mijn naam staan dat eentje erbij me niet zo erg leek. Toch bleef ik zitten en neem nog een hap can mijn croissantje. 'Laten we vergetem wat er net gebeurd is en gewoon vrolijk naar de markt gaan?' Ik bijt op mijn lip en kijk Louis aan.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 10:20 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson.
    Direct verscheen er een brede glimlach op mijn gezicht en knikte ik. 'Thanks. En het geeft niets, iedereen maakt wel eens een foutje.' Ik gaf haar een knipoog, waarna ik een hap van mijn croissantje nam en af en toe door mijn koffie heen roerde. 'Ik vind het een fantastisch idee. Anders hebben we straks niet eens een leuke middag,' grinnikte ik. 'Maar zullen we dit wel rustig op eten? We hebben toch de hele dag.' Glimlachend nam ik nog een hap van mijn croissantje en keek Rosalie aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you