• Heb jij het in je om te overleven in een wereld van geweld, drugs en haat? Of ga je dood in je eerste week in deze wereld.. Hier ben je alles of niets, maar hoever ga je voor de top? Wat doe jij om te overleven? Drugs dealen? Stelen? Mensen vermoorden? Of iets waar je dit allemaal kan doen? Juist. Een bende. Een tweede familie. Iedereen heeft zijn eigen reden om erin te zitten...
    Maar nu hebben de twee beste bende's al acht jaar een enorme haat tegen elkaar. Of je nou lang in de bende zit of kort, je word automatisch gehaat door de andere bende. Maar word deze haat minder, of word het steeds groter? Wie kan het weten....


    De jongens:
    Zayn Javadd Malik - Malino
    Harry Edward Styles - DreamWishes
    Louis William Tomlinson - Slade
    Liam James Payne - Purrfect
    Niall James Horan - IrishCharm

    Andere mensen:
    - Savannah Chay Destiny Montoya - Malino
    - Rosalie Lauren Campbell - Coockies
    - Hailey Alice McFallen - xClove
    - Aurora Valentina Mildred - DreamWishes
    - Mathew ‘Samuel’ Casagne - Nyan
    - Delcine Catherina Garcia - Rider
    - Mackenzie Lou Arretez - Curlies
    - Chloe Amanda Fisher - Lifeisajoke
    - Elena Jaslyn Wakefield - Madhouse
    - Elizabeth Aria Swan - Coockies

    Bende's:

    The Diamond Cobra's
    - Zayn Javadd Malik - Malino
    - Niall James Horan - IrishCharm
    - Mathew ‘Samuel’ Casagne - Nyan
    - Delcine Catherina Garcia - Rider
    - Aurora Valentina Mildred - DreamWishes
    - Chloe Amanda Fisher - Lifeisajoke
    - Elizabeth Aria Swan - Coockies

    The Danger Bullets
    - Savannah Chay Destiny Montoya - Malino
    - Louis William Tomlinson - Slade
    - Rosalie Lauren Campbell - Coockies
    - Liam James Payne - Purrfect
    - Mackenzie Lou Arretez - Curlies
    - Hailey Alice McFallen - xClove
    - Elena Jaslyn Wakefield - Madhouse
    - Harry Edward Styles - Dreamwishes

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het zijn niet allemaal lieverdjes! Let daar op, dus ga niet een super lief persoon spelen die geen vlieg kwaad doet!
    - OOC tussen haakjes
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen [Geweld, Seks, Drugs, Ruzie's]
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Max. 2 Personages per persoon!
    - Als je na 5 dagen niet hebt gereageerd lig je eruit! Behalve als je een reden hebt!

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 17:06 ]


    El Diablo.

    [Ik heb alleen Aurora nog, ze zitten toch in dezelfde groep, dan pas ik mijn laatste reactie wel wat aan!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [o ja was ik aan de beurt om te reageren op Aurora of jij?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Jij, ik had al gereageerd, eerste reactie vorige pagina!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:

    Aurora Valentina Mildred || The Diamond Cobra's
    Outfit
    Ik haal mijn schouders op. 'Wat dacht je dat we nu gaan, maar het gewoon uithouden tot vanavond, lukt ons makkelijk.' zeg ik dan even lachend. Ik kijk dan even om me heen. 'Zo te zien wil niemand mee, stuk gezelliger dus met alleen ons twee.' zeg ik dan grijnzend en sta op loop naar Aria toe pak haar pols vast en trek haar mee. 'Hup, hup.' zeg ik dan lachend en laat haar pols dan weer los. 'Waar wil je naartoe, welke club?' vraag ik dan grijnzend en kijk haar aan.


    Matthew 'Samuel' Casagne
    Ik loop naar beneden waar ik Aurora en Aria zie die ergens naartoe willen gaan volgens mij.
    "Hé,waar gaan jullie naartoe?"vraag ik hun grijnzend en laat me tegen de muur leunen.
    Ik had zin om iets anders te doen dan hier rondgangen en niets doen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosalie Lauren Campbell || The Danger Bullets

    Ik kijk hem aan. 'Zo bedoel ik het niet, ik bedoel dat ik wel beter moet zijn als ik ht zovaak gedaan,' grinnik ik en kijk Louis aan. Ik trek mijn wenkbrauw aan en lik over mijn lippen. 'Je hebt er toch niet eentje ontmaagd he Lou?' Ik kijk hem aan en zucht. 'Dat is zonde van je tijd, maar wel lekker van dat geld.' Ik grijns even. 'Hoeveel heb ik verdiend,' vraag ik hem en kijk hem aan. Ik bijt op mijn lip en sluit mijn ogen. Ik ben op zich best moe, maar dat trekt vanzelf wel weer weg. Ik rek me uit en leg mijn handen dan tegen Louis zijn borstkas. Hij is lekker warm en dat is wel lekker in zo'n koude kamer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Elizabeth Aria Swan || The Diamond Cobra's || Outfit

    Ik sta op en strijk mijn jurkje glad. Met mijn hakken tik ik even op de grond. 'Eh... Welke club? Het maakt mij echt niet uit, waar de leukste mensen zijn,' vraag ik lachend en kijk Aurora aan. Ik kijk op als ik Matthew zie. 'Naar een club, ga je mee,' vraag ik hem met een lachje en bijt op mijn lip. 'Wordt gezellig,' grijns ik en kijk hem aan. Dan kijk ik naar Aurora. 'Maar dan moet je wel opschieten, wij willen namelijk nu gaan.' Ik kijk met een glimlachje naar Matthew en sla mijn armen over elkaar. Ongeduldig wacht ik op hem en zucht eventjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson. | The Danger Bullets.
    'Ja, dat zei ik dus ook.' Grinnikte ik. 'Meer ervaring.' Ik grijns naar haar als ze over haar lippen likt en heb direct weer zin om haar te bespringen, maar houd me in. Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, natuurlijk niet! Het was haar tweede keer.' Grinnikte ik. 'Niet dat -dat veel verschil maakt, maar ze wist niet echt wat ze moest doen en daarom heeft ze me natuurlijk geld gegeven omdat ze dacht dat ze niet goed was. Dat was ze ook niet, maar toch.' Ik grijns en vis wat briefjes onder ons vandaan. Ik hou mijn hoofd een beetje schuin en leg dan drie briefjes van vijftig op haar buik neer. 'Tevreden?' Nu hield ik zelf nog tweehonderd euro over en dat was mooi genoeg.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Matthew 'Samuel' Casagne
    'Naar een club, ga je mee,' vroeg Aria me met een lachje.Ik grijns even
    'Wordt gezellig,'grijnsde ze terug en keek me even aan en keek daarna naar Aurora.'Maar dan moet je wel opschieten, wij willen namelijk nu gaan.'zegt ze met een glimlachje en doet haar armen over elkaar."Ja ik goed voor mij."zeg ik dan met een glimlachje.Ze werd wat ongeduldig zo te zien.
    "dus naar welke club?"vroeg ik ze dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosalie Lauren Campbell || The Danger Bullets || Outfit

    Ik kijk hem aan en grinnik even, 'Ahw arm kind,' lach ik zachtjes en bijt op mijn lip. Ik denk aan mijn eerste keer, maar wie was al gelijk zonder liefde, volgens mij was ik niet slecht, ook niet zo goed als ik nu ben, maar slecht, nee volgens mij niet. Ik durfde tenminste en als je niet durft dan heb je niks... Ik kijk naar Louis. 'Arme jij ook,' lach ik. Ik pak de briefjes van mijn buik af en kijk naar de 3 briefjes van vijftig. 'Ja, ik ben tevreden.' Ik kijk hem aan en lach zachtjes. 'Dank je.' Ik geef hem een kus op zijn lippen en rol me dan van de bank. Ik kijk de kamer rond en loop dan naar mijn string toe die ik aan trek, net zoals mijn bh. Ik gooi wat kleren van Louis naar hem toe en ga dan in mijn ondergoed op hem liggen. 'Mmm, met jouw wil ik wel vaker het bed delen,' grijns ik en kijk hem met een uitdagende blik aan. Dan raak ik even plagend zijn lid aan en sta op. Ik trek vlug mijn broek aan, gevolgd door de rest van mijn kleding. Als laatste pak ik mijn leren jack en trek ook die aan. Ik ga met een hand door mijn haren en kijk naar Louis. Het geld steek ik in mijn broekzak.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 20:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rider schreef:
    (mijn topics, wat heb ik allemaal gemist en waar kan ik inspringen?)


    Happy Birthday my Potter!

    [eh je hebt sex gemist tussen louis en Rosalie. Mackenzie en Harry zijn nu bezig en matthew, Aurora en Elizabeth willen nu net naar een club gaan. Verder weet ik niet echt]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Chloë Amanda Fisher.

    Net toen ik het gebouw weer binnenkwam hoorde ik het woord club vallen. Een glimlach verscheen rond mijn lippen waarna ik begon te lopen, "Ik wil mee !" riep ik vrolijk waarna ik mijn armen rond Aria's hals legde. Ze waren het hier wel gewend dat ik heel vrolijk was als ik het woord club hoorde vallen of eender iets dat ik leuk vond. Ik was gewoon heel vrolijk van aard, kon ik niet aan doen, of wel ?

    [Mijn kat kijkt naar mijn vingers alsof hij nog nooit iets rapper in zijn leven heeft gezien, ik heb het gevoel dat hij me gaat aanvallen ;s]

    Louis Tomlinson.
    Ik maak een spijtig gezicht en knik. 'Ja, zielig meisje... Het was dat ik vannacht wat aardiger ben gebleven omdat ze me verteld had dat ik haar tweede was,' grinnikte ik. Ik kan me niets een meer herinneren waarneer mijn eerste keer was, zolang geleden al. 'Ja, nu had ik helemaal geen goede seks.' Ik trek een pruillipje. 'Maar gelukkig heb jij dat net goed gemaakt...' Grijnzend kijk ik haar aan, waarna ze me een kus geeft en van de bank afrolt. Ik volg al haar handelingen en blijf rustig liggen. In haar ondergoed komt ze op me liggen en uitdagend kijk ik haar ook aan. 'Hm, ik ook wel. Je bent goed.' Ik lik even over mijn lippen als ze mijn lid aanraakt en als ze weer van me af is doe ik snel mijn boxer en broek aan, om de rest van die vierhonderd euro in mijn broekzak te stoppen, daarna doe ik mijn t-shirt aan en ga recht op de bank zitten. Rosalie kijkt me al aan. 'Wat wil je nu doen?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Wie wil met Niall?]


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    [Wie wil met Niall?]

    [Elena kan terugkomen, aangezien Liam zomaar weggelopen is!]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.