• Heb jij het in je om te overleven in een wereld van geweld, drugs en haat? Of ga je dood in je eerste week in deze wereld.. Hier ben je alles of niets, maar hoever ga je voor de top? Wat doe jij om te overleven? Drugs dealen? Stelen? Mensen vermoorden? Of iets waar je dit allemaal kan doen? Juist. Een bende. Een tweede familie. Iedereen heeft zijn eigen reden om erin te zitten...
    Maar nu hebben de twee beste bende's al acht jaar een enorme haat tegen elkaar. Of je nou lang in de bende zit of kort, je word automatisch gehaat door de andere bende. Maar word deze haat minder, of word het steeds groter? Wie kan het weten....


    De jongens:
    Zayn Javadd Malik - Malino
    Harry Edward Styles - DreamWishes
    Louis William Tomlinson - Slade
    Liam James Payne - Purrfect
    Niall James Horan - IrishCharm

    Andere mensen:
    - Savannah Chay Destiny Montoya - Malino
    - Rosalie Lauren Campbell - Coockies
    - Hailey Alice McFallen - xClove
    - Aurora Valentina Mildred - DreamWishes
    - Mathew ‘Samuel’ Casagne - Nyan
    - Delcine Catherina Garcia - Rider
    - Mackenzie Lou Arretez - Curlies
    - Chloe Amanda Fisher - Lifeisajoke
    - Elena Jaslyn Wakefield - Madhouse
    - Elizabeth Aria Swan - Coockies

    Bende's:

    The Diamond Cobra's
    - Zayn Javadd Malik - Malino
    - Niall James Horan - IrishCharm
    - Mathew ‘Samuel’ Casagne - Nyan
    - Delcine Catherina Garcia - Rider
    - Aurora Valentina Mildred - DreamWishes
    - Chloe Amanda Fisher - Lifeisajoke
    - Elizabeth Aria Swan - Coockies

    The Danger Bullets
    - Savannah Chay Destiny Montoya - Malino
    - Louis William Tomlinson - Slade
    - Rosalie Lauren Campbell - Coockies
    - Liam James Payne - Purrfect
    - Mackenzie Lou Arretez - Curlies
    - Hailey Alice McFallen - xClove
    - Elena Jaslyn Wakefield - Madhouse
    - Harry Edward Styles - Dreamwishes

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het zijn niet allemaal lieverdjes! Let daar op, dus ga niet een super lief persoon spelen die geen vlieg kwaad doet!
    - OOC tussen haakjes
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen [Geweld, Seks, Drugs, Ruzie's]
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Max. 2 Personages per persoon!
    - Als je na 5 dagen niet hebt gereageerd lig je eruit! Behalve als je een reden hebt!

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 17:06 ]


    El Diablo.

    [Is goed, want ik verveel me dood. x'D]


    Take me to wonderland

    [Ik moet zo wel heel snel even douchen]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    [is niet erg. :p Hoe beginnen we dan terug? x'D]


    Take me to wonderland

    Elena Jaslyn Wakefield
    Fijn ik had hier gewoon tegen de muren staan praten, want Liam was zonder verder naar me te luisteren er vandoor gegaan. Waarom zou ik ook naar hem luisteren en nu naar het krot van the danger bullets gaan. Dan kon ik net zo goed bij Niall blijven, waarschijnlijk waren ze me over een kwartier toch weer vergeten en hadden ze niet eens in de gaten dat ik er niet was. Ik was toch helemaal niets voor hen. Ja, een hoopje lucht dat zo nu en dan eens bij hen in het krot kwam hangen. Ik ging echt niet naar Liam luisteren. Dat kon hij vergeten. Snel liep ik terug in de richting van het pand, in de hoop dat Niall daar nog steeds zou zijn.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    [Ik ga nu snel even douchen, dan kun jij hier misschien op reageren ^^]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Rosalie Lauren Campbell || The Danger Bullets || Outfit


    Ik lach. 'Bedankt Lou,' grinnik ik. Ik maak een ontevreden geluidje als hij zijn shirt weer aandoet. Ik ga op zijn shoot zitten en denk na. 'Wat ik wil doen?' Ik lik over mijn lippen en denk na. 'Ik denk dat ik even de straat op ga, ik moet nog eten.' Ik kijk hem aan. 'Ga je mee,' vraag ik hem en bijt op mijn lip. Ik sta weer op van zijn scjoot en kijk hem aan. 'Als Hazza en Mackenzie het niet druk hebben kunnen we hem ook meevragen,' vraag ik louis, maar denk wel dat hij instemt.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 10:36 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niall James Horan

    Ik merkte dat Liam al weer weg was. Die is er ook snel vandoor. Elena kwam weer in de richting van het pand in plaats van achter Liam te gaan. Ik glimlachte even naar haar. "Hij was snel weg," zei ik over Liam. Ik keek even over haar schouder of Liam misschien ergens ons stond te bespieden, maar ik zag hem nergens. Hopelijk was hij echty weg. "I- ik heb je toch niet in de problemen gewerkt?" vroeg ik. Oh tuurlijk, dat idiote gestotter. Ik begon altijd te stotteren als ik dacht dat ik iets verkeerd gedaan had waaraan ik schuldig was.


    Take me to wonderland

    Louis Tomlinson. | The Danger Bullets.
    Rosalie komt bij me op schoot zitten en ik sla mijn armen om haar middel heen. 'Natuurlijk... Ik begin ook wel best honger te krijgen...' Rosalie laat zich van mijn schoot afglijden en ik sta ook op. Ik grinnik zachtjes. 'Die zijn volgens mij ook heel druk bezig, zo te horen.' Grijnzend wees ik met mijn vingers naar de andere kant van de kamer waar je af en toe een duidelijk kreun kon horen. 'We gaan wel gewoon samen en laten ze lekker met rust.' Ik schudde even mijn hoofd en haald een hand door mijn haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Elena Jaslyn Wakefield
    'I-ik heb je toch niet in de problemen gewerkt?' hoorde ik hem stotterend zeggen. Nee, hij mocht niet denken dat hij me in de problemen had gebracht. Even legde ik mijn hand op zijn arm. 'Nee, natuurlijk niet. Ik ken Liam al langer als vandaag en die draait binnen een paar uur wel weer bij,' zei ik en ik trok mijn hand weer weg. Wacht, had ik nou net mijn hand op zijn arm gelegd? Waarom raakte ik hem aan?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    [I'm really sorry, but I have to go. Kan er anders niet iemand hier naar toe komen, dat ik me verstop ofzo en dan in slaap val. (: ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Niall James Horan

    Ik voelde opeens haar hand op mijn arm en keek er even naar.
    "Nee, natuurlijk niet. Ik ken Liam al langer als vandaag en die draait binnen een paar uur wel weer bij,' zei ze en trok haar hand weer weg. Ik knikte en stopte mijn handen in mijn zakken. "Je bent teruggekomen, " zei ik dan. Ik had helemaal niet verwacht dat ze terug zou komen. Normaal gaan ze meteen naar hun hangplek. Ik zit in een bende die hun vijand is.


    Take me to wonderland

    Elena Jaslyn Wakefield
    'Ja, ik ben terug,' zei ik, 'ik ga niet als één of ander braaf meisje achter hem aanlopen en alles doen wat hij me opdraagt. Hij luistert niet naar mij? Dan luister ik ook niet naar hem. Zo simpel is het.' Ik had wel eens vaker onenigheid met Liam of één van de anderen en het beste was dan om ze maar even te ontwijken.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Rosalie Lauren Campbell || The Danger Bullets || Outfit

    Ik knik en loop met een grijns voor hem uit. Ik pak mijn pistool die ik op mijn vaste plek had neer gelegd en stop die weer op mijn heup. Ik draai me om naar Louis en grijns even. 'Kom je?' Ik pak zijn hand en sleur hem het gebouw uit. Vlug roep ik nog even een snelle doei. Buiten het gebouw laat ik hem los. De wind blaast gelijk mijn haren alle kanten op. ik grinnik even en doe een hulpeloze poging om het haar uit mijn gezicht te krijgen. Ik besluit achteruit te lopen, dat werkt wel. Ik lach even en kijk naar Louis. 'Waar gaan we eten?' Ik kijk hem aan. 'Er is trouwens markt,' zeg ik hem en een grijns komt op mijn gezicht. 'Daar kunnen we even een bezoekje brengen?' Ik bijt op mijn lip en kijk Louis vragend aan.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 11:31 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson. | The Danger Bullets.
    Rosalie pakt me bij mijn hand vast en trekt me mee, ze pakt nog even haar pistool, wat voor mij geen rede is om die van mij te pakken dus laat ik het lekker zo. Een rilling loopt over mijn rug als we buiten staan en ik schiet in de lach door haar haren. 'Gewoon in een restaurantje? Aangezien ik nu toch geld heb... En jij ook trouwens.' Ik grijnsde naar haar. 'Oh, echt? Laten we leuke goedkope spullen inslaan, dan.' Dat werkte vaak ook nog eens beter dan al die dingen die je in een dure winkel kocht, uit ervaring. 'Goed. Kom.' Ik glimlachte naar Rosalie en ging naast haar lopen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosalie Lauren Campbell || The Danger Bullets || Outfit

    Ik lach even en loop nog steeds achter ste voren naast hem. 'Ja ik loop alleen niet zo snel nu,' grinnik ik en bijt op mijn lip. Ik kijk hem lachend aan en schud mijn hoofd. 'Wacht even, ik doe wel een staart in.' Vlug maak ik een hoge staart en kijk Louis dan grijnzend aan. 'Dit werkt beter.' Ik lach eventjes. 'Wat deon we? Eerst in een restaurantje eten of eerst naar de markt?' Ik kijk hem vragend aan, terwijl we lopen richting het centrum. 'Eigenlijk heb ik wel weer een keertje zin in een fatsoenlijk ontbijtje,' lach ik en stop mijn handen in mijn broekzakken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne