• Heb jij het in je om te overleven in een wereld van geweld, drugs en haat? Of ga je dood in je eerste week in deze wereld.. Hier ben je alles of niets, maar hoever ga je voor de top? Wat doe jij om te overleven? Drugs dealen? Stelen? Mensen vermoorden? Of iets waar je dit allemaal kan doen? Juist. Een bende. Een tweede familie. Iedereen heeft zijn eigen reden om erin te zitten...
    Maar nu hebben de twee beste bende's al acht jaar een enorme haat tegen elkaar. Of je nou lang in de bende zit of kort, je word automatisch gehaat door de andere bende. Maar word deze haat minder, of word het steeds groter? Wie kan het weten....


    De jongens:
    Zayn Javadd Malik - Malino
    Harry Edward Styles - DreamWishes
    Louis William Tomlinson - Slade
    Liam James Payne - Purrfect
    Niall James Horan - IrishCharm

    Andere mensen:
    - Savannah Chay Destiny Montoya - Malino
    - Rosalie Lauren Campbell - Coockies
    - Hailey Alice McFallen - xClove
    - Aurora Valentina Mildred - DreamWishes
    - Mathew ‘Samuel’ Casagne - Nyan
    - Delcine Catherina Garcia - Rider
    - Mackenzie Lou Arretez - Curlies
    - Chloe Amanda Fisher - Lifeisajoke
    - Elena Jaslyn Wakefield - Madhouse
    - Elizabeth Aria Swan - Coockies

    Bende's:

    The Diamond Cobra's
    - Zayn Javadd Malik - Malino
    - Niall James Horan - IrishCharm
    - Mathew ‘Samuel’ Casagne - Nyan
    - Delcine Catherina Garcia - Rider
    - Aurora Valentina Mildred - DreamWishes
    - Chloe Amanda Fisher - Lifeisajoke
    - Elizabeth Aria Swan - Coockies

    The Danger Bullets
    - Savannah Chay Destiny Montoya - Malino
    - Louis William Tomlinson - Slade
    - Rosalie Lauren Campbell - Coockies
    - Liam James Payne - Purrfect
    - Mackenzie Lou Arretez - Curlies
    - Hailey Alice McFallen - xClove
    - Elena Jaslyn Wakefield - Madhouse
    - Harry Edward Styles - Dreamwishes

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het zijn niet allemaal lieverdjes! Let daar op, dus ga niet een super lief persoon spelen die geen vlieg kwaad doet!
    - OOC tussen haakjes
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen [Geweld, Seks, Drugs, Ruzie's]
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Max. 2 Personages per persoon!
    - Als je na 5 dagen niet hebt gereageerd lig je eruit! Behalve als je een reden hebt!

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 17:06 ]


    El Diablo.

    Harry Edward Styles || The Danger Bullets
    Outfit
    'Styles heeft er altijd zin in.' murmel ik dan grijnzend tegen haar lippen. Als ik haar handen dan weer omlaag voel glijden naar mijn kruis ril ik even en als ze er dan weer overheen begint te strelen en er af en toe een kneepje in gaf, kreun ik zacht tegen haar lippen aan. Mijn eigen handen liggen nog steeds op haar kont, waar ik nog steeds soms ook een kneepje in geef. De zoen wordt ruwen en ik bijt dan even zacht in haar onderlip en ga er dan met mijn tond langs voor toegang. Als ik Mackenzie ook soms hoor kreunen laat grijns ik even weer tegen haar lippen. De lust werd nu alleen maar groter en groter en ik verlangde naar meer. Maar als ze dan weer haar handen weghaalt grom ik even, maar als ik dan haar armen rond mijn nek voel en ze met haar kont over mijn kruis heen schuurt kreun ik weer en een erectie begint al degelijk op te komen en volgensmij heeft Mackenzie dat ook al door.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 14:43 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Elizabeth Aria Swan || The Diamond Cobra's

    Ik kijk naar Aurora en grijns. 'Kies maar, mij boeit het niet. Ik wil nu, ik wil vanavond. Als ik maar kan dansen en allrs,' lach ik zachjes en kijk Aurora aan. Ik heb een tijdje als stripster gewerkt in de bekendste stripclub om wat geld te verdienen. Het betaalde best goed, maar toen wilde ze me ineens doorverkopen voor meer geld en ik vertrouwde het niet. Ik wilde strippen voor de lol, niet om bond en blauw geslagen te worden. Dus stopte ik, maar soms doe ik het nog, gratis of voor geld. Dat kon me niet zoveel schelen. Tijdens het strippen was ik nuchter, ging ik gewoon dansen dan was ik altijd al snel te ver heen.
    Ik schud evrn mij hoofd en kijk naar Aurora. 'Dus kies maar,' zeg ik weer. 'O en wie wilt nog meer mee,' vraag ik met een lachje. Ik had er wel zin in opzich... Dat ik had gestript was voor het laatst denk ik een maandje geleden. Veel te lang eigenlijk...


    Aurora Valentina Mildred || The Diamond Cobra's
    Outfit
    Ik haal mijn schouders op. 'Wat dacht je dat we nu gaan, maar het gewoon uithouden tot vanavond, lukt ons makkelijk.' zeg ik dan even lachend. Ik kijk dan even om me heen. 'Zo te zien wil niemand mee, stuk gezelliger dus met alleen ons twee.' zeg ik dan grijnzend en sta op loop naar Aria toe pak haar pols vast en trek haar mee. 'Hup, hup.' zeg ik dan lachend en laat haar pols dan weer los. 'Waar wil je naartoe, welke club?' vraag ik dan grijnzend en kijk haar aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mackenzie Lou Arretez • The Danger Bullets
    OUTFIT

    Ik bijt zacht terug in zijn onderlip en opende langzaam mijn mond, mijn tong zoekt naar de zijne en draait er rondjes eromheen. Een gesmoorde kreun ontsnapt mijn mond en haald mijn lippen even van de zijne af. Mijn lippen dwalen af naar zijn nek en laat daar een zuigzoen achter. ''Die gaan ze vast opmerken. Als je weer met een ander naar bed gaat.'' fluister ik zacht in zijn oor. Ik likte over zijn kaaklijn en drukte vervolgens mijn lippen weer op die van Harry, automatisch open ik mijn mond en zoek gelijk naar zijn tong. Ik kreun weer en ging een beetje beter zitten. ''Ik wil je.'' lispel ik in zijn oor. Ik begon wat ruwer te zoenen en mijn onderlichaam schuurt nog steeds over zijn kruis.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 15:09 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Edward Styles || The Danger Bullets
    Outfit
    Ze bijt terug in mijn onderlip en opent dan haar mond en al snel vinden onze tongen elkaar en ontstaat er een spel vol lust waarbij niemand de winnaar is. Ze haalt dan haar lippen van de mijne af en ik open mijn ogen weer even en kijk haar aan, maar voor ik het weet voel ik dan haar lippen afdwalen naar mijn nek en als ze dan een zuigzoen zet kreun ik zacht. Ik grom dan even na haar woorden. 'Jammer dan, maar eerst neem ik jouw.' zeg ik dan met een blik vol lust. Ik voel haar tong dan langs mijn kaaklijn en voel dan haar lippen weer op de mijne en zoen haar vol lust terug en al snel vinden onze tongen elkaar ook weer. Haar kreunen zorgde ervoor dat ik ook steeds meer opgewonden werd. Na haar woorden die ze dan in mijn oor lispelt kijk ik haar even aan. 'Ik neem je ook.' lispel ik dan in haar oor en bijt even in haar oorlel en begin haar dan weer ruw te zoenen en haar onderlichaam dat nog steeds over mijn onderlichaam schuurt zorgt er voor dat ik steeds geiler wordt en kreunen constant mijn mond verlaten, gedemd door onze lippen op elkaar. Ik leg dan uiteindelijk mijn handen goed onder haar kont en sta op, ik ga er wel van uit dat ze haar benen rond mijn middel slaat. Ik begin dan te lopen zonder dat onze lippen van elkaar wijken of wat dan ook en loop de kamer naast die van Louis en Rosalie binnen, we zouden ze toch wel horen waar we ook zitten, in welke kamer dan ook, dus veel maakt het niet uit en ons zouden ze ook wel horen. Ik leg haar dan neer op de bank/bed en hang boven haar en laat dan mijn lippen afdwalen naar haar nek en zet daar ook een zuigzoen. 'Nu weten ze dat ook.' zeg ik dan grinnikend en druk mijn lippen dan weer ruw op de hare.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mackenzie Lou Arretez • The Danger Bullets
    OUTFIT

    Ik kreun weer en kijk hem vol met lust aan. ''Kan mij niets schelen. Dan ben ik nu van jou.'' grapte ik. We gingen gewoon met elkaar naar bed, niets meer, niets minder. Het betekende helemaal niets voor ons allen. We deden het voornamelijk uit onze behoeftes die we hadden. Mijn tong speelt met die van Harry en mijn handen zoeken naar zijn broekriem, waar ik even aan pruts. Het gaat eindelijk los en ik duw het naar beneden. Zijn boxer staat al strak, waar ik hem van verlos en duw onmiddellijk zijn boxer ook naar beneden. Mijn handen omsluiten zijn erectie en gaan op en neer, langzamerhand begin ik het tempo op te voeren. Onze lippen verlaten elkaar niet en mijn tong streelt over die van hem. Ik kreun even en voel al dat ik al aardig nat ben. Steeds meer kreunen ontsnappen mijn mond omdat ik al aardig opgewonden ben.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 15:52 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Edward Styles || The Danger Bullets
    Outfit
    Ik grijns na haar woorden en bijt even op mijn onderlip. 'Dat was je al altijd.' grap ik dan ook. Ik merk hoe het nu wel wat begint te knellen daar beneden en kreun weer. Haar lippen zitten inmiddels weer op mijne geplakt en onze tongen hebben elkaar ook weer gevonden. Ik voel haar handen zoekend over mijn lichaam glijden en uiteindelijk vindt ze wat ze zoekt en trekt na wat gepruts meteen mijn riem los en mijn broek uit en mijn boxer die al erg strak staat van mijn erectie volgt al snel daarna en mijn lid springt meteen fier omhoog. Ik voel haar hand dan er omheen en kreun als ze eraan begint te trekken, steeds sneller. Ik laat mijn handen dan ook over haar lichaam glijden en begin haar topje al snel uit te trekken, die al snel daarna door de kamer vliegt terwijl onze lippen nog steeds niet van elkaar wijken.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mackenzie Lou Arretez • The Danger Bullets
    OUTFIT

    Ik grijns even en zie aan hem dat hij bijna klaarkomt, om hem te plagen haal ik mijn hand weer weg en druk overal kusjes, van zijn wang tot zijn nek tot zijn torso. Ik bijt even op mijn lip en trek zijn shirt uit. Zijn goddelijke bovenlichaam komt tevoorschijn en ik streel met mijn vingertoppen of zijn buik. Ik duw Harry naar achteren op het bed en ga boven hem hangen. Vervolgens druk ik mijn lippen weer ruw op die van hem en speel met zijn tong. Mijn hand zoekt weer naar zijn lid en streel er zachtjes over. ''Ik wil je, nu.'' fluisterde ik, met die woorden drukte ik mijn lippen weer stevig op die van hem.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 18:02 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Wie zegt dat hij bijna komt, misschien heeft hij wel een groot uithoudingsvermogen! XD Whaha!]

    Harry Edward Styles || The Danger Bullets
    Outfit
    Ik kreun en als ze dan haar hand weg haalt grom en weer even, waarom pest ze me zo, wacht maar af tot zij aan de beurt komt. Ik voel haar lippen dan weer overal, van mijn wang tot mijn nek en torso en kreun zacht en mijn shirt is dan ook al snel uit en word ergens door de kamer gegooid, waardoor nu mijn gespierde bovenlichaam + sixpack zichtbaar wordt en ik nu helemaal naakt ben, terwijl zij nog alles aan heeft, niet eerlijk niet... Ik voel dan haar vingertoppen over mijn buik glijden en grijns. 'Do you like it?' vraag ik dan zacht, schor, door de opwinding, geilheid en alles. Ik voel haar lippen dan weer ruw, stevig op de mijne en zoel haar vol lust en opwinding terug en haar hand vind ook snel weer mijn lid, die ze weer begint te strelen en ik kreun weer tegen haar lippen aan. Als ze dan in mijn oor fluisterd grinnik ik even en haal mijn lippen van de hare af, duw haar hand weg en duw haar dan ruw weer op haar rug en kijk haar met een gemene grijns aan. 'Mijn beurt.' zeg ik dan en trek dan ook al haar kleren uit, haar bh, broekje, slipje enz. Ik bekijk dan even uitbundig haar naakte lichaam, wat me nog geiler maakt en ik kijk haar dan weer aan en druk mijn lippen in haar nek omlaag naar haar borsten waar ik kusjes op druk en sluit dan mijn mond om haar tepel en begin er zacht aan te zuigen en bijt er soms even zacht in of lik erlangs. Mijn hand laat ik dan omlaag glijden en kijk haar dan even aan en duw dan een vinger bij haar naar binnen en ze was al aardig nat, waardoor ik er al snel een tweede vinger bij stop en wat sneller heen en weer beweeg en steeds sneller ga.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 19:26 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Dinaggo schreef:
    Louis Tomlinson. | The Danger Bullets.
    Zelf spreid ze haar benen ook nog wat meer en met een harde stoot kom ik in haar. Ik begin eerst heel zachtjes te stoten, maar met de minuut verhoog ik mijn snelheid. Ik breng mijn mond naar haar oor, bijt zachtjes in haar oorlel. 'Je gaat gillen,' lispel ik zachtjes, waarna ik nog een keer in haar oorlel bijt en er vervolgens over lik. Mijn linkerhand zet ik net over haar tegen de bankleuning aan, voor wat meer steun en mijn rechterhand ligt in haar nek, maar bij iedere stoot gaat die steeds een stukje verder omhoog. Ik druk mijn lippen weer ruw op tegen die van haar aan en kreun zacht.


    Rosalie Lauren Campbell || The Danger Bullets

    Ik kreun luid als hij met een harde stoot in me komt. Ik kreun luid en kijk hem aan. 'O ja,' vraag ik kreunend. Ik klem mijn armen om hem heen en kras over zijn rug met mijn nagels. Ik kreun als hij steeds sneller gaat en opeens ben ik bang dat hij gelijk heeft over dat gillen. Misschien niet echt illen, maar in de buurt. Ik kreun Louis zijn naam en slaak een luide kreun wat best lijkt op gillen. Ik vorl mijn hoogtepunt naderen en klamp me aan Louis vast terwijl ik mikn heupen mee beweeg op zij ritme.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson. || The Danger Bullets.
    'Oh ja, echt waar.' Ik zie hoe moeilijk ze het krijgt bij iedere nieuwe stoot die ik maak, ik breng mijn lippen naar die van haar en vlak ervoor stop ik. 'Doe maar. Schreeuw het ermaar uit. Ik weet dat je het wilt...' Ik blaas wat adem tegen haar lippen aan en om het extra te maken verhoog ik mijn tempo ook nog wat, ik merk dat ze al bijna aan haar hoogtepunt zit, dus ga ik nog wat extra sneller, en verening mijn lippen dan weer met die van haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosalie Lauren Campbell || The Danger Bulletd

    Ik kreun weer en kijk hem aan. Ik kreun en kijk hem aan. 'Ik gil nooit,' kreun ik en bijt op mikn lip. Dan blaast hij zijn adem tegen mijn lippen en begint nog steeds sneller te stoten. Oke misschien kreeg hij gelijk en dat haat ik. Ik kreun weer luid, maar het kan me even niet schelen. 'Louis,' kreun ik en sluit mijn ogen. Ik krom mijn rug en bijt hard op mijn lip. Met een gil kom ik klaar en kijk hem aan. Ik bijt op mij lip en duw dan mij lippen weer tegen die van hem aan. 'Ik haat het dat je gelijk hebt gekregen,' mompel ik en geef hem een speels duwtje tegen zijn shouder.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson. | The Danger Bullets.
    Ik laat mijn handen rustig door haar -haar heen gaan en merk dat ze met een gil klaar komt. Ik grijns. 'Ik zei het toch. Ik heb altijd gelijk.' Ik stoot nog een paar keer, ietsjes harder dan net en kom dan ook met een schreeuw klaar. Ik druk mijn lippen zacht tegen die van haar aan en laat mezelf uit haar glijden om vervolgens naast haar te gaan liggen. 'Je bent veel beter dan dat meisje wat ik vannacht had...' Mompel ik zachtjes, wat misschien ook erdoor kwam omdat het pas haar tweede keer was geweest, maar dat maakte voor allemaal niets uit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosalie Lauren Campbell || The Danger Bullets

    Ik kreun nog een paar keer als hij doorgaat en voel hoe hij met een schreeuw klaar komt. Ik grinnik even en kijk hem aan als hij naast me gaat liggen. 'O ja is dat zo,' grinnik ik. Ik kijk hem aan. 'Dat moet ook wel,' mompel ik. Ik had het best koud zo, dus besluit wamte bij Louis te halen. 'Je hebt niet altijd gelijk,' mompel ik en nestel me tegen hem aan. 'En jij was ook beter dat mijne van vannacht, maar dat komt vast omdat we elkaar goed kennen,' mompel ik en kijk hem aan. Ik glimlach even met een klein glimlachje en kijk hem aan. Ik zou nog even blijven voordat ik me aan zou kleden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson.
    Ik knik langzaam en sluit mijn ogen voor een seconde. 'Ja, dat is zo. En niet zo'n groot ego, hè!' Ik tikte bestraffend met mijn vinger op haar neus en grinnikte. Rosalie kwam nog wat dichter tegen me aan liggen en ik sloeg mijn arm om haar middel zodat ze niet direct van de bank af zou vallen. 'Hm, ik niet dat het daar mee te maken heeft... Het heeft er mee te maken dat je veel ervaring hebt.' Bijna wilden ik vertellen over het meisje van vannacht, daarom had ze natuurlijk ook die vierhonderd euro erneer gelegd, ze begreep natuurlijk niet hoe het allemaal in zijn werk ging en dat het een normale one-night-stand was geweest, als ze uberhaupt al wist wat dat betekende. 'Nu weet ik ook waarom ik dat geld heb gekregen...' Mompelde ik nog zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (wie wil met Matheo praten ? :3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH